slobomiha 0 Posted February 9, 2014 zdravo drugari nov sam na ovom forumu , predstavio sam se tamo gde je mesto za to ali ajde i ovdezovem se slobodan iz negotina i imam 32 godine e sad, imam fiat bravo 1.4 2008 godiste (da kucnem u drvo) koji me lepo i verno sluzida neduzim previse, kada sam kupio auto nije imao fabricki cd plejer vec neki kenwood koji lepo upakovan sa blendom. meni se to iskreno nije svidelo i nabavio sam originalni cd plejer za bravo. alli tu se javlja problem, kada sam ga udzekovo na ekranu izbacuje NO CAN NETWORK. I ne moze nista dalje da se radi. jedino reaguje kada se drze tasteri i 1 i 6, tada ukljuceje radio ali prekida. sifru znam ali ne znam da unesem. juce sam bio na novi beograd kod nekog lika sto radi dekodiranja ali on nista nije mogao vec me uputio u servis fiat na putu za novi sad ko ostre krivine. tamo su mi rekli da u sistemu ne mogu da ga aktiviraju jer taj model fabricki nije imao takav cd stim da nema donji can kabal. rekli su mi daje resenje da vade tu instalaciju iz kompa ili da nadjem nekog da u cd plejeru iskljuci can u fiatu su mi rekli da moze da se iskljuci CAN u prijemniku. sada kada bi mi neko rekao gde da posaljem plejer da mi se to sredi bio bih mu mnogo zahvalan Quote Share this post Link to post Share on other sites
elektro123 1 Posted February 9, 2014 problem ti mogu biti i prevezivani kablovi na samom euro konektoru u kolima zbog aftermarket radija to sam ja morao kod sebe da radim kad sam menjao fabricki za neki jvcprobaj ovako kupi euro dzek utakni u radio i uzmi vezi zutu i crvenu zicu jednu za drugu onda na akumulator direktno spoji crnu na minus a crvenu i zutu zajedno na plus ako nije zakljucan mora da upali Quote Share this post Link to post Share on other sites
slobomiha 0 Posted February 16, 2014 ma on upali ali je problem sto ne dozvoljava da se unese kod. samo izbaci NO CAN NETWOEK i to je to. kad se drzi tipla 1i 6 radio se upali i svira stanica ali nista ne moze da se uradi sa njim. nit pojaca nit smanji Quote Share this post Link to post Share on other sites
elektro123 1 Posted February 16, 2014 zakljucan 100 posto neko 3 tri puta kucao pogresan kod Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9703 Posted February 17, 2014 ...u sistemu ne mogu da ga aktiviraju jer taj model fabricki nije imao takav cd stim da nema donji can kabal. rekli su mi daje resenje da vade tu instalaciju iz kompa ili da nadjem nekog da u cd plejeru iskljuci can Koliko kontam, ti znaš rešenje. Kako se unosi kod ima ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/42458-kodovi-za-originalne-audio-ure%C4%91aje/ Kada je radio zablokiran jedino što je preostalo je da pročitate memoriju radija uz pomoć programatora memorije, poništite brojač pogrešnih pokušaja i unesete poznat kod u radio.Npr.:http://www.autoelektronika.net/srpski Quote Share this post Link to post Share on other sites
slobomiha 0 Posted February 17, 2014 ma ovog na tosinom bunaru sam bio prosli vikend i covek me uputio kod gorana u fiat. e sad u fiatu su mi rekli da postoje 2 nacina da se resi problem. ili dase dovodi dodatna instalacija ili dase iskljuci CAN na prijemneiku. ali ni oni nisu znali d me upute gde bih mogao da iskljucim CAN. a da rasture pola auta dabi doveli dodatnu instalaciju tomi nepada napamet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 20183 Posted February 17, 2014 Mislim da je na Bravu maltene identican Visteon kao na Stilu. U taj konektor ide stalni napon, masa, CAN A i CAN B magistrale.Pogledaj sta je prevezivano zbog tog aftermarket player-a.Mislim da nije nikakav problem po semi izvuci te dve magistrale i dovuci do radija.Lako se moze pronaci u eLearn, mada ga ja imam samo za Stilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tiptap 0 Posted May 9, 2014 Pozdrav prijatelji! Imam isti problem. Da li neko nasao resenje za ovaj problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted May 10, 2014 Ako je isti fazon kao na puntu, a njemu pise CAN CHECK, ja sam odneo kod kljucara koji radi kodirane kljuceve, popravke instrument tabli.... on mi je skinuo tu zastitu, a drugo resenje bi moglo biti ovo sto kolega Ivan rece, dovodjenje dve zice tj CAN A i CAN B magistrala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tiptap 0 Posted May 10, 2014 A ima li neko semu za dovodjenje zice? to bih bilo najlakse, ali nisam nasao semu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted May 10, 2014 Nabavi eLearn za Brava tu imas sve. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tiptap 0 Posted May 10, 2014 A ima li neko link za ELearn? nikad nisam koristio tako nesto.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
