Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Bugatti Chiron / Bugatti Divo / Bugatti La Voiture Noire

Recommended Posts

U planu još samo 40 primeraka Bugattija Chiron

 

bugatti chiron 02.jpg

 

Bugatti će napraviti još samo 40 primeraka Chirona kako bi kompletirao seriju od ukupno 500 planiranih primeraka. U Bugattiju navode i da je potražnja za ovim hiperautomobilom povećana u trećem kvartalu, što se posebno odnosi na Kinu. Chiron je predstavljen 2016. godine na sajmu automobila u Ženevi, kao naslednik Veyrona, dok su prvi primerci svojim bogatim vlanicima isporučeni u martu 2017. Do maja 2018. godine Bugatti je isporučio 100 primeraka, a 300-ti Chiron je napustio fabričke hale u martu 2021.

 

218491-bugatti c01.jpg

 

Sada potencijalnim kupcima ostaje još 40 primeraka, pri čemu su dostupne verzije Pur Sport i Super Sport. U poređenju sa prvom verzijom, Pur Sport ima 50 kg manje i modifikovano oslanjanje, dok Super Sport raspolaže sa 1.578 konja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

drivetribeyoutubenovi.jpg DriveTribe: Bugatti Chiron Super Sport

 

Ako ćete već testirati najbrži serijski automobil na Zemlji, verovatno je najbolje da stavite Stiga na vozačevo sedište. :D

Legendarni Ben Collins vozi Chiron Super Sport, Bugatijevo ''oružje'' koje hvata 440 km/h, za čije gume Michelin kaže da ne mogu da se voze duže od 15 minuta maksimalnom brzinom...ali to nije problem jer pun rezervoar ovom autu ionako traje samo 12 minuta ako se vozi maksimalnom brzinom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron Mansory Centuria

 

219701-mansory chiron03.jpg

 

Nove kombinacije boja, elementi od karbona...

 

219702-mansory chiron02.jpg

 

Izmenjeni prednji deo sa novim branikom, hauba sa otvorima za vazduh, set pragova, otvor na krovu, drugačiji zadnji spojler, jedinstveni difuzor, set novih točkova.

 

219703-mansory chiron01.jpg

 

Novi materijali na sedištima, vratima, prednjem panelu...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

supercarblondie.jpg SupercarBlondie: Bugatti Chiron Super Sport

 

Auto kojem komplet guma košta skoro 13.000 evra jer mogu da izdrže do 500 km/h. Barem nema problema oko njihovog izbora jer ih pravi specijalno za ovaj auto samo Michelin.

Pored vozačkog sedišta postoji poseban ključ i brava, koji kad se iskoristi ustvari otključava punu snagu automobila - svih 1.578 konja:

 

motor ss01.jpg motor ss02.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear: Bugatti Chiron Super Sport

 

Pozove vas Bugatti i kaže evo vam Chiron na 1 dan. Šta uraditi?

Verovatno isto kao i Top Gear - pravac do Nemačke i Autobana, plus poseta Nirburgringu :) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: Bugatti Chiron Super Sport

 

Bugatti Chiron je predstavljen svetu pre nekoliko godina, i od tada je napravljeno više različitih njegovih verzija koje čine ukupnu seriju modela od 500 komada. To uključuje Chiron Sport, Chiron Pur Sport, Chiron Super Sport 300+ i sada Chiron Super Sport. Nije striktno ograničen brojem, ali nakon limitiranih 30 komada modela 300+, Chiron Super Sport je ono što se sada nudi od Bugattija. U osnovi je to isti automobil koji može dostići 480 km/h. Da bi to mogao produžen je za 23 cm u odnosu na standardni Chiron kako bi aerodinamika zadnjeg dela auta podržala takvu maksimalnu brzinu. Sa ukupnom izlaznom snagom od 1.600KS/1.600 Nm, Super Sport ima brojne promene osim očiglednog produženja karoserije. Sve te promene su obrađene u ovom videu, plus je tu Bugatti zvanični vozač Pierre-Henri Raphanel, da nam prenese detaljna iskustva vožnje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti objasnio zašto je Chiron Super Sport 300+ sposoban da razvije 490 km/h

