saran 0 Posted February 2, 2013 pozdrav za forumase.pitanje za sve koji imaju 2.0 20V motor.dobio sam ponudu za veliki servis od Sevisa Pivasevic Pancevo od 68000 din.od toga su 16000 ruke i 50000 delovi(ubacen je i termostat u tu cenu).da nije to previse? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted February 2, 2013 (edited) Pa da ti napisem onako, grubo:Ulje i filteri su oko 8500, set zupcastog SKF oko 9000, vodena pumpa SKF oko 3500, dupli PK kais je 2500, drugi klasican oko 1500. Spaner PK Breda Lorett je oko 7000 (14000 SKF), dva PK klizaca SKF su po oko 3500. Termostat je 4500. Cena za ruke je ok i krece se oko 150e jer motor mora da se izmesti.Sa veoma kvalitetnim delovima i rukama izlazi 56000, odnosno 63000 ako je spaner PK remena SKF. Ko hoce sa se zeza sa losijim delovima to izadje i 20% dole. Edited February 2, 2013 by Martini Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 195 Posted February 2, 2013 Uh, bre! Skup servis za petaka! NIsam imao pojma da je taj red velicina.To je znacajno skuplje od velikog servisa za 1.9 JTD Quote Share this post Link to post Share on other sites
Srdjan 0 Posted February 3, 2013 @ MartiniKakav je kvalitet tog zatezaca PK kaisa od 7000din? Ja ga nisam menjao nikad, uzeo sam i kraci PK kais za koji mm ali i dalje ponekad zaskripi ujutru kad upalim auto. Kakav ti je to dupli PK kais? Na kojoj kilometrazi se on menja?Uh, bre! Skup servis za petaka! NIsam imao pojma da je taj red velicina.To je znacajno skuplje od velikog servisa za 1.9 JTDNadji u SKF varijanti za jtd i ne verujem da je nesto specijalno jeftinije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cika_kole 825 Posted February 3, 2013 obican kais ide na 80.000,00km...a dupli 110.000,00km... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted February 3, 2013 Kod Pivaševića to neće sigurno biti tih 68000, nakarikaće ti min još 15000 na raznorazne dihtunge, ulja, šelne i ostale gluposti što drugi majstori ne naplaćuju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
saran 0 Posted February 3, 2013 da da,najskuplji servis u Srbiji za Fiat vozila.katastrofa Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted February 3, 2013 (edited) pozdrav za forumase.pitanje za sve koji imaju 2.0 20V motor.dobio sam ponudu za veliki servis od Sevisa Pivasevic Pancevo od 68000 din.od toga su 16000 ruke i 50000 delovi(ubacen je i termostat u tu cenu).da nije to previse?Pravo čudo da neko u BK vozi bilo šta osim VW, Audi i Opela Da li si pitao Guštera da ti uradi servis Valjda se naučio da radi nešto drugo osim Lada, Juga i Keca Elem, idi lepo kod Gorana u Zemun i završi posao da te ne boli glava, neće te sigurno ošuriti, i korektno će sve uraditi. Ja sam odavno shvatio - ko ne plati na mostu plati na ćupriji.PSBrat od tetke mi je iz BK - Vlada Popović - Trupac, pa znam kakva je situacija kod vas. Veliki pozdrav Karlovčanima, i čestitam na izboru auta, moja neostvarena želja, nadam se da je karavan Edited February 3, 2013 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted February 3, 2013 @ MartiniKakav je kvalitet tog zatezaca PK kaisa od 7000din? Ja ga nisam menjao nikad, uzeo sam i kraci PK kais za koji mm ali i dalje ponekad zaskripi ujutru kad upalim auto. Kakav ti je to dupli PK kais? Na kojoj kilometrazi se on menja?Uh, bre! Skup servis za petaka! NIsam imao pojma da je taj red velicina.To je znacajno skuplje od velikog servisa za 1.9 JTDNadji u SKF varijanti za jtd i ne verujem da je nesto specijalno jeftinije.Srdjane, na kappi na kappi nema dupli PK kais i zatezac nije isti. Zatezac za kappu SKF je oko 