Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Škoda Octavia / Octavia RS

Recommended Posts

testos.jpg Testosteeron video: Škoda Octavia

 

Paket opreme ''Style'' sa 1.5 TSI motorom od 150 konja, menjač je ručni sa 6 brzina:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoshopmagazin.jpg AutoShopMagazin video: Test Škoda Octavia

 

Octavia sa 2.0 TDI i DSG-om, u paketu opreme kao na testu, u BiH košta 32.800 evra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam priliku da se vozim u ovoj novoj Škodi od NS do BG i onako, dobro sam je osmotrio koliko sam mogao za tih 50tak minuta vožnje. U pitanju je 2.0tdi, 150ks sa DSGom. Interesantna mi je jer dolazi u obzir za neki sledeći auto (baš kao i prethodni model sa kraja proizvodnje). Generalno, octavia A5 2010. mi je bila i u izboru za trenutni auto ali je kupovina delte to prolongirala.

 

Momak koji je vozi uglavnom je zvučao zadovoljno, rekao je da treba sačekati da srede neke bubice i najviše zamerki je imao na multimediju, kaže da baguje. 

Unutra ušuškana, motor se ne čuje, udobna... Ja sam sa svojih 2m sedeo pozadi i lepo sam se smestio. Pošto je u pitanju limuzina dodirivao sam glavom krov, ali prostora za noge prilično, i jako se lepo sedi. 

Enterijer onako, nije me nešto impresioniralo. Loše su urađeni plastični delovi, dosta tvrde plastike, vidi se da na nekim mestima završna obrada nije na najvišem nivou. Izgled i položaj centralnog displeja mi je onako, njah nakalemljen i prevelik al to je trend sada. Instrument tabla je skroz ok, fin je prikaz (iako bih radije video 2 sata sa svim što ide nego displej) i modovi prikaza. Malo kvari utisak prikaz nivoa goriva i temperature. Glupave crtice umesto da su napravili da sve bude displej pa prikazali grafički, u boji kad je sve u tom fazonu.

 

Ubrzanje me je oduševilo. Sa kojom lakoćom i konstantnim ubrzanjem je došao od nekih 160 km/h do 205 km/h. I to sve uz neku opuštenu komunikaciju nas par u kolima. Zapričao se čovek i nije osetio koliko ide. U glavi sam poredio sa Deltom koja ima nekoliko konja više (valjda još uvek nisam proverio) i koliko meni treba da dohvatim tu cifru i kako nije tako linearno i lagano ubrzanje.

 

I minus koji sam odmah primetio je buka od vetra na brzinama od preko 100-110km/h. Onako, primetno je jer je tišina, tišina, tišina i onda na ap kad se da gas čuje se huk vetra koji je konstantan. Nije to nešto preterano, primetno ali se privikne čovek. Na prethodnoj verziji je to hujanje dolazilo zbog samog dizajna retrovizora tako da verujem da ni ovde nisu to rešili 100%.

 

Overall, ako se pruži prilika za kojih 4-5 godina, možda 1.5tfsi ili 2.0tdi zameni Deltu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg WhatCar? video: Škoda Octavia Estate vs Toyota Corolla Touring Sports

 

2.0 dizel je, karavan je i Škoda je - Octavia karavan postala je etalon takvih automobila poslednjih 10-tak godina. Svi su se poredili sa tim karavanom.

Ali, porodice sada imaju na raspolaganju i jedan ekonomični karavan, moderan (hibrid), sa odličnom pouzdanošću, pun opreme...i pravi ga Toyota:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test Škoda Octavia Plug-in Hybrid

 

Nije RS plug-in, nego osnovni (bazni), ali i takav izgleda pomalo sportski.

