MS PK 7732 Posted April 16, 2015 Udarao je klip u ventil. I toliko je ostecen klip da mora da se menja?Mnogo je to para Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.petrovic.rs 0 Posted April 16, 2015 Pa na ivici je pojeden, ima lufta, mora da se menja. Naćićemo polovan a dobar... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 16, 2015 Ja sam skoro kod mog majstora prisustvovao otvaranju BMW-ovog motora na nekom 320d isto usisao dva leptira i nakucao ga klip samo tako ali su oštećenja bila samo odozgo po klipu pa isti nisu ni menjani. Grana nije menjana samo su poskidani leptiri. Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.petrovic.rs 0 Posted April 16, 2015 Meni je rečeno da grana mora da se menja, ja se stvarno ne razumem u to, da li postoji neka druga solucija?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 16, 2015 Nisam rekao da ne mora da se menja kod tebe samo iznosim ono što sam video. Ne zbam kakava je ta nova grana, jel bez leptira ili stavljaju sa leptirima ponovo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted April 16, 2015 A kolka je cena te obrade glave i drugog klipa i usluga? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted April 16, 2015 Grana ne mora da se menja, postoji na ebay-u set za reparaciji klapni, a mozda ima negde i kod nas, zatvoris klapne i cao djaci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 16, 2015 Na ovom BMW-u o kom pričam su bukvalno skinuti samo leptiri a osovina koja ih povezuje je ostavljena u finkciji. na mestima gde su se pojavili otvori u usisu narezan navoj i ušrafljeni šrafovi prethodno namazani nekim lepkom...Sve radi - sve klapa! E sad da li je isti sistem kod Fiata ne bih znao reći.Ima li ko info da li te klapne sa tim nazovi "lošim" sistemom postoje i kod 2.0 mjet motora ili je tu nešto promenjeno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.petrovic.rs 0 Posted April 16, 2015 Klip: 10.000, obrada oko 10.000, usluga, ne znam još... Ostali delovi nisu skupi, ali je grana skupa, ako bude morala da se menja...Ne znam da li je neko radio tu "reparaciju" ove usisne grane? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted April 16, 2015 Verovatno da da... Klip polovan?Obrada glave ide oko 15e...zamena gumica i slajfovanje ventila sa obradom od 50-70e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.petrovic.rs 0 Posted April 16, 2015 Polovan klip... Eto da rezimiramo: to što čekića ne mora da bude nešto normalno, kao što je u nekim slučajevima bilo, može eto da bude i totalna havarija Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 16, 2015 GuglajMa Googlao sam ali na recimo "intake manifold 2.0mjet" nema ništa samo iskaču objašnjenja za 2.0TDI i ostala švabska sra.a!U eper-u ima samo ova skica i na njoj nema šta da vidiš... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted April 16, 2015 Pa onda nemaju te probleme, Mislim ako gugl nije cuo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.petrovic.rs 0 Posted April 18, 2015 Da li je neko imao iskustva sa skidanjem krilaca na usisnoj grani, tj. da se ona skinu i da se auto tako vozi? Kako se auto ponaša?Problem je što je ta grana jako skupa a u stvari su otišla samo krilca.Ima li neki drugi način da se ovo reši? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted April 18, 2015 Video sam na sta je licila glava kad je skinuta kod Gorana, imao si srece sto se zadrzalo na ventilu i klipu...Moj kum je skidao ta "krilca" na Cromi i mislim da ga je samo to kostalo oko 150eur ali nemam pojma sta se tacno radi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 18, 2015 Imaju da se kupe čepovi za to. E sad da li postoji za 1.6 ne znam.Kod BMW je znalo da napravi totalnu havariju motora.Dobro da nije pokrivio ventil.Marko ukucaj kat broj usisne grane i vidi kakve slike izbacuje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted April 18, 2015 1.6 nema klapne, samo 1.9 i 2.0. Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.petrovic.rs 0 Posted April 18, 2015 Video sam na sta je licila glava kad je skinuta kod Gorana, imao si srece sto se zadrzalo na ventilu i klipu...Moj kum je skidao ta "krilca" na Cromi i mislim da ga je samo to kostalo oko 150eur ali nemam pojma sta se tacno radi...Ja ne mogu da verujem da su napravili da to napravi toliki haos. Kada sam gledao kola, nisam čuo za ovakve probleme, sigurno ga ne bih ni uzeo...To skidanje krilaca/leptira verovatno nije najbolje rešenje, u nižim obrtajima mu je verovatno mapa nameštena da radi sa manje vazduha ili tako nešto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted April 18, 2015 Te klapne su odlike 16v motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.petrovic.rs 0 Posted April 18, 2015 Neka njih i verujem da rade odličan posao, ali ne sme da se desi da otpadnu i da ti sj**u motor! Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.petrovic.rs 0 Posted April 19, 2015 Kontam da će, posle sređivanja ovog haosa: klip, karike, glava, v. servis auto biti u dobrom stanju, da će moći da gura još neko vreme...Pohvalio bih auto servis Goran, stvarno su uslužni i profesionalni, baš vode računa o svemu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted April 19, 2015 Ma nemas brige kad se sve zameni. Bitno je da stublina nije ostecena a ovo ostalo je lako srediti ali nazalost nije jeftino... Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.petrovic.rs 0 Posted April 19, 2015 Pa šta da radim, tako se zadesilo, samo da posle ovoga budem miran Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gillespie 0 Posted April 26, 2015 Uf bolje da nisam ni pročitao ovu temu sada sam se istripovao žešće. Naime, radio sam kod Gorana veliki servis pre jedno mesec dana, i rekoše mi momci tamo da fali jedan brezon na usisnoj grani(ja nisam ni znao šta je usisna grana) i da se čuje taj neki zvuk, nisam imao pojma da plastika na motoru toliko pravi zvučnu izolaciju. E sad meni auto ne dimi, pali dobro, jedino što sam i ja juče prvi put čuo taj metalni zvuk na leru. Šta vam konkretno znači da auto slabije vuče na malim obrtajima? Moj da kažem ide normalno do nekih 2000-2500 zavisno od opterećenja i onda zalepi za sedište, naravno ako se jako doda gas onda se to vrlo brzo desi? Da li je to normalno? Quote Share this post Link to post Share on other sites