12000. Lybra ima dva PK kaisa. Jedan je klasican i pogoni sve agregate preko servo pumpe, dok dupli ima kanale sa obe strane i pogoni alternator i kompresor klime.Sto se tice JTD-a kvalitetniji delovi dosta podizu cenu servisa, ali je svakako dosta jeftinije odrzavanje jer su i delovi povoljniji, ali treba shvatiti da je pojam velikog servisa sirok. Ono sto je navedeno za 2,0 je sa mozda najkvalitetnijim SVIM novim delovima. To svim znaci da nije napisana zamena npr. samo lezaja spanera neko kompletnog dela. JTD sa nekim da kazem obicnim delovima izlazi oko 30 hiljada sa rukama, ali hadje da ne uzimamo filter vazduha od 700 dinara nego MANN od 1500 ili Hengst od 1600, ne SIr pumpu od 2000 dinara ne go SKF ili original od 3500. Malo po malo dolazi se blizu. Veliku razliku u ceni izmedju 2,0 i JTD prave spaner PK remena i cena radova. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Srdjan 0 Posted February 4, 2013 Ok, jasno. Razvod na kappi 2.0 114kw nije isti kao na lybri 2.0 110kw iako je prakticno isti motor u pitanju. Reci mi da li ima zatezac pk kaisa za kappu a da nije SKF, neka jeftinija varijanta? Da li je taj zatezac isti i za kappine 2.0 motore do 99god i od 99 kad su presli na plasticnu granu i elektronsku klapnu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted February 4, 2013 Mnogo je bitno to kako se pojam velikog servisa racuna, negde je to samo set zupcastog sa setom pk kaiseva, a negde (kao za ovu libru) je pravi veliki servis, znaci set zupcastog sa spanerima, set pk kaiseva, ulje, filteri, svecice itd... i to pravi velike razlike u ceni, zato uvek mora da se nabroji sta se podrazumeva u v.servis inace dolazi do nesporazuma. Quote Share this post Link to post Share on other sites
saran 0 Posted February 4, 2013 pozdrav za forumase.pitanje za sve koji imaju 2.0 20V motor.dobio sam ponudu za veliki servis od Sevisa Pivasevic Pancevo od 68000 din.od toga su 16000 ruke i 50000 delovi(ubacen je i termostat u tu cenu).da nije to previse?Pravo čudo da neko u BK vozi bilo šta osim VW, Audi i Opela Da li si pitao Guštera da ti uradi servis Valjda se naučio da radi nešto drugo osim Lada, Juga i Keca Elem, idi lepo kod Gorana u Zemun i završi posao da te ne boli glava, neće te sigurno ošuriti, i korektno će sve uraditi. Ja sam odavno shvatio - ko ne plati na mostu plati na ćupriji.PSBrat od tetke mi je iz BK - Vlada Popović - Trupac, pa znam kakva je situacija kod vas. Veliki pozdrav Karlovčanima, i čestitam na izboru auta, moja neostvarena želja, nadam se da je karavan Guster i dalje isto popravlja :-) jeste karavan.pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted February 4, 2013 Ok, jasno. Razvod na kappi 2.0 114kw nije isti kao na lybri 2.0 110kw iako je prakticno isti motor u pitanju. Reci mi da li ima zatezac pk kaisa za kappu a da nije SKF, neka jeftinija varijanta? Da li je taj zatezac isti i za kappine 2.0 motore do 99god i od 99 kad su presli na plasticnu granu i elektronsku klapnu?Isti je zatezac za sve Kappine benzinske petake. Vizuelno je isti i za 2,4JTD, ali ima razlike pa pri kupovini treba nositi stari ( ko ne zna). Za jeftiniji ne znam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted February 4, 2013 pozdrav za forumase.pitanje za sve koji imaju 2.0 20V motor.dobio sam ponudu za veliki servis od Sevisa Pivasevic Pancevo od 68000 din.od toga su 16000 ruke i 50000 delovi(ubacen je i termostat u tu cenu).da nije to previse?Pravo čudo da neko u BK vozi bilo šta osim VW, Audi i Opela Da li si pitao Guštera da ti uradi servis Valjda se naučio da radi nešto drugo osim Lada, Juga i Keca Elem, idi lepo kod Gorana u Zemun i završi posao da te ne boli glava, neće te sigurno ošuriti, i korektno će sve uraditi. Ja sam odavno shvatio - ko ne plati na mostu plati na ćupriji.PSBrat od tetke mi je iz BK - Vlada Popović - Trupac, pa znam kakva je situacija kod vas. Veliki pozdrav Karlovčanima, i čestitam na izboru auta, moja neostvarena želja, nadam se da je karavan Guster i dalje isto popravlja :-) jeste karavan.pozdrav Hehe, moj pokojni teča Rada trupac je lepo rekao za Guštera da može da popravlja samo ono za šta trebaju macola i pajser PSDaj neke sličice kola u temi za predstavljanje. Kako služi auto itd... Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 195 Posted February 4, 2013 (edited) Sto se tice JTD-a kvalitetniji delovi dosta podizu cenu servisa, ali je svakako dosta jeftinije odrzavanje jer su i delovi povoljniji, ali treba shvatiti da je pojam velikog servisa sirok. Ono sto je navedeno za 2,0 je sa mozda najkvalitetnijim SVIM novim delovima. To svim znaci da nije napisana zamena npr. samo lezaja spanera neko kompletnog dela. JTD sa nekim da kazem obicnim delovima izlazi oko 30 hiljada sa rukama, ali hadje da ne uzimamo filter vazduha od 700 dinara nego MANN od 1500 ili Hengst od 1600, ne SIr pumpu od 2000 dinara ne go SKF ili original od 3500. Malo po malo dolazi se blizu. Veliku razliku u ceni izmedju 2,0 i JTD prave spaner PK remena i cena radova.jasno k'o dan, druže Edited February 4, 2013 by djunis82 Quote Share this post Link to post Share on other sites
saran 0 Posted February 8, 2013 pozdrav za forumase.pitanje za sve koji imaju 2.0 20V motor.dobio sam ponudu za veliki servis od Sevisa Pivasevic Pancevo od 68000 din.od toga su 16000 ruke i 50000 delovi(ubacen je i termostat u tu cenu).da nije to previse?Pravo čudo da neko u BK vozi bilo šta osim VW, Audi i Opela Da li si pitao Guštera da ti uradi servis Valjda se naučio da radi nešto drugo osim Lada, Juga i Keca Elem, idi lepo kod Gorana u Zemun i završi posao da te ne boli glava, neće te sigurno ošuriti, i korektno će sve uraditi. Ja sam odavno shvatio - ko ne plati na mostu plati na ćupriji.PSBrat od tetke mi je iz BK - Vlada Popović - Trupac, pa znam kakva je situacija kod vas. Veliki pozdrav Karlovčanima, i čestitam na izboru auta, moja neostvarena želja, nadam se da je karavan Guster i dalje isto popravlja :-) jeste karavan.pozdrav Hehe, moj pokojni teča Rada trupac je lepo rekao za Guštera da može da popravlja samo ono za šta trebaju macola i pajser PSDaj neke sličice kola u temi za predstavljanje. Kako služi auto itd...ubacicu slike samo da operem auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
bravo_rej 3 Posted May 23, 2013 Meni su u Goran servisu,onako u prici rekli da je veliki servis(pretpostavljam da je u pitanju VELIKI veliki servis ,jer se vadi motor,pa se nece menjati jedno po jedno... ) oko 50.000 din,jer se vadi motor i spomenuse "taj" kais ,spaner 14000 SKF,od oko 15.000din(kazu druge ne preporucuju jer "zna da pukne")....Ufff...ne znam sta mi je ciniti...da se "vencam" sa autom na duze staze za tih 50.000din ili....cao ali mislim da ce pre "svadba"...hahahaha ..... Imam pitanje za sve....kod mene veliki radjen na 50.000km,sad sam na 90.000km.Jel vreme za svadbu(veliki servis) ili jos nije ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 23, 2013 Veliki servis se radi ili po kilometraži, ili posle 3 godine (samo gradska vožnja) ili 5 godina (otvoreni put) ukoliko se ne pređe potrebna kilometraža za to vreme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
