Bingodalton 738 Posted September 18, 2014 Deluje da grubo radi, sa druge strane i meni se cini da moj grubo radi. Mene svi majstori uveravaju da je to sasvim ok, a posto je Grande Punto i ima slabiju izolaciju i auto je laksi od recimo Stila, to je i naglasenije. Probacu da snimim moj pa ces uporediti, a najbolje je da uporedis zvuke na snimku. Ne mozes porediti rad JTD i JTDM motora. Zbog rada dizni JTDM je bucniji (bar ovi nasi polovnjaci zbog dizni i goriva kakvo imamo). Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted September 18, 2014 Ja bi proverio parametre na dijagnoatici. Dizne, stepen paljenja i sl. Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.petrovic.rs 0 Posted September 18, 2014 Na dijagnostici sam gledao, nema takvih anomalija, a dve dizne sam remontovao, korekcije su sada u granicma normale... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mirko_NS 19 Posted September 18, 2014 (edited) Isti ovakav zvuk zvonjave, samo znatno tisi, sam i ja imao kod mene na Bravu sa 1.9MJT\8v (ima i moj snimak negde na forumu). Vozen kod n-majstora, ni jedan nije uspeo da resi. Jedino sto je bilo sumnjivo je veca korekcija na jednoj od dizni - ali posto su kod tebe remontovane, ta opcija je iskljucena. Druga opcija je mozda zamajac. Auto presao kod mene oko 50kkm zvuk se nije pojacavao za to vreme, pa sam prestao da obracam paznju na isti. Na kraju je auto tako i prodat. Edited September 18, 2014 by Mirko_NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 164 Posted September 18, 2014 (edited) Skini plastiku ovu I pogledaj da neka dizna ne baca naftu ( uglavnom je dosta zaprljano tu gde prska ) ako baca verovatno su bakarne podloske dizniA sto se zvuka tice moze da te zavara odakle dolazi,prenosi se to Edited September 18, 2014 by stefankmn Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted September 18, 2014 http://youtu.be/JJgpsJE2csM Da li neko može da pretpostavi zašto se motor ovako čuje? Možda je jasnije kada se stave slušalice.Ja primećujem dva zvuka:prvi je ovo što zvekeće, zvoni drugi je kao prenaglašen zvuk dizel motora, ali baš nekako oštro čukanjeOvo se uglavnom čuje kada je hladan, ali ne prestaje nikad potpuno, uglavnom je zvuk grublji nego što bi trebalo, bar tako mislim.Ritam oba zvuka prati obrataje motora, ne mogu da ocenim odakle dolazi, ali mislim da je sa leve strane, iz majtorske perspektive. ovo sto se cuje na snimku je naj verovatnije remenica radilice ili atelnatora tako ima zvuk . Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.petrovic.rs 0 Posted September 19, 2014 Jbg, nisam video ovu temu, tamo bih se uključio, jer je zvuk po meni identičan, poslušajte:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/44712-nuova-bravo-19mjt120hp-na-leru-se-cuje-metalni-zvuk/A čovek ovde ništa nije uspeo da reši, jedino mu je ostao zamajac da zameni, a zamenio remenice...Umesto pesme u kafani, mi slušamo zveketanje dizela... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mirko_NS 19 Posted September 19, 2014 Heheh, covek ti je to vec napisao na prethodnoj strani - vozio sam tako 50kkm. Zvuk se gubio i vracao - ocigledno nije nista problematicno, dzaba sam se samo nervirao. Kod tebe je zvuk nesto jaci (ili je samo kvalitet snimka bolji) i mozda ce ipak uspeti majstori lakse da detektuju. Sve u svemu - remenica radilice nije, nije ni lezaj alternatora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 164 Posted September 19, 2014 Ja mislim da si bakarne podloske dizni .. imao sam isti problem,isti zvuk.. nemam snimak da okacim,skoro sam ga obrisao ; Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.petrovic.rs 0 Posted September 19, 2014 Stefane, ja ne znam šta su te bakarne podloške, da li su to delovi u sklopu dizne ili nešto na diznama, oko njih...?Ja sam remontovao 2 dizne, ne znam da li se i te podloške remontuju.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted September 19, 2014 To su podloske ili ti sajbne na naski od bakra koje se menjaju pri svakom skidanju dizni i kostaju 100din. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 164 Posted September 19, 2014 Stefane, ja ne znam šta su te bakarne podloške, da li su to delovi u sklopu dizne ili nešto na diznama, oko njih...?Ja sam remontovao 2 dizne, ne znam da li se i te podloške remontuju....Nalaze se skroz dole na dnu prostora predvidjenog za dizne, I sto kaze kolega kostaju 100-200din . Ja imao isti problem I zamenio ih , samo sto je mene to zadesilo dok sam bio na putu pa me je popravka izasla 50€ Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted September 19, 2014 Ako su skidane dizne i promenjene podloske onda nebi trebalo da je do njih,ako su vracene iste moguce da i one budu problem vidi dotegni dizne malo ili zameni nije nikakva visa matematika samo pazi da ne stegnes previse hoce da se odkine sraf sto se srafi u glavu,ja juce skidao dizne i pretego jednu i odkinu se sraf i malo zebancije da se skine ali nista komplikovano. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted September 19, 2014 Zar nije lakse da se kaze da su ispod dizni Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted September 19, 2014 (edited) Moguce,ja stem nemam nista.... Edited September 19, 2014 by deki87 Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 164 Posted September 19, 2014 Zar nije lakse da se kaze da su ispod dizni Hahahahahaha Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.petrovic.rs 0 Posted September 20, 2014 Nemam pojma, pre i posle remonta, zvuk je isti... Drugar mi kaže da tako može da se čuje i pumpa visokog pritiska, ovamo na drugom mestu jedan kaže da zbog lošeg pritiska postoji nepravilno ubrizgavanje, pa je zbog toga ovako grub zvuk...Ne znam šta će još nekome nešto da padne na pamet... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted September 20, 2014 gledaj ovakav zvuk moze da ima motor i kad je eger u pitanju pogledaj i to cudo ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.petrovic.rs 0 Posted September 20, 2014 Au sunce ti, još i to. Ne razumem zašto bi EGR pravio ovakav zvuk?Mada sam 80% siguran da EGR ne radi kako treba jer mi je par puta prijavljivao grešku na dijagnostici, a imam ponekad i simptome lošeg rada EGR-a kao što je opisano u jednoj temi ovde. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted September 20, 2014 A koje gorivo sipaš? Meni je ovaj zvuk ok kada pustim na tv-u(računaj nešto lošiji zvuk). Evenutalno malo više cakće, ali ništa katastrofalno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted September 20, 2014 onda je eger 100% veruj mi eger kad ostane otvoren motor moze da trokira da cekica da varira ler svasta garantujem da je do egera 100% ocisti eger i isprazni rezervoar do rezerve i idi nalij pola rezervoara onaj skuplji evro dizel na oemve pumpi i dobices mirniji rad a nebi bilo lose da isperes i map senzor i protokomer sa sprej za kocnice i vise nece biti cekicanja u radu istog . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted September 20, 2014 Mani se protokomer da cistis tako. A egr zatvori. To djubre ti ne treba! Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted September 20, 2014 moze protokomer sa sprej da cisti nesme da se cacka nicim samo sprej i on se odmah osusi ja tako cistim svake godine i nikad problem samo nikako sa paprima cackalicama i tako to samo sprej ali posto je tvoj multijet imas i sondu i to cudo treba da proveris . Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.petrovic.rs 0 Posted September 20, 2014 Sipao sam ranije ovaj skuplji dizel na MOL-u u Jerkoviću, a posle sam sipao klasičan, isto tamo...Protokomer sam očistio a taj MAP senzor nisam. A za EGR ću da vidim da ga eliminišem u svakom slučaju jer za to znam da me zeza, samo da li zbog njega čekića, ne znam.Inače, ovaj zvuk nije uvek ovako jak, ja sam ovo snimio kada je bilo baš izraženo, ali to nije tako retko... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted September 20, 2014 pa to je to kad je zagrejan motor na radnoj temperaturi tebi zaglavi eger na otvoreno i eto grokcanja i cekicanja nego imasli ti dpf partikularni filter ako ga imas hoce i on da zeza ? Quote Share this post Link to post Share on other sites