mstankovic 0 Posted January 30, 2013 Hvala puno poslucau vas savet koji mi je bio potreban oko resavanju problema,auto nece ostati bez ulja ni u ludilu jer prvo ulaze u auto pa u sve ostalo samo mi reci jos samo ovo posto su mi i to rekli neki,jer je bitno u kom polozaju treba staviti varijator pri uzubljivanju? neko kaze na desno neko na levo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted January 30, 2013 (edited) Druze veruj mi da me boli glava, aj sutra na tu temu, mada mislim da je neko vec objasnio na poceku teme.Evo jos ovoliko ako ti sada na odprilike 4000rpm motor poteze kao lud, variator je dobro postavljen. Edited January 30, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
mstankovic 0 Posted January 30, 2013 Druze veruj mi da me boli glava, aj sutra na tu temu, mada mislim da je neko vec objasnio na poceku teme. Ok vazi Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted January 30, 2013 (edited) Pre jedno odprilike dvadeset godina smo imali jednu posalicu za takve slucajeve kao sto je tvoj.A ona glasi:LETEO JE KAO PTICA, AL MU CRČE RADILICA! Edited January 30, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted January 30, 2013 (edited) evo konacno nadjoh kompletnu literaturu....http://home.hccnet.n...aseVariator.htmzao mi je zato sto nisam uspeo ranije da dostavim ovoa evo i deo literature na srpskom...http://www.alfisti.rs/forum/index.php?showtopic=654 Edited January 30, 2013 by Gusar Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 81 Posted January 30, 2013 Auuuu Kičerica brate ala ti imas živce kao konopce svaka ti se dala........mstankovicu na pitanje o varijatoru prilikom ozubljivanja vise puta je pisano a i ja sam ti objasnjavao na predhodnim stranama,vrati se malo unazad pa procitaj sve polako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mstankovic 0 Posted January 30, 2013 Pre jedno odprilike dvadeset godina smo imali jednu posalicu za takve slucajeve kao sto je tvoj.A ona glasi:LETEO JE KAO PTICA, AL MU CRČE RADILICA! Leti FIAT kao ptica ode njemu radilica Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted January 30, 2013 (edited) Morali smo da prodjemo sve jos jednom, da bi, kako njemu tako i drugima bilo jasnije sta se tacno desavalo.Ma dobar je Ckalja, samo je mnogo sujetan. Edited January 30, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 30, 2013 Skinuto preko 100 odgovora (postova). Stankoviću, pogledaj ove dve temehttp://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54065http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54067 Quote Share this post Link to post Share on other sites
puzzle 0 Posted April 17, 2013 (edited) imam veliki problem ,otisao kod majstora da zamenim pumpu za vodu , oni namontirali -uzupcili... presao 20km probio drugi klip napravio karambol, steta 600e sta da radim da nisu oni zeznuli nesto Pumpa za vodu nije radila- dizao temperaturu, odvezao auto do majstora ,kupio nove delove , mastor rekao da auto nije bio dobro uzupcen navodno i ako sam ga ja vozio bez problema ikakvih . Posle njihove intervencije sam parkirao auto na jedan dan i sutradan kad sam krenuo sa njim puce sve zivo . Dosli odslepovali rastavili ceo motor i onda slozili pricu da se to desilo zbog zapusene dizne i svecice...ili sta vec .Sta da radim ? Sutra moram po njega dal da zovem inspekciju , da prihvatim kvar ? Edited April 17, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 17, 2013 Jesi li promenio ceo set zupcastog kaisa ili samo pumpu za vodu a ostalo vratio staro? Quote Share this post Link to post Share on other sites
puzzle 0 Posted April 17, 2013 zupcasti je bio nov kupljen skoro , majstor je rekao da ne treba da se menja , ali nije pukao zupcasti niti spao samo je puklo u motoru menjani su i spaneri Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted April 17, 2013 Verovatno stigao klip - ventil pa karambol! Zar nije vodena pumpa na pk kaisu ? Ovo je benzinac ? Nesto su oni tu zahembali ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted April 17, 2013 Zbog svecice i dizne nije mogao da napravi takav karambol, ali zbog loseg zubcastog ili loseg zupcenja moze. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 17, 2013 Koji je to motor?Pitam zbog naslova teme... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted April 17, 2013 Ako nije tajna, koji servis je radio vozilo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
puzzle 0 Posted April 17, 2013 morala pumpa vode da se zameni i ujedno sam zamen io i spanere.. kajs je vracen stari za to sto je majstor rekao da je ok , auto sam vozio i puklo je nesto kad sam otvorio haubu poklopac motora koi su skidali zbog zupcenja je naprsao . zupcastom nije nista ceo i nije ni mrdnuoFIAT servis na Smederevskom putuSta da radim dal da se zalim koga da zovem...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted April 17, 2013 Auto ti je do tog momenta isao normalno, nije cimao, tresao, seckao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
puzzle 0 Posted April 17, 2013 Nista ,imao sam druge intervencije tipa pumpa goriva ,nove svecice, akumulator nov ,i bumbina al na 4-tom cilindruovde je drugi izbio napolje malte neSta da radim sad, auto je kod njih rastavljen ja pare za novi motor nemam . Molim neki savet bilo sta Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted April 17, 2013 Izvini sto sam dosadan, jos jednom mi reci do trenutka havarije ili 10 min. pre toga, motor se ponasao normalno?Nije tresao, cimao, gasio se ili nesto slicno?I na kom gorivu je radio tog momenta, plin ili benz? Quote Share this post Link to post Share on other sites
puzzle 0 Posted April 17, 2013 pre njihove iontervencije auto je isao normalno, tog dana kad se desilo osetio sam da slabije vuce u 3-coj brzini auto je bio na plinu. Malo posle toga je nesto puklo ,mislio sam da je zupcasti ali nije on je stajao normalno a puko je poklopac koi su skidali kad su ga zupcili ,dosli odslepovali i rastavili ceo motor i onda me zvali -drugi klip ,ta svecica na njemu i sve vezano za njega je unisteno...posle njihove intervencije auto je presao oko 20 -30 km Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted April 17, 2013 (edited) Idi sutra do tog servisa i neka ti pokazu sve to sto je pokrivljeno na tvom motoru.Ako su ga rasturili neka ti pokazu glavu, klip, klipnjacu i sve ostalo.Namoj da dogovaras nista da popravljaju dok ne budes siguran u kvar motora.Ako imas nekoga ko se razume u mehaniku, neka podje sa tobom.Kazes da je motor radio normalno do njihove intervencije na motoru, ako je tako onda su oni nesto pogresili. Edited April 17, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
puzzle 0 Posted April 17, 2013 pokazao mi je sve sem glave koja kaze da joj nema leka. sta god da je sigurno nece priznati gresku i uvek mogu da izmisle nesto zbog cega se to desilo. nemam pojma bas sam ....da ulazem dalje ne isplati se vec sam dao 500e na ovo sto sam menjao u zadnjih 2 meseca i da dam jos 500e ,jedino da ga prodam tako.. nemam pojma Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted April 17, 2013 (edited) Video si svoj rasturen blok motora sa izvadjenim klipovima ili ti je pokazao delove na stolu?Budi uporan trazi da ti pokazu tvoju glavu.Povedi nekog sa sobom, makar kao svedoka. Edited April 17, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
puzzle 0 Posted April 17, 2013 hvala ,probacu da nadjem nekog Quote Share this post Link to post Share on other sites