tiptap 0 Posted May 10, 2014 Nasao sam ELearn za nuova Bravo, ali ne mogu da se snalazim.... Ima li neko neku sliku gde se nalazi CAN A i CAN B i gde treba da spajam sa radiom? Bio bih jako zahvalan za pomoc, ili ako neko ima neki kontakt ko zna da mi uradi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 20183 Posted May 10, 2014 (edited) Dobio sam pitanje od kolege tiptap na PM, posto bi mu verovatno znacilo i ono sto znamo za Stilo. Dakle, CAN A i CAN B linije koje su deo (low-speed, tj. 50Kbit/sec) B-CAN magistrale, mozemo naci na sledecim uredjajima: 1 - BODY COMPUTER NODE (NBC) 2 - PASSIVE ENTRY NODE (NPE) 3 - DRIVER'S DOOR NODE (NPG) 4 - PASSENGER DOOR NODE (NPP) 5 - STEERING LOCK NODE (NBS) 6 - STEERING WHEEL NODE (NVO) 7 - INSTRUMENT PANEL NODE (NQS) 8 - CLIMATE CONTROL NODE (NCL) 9 - LUGGAGE COMPARTMENT NODE (NVB) 10 - CONNECT NODE (NIT) 11 - RADIO / RECEIVER NODE (NRR) 12 - DRIVING GEOMETRY NODE (NAG) 13 - PASSENGER GEOMETRY NODE (NAP) 14 - PARKING SENSOR NODE (NSP) Mozes da odaberes odakle god ti odgovara, pa kad se odlucis za uredjaj, mogu da ti okacim semu konektora i linija. Za pristup je lagano recimo ako imas komande na volanu sa NVO cvora, eventualno sa table (NQS cvor). A te dve linije se dovode u A konektor na radiju, na pinove 1 - CAN B i 3 - CAN A. Evo skoro sam kacio na temi o ugradnji navigacije, s leva na desno su na pinu 1 CAN B, na pinu 3 CAN A, na pinu 7 stalnih 12V i na pinu 8 masa: Ovde ti je obelezeno gde su CAN linije na radiju (P20), spulni ispod volana (D47), Body Compu (M1), Junction Unitu (B2): Edited August 22, 2019 by Ivan Prebacene slike sa Postimage na FLCS server Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sima-Koya 4 Posted June 20, 2014 Dovodjenjem CAN zica se nece nista postici.Doticni radio ima 2 zastite CODE i IMMO.CODE je zastita cetvorocifrenog broja.IMMO zastita je uparivanje radio aparata sa automobilom.Jedino resenje je iskljucenje CAN-a u radio aparatu.Resenje naravno postoji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 20183 Posted June 20, 2014 CODE je zastita cetvorocifrenog broja.IMMO zastita je uparivanje radio aparata sa automobilom.Mozes li malo detaljnije da objasnis ove 2 vrste zastite, posto me zanima (u pitanju je takodje Visteon) ?Ovo gore sam kacio za Stilov Visteon, koji trazi Code i preko njega se uparuje sa Body Compom.Kakva je razlika u odnosu na ovaj noviji na Bravu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sima-Koya 4 Posted June 20, 2014 Ajde ovako.CODE zastita se iskljucuje pomocu cetvorocifrenog koda.IMMO zastita "ima" 2 stanja.Prvo je NO CAN NETWORK.Drugo je CANCHECK.Cak i kada bi doveo CAN na radio,radio bi usao u CANCHECK i opet bi se ponasao isto.Tacnu razliku bih rekao kada bih dobio model uredjaja za Bravo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fi011 0 Posted July 25, 2014 Da li je iko rešio problem, i ako jeste gde i koliko je koštalo? Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
masan_perun 0 Posted November 13, 2018 (edited) Pozdrav svima, posedujem Fiat Bravo 2009 1.4 90KS i imao bih dva pitanja. -kupio sam fabricki radio (Visteon) za njega i kad ga povezem dobijam gresku no can network. uopste ne dodje do dela za ukucavanje koda. Jel ima neki hack kako da se resim ovoga, da povezem neke zice, da ih dovucem od negde itd? Zvao sam Fiat servis i oni tvrde da ne moze, mada je to meni cudno. Bilo kakva pomoc bi dobrodosla. -Auto ide lepo i ima snage na uzbrdicama, ali nekako nema ubrzanje, tj ima ga ali nekako je trom. Procitao sam na forumima da je to naprosto tako - tezak auto sa motorom koji je pomalo slab za njega. Jel ima neko iskustvasa Bravom sa ovim motorom. Unapred hvala. Edited November 13, 2018 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 20183 Posted November 13, 2018 @masan_perun Pitanje oko fabrickog radija je prebaceno u postojecu temu (pre otvaranja nove, proveriti sadrzaj foruma pomocu Search), tako da mozes da procitas dosadasnja iskustva. Pravilo foruma je da ne pravimo svastare od tema (svaki topic se bavi problematikom iz naslova), tako da u vezi 1.4 atmosferca mozes da procitas na vise tema. Dosta je pisano o tom motoru, cija je najveca prednost njegova jednostavnost, a isao je u gomilu modela. Jedan si od retkih kojima lepo ide i ima snage na uzbrdicama . Konkretno na Bravu se pisalo u odgovarajucoj temi o kupovini, pa prelistaj pomocu Search (imas dosta i na temama o 500L): Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko250 5 Posted August 15, 2019 On 6/20/2014 at 10:33 PM, Sima-Koya said: Dovodjenjem CAN zica se nece nista postici.Doticni radio ima 2 zastite CODE i IMMO. CODE je zastita cetvorocifrenog broja. IMMO zastita je uparivanje radio aparata sa automobilom. Jedino resenje je iskljucenje CAN-a u radio aparatu. Resenje naravno postoji. @Sima-Koya Pozdrav, posto imam isti problem kao kolege iznad. Da li je moguce iskljucenje CAN- na radio aparatu? Hvala unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites