PuntoAbart 2 Posted May 26, 2017 On 5/21/2017 at 6:53 AM, mrdragan said: Bio sam u ovlašćenom servisu, ljudi bili maksimalno korektni i imali želju da reše problem, izmenjali sve moguće ležaje u menjaču, diferencijalu i druk ležaj, ali nažalost problem nije čak ni ublažen. Kod mene nije 500l, već Tipo sa istim 1.4 motorom. Prilično frustrirajuće... Sent from my iPad using Tapatalk Ja pored Punta 1,2. 8v ilmam i 1,4 16v Punta sporting sa istim motorom kao Tipo. Kod mene se čuje dok je hladan auto u svakoj brzini ispod 2000 obrtaja,a kada se zagreje samo u 5 i 6 brzini oko 2000 obrtaja(više je izraženo kada je hladno vreme). Što dovodi do zaključka, da li petostepeni i šestostepeni menjač treba da imaju istu kiličinu ulja u menjaču. Po uputstvu imaju 1,65L. U garanciji pre jedno 5 godina na Fiat Linei 1,4i 8v 77 ks je imala problem sa ležajem od pete brzine. Zaključak Delta motorsa je bio da nema dovoljan dotok ulja do ležaja pete brzine.A pošto su vaši menjači novi ja bih dodao najbolji aditiv za menjač i to je to.Može i Abbro što je Yugisa slikao na njegovim postovima.I blago vama jer su vam menjači novi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ziks 1 Posted November 23, 2018 (edited) On 1/23/2015 at 6:34 PM, 061zc said: Od poslednjeg uključivanja u diskusiju po ovom pitanju prešao sam oko 20000 km i nažalost ova pojava i dalje egzistira. Ona je sve češća a dešava se sada i na zagrejanom motoru. Ako se obrati pažnja ovo može da se čuje i u 3.brzini na oko 2500 RPM. Razgovarao sam sa jednim iskusnim mehaničarom i on mi čovek spominje neku klapnu benzinskih para koju navodno opisuje Fiatovo tehničko uputstvo (za servisere). Pošto to nisam lično video, ograđujem se, ali je evidentno da ova pojava postoji i da niko nema konkretno tehničko objašnjenje za istu. Kakva su vaša iskustva bila u međuvremenu? Upravo i ja imam apsolutno isti problem !!! 500L slicna kilometraza, hladan auto, dodjes do trece polako dajem gas i tacno na 2500rpm pocne taj zvuk. Pustis gas prestane. I tako dok se ne zagreje. Povremeno se pojavi kada je i topao. Inace problem sam imao sa hladnim paljenjem na nizim temp, gusenjem motora i lampicom "chech engine". Zamenili mi sve svecice i jednu bobinu. Kazu poklopac filtera je valjda usled vibracija udarao u nju naprsla je...itddd.. Videcemo kako reaguje. Ako ima resenja za ovaj zvuk na 2500rpm bio bi zahvalan (u servisu po njima sve je ok) . Edited November 23, 2018 by Ziks Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 147 Posted November 23, 2018 Prešao sam 42k km i mislim da je ovo prestalo. U principu kad sam spomenuo to na servisu rekli su mmi da su na jednim kolima probali da provale šta je u pitanju ali da nisu uspeli. Izgleda da je to jednostavno tako, možda sa vremenom prestane. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki.mitrovic 1 Posted February 6, 2019 Zdravo drugari, Imao sam taj rezonantni zvuk na 2000 i resio sam ga na vrlo jednostavan nacin. Ispostavilo se da taj zvuk pravi plastika za dovod vazduha koja se nadovezuje na onaj plasticni poklopac motora. U pitanju je 1.4 motor, ne znam kako je kod drugih. Uglavnom na tom mestu gde se spajaju plastike ima lufta, plastika moze da se pomera. Ta dva kraja sam spojio izolir trakom. Drugi kraj te plastike za dovod vazduha je spojen za sasiju preko neke gumice koja treba da umanji vibracije. E taj deo sam naprskao wd sprejem i od tada nemam nikakav zvuk na 2000 obrtaja. Kada budem bio kod auta mogu da slikam na koju plastiku mislim i sta sam uradio. Pozdrav 1 Zhorz reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ziks 1 Posted February 8, 2019 (edited) Hvala, ipak to nije problem kod mene. Uradio ali isto. Edited February 8, 2019 by Ziks Quote Share this post Link to post Share on other sites