Jump to content
FAS Euroauto Goran
mstankovic

Stilo 1.8 16v - zupčenje

Recommended Posts

U pravu je covek treba i mi nesto da naucimo o hidropodizacima i njihovoj funkciji.

Gorane daj objasni nam ti da li je moguca navedena tvrdnja?

Edited by kičerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam mrtav ozbiljan, kao alat za zupcenje od 1.6!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo, Goran je tu...neka nam kaze da li moze auto prezubciti ako ima problema sa podizacima...mene zaista zanima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze se izmetiti pritisak u hidro podizacima dok je auto ugasen. Samo morate da imate nekog u NASI...da vam pozajmi opremu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po mom misljenu ne, desava se da podizaci zaglave ali onda ventili ostanu otvoreni i motor nece da upali. Ne moze se podizac toliko izduziti da klip stigne ventil. Puno puta nam se na trkama desavalo da motor iskrivi ventile a da ne prezupci. To se desava kada usled promasene brzine motor ode u previsoke obrtaje. Tada opruga ne stigne da vratil u gornji polozaj pa ga klip udari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momak ocigledno ne slusa sam seba sta prica, kao sto ne pitas vulkanizera kada ti krpi gumu da li je zategao tocak isto je tako besmisleno pitati nekog "automehanicara" da li je ispustio hidropodizace.

Prica sa hidropodizacima ti ne pije vodu jer si u predhodnim postovima napisao da je auto radio dobro u leru, cini mi se nekih pola sata. Da su hidropodizaci bili prepunpani auto bi trokirao zato sto tada nema zazora izmedju bregaste i podizaca i ventil ostaje malo otvoren u momentu kada treba da bude potpuno zatvoren.

Hidropodizac NE MOZE da prezubi auto cak i ako nije ispusten,ja sam na Bravu 1.6 koji sam radio ostavio momku koji je ucio zanat da ispusti podizace i spusti bregaste dok ja zavrsi drugi posao.Naravno on je to zaboravio,kada sam upalio auto on je "normalno" trokiorao......posle 15-tak minuta rada kada su se podizaci prestelovali auto je slozio i radi normalno i dan danas a od tada je proslo par godina.

Svi smo pokusali da vam pomognemo, ali nismo predpostavili da toliko ne znate, zato nije lepo da nas spustas sa tim "MAJSTORI"

Share this post


Link to post
Share on other sites

:laughing: Epa sad mogu da umrem nije mi zao kad sam saznao da podizaci moraju da se ispumpaju kada se rastura glava. I srafovi moraju da se odviju a i izduvna grana...

Podizaci mogu da budu uzrok loma, ako zaglave i sl. ali to ovde nije slucaj (ja to mislim)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre mesec dana mi je dosla Corsa 1.2 16v,kojoj su (kasnije se ispostavilo) zapusene magistrale u glavi za rasterecenje hidropodizaca. Desavalo se to da auto radi normalno sve dok podizaci ne presteluju, cim se podizaci "ucute" motor pocne da trokira i ugasi se, merenjem pritisaka u cilindrima ustanovim, tri cilindra 0 ,jedan 3 bar.

Pa nije prezubila.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre mesec dana mi je dosla Corsa 1.2 16v,kojoj su( kasnije se ispostavilo) zapusene magistrale u glavi za rasterecenje hidropodizaca. Desavalo se to da auto radi normalno sve dok podizaci ne presteluju, cim se podizaci "ucute" motor pocne da trokira i ugasi se, merenjem pritisaka u cilindrima ustanovim, tri cilindra 0, jedan 3 bar.

Pa nije prezubila.....

Omega B 2.0 16v, dva puta se desilo da zaglave podizaci i prezubi( za 400hkm) Lada niva 1,7i, to su sve sluzbena vozila u Elektro Distribuciji, tako su kazali majstori kada su radjeni, ja ne mogu da garantujem, ali sam i ovako od ljudi cuo da moze (opet ne mogu da tvrdim hvala Bogu iz licnog iskustva)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@GoranZemun

A ti si bas mogao i ranije da se javis, a ne da idemo preko Male Krsne do Medjunožja.

Edited by kičerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre mesec dana mi je dosla Corsa 1.2 16v,kojoj su( kasnije se ispostavilo) zapusene magistrale u glavi za rasterecenje hidropodizaca. Desavalo se to da auto radi normalno sve dok podizaci ne presteluju, cim se podizaci "ucute" motor pocne da trokira i ugasi se, merenjem pritisaka u cilindrima ustanovim, tri cilindra 0, jedan 3 bar.

Pa nije prezubila.....

Omega B 2.0 16v, dva puta se desilo da zaglave podizaci i prezubi( za 400hkm) Lada niva 1,7i, to su sve sluzbena vozila u Elektro Distribuciji, tako su kazali majstori kada su radjeni, ja ne mogu da garantujem, ali sam i ovako od ljudi cuo da moze (opet ne mogu da tvrdim hvala Bogu iz licnog iskustva)

Moje misljenje je da ce pre da iskrivi ventile nego da prezubi,jer ako podizac zaglavi i toliko potisne ventil,onda ja upravo tal ventil koji ostaje otvoren i prvi na redu da ga pegla klip.

