Jump to content
FAS Goran
Timke

Fiat Stilo JTD / Nuova Bravo MJet - čudan zvuk iz motornog prostora

Recommended Posts

Deluje da grubo radi, sa druge strane i meni se cini da moj grubo radi. Mene svi majstori uveravaju da je to sasvim ok, a posto je Grande Punto i ima slabiju izolaciju i auto je laksi od  recimo Stila, to je i naglasenije. Probacu da snimim moj pa ces uporediti, a najbolje je da uporedis zvuke na snimku.

 

Ne mozes porediti rad JTD i JTDM motora. Zbog rada dizni JTDM je bucniji (bar ovi nasi polovnjaci zbog dizni i goriva kakvo imamo).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isti ovakav zvuk zvonjave, samo znatno tisi, sam i ja imao kod mene na Bravu sa 1.9MJT\8v (ima i moj snimak negde na forumu). Vozen kod n-majstora, ni jedan nije uspeo da resi. Jedino sto je bilo sumnjivo je veca korekcija na jednoj od dizni - ali posto su kod tebe remontovane, ta opcija je iskljucena. Druga opcija je mozda zamajac. Auto presao kod mene oko 50kkm zvuk se nije pojacavao za to vreme, pa sam prestao da obracam paznju na isti. Na kraju je auto tako i prodat.

Edited by Mirko_NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skini plastiku ovu I pogledaj da neka dizna ne baca naftu ;) ( uglavnom je dosta zaprljano tu gde prska ) ako baca verovatno su bakarne podloske dizni

A sto se zvuka tice moze da te zavara odakle dolazi,prenosi se to

Edited by stefankmn

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

http://youtu.be/JJgpsJE2csM

 

Da li neko može da pretpostavi zašto se motor ovako čuje? Možda je jasnije kada se stave slušalice.

Ja primećujem dva zvuka:

  1. prvi je ovo što zvekeće, zvoni
  2. drugi je kao prenaglašen zvuk dizel motora, ali baš nekako oštro čukanje

Ovo se uglavnom čuje kada je hladan, ali ne prestaje nikad potpuno, uglavnom je zvuk grublji nego što bi trebalo, bar tako mislim.

Ritam oba zvuka prati obrataje motora, ne mogu da ocenim odakle dolazi, ali mislim da je sa leve strane, iz majtorske perspektive.

 

ovo sto se cuje na snimku je naj verovatnije remenica radilice  ili atelnatora  tako ima zvuk .   :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbg, nisam video ovu temu, tamo bih se uključio, jer je zvuk po meni identičan, poslušajte:
http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/44712-nuova-bravo-19mjt120hp-na-leru-se-cuje-metalni-zvuk/
A čovek ovde ništa nije uspeo da reši, jedino mu je ostao zamajac da zameni, a zamenio remenice...

Umesto pesme u kafani, mi slušamo zveketanje dizela... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heheh, covek ti je to vec napisao na prethodnoj strani - vozio sam tako 50kkm. Zvuk se gubio i vracao - ocigledno nije nista problematicno, dzaba sam se samo nervirao. Kod tebe je zvuk nesto jaci (ili je samo kvalitet snimka bolji) i mozda ce ipak uspeti majstori lakse da detektuju. Sve u svemu - remenica radilice nije, nije ni lezaj alternatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stefane, ja ne znam šta su te bakarne podloške, da li su to delovi u sklopu dizne ili nešto na diznama, oko njih...?

Ja sam remontovao 2 dizne, ne znam da li se i te podloške remontuju....

Share this post


Link to post
Share on other sites

To su podloske ili ti sajbne na naski od bakra koje se menjaju pri svakom skidanju dizni i kostaju 100din.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stefane, ja ne znam šta su te bakarne podloške, da li su to delovi u sklopu dizne ili nešto na diznama, oko njih...?

Ja sam remontovao 2 dizne, ne znam da li se i te podloške remontuju....

Nalaze se skroz dole na dnu prostora predvidjenog za dizne, I sto kaze kolega kostaju 100-200din . Ja imao isti problem I zamenio ih , samo sto je mene to zadesilo dok sam bio na putu pa me je popravka izasla 50€ ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako su skidane dizne i promenjene podloske onda nebi trebalo da je do njih,ako su vracene iste moguce da i one budu problem vidi dotegni dizne malo ili zameni nije nikakva visa matematika samo pazi da ne stegnes previse hoce da se odkine sraf sto se srafi u glavu,ja juce skidao dizne i pretego jednu i odkinu se sraf i malo zebancije da se skine ali nista komplikovano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce,ja stem nemam nista.... :laughing:

Edited by deki87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam pojma, pre i posle remonta, zvuk je isti... Drugar mi kaže da tako može da se čuje i pumpa visokog pritiska, ovamo na drugom mestu jedan kaže da zbog lošeg pritiska postoji nepravilno ubrizgavanje, pa je zbog toga ovako grub zvuk...

Ne znam šta će još nekome nešto da padne na pamet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au sunce ti, još i to. Ne razumem zašto bi EGR pravio ovakav zvuk?

Mada sam 80% siguran da EGR ne radi kako treba jer mi je par puta prijavljivao grešku na dijagnostici, a imam ponekad i simptome lošeg rada EGR-a kao što je opisano u jednoj temi ovde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A koje gorivo sipaš? 
Meni je ovaj zvuk ok kada pustim na tv-u(računaj nešto lošiji zvuk). Evenutalno malo više cakće, ali ništa katastrofalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

onda je eger 100%  veruj mi  eger kad ostane otvoren   motor moze da trokira  da cekica  da varira ler  svasta  garantujem da je do egera 100% ocisti eger i isprazni rezervoar  do rezerve i idi nalij pola rezervoara  onaj  skuplji  evro dizel  na oemve  pumpi  i dobices mirniji rad a nebi bilo lose da isperes i map senzor i protokomer  sa sprej za kocnice   i vise nece biti cekicanja  u radu istog .

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze protokomer sa sprej da cisti nesme da se cacka  nicim samo sprej i on se odmah osusi ja tako cistim svake godine  i nikad problem samo nikako sa  paprima  cackalicama i tako to samo sprej  ali posto je tvoj multijet imas i sondu  i to cudo treba da proveris .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sipao sam ranije ovaj skuplji dizel na MOL-u u Jerkoviću, a posle sam sipao klasičan, isto tamo...

Protokomer sam očistio a taj MAP senzor nisam. A za EGR ću da vidim da ga eliminišem u svakom slučaju jer za to znam da me zeza, samo da li zbog njega čekića, ne znam.

Inače, ovaj zvuk nije uvek ovako jak, ja sam ovo snimio kada je bilo baš izraženo, ali to nije tako retko...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa to je to kad  je zagrejan motor  na radnoj temperaturi tebi zaglavi eger na otvoreno  i eto grokcanja i cekicanja nego imasli ti dpf  partikularni filter  ako ga imas hoce i on da zeza ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...