 

220454-bugatti chiron 1.jpg

 

Nije lako napraviti automobil koji razvija gotovo 500 km/h maksimalne brzine, a Bugatti Chiron je, i u svojem osnovnom obliku, jedan od najsposobnijih automobila. Ipak, Bugatti je morao da napravi reinženjering mnogih delova da bi Super Sport 300+ mogao da postigne ovu rekordnu brzinu. Kako bi tačno objasnio koliko je posla bilo potrebno da se uzme normalan dizajn Chirona i napravi jedinstveni Super Sport 300+, Bugatti je napravio listu svake pojedine komponente koja je nova ili promenjena u odnosu na standardni Chiron, ako se može tako nazvati. Ova lista će ukazati na mukotrpan posao koji proizvođači automobila moraju da naprave da bi srušili rekorde u području hiperautomobila.

 

Skok sa standardnog Chirona na Chiron Super Sport 300+ je gotovo jednak razlici između Veyrona i Chirona 2016. godine. Možda je najviše vremena potrošeno na usavršavanje aerodinamike. ''Samo savršeni dolazni protok vazduha za prednji deo automobila će sprečiti štetnu turbulenciju i obezbediti da protok vazduha oko automobila ostane čist'', rekao je Frank Heyl, zamenik direktora dizajna u Bugattiju. Nakon što je obezbedio da prednji aero profil bude savršen pri brzinama većim od 480 kilometara na sat, Bugatti je pažnju usmerio na zadnji deo automobila. Zadnji deo Super Sporta 300+ je za 25 cm duži od normalnog Chirona, što pomaže pri kontrolisanju potisne sile i podizanja zadnjeg dela automobila. Motor koristi 3-D titanijumski izduvni sistem zajedno sa većim i efikasnijim turbopunjačima. Rezultat je ukupna snaga od više od 1.587KS i 1.600 Nm obrtnog momenta. ''Turbopunjač je narastao sa 64.4 na 67.2 milimetara, da bi mogao da pruži više snage potrebne za povećanje pritiska prednabijanja'', navode iz Bugattija.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron Pur Sport by Sur Mesure

 

bugatti sur mesure 03.jpg

 

Kupci Bugattija sada mogu da dodatno personalizuju svoj ionako ekskluzivni superautomobil, i to zahvaljujući novom fabričkom Sur Mesure odeljenju. Treba podsetiti da će Bugatti napraviti još samo 40 primeraka Chirona kako bi kompletirao seriju od ukupno 500 planiranih primeraka (pri čemu su ostale dostupne verzije Pur Sport i Super Sport).

 

bugatti sur mesure 02.jpg

 

U Bugattiju navode i da je potražnja za ovim hiperautomobilom povećana u trećem kvartalu, što se posebno odnosi na Kinu. I ovaj najnoviji Bugatti Chiron Pur Sport by Sur Mesure pokreće 8.0 W16 sa 1.500KS i 1.600 Nm obrtnog momenta, dok je inspiracija za eksterijer pronađena u trkačkom Bugattiju Type 51 kojim je Louis Chiron pobedio na velikoj nagradi Francuske 1931. godine.

 

bugatti sur mesure 01.jpg

 

To znači da je Chiron Pur Sport by Sur Measure dobio broj ''32'' na bokovima, dve nove boje po uzoru na Bugatti automobile iz dvadesetih i tridesetih godina prošlog veka, ''EB'' motiv na unutrašnjost strani vrata i pragovima, ''32'' logo na naslonima za glavu, crveni natpis ''Grand Prix'', kao i centralnu konzolu sa crnim aluminijumom i ručno ispisanim srebrnim natpisom. Cena nije saopštena, ali je ovakav automobil u svakom slučaju skuplji od običnog Chirona Pur Sport koji inače košta 3.27 miliona evra.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: Bugatti Divo

 

U svetu postoji samo 40 Bugatti Divo, od kojih se nekoliko može naći u Emiratima uključujući ova dva neverovatna primerka iz The Spaceprivatne kolekcije u kojoj se nalaze izuzetni automobili:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugattijem Chiron na Autobanu...

