neshaoct 9592 Posted October 14, 2012 Malo je godina da krenu toliko da propadaju lonci, računam gledajući svoju bivšu Bravu ili Stila koji su svi bili znatno stariji od tvog auta i nisu imali u toj meri problema sa rđom na cevima i loncima. Očigledno je kvalitet toga ispod optimalnog nivoa na Z10. Na Stilu je još uvek originalni zadnji lonac, a ima mu 10 godina. Jeste za zamenu, ali još uvek nije produvao ili sl. Na Bravi je menjan kada je imao 7 godina.Za volan si trebao insistirati (lako nam je sada biti pametan) da se to sredi, ma za sve u okviru garancije ili sređuju, ili idu u postupak. Nema toga ''tako je kod svih''... Dihtung nije skupa stavka, pa kada nahvataš vremena...a, već skoro 2 godine ti je tako (ili tu negde). Sonda isto nije smela tako brzo riknuti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted October 14, 2012 (edited) Izduv im je los generalno na svim Z10, i italijanskim i nasim iz prvih serija. Kako je sad, ne znam, ali svima je ranije to menjano na 30-40k i do trece godine otprilike.Nije bilo sansi bez nekog "postupka" isterati to za volan i most. Na kraju sam sam platio i onda su znali sta mu je Nije velika svota objektivno, ali, eto, za njih je bila.Dizna je vlazila bukvalno cim sam auto dovezao kuci. Ista prica... Nema sansi isterati u garanciji. Na kraju sam ostavio auto u servisu i rekao da ne uzimam dok ne bude sredjeno. Mislis da su me zvali i sredili nesto?Preuzeo auto nakon 5-6 dana , a i dizna je lepo iskorodirala i zadihtovala kako treba.Sonda sa zamenom je izasla preko 10.000 dinara i mogla je jos malo da potraje, ali dobro sad.VSS je trenutno izgleda u problemu... Opet rano za crkavanje. Opet 10-ak hiljada.Klapna vrlo moguce da je i ona na izdisaju(elektronika), to ne smem ni da mislim koliko izadje.Dihtung glave u ovlascenim sa mnogo mnogo 00000000000000000-a, u obicnim servisima dosta povoljnije, ali je veliki servis vec odradjen na 60.000 sa originalnim delovima.U principu, cini mi se da me odrzavanje kosta vise nego sto se ocekuje kad se uzme nesto novo.Da ne bude da sam neskroman...Nisam ocekivao nikakav luksuz od Puntica. Cak mi ni klima nije neophodna. Ali ovo je krenulo kako je krenulo, za godinu dana ce svi delovi na njemu biti novi Edited October 14, 2012 by Hardvet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted October 14, 2012 Ovim tempom imaćemo "nova" auta za cca dve godine i ti i ja! Nekoga ću sigurno usrećiti. >_>zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted October 14, 2012 Verovatno isti slucaj... Kad sve ispopravljam, neko ce dobiti auto u top stanju...Kad saberem sve radjeno i ono sto ce biti radjeno na njemu, bukvalno cu nekoga castiti kolima Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 34 Posted October 14, 2012 Oktopod je davno pisao o tim "novim" delovima sto se ugradjuju u zastavu 10 i prve serije punta klasika..Bas o dugom stajanju tih delova na lageru,pre ugradnje i losim kvalitetom.Cini mi se da mu se ceo forum smejao....Nazalost,ovakvih stvari ce biti sve vise i vise.Juce preko puta radnje staje gospodja sa klasikom,pali gasi auto vise puta i drma volan.Crkava city servo :-))) Bar zna kako da privremeno resi problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted October 14, 2012 Nema tu smejanja...Ja se mogu sam sebi smejati i zezati na sopstveni racun, ali sve sto iznosim je cista istina. Tako je u promil.Realnost je takva sto se ovih vozila tice, i to je to. Primetio sam da ljudi masovno vole da hvale svoje automobile, a kad sednes u ta kola ili malo otvoris haubu, situacija je "delimicno" drugacija...Sve probleme koje imam i ja, licno sam video i na drugim Punticima i Zastavama pribliznog godista, sto je i logicno.Nije Fiat porucivao specijalno lose delove samo za moj auto Logicno je da je isto tako zapalo jos nekom izvesnom broju primeraka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted October 14, 2012 Juce preko puta radnje staje gospodja sa klasikom,pali gasi auto vise puta i drma volan.Crkava city servo :-))) Bar zna kako da privremeno resi problem.To za servo nije realno koliko crkavaju Bukvalno krećem da vrištim na ljude da ugase kada me nego vozi Puntom i vidim da mu radi lampcia za city I ja sam na mom autu upozoren od prethodnog vlasnika da se ne igram sa tim i jedini put kada sam ga i koristio je bio kada sam proveravao da li radi.