Jump to content
FAS Goran
Timke

Fiat Stilo JTD / Nuova Bravo MJet - čudan zvuk iz motornog prostora

Recommended Posts

Ja sam skoro kod mog majstora prisustvovao otvaranju BMW-ovog motora na nekom 320d isto usisao dva leptira i nakucao ga klip samo tako ali su oštećenja bila samo odozgo po klipu pa isti nisu ni menjani. Grana nije menjana samo su poskidani leptiri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam rekao da ne mora da se menja kod tebe samo iznosim ono što sam video.

Ne zbam kakava je ta nova grana, jel bez leptira ili stavljaju sa leptirima ponovo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kolka je cena te obrade glave i drugog klipa i usluga?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grana ne mora da se menja, postoji na ebay-u set za reparaciji klapni, a mozda ima negde i kod nas, zatvoris klapne i cao djaci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na ovom BMW-u o kom pričam su bukvalno skinuti samo leptiri a osovina koja ih povezuje je ostavljena u finkciji. na mestima gde su se pojavili otvori u usisu narezan navoj i ušrafljeni šrafovi prethodno namazani nekim lepkom...

Sve radi - sve klapa! 

E sad da li je isti sistem kod Fiata ne bih znao reći.

Ima li ko info da li te klapne sa tim nazovi "lošim" sistemom postoje i kod 2.0 mjet motora ili je tu nešto promenjeno? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klip: 10.000, obrada oko 10.000, usluga, ne znam još... Ostali delovi nisu skupi, ali je grana skupa, ako bude morala da se menja...

Ne znam da li je neko radio tu "reparaciju" ove usisne grane?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno da da...

Klip polovan?Obrada glave ide oko 15e...zamena gumica i slajfovanje ventila sa obradom od 50-70e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polovan klip...

 

Eto da rezimiramo: to što čekića ne mora da bude nešto normalno, kao što je u nekim slučajevima bilo, može eto da bude i totalna havarija :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guglaj

Ma Googlao sam ali na recimo "intake manifold 2.0mjet" nema ništa samo iskaču objašnjenja za 2.0TDI i ostala švabska sra.a!

U eper-u ima samo ova skica i na njoj nema šta da vidiš...  

emaps.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je neko imao iskustva sa skidanjem krilaca na usisnoj grani, tj. da se ona skinu i da se auto tako vozi? Kako se auto ponaša?

Problem je što je ta grana jako skupa a u stvari su otišla samo krilca.

Ima li neki drugi način da se ovo reši?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video sam na sta je licila glava kad je skinuta kod Gorana, imao si srece sto se zadrzalo na ventilu i klipu...

Moj kum je skidao ta "krilca" na Cromi i mislim da ga je samo to kostalo oko 150eur ali nemam pojma sta se tacno radi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaju da se kupe čepovi za to. E sad da li postoji za 1.6 ne znam.

Kod BMW je znalo da napravi totalnu havariju motora.

Dobro da nije pokrivio ventil.

Marko ukucaj kat broj usisne grane i vidi kakve slike izbacuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video sam na sta je licila glava kad je skinuta kod Gorana, imao si srece sto se zadrzalo na ventilu i klipu...

Moj kum je skidao ta "krilca" na Cromi i mislim da ga je samo to kostalo oko 150eur ali nemam pojma sta se tacno radi...

Ja ne mogu da verujem da su napravili da to napravi toliki haos. Kada sam gledao kola, nisam čuo za ovakve probleme, sigurno ga ne bih ni uzeo...

To skidanje krilaca/leptira verovatno nije najbolje rešenje, u nižim obrtajima mu je verovatno mapa nameštena da radi sa manje vazduha ili tako nešto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kontam da će, posle sređivanja ovog haosa: klip, karike, glava, v. servis auto biti u dobrom stanju, da će moći da gura još neko vreme...

Pohvalio bih auto servis Goran, stvarno su uslužni i profesionalni, baš vode računa o svemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nemas brige kad se sve zameni. Bitno je da stublina nije ostecena a ovo ostalo je lako srediti ali nazalost nije jeftino...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uf bolje da nisam ni pročitao ovu temu sada sam se istripovao žešće. Naime, radio sam kod Gorana veliki servis pre jedno mesec dana, i rekoše mi momci tamo da fali jedan brezon na usisnoj grani(ja nisam ni znao šta je usisna grana) i da se čuje taj neki zvuk, nisam imao pojma da plastika na motoru toliko pravi zvučnu izolaciju. E sad meni auto ne dimi, pali dobro, jedino što sam i ja juče prvi put čuo taj metalni zvuk na leru. Šta vam konkretno znači da auto slabije vuče na malim obrtajima? Moj da kažem ide normalno do nekih 2000-2500 zavisno od opterećenja i onda zalepi za sedište, naravno ako se jako doda gas onda se to vrlo brzo desi? Da li je to normalno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...