IvanBg 1 Posted May 23, 2013 Meni su u Goran servisu,onako u prici rekli da je veliki servis(pretpostavljam da je u pitanju VELIKI veliki servis ,jer se vadi motor,pa se nece menjati jedno po jedno... ) oko 50.000 din,jer se vadi motor i spomenuse "taj" kais ,spaner 14000 SKF,od oko 15.000din(kazu druge ne preporucuju jer "zna da pukne")....Ufff...ne znam sta mi je ciniti...da se "vencam" sa autom na duze staze za tih 50.000din ili....cao ali mislim da ce pre "svadba"...hahahaha ..... Imam pitanje za sve....kod mene veliki radjen na 50.000km,sad sam na 90.000km.Jel vreme za svadbu(veliki servis) ili jos nije ? Zna drugar od caleta nekog majstora na Vozdovcu valjda ako se ne varam,kaze da je specijalista za Fiat-a,bas HGT-a,i kaze da on ne vadi motor a radi veliki servis kompletan...A i bilo bi glupo da mora da se vadi motor prilikom svakog velikog servisa,tako da sigurno taj lik zna neki fzn koj je fabrika predvidela,ne verujem da su oni isplanirali skidanje motora za veliki servis... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted May 24, 2013 Motor se ne mora vaditi za veliki servis to nije nista novo. Kod hgt-a se moze pomeriti, a kod kappe se ne mora dirati. Veliki servis moze da izadje i dosta jeftinije od ovih cena, drug je uradio sve skf (delovi su kupljeni sa rabatom) ali nije menjao set pk kaisa jer nije imalo potrebe, sam je uradio servis i mislim da ga je kostalo manje od 200e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bravo_rej 3 Posted May 24, 2013 Ljudi, dajte kontakte da skratim muke! I da se "povezem"sa autom....hahahaha....Bez zezanja ako imate neki telefon,dajte da se cujem sa ljudima....da vidim za koju lovu je to izvodljivo!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted May 24, 2013 Nemoj odmah da menjas ulje, filtere, za pk set uzmi neke jeftinije delove i radi servis tamo gde si prvo pitao i proci ces jeftinije od onoga sto su ti rekli. Nemoj da eksperimentises sa neproverenim majstorima. Tu su u stvari samo ruke dosta skuplje u odnosu na druge automobile, jer mora da se spusta motor, nema nikakve cake. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bravo_rej 3 Posted May 25, 2013 @MS PKIma istine u tome sto govoris!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
lybra 2.0 0 Posted November 15, 2013 Meni je za 20 000 din uradio veliki servis majstor,tj : ulje ,filter ulja,filter vazduha,set kajseva,spanera i tih ostalih sranja,i sve za 20 000 din ,(doduse nisam menjo termostat) odakle vama te cifre ja ne znam ali ok Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 16, 2013 Ta informacija ne znači puno dok ne kažeš koji kaiševi, španeri su stavljeni, da li je menjana vodena pumpa (ako jeste koja je stavljena), i gde je zamena antifriza?Prilikom velikog servisa ruke majstora nisu najveća stavka, tako da na osnovu razlike koju majstor eventualno napravi po tome koliko uzme za ruke ne može mnogo da utiče na ukupnu cenu.Ali, još kako može da utiče cena ugrađenih delova (njihov kvalitet)... Gledajući cene delova za veliki servis za npr. Lybru 1.6 Kaiš zupčasti 158X25 Dayco - 1.416 dinaraLežaj španera zupčastog kaiša SKF - 3.183Roler SKF - 3.088Pumpa vode - 2.518Kaiš kanalni Dayco - 618Ležaj španera kanalnog kaiša SKF - 3.791 Filter ulja - Meat & Doria - 333Filter vazduha Tecneco - 1.416Filter klime Meat & Doria - 846 Sve ovo zajedno je 17.209 dinara. Možda sam neku stavku i zaboravio, a plus treba dodati motorno ulje, Paraflu (3L) i ruke majstora...dakle, deeeeeeebelo prelazi 20.000 dinara za 1.6...a, za 2.0 20v...ko zna šta od delova je stavljeno za tih 20.000 dinara cene sve zajedno (delovi i ruke). Quote Share this post Link to post Share on other sites