Jump to content
FAS Goran
dusanbe

Punto mk.2 - ravnanje i poliranje glave

Recommended Posts

Zanima me koliko kosta obrada glave motora zbog menjanja dihtunga glave i koliko bi otprilike za taj posao uzeo majstor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš sam danas hteo da krenem diskusiju oko poravnanja glave, naime, treba da menjam dihtung glave, danas idem da ugovorim kod majstora, pa kad ga rasturi nosim glavu na test pod pritiskom da proverimo jel sve u redu.

E sad, ravnanje glave, moj otac je bio automehaničar, moj starac takođe kao i njegov kum, i imam i komšiju jednog, sve old school majstori i oni kažu da se glava nikad ne ravna, da nema potrebe za tim, moj bivši stojadin za 30 godina preživeo 3 generalne i glava nikada nije ravnana, staviš dihtung i steži šrafove.

Koje je vaše mišljenje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam do sad sam samo na tomosu ravnjo tu mora jer se malo alumunijum deformise pa ako ne poravnjas stavis dihtung nece odma ali za mesec dana pusti e sad ne znam da li na autu ima toliko pomeranja i deformacije :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako, imam kuci DMB-ovu glavu za 1.3 motor i hocu da je sredim i stavim na burazerovog yuga pa me zanima gde mogu da je odnesem i da budem siguran da ce je dobro uraditi, znaci komplet sa poliranjem, zamenom gumica i po mogucstvu stavljanjem tvrdjih opruga. Znam da je ovako ravnanje sa zamenom gumica i sredjivanjem siceva oko 40-50 eur pa ne znam koliko bi ovakvo zadovoljstvo kostalo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toliko ako hoces glavu kao za trke,a ako hoces samo da se zapolira onda dosta manje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bregasta ostaje ista za sad a karburator weber 32/32 ili 32/34 ako uspem da ga sredim posto dugo stoji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bregastu bi bas mogao i da promenis i kad budes imao vremena pogledaj koje su ti dizne na prvom i koje na drugom grlu, naravno i koje su emurzione cevi na karbonu 32\32.

Karburator nije problem srediti.

Edited by kičerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima mene ko da nauci ali nemam sad vremena kao pre. Imam ja kuci i pastu a i dobar deo alata za poliranje ali posto sam se preselio ne mogu da sidjem u radionicu kad mi dune :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro je kolegin dobar drugar kupio Punta 1.2 8v i ima problem sa curenjem ulja na dihtungu glave, pa je rešio da se malo poigra sa mašinom, da skine katalizator, polira usise i šta ga znam, uglavnom dao mi je auto da probam kako ide pre operacije, pa kada ga sklopi da ga probam opet i da presudim kakva je razlika pre i posle.. Ako mi se to dopadne i ako se i sam odlučim na isti poduhvat koštalo bi me svega 2.500 din sve to... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa baš tako, samo da ja to prvo vidim, isprobam, razmislim.. :rolleyes: Buni me samo skidanje katalizatora, tj zavaravanje lambda sonde posle skidanja... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj kolega koji to radi mi reče da tu nešto treba da se proračuna neka razlika, pa da se neki parametri pomere malo.. Valjda će da se javi Milutin da ispiše kako je on to rešio na HGT-u

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jao, ima dva HGT-a Abarth u Kg-u i oba su na prodaju, ali nemam ja tih para, da imam ne bih se razmišljao ni minut :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...