 

Prethodnih godina je isto radio sa Veyronom, pa je posle nekoliko pokušaja uspeo da postigne 402 km/h, što je u to vreme bila najveća brzina zabeležena sa tim autom na javnim putevima.

Posle je kupio Chiron...i sada proba isto s njim:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Bugatti Chiron Pur Sport

 

Laičko oko može pomisliti da Pur Sport izgleda skoro identično kao Chiron Super Sport. I naravno, izgleda prilično slično, ali možemo vas uveriti da postoji niz promena koje pomažu da ovaj Bugatti bude najbrži na stazi do sada! Za početak, težina mu je smanjena za 50 kg. Takođe je učvršćeno vešanje, a pozadi je dodato novo fiksno krilo kako bi se pomoglo u potisnoj sili. Unutrašnjost izgleda skoro identično, iako ćete naći par lakših sportskih sedišta. Što se tiče motora, pokreće ga isti 8.0 W16 sa 4 turba kao u Super Sport verziji, sa istih 1.500KS/1.600 Nm. Međutim, blokada broja obrtaja je ovde podignuta, i ima 15% kraće prenosne odnose:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron i Bolide zvanično rasprodati

 

bugatti chiron 02.jpg

 

Bugatti je krajem oktobra prošle godine saopštio da je u tom trenutku još bilo dostupno manje od 40 Chirona, a sada najnovije informacije kažu da su svi rasprodati. Kako se navodi, prošle godine je ukupno 150 kupaca sa dubokim džepovima naručilo W16 monstrume, od čega je 60% bilo novo za brend iz Molshajma.

 

bugatti chiron1.jpg

 

Od 150 budućih bogatih vlasnika, njih 40 se opredelilo za Bolide zvani ''najekstremniji Bugatti ikada'', prenosi Motor1.

 

bugatti bolide 01.jpg

 

Iako je zver samo za stazu prikazana u produkcijskom obliku u avgustu, francuskoj marki je bilo potrebno samo nekoliko meseci da ih sve rasproda. Bili su dostupni po ceni od 4 miliona evra po komadu (bez poreza), a automobili neće biti isporučeni pre 2024. Bugatti je inače 2021. počeo isporuke modela Super Sport 300+ i isporučio je unikatni La Voiture Noire od 13,4 miliona dolara njegovom misterioznom vlasniku. Pored toga, sve Divo jedinice su predate tokom poslednjih 12 meseci kada je kompanija otvorila i četiri izložbena salona u Tokiju, Singapuru, Rijadu i Mančesteru.

Što se tiče onoga što Bugatti priprema za 2022. godinu, svih deset primeraka Centodieci modela će biti završeno i isporučeno vlasnicima. Isporuke Super Sport 300 (bez ''+'') kupcima će uskoro početi kao deo Bugattijevog većeg plana da isporuči najmanje 80 vozila ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istraga protiv češkog milionera koji je jurio Nemačkom 417 km/h

 

bugatti 417.jpg

 

Nemačka policija je pokrenula istragu protiv češkog multimilionera Radima Passera koji je nemačkim autoputem vozio 417 km/h, i posle se time hvalio na YouTubeu. Iako na nemačkim autoputevima nema ograničenja brzine, utrkivanje je zabranjeno. Prema nemačkim zakonima i tzv. pojedinačna trka je zabranjena ako se vozač ''neprilagođenom brzinom, grubo kršeći pravila i neobazrivo vozi u cilju postizanja najveće moguće brzine'', saopštila je policija u Magdeburgu.