Trkacki motori kada krive ventile iz razloga koje je naveo Goran nisu prezubili posle toga,bar se meni nije desavalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I sad, kad ....... upali auto mogao bi neko da plati pice pa da se razilazimo :wine::pizza:

:pirate: ?

Edited by Dragan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dolazio je majstor koji ima iskustva sa tim preko glave fiat i alfa i radi taj posao covek je iz nisa cuveni srdjan radi u AUTO MOTO SAVEZ kaze da je to od problema koji se desio kod auto jer su hidro podizaci prenapumpani ili kako vec,ovde je svako drugi navodio razloge tipa REMENICA KONTRA OKRENUTA, ISTROSENA REMENICA, NIJE LEPO UZUBLJEN AUTO iako je uzubljen sa alatom i komparaterom ali nema veze ja samo kazem ono sto je majstor rekao i uradio,hidro podizaci su svi rastureni u detalju,ocisceni i vraceni na svoja mesta,kad je auto uzubljen ponovo upalio i radi kao sat,probao sam ga i sve je perfektno tako da PROBLEM SU HIDRO PODIZACI ! nije kriva remenica, star kais ili ostalo samo je to bio problem, neko je pokusao da mi pomogne i hvala a drugi su se zevzecili predpostavljam da su samo previse nacitani a u praxi nista, necu da navodim njihova imena ali nema veze to je ipak forum...da je remenica kontra i dete bi videlo da nije u redu,da auto nije uzupcen kako treba lose bi radio,ili bi odmah polupao ventile...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momak ocigledno ne slusa sam seba sta prica, kao sto ne pitas vulkanizera kada ti krpi gumu da li je zategao tocak isto je tako besmisleno pitati nekog "automehanicara" da li je ispustio hidropodizace.

Prica sa hidropodizacima ti ne pije vodu jer si u predhodnim postovima napisao da je auto radio dobro u leru, cini mi se nekih pola sata. Da su hidropodizaci bili prepunpani auto bi trokirao zato sto tada nema zazora izmedju bregaste i podizaca i ventil ostaje malo otvoren u momentu kada treba da bude potpuno zatvoren.

Hidropodizac NE MOZE da prezubi auto cak i ako nije ispusten,ja sam na Bravu 1.6 koji sam radio ostavio momku koji je ucio zanat da ispusti podizace i spusti bregaste dok ja zavrsi drugi posao.Naravno on je to zaboravio,kada sam upalio auto on je "normalno" trokiorao......posle 15-tak minuta rada kada su se podizaci prestelovali auto je slozio i radi normalno i dan danas a od tada je proslo par godina.

Svi smo pokusali da vam pomognemo, ali nismo predpostavili da toliko ne znate, zato nije lepo da nas spustas sa tim "MAJSTORI"

ja sam rekao u cemu je bio problem sad ko se nalazi u pricu da je majstor ili ne to vec moj problem nije, ja radim mehaniku i elektriku samo kod skutera tako da meni nije bauk zupcenje auta ili astronomija,vec manje iskustva imam sa varijatorom na bregastoj,zato sam i potrezio ovde savet mozda se neko susreo vec sa tim problemom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doktor Džekil

Dolazio je majstor koji ima iskustva sa tim preko glave fiat i alfa i radi taj posao covek je iz nisa cuveni srdjan radi u AUTO MOTO SAVEZ kaze da je to od problema koji se desio kod auto jer su hidro podizaci prenapumpani ili kako vec,ovde je svako drugi navodio razloge tipa REMENICA KONTRA OKRENUTA, ISTROSENA REMENICA, NIJE LEPO UZUBLJEN AUTO iako je uzubljen sa alatom i komparaterom ali nema veze ja samo kazem ono sto je majstor rekao i uradio,hidro podizaci su svi rastureni u detalju,ocisceni i vraceni na svoja mesta,kad je auto uzubljen ponovo upalio i radi kao sat,probao sam ga i sve je perfektno tako da PROBLEM SU HIDRO PODIZACI ! nije kriva remenica, star kais ili ostalo samo je to bio problem, neko je pokusao da mi pomogne i hvala a drugi su se zevzecili predpostavljam da su samo previse nacitani a u praxi nista, necu da navodim njihova imena ali nema veze to je ipak forum...da je remenica kontra i dete bi videlo da nije u redu,da auto nije uzupcen kako treba lose bi radio,ili bi odmah polupao ventile...

i mister Hajd

Brate nisam debil da ne znam kako da uzupcim motor, nego je tema bila zasto bregasta pozuri kapiras? svi ovi snimci koji sam pogledao su korisni i tako smo i mi uzupcili moj auto ali isto kao i alfa samo sto su blokiraci bregastih bile okrenute prema zamajcu,sto znaci da je profil brega lepo upao u blokirac,doveli klip u mrtvu tacku skroz gore navukli kais i to se desilo,znam kako ide zupcenje ali mi nije jasno bilo kako je mogla bregasta da pozuri kapiras?

Primetna razlika od pravopisa do stava.

Procitajte temu od pocetka.

Edited by kičerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nisu li skidani podizači i bregaste kada je pokrivio ventile ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...