Osnova ove na testu je 1.4 TSI, elektromotor je takođe zadužen za prednje točkove, a ukupno daju 204 KS. Baterija je 30 kWh:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako se u Mladoj Boleslavi proizvodi nova Škoda Octavia

 

198766-skoda octavia01.jpg

 

Najnoviji video iz češke Mlade Boleslave otkriva nam proces proizvodnje Škodinog bestsellera - modela Octavia. Na videu možemo videti kako nastaje Octavia, od ''skeleta'' do finalne kontrole proizvoda, uključujući i kratku test vožnju. Iz proizvodnog pogona u Mladoj Boleslavi dnevno izlazi 1.150 primeraka modela Octavia. Do danas je Škoda proizvela preko 7.1 miliona primeraka Octavie svih generacija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test 2021. Škoda Octavia vRS 

 

Pogledajte kakva je u odnosu na staru vRS, ali i u poređenju sa ''braćom'' iz grupacije u vidu Golfa i Seata Leon:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Škoda Octavia vRS

 

vRS Octavia može imati tri varijante:

- 2.0 turbo-benzinac sa 245KS/370Nm, menjač je ili automatik sa 7 brzina ili ručni sa 6, pogon samo napred, ali ima elektronski diferencijal koji omogućava da i svih 100% snage ide na onaj prednji točak koji ima bolju trakciju.

- 2.0 TDI sa 200KS/400Nm koji može imati pogon napred, ali i na sva 4 točka uz doplatu.

- 1.4 plug in hibrid (turbo-benzinac plus elektromotor) i baterije za njega. Ukupno ima 245KS/400Nm, ali ide lošije od čisto benzinske varijante Octavie vRS jer je teža od nje za 130 kilograma. Ima samo automatik i samo pogon napred.

 

Pogledajte i koje stavke je odvajaju od obične Octavie:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Škoda Octavia Pro za Kinu

 

209652-skoda octavia kina03.jpg

 

Škoda je i za kineske kupce pripremila novu generaciju Octavie, ali koja će se tamo prodavati kao Octavia Pro.

Octavia Pro se u odnosu na evropsku verziju razlikuje i po dimenzijama. Dužina Octavije Pro iznosi 4.753 mm (+6.4 cm u poređenju sa evropskom varijantom), dok je međuosovinsko rastojanje duže za 4.4 cm i iznosi 2.730 mm. To takođe znači i da Octavia Pro nudi više mesta za putnike pozadi.

 

209653-skoda octavia kina02.jpg

 

Kinezima će Octavia Pro biti dostupna sa dva benzinska motora, a to su 1.2 TSI sa 116KS i 200 Nm (ima 6-stepeni manuelni menjač), kao i 1.4 TSI sa 150KS i 250 Nm (u paru sa 7-stepenim DSG menjačem sa dvostrukim kvačilom).

 

209654-skoda octavia kina01.jpg

 

Prodaja Octavie Pro će startovati u drugom kvartalu sledeće godine, a za proizvodnju u Kini je zadužen tamošnji SAIC-VW.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

testos.jpg Testosteeron video: 2011. Škoda Octavia Combi

 

Facelift druge generacije Octavie sa 1.6 TDI motorom i DSG menjačem:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pohvale za uvoznika škode za Srbiju koji je za oktaviju napokon "uveo" i bazni paket Active (valjda će jednom to napisati i za Karoqa), a i ispravio neke greške u navodjenju (izostavljanju) pojedinih elemenata opreme za pojedine pakete.

Naravno, osnovni greh "u produženom trajanju" mu ostaje i dalje nepromenjen ( "kasapljenje" sadržaja opreme pojedinih paketa za Srbiju).

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Škoda Octavia RS iV

 

Octavia RS stigla je u redakciju u hibridnoj varijanti sa 245 konja. Pogledajmo kako se snašla na Jurinom testu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg Carbuyer: 2021. Škoda Octavia

 

Ok, ljudi se nikada nisu baš okretali za Octavijom, ali je ona nesumnjivo jedan od najboljih porodičnih izbora:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: 2021. Škoda Octavia e-TEC

 

Jedna od jeftinijih varijanti Octavie jer ima početni motor (1.0 turbo-benzinac) i srednji nivo paketa opreme:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo već na prvi pogled nije "srednji paket" opreme u Srbiji. Ima hrom bočni paket, a ove felne nisu čak ni deo "Style" opreme.