 

Na video snimku, koju je češki građevinski preduzetnik Radim Passer postavio na svoj YouTube kanal, vidljivo je kretanje sportskog automobila Bugatti Chiron nemačkim autoputem A2 od Berlina prema Hanoveru i postizanje brzine od 417 km/h. Radi se o ''neodgovornoj i opasnoj vožnji'' iako ograničenja nema. ''Vozač sme da se kreće onom brzinom pri kojoj je moguće upravljati automobilom'', navodi se u saopštenju policije. ''Vožnja preko 400 km/h je izuzetno opasna, između ostalog i zbog vrlo velike dužine kočenja koja pri ovim brzinama raste eksponencijalno, a ne linearno'', rekao je nemački stručnjak za drumski saobraćaj Ferdinand Dudenhoeffer. On se zapitao da li se multimilionerima može dozvoliti ''da se zabavljaju po nemačkim autoputevima i tako dovode u opasnost tuđi životi''. Nemački proizvođači sportskih automobila poput BMW-a, Mercedesa ili Audija su se još 1987. dobrovoljno obavezali na automatsko ograničenje brzine u svojim automobilima na 250 km/h. Radim Passer se obogatio na tržištu nekretnina i po češkom izdanju časopisa Forbesa, ''težak'' je oko 305 miliona dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lista dodataka za Bugatti Chiron

 

bugatti doplate01.jpg

 

Osnovna cena Chirona iznosi 3.4 miliona evra, što vam je otprilike dovoljno za kupovinu vlastitog privatnog ostrva i unajmljivanje osoblja za brigu o njemu. Nakon dodavanja raznih opcija, cena je skočila na 3.8 miliona evra. Pa pogledajmo na račun da vidimo šta je to tačno vredno kao dva Ferrarija Roma...

Najskuplja opcija je boja Blue Royal Carbon, koja sama košta 196.000 evra. Boja ipak nije jedina posebna opcija, jer Sky View iznosi neverovatnih 54.600 evra. Reč je o dve ploče, po jednoj iznad svakog putnika, koje im omogućavaju da vide iznad sebe. ''Paneli su napravljeni od novorazvijene laminirane strukture s tankim staklom i četiri međusloja, a opcija nudi dodatnih 2.7 cm prostora za glavu''.

 

bugatti doplate 02.jpg

 

Najjeftinija opcija na Chironu su specijalne kapice točkova koje Bugatti naziva EB Logo - Nocturne i ceni ih 1.100 evra. Ako se pitate po čemu su posebniji od vaših poklopaca točkova - jer na njima piše EB, i taj EB je ofarban u crno. Ali opet, to je Bugatti, na kojem su čak i poklopci točkova posebni, a cene su u skladu s tim.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Policija zaustavila Bugatti vredan 3.5 miliona evra i zbog tablice kaznila vozača

 

bugatti police.jpg

 

Iako može da pojuri do 440 km/h, vlasnik je dobio kaznu iz potpuno drugačijeg razloga.

Bugatti Chiron je jedan od najposebnijih automobila na svetu. Uprkos neverovatnim performansama, ono što privlači pažnju nije ubrzanje, pa čak ni maksimalna brzina. Naprotiv, ono što najviše očarava je koliko lako i opušteno ubrzava sve do brzina većih od 400 km/h. Tako barem kažu oni koji su iskusili ovaj automobil. E sad svemu rečenom dodajte još jednu potenciju i dobićete verziju Super Sport 300 Plus sa 1.600 KS ispod prelepo ukrašenog karbonskog odela. Narandžasta dekoracija i crne felne su jasni znakovi prepoznavanja najplemenitije verzije Chirona proizvedene u svega 30 primeraka.

 

Sklad na ovom automobilu ne sme da naruši nikakav detalj, pa ni prednja registarska tablica. S tim se očigledno ne slažu britanski policajci. Oni su upravo iz tog razloga u Londonu zaustavili novi Bugatti sa tek nešto manje od 400 pređenih kilometara te mu odredili kaznu od 100 funti (120 evra). Možda zvuči puno, ali za nekoga ko za auto iskešira milione ovo je samo sitniš. Ali zakon je zakon i važi za sve, a kazna je takva.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opciona boja za Bugatti Chiron košta kao nov Lamborghini

 

bugatti boja.jpg

 

Svi znamo da su superautomobili izuzetno skupi, kojima na cenovnim etiketama stoje šestocifrene brojke u evrima ili dolarima. Primera radi, najjeftiniji Lamborghini je Huracan Evo RWD koji u Americi može da se kupi za 208.000 dolara, naravno bez opcija koje vrtoglavo podižu cenu.

 

Međutim, to nije ništa u poređenju sa Bugatti Chironom, čija se osnovna cena meri u milionima. Uz to, morate biti ''kvalifikovani'' da biste uopšte mogli da uđete u klub potencijalnih kupaca tog automobila. Ako jeste neki od tih srećnika, onda biste za Blue Royal Carbon finiš morali da doplatite 222.500 dolara. Ove podatke je objavio GTBoard, postaviviši listu opcija za Chiron Super Sport na svojoj Facebook stranici, automobil koji košta 3.825.000 zelenih novčanica, i dostupan je u samo devet primeraka koji su naravno svi rasprodati. Specijalna plava boja je najskuplja opcija sudeći po listi, ali to ne znači da su druge ''povoljne''. Sky View, koji dodaje stakleni panoramski krov, košta 62.000 dolara, što je znatno više od novog VW Golfa R recimo. Dakle, sada možemo da vidimo na kakvim su ''mukama'' milioneri kada žele da kupe neki super/hiperautomobil. Da li pazariti Bugati Chiron Super Sport u Blue Royal Carbon boji sa Sky View opcijom, ili se odreći ovih opcionala i u garažu za taj novac smestiti novi Lamborghini Huracan Evo za suprugu i Golf R za klinca koji je položio vozački? Težak izbor.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron Super Sport Vagues de Lumière

 

bugatti chiron 04.jpg

 

Bugatti saopštava da su i zvanično krenule isporuke Chirona Super Sport njegovim bogatim vlasnicima. Ovaj hiperautomobil je predstavljen u junu prošle godine i jedan je od najbržih automobila koje je marka ikada napravila.

 

bugatti chiron 03.jpg

 

Na slikama je jedan Chiron Super Sport koji je dobio jedinstveni stajling eksterijera zahvaljujući Bugattijevom Sur Mesure programu personalizacije.

 

bugatti chiron 02.jpg

 

Pod nazivom ''Vagues de Lumière'', eksterijer je plod bliske saradnje neimenovanog kupca i Bugattijevog Sur Mesure tima.

 

bugatti chiron 01.jpg

 

Bugatti je takođe potvrdio da je svih devet predviđenih primeraka Chirona Super Sport rasprodato (po ceni od oko 3.2 miliona evra po primerku). Chiron Super Sport pokreće 8.0 quad-turbo motor sa 1.577KS i 1.600 Nm, pa ubrzanje od 0 do 200 km/h traje 5.8 sekundi, do 300 km/h stiže za 12.1 sekundu, a postiže el. ograničenih 440 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Bugatti Chiron Super Sport

 

AutoTopNL ekipa je dobila poziv od Bugattija da dođu i osete Chiron Super Sport u njihovoj fabrici fabrici u Molshajm (Francuska). Nakon obilaska terena i zajedničke vožnje sa zvaničnim test vozačem Endijem Volasom, mogli su da provozaju automobil po oblasti Molshajma. Nažalost, vremenski raspored im nije dozvoljavao vožnju autoputem...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

harry.jpg Harry'sGarage: Bugatti Chiron Pur Sport

 

Sa 1.500 konja i šasijom dodatno podešenom za najbolju upravljivost na stazi, a ne za maksimalnu brzinu... pogledajte kako je živeti sa Chironom Pur Sport preko 1.000 kilometara:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti predstavio dva unikatna Chirona

 

bugatti c 3.jpg

 

Bugatti je proizveo dva unikatna primerka Chirona u sklopu svog programa Sur Mesure.

