Jump to content
FAS Goran
nemke

Punto JTD sporting (Nemke)

Recommended Posts

pa sipao sam seleniu wr slagacu te ja mislim da je 5-40 ili 10-40 za dizele? e sad mozda je glupo sto pitam... jel opasno to nesto sto se cuje?

Edited by nemke

Share this post


Link to post
Share on other sites

kod majstora...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitaj onda tog majstora da ti kaze sta ti se to cuje u motoru. Kakav je to majstor, radi velike servise, naziva sebe majstorom a ne ume da ti kaze sta ti zvrci u motoru. Menjaj ga odmah.

 

Kolega sa foruma, par postova iznad mene te je uputio kod pravog doktora za Fiat-e.

 

Inace sve cestitike na kupovini, da to resis i da te sluzi dugooo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj majstor radi kod tog gorana na altini... dogovorio sam se sa njim da mu doteram auto sad u subotu pa ce da pogleda... on sumlja na to da je sipano u nesto u ulje pre.. pa sad kad je sipano novo ulje pocelo je da zvecka... inace proverio sam jutros ulje... ulje je toliko crno kao da nije ni menjano... od menjanja predjeno je max 30km???? poludeo sam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta nije ti menjao ulje??? Ko zna kakav je to salabajzer,menjaj ga odmah i idi po svoje stare delove da ti pokaze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi li ti bio sa majstorom ili si ostavio auto i otisao ...

Ne moguce da ti je ulje crno posle 30 km...

Mada,i moguce,ako pre toga nije menjano od ko zna kad...moguce da je sipan neki aditiv,a sad zamenom ulja,podizaci se malo procistili pa poceli da lupkaju...Ali opet,idi do servisa,neka ti pogledaju ljudi kod Gorana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno se zaprljalo od lošeg prethodnog ulja i sada jedino da se nekim aditivom ispere sve to unutra, pa tek onda da se sipa novo ulje.. Baš bedak  :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

fiat128: uzeo sam svoje delove...ovaj decko je ok i korektan..sto se tice rada decko je pedantan...nije prevarant...

sale: ostavio sam mu auto i delove...ma ko zna kad mu je menjano ulje...srdljivi italijan ko zna kad mu je radio servis...sve cu ja to lepo da stedim... inace majstor mi je rekao da su sipali aditiv u ulje 100%... idem do njega u subotu da mi pogleda i da mi uradi jos par stvari (gumuce bal stang, koc creva, nosac motora izmedju cantre za antifriza i motora??)

sikterbre: sta me savetujes da radim? kojim sredstvom da ocistim motor? da sipam novo ulje? ili da vozim ovako pa da za 5.6000km menjam?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro se raspitaj,popricaj sa majstorima kad vec Ides kod Gorana...Ne znam sta bih ti rekao za ispiranje,koliko je dobro,toliko moze i stete da nanese,mozda je bolje da vozis malo,ne puno i da opet zamenis ulje i filter ulja. Raspitaj se,kazem opet ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

raspitacu se... teram puunta opet kod majstora u sub,ned pa cu da idim sta je u pitanju...a sto se tice ulja...menjacu ga sigurno... hvala ipak na savetima..pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je možda najbolja solucija da se sipa neki aditiv koji će da očisti to unutra pa opet da se sipa novo ulje, mada nikada ne može da se očisti to da bude kao što je bilo, i to novo će opet da bude prljavo malo garant..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma otvaracemo pa cemo videti sta je? zejtin nije problem zameniti..

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel zna neko koliki je rezervoar u puntu? jel veci od 40l...

nisam sutra ga vozim da ga pogleda pa cemo videti sta je..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mk2b JTD je 49L, mislim da manje zapremine imaju i manje rezervoare. Trebalo bi da piše u manualu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e danas je cepiran sa sell-ovim gorivom pa da vidimo koliko trosi... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ljudi treba mi vase misljenje? sta raditi? pricao sam sa jedno sigurno 5-6 ljudi u vezi problema u motoru (lupkanju - kad se zagreje i doda gas on kao da rezi)

jedni mi kazu hidro podizaci?

drugi menjaj ulje sipao sam kao mnogo retko ful sintetik (selenia wr 5-40w)  kao sipaj polu sintetik mobil 2000

a moj majstor koji mi je radio servise i sve ostalo kaze mi da nije u pitanju ulje nego kao nesto je u motoru problem i hoce da otvori motor i da vidi sta je u pitanju?

 

sta raditi? inace pre velikog i malog servisa se nije nista culo radio je kao sat... staro ulje koje je menjano je bilo mnogo gusto i smrdelo je...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi li gledao na dijagnostici dizne i sl.? Da nije lose uzubljen? Ako je to sve ok, onda neka ga otvori, barem da znas na cemu si.. Ali bi proverio ja to kod jos nekog majstora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...