Što se tiče motora, 1,0 TSI načelno jeste ok motor, ali, bojim se - ne i u ovom vozilu. "Mršavo" je to za masu oktavije. Opet, ako može 1,0 TSI u Karoq, a što ne i u Oktaviju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mobilautotv.jpg MobilAutoTV: Škoda Octavia

 

Ekipa emisije vozila je novu, četvrtu generaciju Škode Octavie po predelima Zlatibora. Iskoristili smo priliku da je isprobamo po raznim terenima, u zimskim vremenskim uslovima za koje je porodici potreban siguran, bezbedan I udoban automobil. Škoda Octavia u videu je 2.0 TDI sa 150KS/360Nm i DSG menjačem, paket opreme ''Style'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Škoda Octavia Pro za Kinu

 

skoda pro 03.jpg

 

Škoda će uskoro kineskim kupcima ponuditi produženu verziju Octavije koja će se tamo prodavati kao Octavia Pro. Dužina Octavije Pro iznosi 4.753 mm, dok je međuosovinsko rastojanje produženo na 2.730 mm. To takođe znači i da Octavia Pro nudi više mesta za putnike pozadi.

 

skoda pro 02.jpg

 

Kinezima će Octavia Pro biti dostupna sa dva benzinska motora, a to su 1.2 TSI sa 116KS i 200 Nm (ima 6-stepeni manuelni menjač) kao i 1.4 TSI sa 150KS i 250 Nm (u paru sa 7-stepenim DSG menjačem sa dvostrukim kvačilom).

 

skoda pro 01.jpg

 

Prodaja Octavije Pro će startovati u aprilu, a za proizvodnju u Kini je zadužen tamošnji SAIC-VW.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Produžena Škoda Octavia Pro zvanično

 

skoda pro 04.jpg

 

Škoda će uskoro kineskim kupcima ponuditi produženu verziju Octavije koja će se tamo prodavati kao Octavia Pro.

 

skoda pro 03.jpg

 

Dužina Octavije Pro iznosi 4.753 mm (78 mm više od standardnog modela), dok je međuosovinsko rastojanje produženo na 2.730 mm (+ 44 mm). To takođe znači i da Octavia Pro nudi više mesta za putnike pozadi.

 

skoda octavia pro 02.jpg

 

Kinezima će Octavia Pro biti dostupna sa 1.4 TSI benzinskim motorom koji raspolaže sa 150KS i 250 Nm (u paru sa 7-stepenim DSG menjačem sa dvostrukim kvačilom). Očekuje se i slabija verzija sa 1.2 TSI motorom (116KS i 200 Nm), u kombinaciji sa 6-stepenim manuelnim menjačem.

 

skoda octavia pro 01.jpg

 

Deo opreme čine i crni retrovizori, alu točkovi do 18 inča, 12.0-inčni ekran osetljiv na dodir, opciona 10.25-inčna digitalna instrument tabla i opcioni Head-up displej. Prodaja Octavije Pro će startovati u aprilu, a za proizvodnju u Kini je zadužen tamošnji SAIC-VW.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Škoda Octavia Scout

 

Scout = između klasičnog kravana i SUV-a. Druge fabrike takve modele ''okite'' oznakama AllRoud, AllTrack, Cross Country, All Terrain, Active...

Octavia Scout na testu je sa 2.0 TDI motorom sa 200 konja i pogonom na svim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Škoda Octavia Sportline

 

SKODA_Octavia_SPORTLINE1.jpg

 

Škoda dodaje još više modela u Octavia ponudu i sada nudi četvrtu generaciju svog najprodavanijeg proizvoda u novoj, dinamičnoj Sportline verziji.

Smeštena između Style nivoa opreme i sportskog RS modela, ova varijanta je sa crnim elementima eksterijera, trokrakim multifunkcionalnim sportskim volanom, kao i sportskim sedištima sa integrisanim naslonima za glavu i ThermoFlux presvlakama. Octavia Sportline i Combi mogu se naručiti sa opcionom DCC dinamičkom kontrolom šasije i sistemima asistencije. Široku paletu pogonskih sklopova čine dizel, benzinski motori, mild hibridne i plug-in hibridne verzije, kao i Octavia G-TEC sa pogonom na komprimovani prirodni gas (CNG).