Chiron je oduvek ekstremno redak automobil, proizvodnja je još uvek u toku, a poznato je da će biti proizvedeno svega 500 primeraka u periodu od nekoliko godina. Super Sport i Pur Sport verzije su još ređe, ali za kupce koji žele nešto unikatno, Bugattijev program Sur Mesure je spreman da udovolji.

 

bugatti c 2.jpg

 

Bugatti je zato objavio fotografije dva Chirona sa unikatnim izgledom eksterijera i unutrašnjosti. Ovde nije reč samo o specijalnoj boji sa kontrastnim koncem u unutrašnjosti. Bugatti tretman eksterijera naziva Vague de Lumiere te je bilo potrebno po pet nedelja da se završi posao na oba automobila uključujući ručno rađene dizajne eksterijera za koje je inspiracija bila svetlost, odnosno način na koji se svetlost reflektuje od karoserije.

 

bugatti c 1.jpg

 

Jedan Chiron ima plavu bazu s narandžastim linijama, a reč je o Californija plavoj i Arancia Mira boji. Narandžasta boja se nalazi na svakom panelu karoserije s tim da postoje varijacije u obliku i debljini linija. Na zahtev kupca se napred može naći broj ''38'' u pomenutoj narandžastoj nijansi, a ova boja dominira u unutrašnjosti.

Drugi Chiron je Pur Sport s nešto suptilnijim izgledom. Eksterijer je mešavina plave boje sa plavim karbonom i Nocture linijama. Bugattijevo ime je ispisano plavom bojom na spojleru, dok ''šarenilu'' doprinose boje francuske zastave na krajevima spojlera. Broj ''9'' je ofarban u French Racing plavu boju i krasi prednju rešetku, a u unutrašnjosti je kombinacija French Racing plave i crne boje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Češki milijarder je oslobođen: Vozio 417 km/h na Autobanu, a prijavljen za nelegalno utrkivanje

 

bugatti ceska.jpg

 

Češki milijarder Radim Passer (58) koji je jurio 417 km/h nemačkom autoputem, prijavljen je zbog opasne vožnje, odnosno utrkivanja, mada na to delu autoputa nije bilo ograničenja. Tokom vožnje se snimao. Prema podacima Državnog tužilaštva u Stendhalu to nije krivično delo. Prema nemačkom zakonu, solo trka je kažnjiva i ako se vozač kreće neprimerenom brzinom te vozi nepromišljeno da bi postigao najveću moguću brzinu. Niti jedan od tih uslova nije ispunjen, zaključilo je Državno tužilaštvo nakon istrage.

 

Ne postoji ograničenje brzine na relevantnom delu autoputa A2 (Berlin-Hanover), tako da nema prekoračenja, objasnio je tužilac Thomas Kramer u petak Mitteldeutscher Rundfunku (MDR). Nemačka saobraćajna pravila definišu da možete voziti ekstremno brzo ako to dozvoljavaju vidljivost, vremenski uslovi i lične veštine vozača te karakteristike vozila. Prema rečima policajca, na snimku nema traga neopreznoj vožnji. Uslovi u saobraćaju su bili vrlo dobri s obzirom na odabranu rutu, rano vreme i vidljivost. Osim toga, kaže se da je automobil, Bugatti Chiron, dizajniran za vožnju tako velikim brzinama. Tokom vožnje niko nije bio ugrožen, na snimku nema drugih vozila, rekao je Kramer. Prema njegovim rečima, vozač ne može da se optuži za nesmotrenost jer je izabrao najbolje vreme, najbolje vremenske i drumske uslove. Slučaj je zato obustavljen.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krov za Bugatti Chiron na prodaju za preko 50.000 evra

 

bugatti krov 1.jpg

 

Bugatti Chiron je nesporno jedna od najspektakularnijih kreacija automobilske industrije, a ujedno i veoma skup automobil. Ne samo u smislu kupovine, već i troškova održavanja. Cene rezervnih delova i servisa su dobar primer.

