dusanbe 0 Posted February 12, 2012 Zanima me koliko kosta obrada glave motora zbog menjanja dihtunga glave i koliko bi otprilike za taj posao uzeo majstor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
despotbg 0 Posted February 12, 2012 mene izaslo 240e sa zamenom svega sto se menja u tim situacijama (svecice, kablovi, termodavac... ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted February 12, 2012 Sa obradama, svim delovima (gumice,ventili...), stelovanjem ventila oko 100e u zavisnosti od masinske radionice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
klaywert 0 Posted February 13, 2012 Baš sam danas hteo da krenem diskusiju oko poravnanja glave, naime, treba da menjam dihtung glave, danas idem da ugovorim kod majstora, pa kad ga rasturi nosim glavu na test pod pritiskom da proverimo jel sve u redu. E sad, ravnanje glave, moj otac je bio automehaničar, moj starac takođe kao i njegov kum, i imam i komšiju jednog, sve old school majstori i oni kažu da se glava nikad ne ravna, da nema potrebe za tim, moj bivši stojadin za 30 godina preživeo 3 generalne i glava nikada nije ravnana, staviš dihtung i steži šrafove. Koje je vaše mišljenje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted February 13, 2012 Ne znam do sad sam samo na tomosu ravnjo tu mora jer se malo alumunijum deformise pa ako ne poravnjas stavis dihtung nece odma ali za mesec dana pusti e sad ne znam da li na autu ima toliko pomeranja i deformacije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted January 27, 2013 E ovako, imam kuci DMB-ovu glavu za 1.3 motor i hocu da je sredim i stavim na burazerovog yuga pa me zanima gde mogu da je odnesem i da budem siguran da ce je dobro uraditi, znaci komplet sa poliranjem, zamenom gumica i po mogucstvu stavljanjem tvrdjih opruga. Znam da je ovako ravnanje sa zamenom gumica i sredjivanjem siceva oko 40-50 eur pa ne znam koliko bi ovakvo zadovoljstvo kostalo Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 81 Posted January 27, 2013 U Kg-u ti je bušenje,poliranje,obrada vođica,ravnanje glave 150e Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted January 27, 2013 Fina cifra, nisam znao da moze toliko da kosta Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 81 Posted January 27, 2013 Toliko ako hoces glavu kao za trke,a ako hoces samo da se zapolira onda dosta manje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted January 27, 2013 Pa cisto za neko potezanje po gradu ne bih bas da preterujemo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted January 27, 2013 (edited) Koju bregatu i karburator stavljas na tu glavu? Edited January 27, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted January 27, 2013 Bregasta ostaje ista za sad a karburator weber 32/32 ili 32/34 ako uspem da ga sredim posto dugo stoji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted January 27, 2013 (edited) Bregastu bi bas mogao i da promenis i kad budes imao vremena pogledaj koje su ti dizne na prvom i koje na drugom grlu, naravno i koje su emurzione cevi na karbonu 32\32.Karburator nije problem srediti. Edited January 27, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted January 27, 2013 To oko dizni cu caletu da prepustim posto se dosta razume oko toga Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted January 27, 2013 Nista nece faliti da i ti naucis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted January 27, 2013 ticma idi do komsije susija po savete... on ce svemu da te nauci... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted January 28, 2013 Ima mene ko da nauci ali nemam sad vremena kao pre. Imam ja kuci i pastu a i dobar deo alata za poliranje ali posto sam se preselio ne mogu da sidjem u radionicu kad mi dune Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted February 24, 2014 Skoro je kolegin dobar drugar kupio Punta 1.2 8v i ima problem sa curenjem ulja na dihtungu glave, pa je rešio da se malo poigra sa mašinom, da skine katalizator, polira usise i šta ga znam, uglavnom dao mi je auto da probam kako ide pre operacije, pa kada ga sklopi da ga probam opet i da presudim kakva je razlika pre i posle.. Ako mi se to dopadne i ako se i sam odlučim na isti poduhvat koštalo bi me svega 2.500 din sve to... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted February 24, 2014 Pa ti mu ustvari placas samo dihtunge. Ja sam to bio radio na mom, razlika je bila . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted February 24, 2014 Pa baš tako, samo da ja to prvo vidim, isprobam, razmislim.. Buni me samo skidanje katalizatora, tj zavaravanje lambda sonde posle skidanja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted February 24, 2014 Sonda moze i softverski da se iskljuci kao da nikad nije ni postojala Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted February 24, 2014 Ovaj kolega koji to radi mi reče da tu nešto treba da se proračuna neka razlika, pa da se neki parametri pomere malo.. Valjda će da se javi Milutin da ispiše kako je on to rešio na HGT-u Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted February 26, 2014 Vidi, znam samo da ono sto sam kod mene radio nece da moze kod tebe, tako da cu da ti pomognem kad stavis 1.8 pod haubu Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted February 26, 2014 Jao, ima dva HGT-a Abarth u Kg-u i oba su na prodaju, ali nemam ja tih para, da imam ne bih se razmišljao ni minut Quote Share this post Link to post Share on other sites