 

Spoljašnji izgled definisan je crnim elementima poznatim iz Sportline varijanti za druge serije modela Škoda. Prepoznatljivi prednji spojler, Škoda okvir rešetke i natpis Škoda na vratima prtljažnika dolaze u sjajnoj crnoj boji. U crnom zadnjem difuzoru podjednako sjajnom, hromirani element obloge dodaje vizuelni naglasak. Hatchback se može pohvaliti i crnim zadnjim spojlerom. Standardna oprema za Octaviu Sportline uključuje 17-inčne Pulsar alu felne sa poliranom crnom završnom obradom. Dostupno kao opcija: metalik crni 18-inčni Vega točkovi i, ekskluzivno za Sportline 19-inčne crne polirane Taurus alu felne. Prednja krila ukrašena su Sportline značkama.

 

SKODA_Octavia_SPORTLINE0.jpg

 

Octavia Sportline dostupna je sa benzinskim i dizel motorima i verzijom na prirodni gas (CNG), kao i plug-in hibridnom i mild-hibridnom tehnologijom i pogonom na prednje točkove ili na sve točkove. Izlazna snaga se kreće od 115 do 204 konja. 1.5 TSI sa 150 konja može se naručiti sa opcionim 7-stepenim DSG menjačem i mild-hibridnom tehnologijom, dok 2.0 TSI sa 190KS standardno dolazi sa DSG menjačem i pogonom na sve točkove. Octavia Sportline sa plug-in hibridnim pogonom daje 204KS, dok G-TEC verzija na komprimovani prirodni gas (CNG) isporučuje 130KS.

2.0 TDI se može naručiti sa 115 PS, 150 PS i 200 konja. Srednji dizel ima opciju DSG i pogon na sva četiri točka, dok su oni standard za najjači dizel. Opcioni DCC (Dinamička kontrola šasije) dodaje vizuelni osećaj i individualizovane karakteristike vožnje. Nudi 15 postavki, od udobne do sportske i kontinuirano prilagođava karakteristike prigušenja. Opcione sigurnosne funkcije uključuju proaktivni sistem zaštite putnika Crew Protect Assist sa funkcijom prevrtanja, inovativne sisteme pomoći kao što su pomoć pri izbegavanju sudara i Turn Assist, kao i novi centralni vazdušni jastuk između prednjih sedišta.

 

SKODA_Octavia_Combi1.jpg

 

Unutrašnjost je inspirisana nivoom opreme Style i uključuje završnu obradu tkanine za instrument tablu kao i Piano Black ukrasne trake. Sportska sedišta imaju integrisane naslone za glavu i opremljena su posebno prozračnim ThermoFlux presvlakama. Multifunkcionalni sportski volan ima tri kraka i značku Sportline, dok ukrasni pragovi na prednjim vratima imaju natpis Octavia.

 

PR saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili: Škoda Octavia RS

 

Octavia RS oduvek se dizajnom odvajala od ostalih sestara iz game. Već na prvi pogled je jasno da ispred vas ne stoji obična češka limuzina, nego njena ''zla'' rođaka izuzetnih voznih sposobnosti. Četvrta generacija popularnog Škodinog modela RS nudi se u tri varijante: benzin, dizel i hibrid. Testirana je benzinska varijantu koja ima pogon samo na prednjim točkovima ali i ''šper'' diferencijal koji obećava njihovo vrhunsko prijanjanje. Odličan infotainment sistem uz kožu i alkantaru svuda oko vas učiniće da se osećate zadovoljno i neopterećeno, dok će beskompromisne vozne osobine nabaciti i osmeh na lice adrenalinskim zavisnicima. Kako se vozi, pogledajte u našem najnovijem videu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide: 2021. Škoda Octavia RS

 

U varijanti sa 2.0 benzincem koji pravi 240KS/370Nm:

 

 

 

carexpertyoutubelogo.jpg CarExpert:

 

 

 

carsalescom.jpg CarSales:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...