 

Na Instagram profilu firme SGR Automotive koja se, između ostalog, bavi distribucijom delova za superautomobile, pojavio se fabrički krov namenjen ugradnji u ovaj spektakularni hiperuto. Kako tvrdi prodavac, deo je originalan i u izuzetnom stanju. Cena? Samo 51.370 evra. Međutim, treba napomenuti da je, kao i ostali elementi karoserije, krov Chirona u potpunosti izrađen od ugljeničnih vlakana i važan je strukturni element koji utiče na krutost konstrukcije. Svaka šteta može da ima ključni uticaj ne samo na bezbednost, već i na vožnju. Osim toga, da se razumemo - ponuda takvih delova je vrlo mala. Cena se zato može smatrati razumnom, što ne menja činjenicu da će većina ljudi, osim vlasnika Bugattija, verovatno biti šokirana.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron L'Ebe

 

bugatti chiron tz4.jpg

 

Bugatti dugo nije predstavio novi model jer radi na proizvodnji i isporuci postojećih modela.

Centodieci je počeo da stiže do kupaca prošle nedelje nakon što je kompleksni program razvoja okončan u maju. U međuvremenu je Bugatti bio na Top Marques događaju u Monaku te je pokazao specijalnu verziju Chirona. Unikatni hiperautomobil sada dolazi do kraja svog životnog ciklusa, a poslednji primerci modela Chiron i Chiron Sport za Evropu su dobili specijalnu pažnju.

 

bugatti chiron tz3.jpg

 

Specijalna verzija je nazvana Bugatti Chiron L'Ebe, a kompanija je odlučila da proizvede samo tri primerka. Sva tri odaju počast ćerki osnivača kompanije Ettorea Bugattija, koja je njegovo najstarije dete. Jedan će biti standardni Chiron, dok će preostala dva biti bazirana na Chironu Sport.

 

bugatti chiron tz2.jpg

 

Specijalnu verziju odlikuje plavi izloženi karbon sa zlatnim ukrasnim linijama. Ovi detalji su vidljivi i na EB oznakama, rešetki hladnjaka i delovima poklopca motora, dok su felne urađene u sličnoj nijansi. Ispod pokretnog zadnjeg krila se nalazi L'Ebe logotip, koji je prisutan na pločicama pragova i naslonima za glavu. Šema boja na panelima vrata vozača i suvozača je suprotna.

 

bugatti chiron tz1.jpg

 

Ovaj specijalni model će definitivno imati posebno mesto u Bugattijevom katalogu, posebno jer predstavlja ''labudovu pesmu'' za Chiron u Evropi. Standardni Chiron i jedan Chiron Sport L'Ebe su već isporučeni, a poslednji Chiron Sport će kupac dobiti do kraja meseca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isporučen poslednji Bugatti Chiron Super Sport 300+

 

226674-bugatti c 02.jpg

 

Zvanično je završena proizvodnja od 30 planiranih primeraka Bugattija Chiron Super Sport 300+ (njegov 8.0 W16 motor razvija 1.161 kW/1.578KS). To je najnoviji korak za brend da završi sa celokupnom proizvodnjom Chirona od 500 primeraka.

Super Sport 300+ odaje počast Chironovoj vožnji od 490,484 km/h na stazi Ehra-Lessien. Primerci sa proizvodnim specifikacijama međutim imaju ograničenu maksimalnu brzinu od 440 km/h, mada postoje glasine da je Bugatti dodao zaštitni kavez i opciono uklonio limiter. Svaki od 30 njih je imao početnu cenu od 3.5 miliona evra.

 

226675-bugatti c01.jpg

 

Bugatti je Super Sport 300+ najavio još u septembru 2019. godine, zatim je kompanija 2021. pokazala početnu seriju od osam automobila. Chiron je inače rasprodat još od januara 2022. pa Bugatti samo treba da napravi ove automobile za kupce. Ove godine, u Bugattiju očekuju da će isporučiti najmanje 80 vozila. Naslednik Chirona će navodno debitovati 2024. godine. Novi model će nastaviti da koristi motor sa unutrašnjim sagorevanjem, ali će takođe biti u velikoj meri elektrifikovan.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...