jozovac 0 Posted September 20, 2013 (edited) Kod mene u firmi bice jedna licitacija sluzbenih auta,pa ima jedno BMW 520 koje je vozio jedan direktor ali je napustio firmu i auto od 2004 ili 2005 je slabo vozen.Naime taj bmw ima svega 65 000 km redovno je servisiran u ovlastenom servisu za BMW, ima sve od opreme sem navigacije,nije nigde udaran garaziran i ovako je stvarno u ekstra stanju.Cena mu je 3500 evra i stvarno sam u dilemi da lise isplati uloziti u taj auto. Interesuje me i bio bi zahvalan ukoliko i da liima neko iskustva da spodeli konkretno za ovim benzincem,kolika mu je potrosnja,servis sta je mana tim modelima itn itn.da lise isplati prema kilomterazi cena i tako to . Pozdrav Zaboravio da pisem da je auto 2002 god. Edited February 5, 2022 by neshaoct update naslova Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 1973 Posted September 20, 2013 Baš htedoh da pitam koje je godište auto Za te pare i s obzirom na to koliko prosečni Srbin ceni seriju 5, ja bih ga uzeo i prodao za 1500e više i usput se malo provozao sa njim Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 12760 Posted September 20, 2013 Znači E39...Dobar auto, odlična cena, vredi uzeti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coo 1 Posted September 21, 2013 Ako je 2002 mislim da je 2.2 170ks Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted September 21, 2013 ^^^ trebalo bi da je tako..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 6659 Posted September 21, 2013 Ako je 2.0 slab je i puno trosi, inace e39 je pravi Bmw, najbolja limuzina, Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dfast 2 Posted September 22, 2013 Ako je presao 65kkm, uzmi ga i ne razmisljaj o drugom autu narednih 10god. Extra auto, u proseku 9L, ali za tu tezinu i udobnost prva liga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 1973 Posted September 22, 2013 Sve zavisi kakve ambicije imaš po pitanju automobila, ali ja nikad ne bih vozio 11-12god starog BMW-a. Štaviše, da uzimam takav auto bio bi do 5god star i sa preko 3000 kubika da barem znam zašto plaćam skupo održavanje i da stvarno leti. Mada bih ga sa tom kilometražom sigurno uzeo i prodao za barem 5000e, pa posle ako prodaš još i sadašnji auto možeš lagano da uzmeš nešto 2009 i mlađe iz FL grupacije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted September 22, 2013 BMW je BMW ,nema veze sto je 2002 god samo da znas i nemoj da zaboravis da je to zadnja vuca ,nije isto voziti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted September 22, 2013 Izuzetno je važno šta znači "malo je vožen". Da li je svih 65000 spucano za godinu dana pa onda stajao ili se tako godinama vozikao vikendom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1453 Posted September 22, 2013 Svakako vredi uzeti ga, ali da znas da je 2.2 i da ima malo(duplo) skuplju registraciju od 2.0. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 12760 Posted September 22, 2013 Oko 50000 mu je registracija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coo 1 Posted September 22, 2013 2.0 je za plin odličan, redni sestak 150ks, gepek ogroman - za poveću bocu saliven Sasvim pristojno ide i ovaj od 150ks, nije spektakl svakako, mada ima zvuk bolesno dobar! 2.2 je muka zbog registracije Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos_84 1 Posted September 22, 2013 Mozda u Makedoniji nije tako skupa registracija Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 12760 Posted September 22, 2013 Tek sad videh... Quote Share this post Link to post Share on other sites
jozovac 0 Posted September 22, 2013 Fvala na savetima,skupa je registracija itekako nekih 400 evra,a da pisem jos da je auto u garazi jedno godinu i pol,ali zbunjuje me to oko 150 i 170 ks.Ako pise bmw 520 moze da bude i 2.2 sa 170ks? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coo 1 Posted September 22, 2013 E39 523 ti je 2.5 motor. Odavno je BMW prestao da broj znaci i kubikazu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 12760 Posted September 22, 2013 I ne samo on... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9031 Posted June 7, 2017 TestAutomobila video: BMW 530d model E39 Na testu BMW 530d model E39 sa motorom 3.0 TD od 193KS iz 2002-e godine: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9031 Posted August 6, 2018 AutoAnaliza video: Test polovni BMW E39 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9031 Posted August 23, 2020 Testosteeron video: 1997. BMW 523i E39 - definicija pravog BMW-a: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9031 Posted September 4, 2020 Doug DeMuro video: BMW M5 E39 Jedan od najznačajnijih BMW automobila, mnogi misle da je ovo najbolja sportska limuzina koju je BMW ikada napravio: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9031 Posted March 22, 2021 SlowMotionMNE: BMW M5 (E39) Recenzija BMW-a M5 e39, V8 sa 400 konja. Utiske do kraja nikad ne možete prenijeti kad su ovakva auta u pitanju. Fenomenalan dan je za mnom i rado ću ga se sjećati: 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9031 Posted October 17, 2021 TopSpeedGermany: 1996. BMW E39 535i na Autobanu 235KS/345Nm iz 3.5 benzinca: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9031 Posted December 4, 2021 AutoTopNL: BMW M5 E39 V8 sada sa kompresorom, koji umesto fabričkih 400KS/500Nm sada ima 600KS/700Nm: Quote Share this post Link to post Share on other sites