Jump to content
FAS Goran

PuntoAbart

Members
  • Content Count

    227
  • Joined

  • Last visited

About PuntoAbart

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 05/04/1978

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto 2 1,2 8v

Recent Profile Visitors

5853 profile views
  1. Loše iskustvo manja naleganje lamele nego orginal,stresa se kada polaziš , a o brdu da ne razmišljaš.
  2. Obrada zamjca zavisi od stanja istog(ako je izrisan kao loš disk obavezno , a moje iskustvo viljuška , cilindar kvačila pod pedalom,semering radilice bolje promeniti nego ponovo skidati,ulje za kočnice promeniti ,set kvačila Valeo u Kitu dupla 00.Proveri od setova sta ima.
  3. Deo koji je zaokružen ,crno tu je pukao limčić koji povezuje ploču korpe sa spoljnim delom korpe.Inače uobičajena pojava za AP set kvačila. Pogledajte ploču kvačila samo je srednji deo ploče nalegao , odnosno ploča se krivila.
  4. A ono što tvrdim da je tačno. Nijedan amortizer Koni FSD ne pravi se za navedeni automobil Marke Fiat Tipo 357. http://www.koni.com/en-US/Cars/Products/Catalog/
  5. Magneti Marelli ima tehnologiju koju koristi za sportske automobile, za trkačke automobilile i za ove navodno koje mi vozimo STD. Ako bih već kupovao Abarta nikakao sa ovim amortizerima.Hvala tebi što si mi oči otvorio.Zato ja vozim B6 bistein. A ovaj Cofap neka nekome drugome uvale za ovu cenu automobila.Najverovatnije je Koni prodao licencu Cofapu(Magneti Marelliu) da pravi te amortizere. Molim Vas nećemo se zavaravati. Pomenuti amortizer nije ni prići Koni amortizeru. Na Abarta ovakav amortizer je Bogu plakati. Unapred zahvalan na odgovoru .
  6. Moraš po njihovom uputstvu da ih sabiješ 4-5 puta. Tako su servisere obučavali na obukama. Ako ti tvrdiš tako onda se i ja slažem,ali budi drug pa prikaži ispitivanja. Izvini ti si nas navikao sa svojim slikama i izumima. Šta više reći
  7. Nađi mi i jedan Abart 500 da mu je ovakav amortizer, ako jeste onda skidam kapu. Inače dugi niz godina poslujem sa delovima. Ovo za Cofap je iz ličnog iskustva.
  8. http://www.koni.com/en-US/Cars/Products/Performance/FSD/ Ovo je link na kome se vidi kako FSD koni izgleda ,a ne ovo Cofap smeće na 8:45.Ruku na sce mozda je ovo varijanta FSD tehnologije koja se pravi u Cofapu. Inače ova marka amortizera je ugrađivana na Punta Classic po početku proizvodnje. Toliko su se dobro pokazali da su prelazili 30000km i onda procure.
  9. Ovo meni treba pa budi precizan reci od koijeg je ovo modela. Koliko je novca i gde ga je moguće naći. Jer ako je od Minija R56 taj ne valja nikakao.
  10. Ove nove sam lično probao i imaju silu odličnu.U poslednje vreme u Servisima se mnogo ugrađuju i nemaju reklamacija(Za servise bar dva znam. Jedan mi je ispred kuće , a drugi malo dalje). Osim toga da su naši majstori navikli da šipku amortizera šafe pneumatskim pištoljima. To je potpuno nova tema.
  11. "Pa Goran mislim nije mogao da uzme pare u servisu, pa došao ovde sada. Mislim stvarno......". Tako bolje ništa od toga Gorane nastavi da radiš dobro i ništa ne menjaj.Lako je tako raditi,ali kada nastane problem onda će odmah servis da zovu. Veliki pozdrav uz dužno poštovanje.
  12. Sa kyb imam dosta iskustva tako od njih ništa. Možeš slobodno da staviš Monroe, jer je se pojavila nova serija amortizera.Njih sam probao tako da ako mene pitaš Monroe slobodno. A šolje amortizera će pre biti da su dobre, ali prekontroliši ili zameni ležajeve šolja. U ležajeve amortizera ulazi sitan pesak,voda, prašina pa ispere mast. Tako da opruga kada se namota volan levo ili desno trpi opterećenje do pucanja. Za ležajeve nađi mast crvenu višenamensku i podmaži.
  13. Nema potrebe sve što nisi siguran to pitaj. A to možeš sam da uradiš bez majstora ima Viber i itd.Samo treba smisliti kakao ukrutiti taj deo brave da se jezičak ne pomera.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...