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted October 14, 2012 Ja to nisam ni probao da li radi Za to sam znao od ranije. Ali evo ga, pali gasi, drnda...Videcemo da li je tork ili VSS. Samo moram da saznam na tezi nacin. Promenom dela, pa onda da vidim da li sam ubo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1 43 Posted October 14, 2012 (edited) Ja imam Zastavu 10,kupili smo je novu u julu 2006god(znaci italijan),dok je bila nova imali smo 2-3 puta problem sa lambda sondom,i to je mozda bilo prve,eventualno druge godina(palila se ona zuta lampica),ali je to reseno u garantom roku,video sam da su je samo cistili,ali nije na izduvnoj grani nego negde na motoru(odvijali su je odozdo),i drugo nista nije zezalo,sad ima oko 28.000km(ne vozi se mnogo,posto imamo jos jedan auto),i nije bilo apsolutno nikakvih problema,znaci dinar nismo ulozili preko promene ulja(i to smo samo menjali,kupimo 3l ulja selenia 20K,nov filter i to je to).E sad sam primetio da se vec 2 puta desilo da maaalo teze upali(sto se do sad nikad nije desilo,uvek je palio ko mina i na -20 i na +40),a maaalo se oseti kad se oduzme gas da se kao malo zatrese,znaci obori obrtaje,ali se nikad jos nije desilo da se ugasi.Ja mislim da su ili prljave dizne ili klapna,ali to uglavnom nije nikakav kvar.Ne bih da ga hvalim(baksuz sam jbg,cim pohvalim nesto to se obicno sjebe u roku od nedelju dana,to bar vazi za moje motore,automobile retko hvalim ),ali stvarno smo do sad bili prezadovoljni sa njim.Ne znam dal ima neke veze sa godistem,znam da je nas sigurno komplet stigao iz Italije,znam da su kod nas tad tek spremali halu,a i cekali smo nedelju dana da stigne iz Italije.Nadam se da ce i na dalje da sluzi kao do sad.EDIT:Lagao sam,nije samo ulje,promenili smo i akumulator,ali je on otisao nasom greskom,ostao je preko zime u autu,a on nije dugo bio vozen,i ispraznio se potpuno,nije ni za lampice imao tako stojao neko vreme.Napunili smo ga,palio je normalno,ali je sledece zime poceo sporije da vergla,tako da smo ga promenili.Znaci osim akumulatora i ulja apsolutno nista jos nismo ulozili u njega. Edited October 14, 2012 by Milos1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted October 14, 2012 Zanimljivo mi je ovo sa lambdom. U garantnom roku je ciste, a u vangarantnom kazu da ciscenje ne moze, vec samo zamena...Nema veze, od kad je stavljena nova, taj problem mi se vise nije ponavljao. Inace je trosila kao tenk dok je prijavljivala taj kvar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
baki nis 6 Posted October 14, 2012 Čitam ovo i ne mogu da verujem,ovo me podseća na tamo negde 92. ili 93.kada su jugiće prodavali bez branika,tapacira,fićinim volanom (crne boje),sivim sedištima,žutim tepihom,crnim pojasevima (sve mi boje,lepo stoje), jedno opšte rasulo,a izgleda da ni danas,20 godina kasnije,nije ništa bolje.Još će mnogo vode proteći Moravom dok se Srbi dovedu u red.Skoro sam čuo priču kumovog rodjaka kome se na zastavi 10 odlepila zadnja šoferka u vožnji,pala na put i razbila.Moj pokojni ćale je 91.kupio novog yuga 55,doteran direkt iz Kragujevca,kada sam mu skinuo tepih našao sam 3 šrafcigera,1 mala klešta i poklopac od vinjaka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted October 14, 2012 Castili te jos i alat... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted October 14, 2012 Sta reci moja bivsa z10 je bila 2006, sada je kod kolege, na njoj je sve komplet fabricki sem auspuha, i par sitnica. Auto radi ko sat, sad je oko 60.000km, cal je i aku fabricki.Dosta sam vagao posle i uzeo opet novog Punta mjeta pre neki dan...Sent from my Punto TDI Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted October 14, 2012 Druze, pa gde si ti???Nek je sa srecom taj novi! Quote Share this post Link to post Share on other sites
roskem 0 Posted October 15, 2012 Oktopod je davno pisao o tim "novim" delovima sto se ugradjuju u zastavu 10 i prve serije punta klasika..Bas o dugom stajanju tih delova na lageru,pre ugradnje i losim kvalitetom.Cini mi se da mu se ceo forum smejao....Nazalost,ovakvih stvari ce biti sve vise i vise.Juce preko puta radnje staje gospodja sa klasikom,pali gasi auto vise puta i drma volan.Crkava city servo :-))) Bar zna kako da privremeno resi problem.Moj punto je jedan od tih prvih i evo do dan-danas mu nista nisam menjao sem seta kvacila. City servo mi je ukljucen od prvog dana i ne gasim ga i servu nista ne fali. Presao sam 60 000 km za tri godine i nakon svega procitanog u ovoj temi prosto mi deluje neverovatno da se ovo ljudima desava sa tim istim autom. Pre toga sam vozio juga kog sam isto novog kupio i za dve i po godine i 35 000 km mu nista nisam menjao. Tako da se ja uzdam u domacu proizvodnju i ako Bog da da uzmem jednog 500L i da se sa njim slatko navozam Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 15, 2012 Oktopod je davno pisao o tim "novim" delovima sto se ugradjuju u zastavu 10 i prve serije punta klasika..Bas o dugom stajanju tih delova na lageru,pre ugradnje i losim kvalitetom.Cini mi se da mu se ceo forum smejao....Kako može da smeta npr. izduvnom loncu i cevima ako stoje godinama i čekaju ugradnju, ukoliko u mnogo gorim uslovima, tj. na samom automobilu izloženi svim spoljnim uticajima opet ne propadaju tako brzo?Drugim rečima, npr. loncima i cevima sa mog Stila bi bilo još bolje da su ''odležali'' neko vreme, nego što su izdržali 10 godina na autu. Kada je kvalitet na nivou gde i treba da bude, neće mu ništa odmoći stajanje u nekoj hali i čekanje ugradnje, jer je to ''stajanje'' u boljim uslovima nego što će biti na autu kada se ugradi. Naravno da ništa nije stajalo na lageru, Punto Classic se pravio i u Italiji (pojedini ljudi često tripuju da se on pravio samo u Srbiji, samo za nas), možda i tamo imaju iste probleme sa njim. Jednostavno, izgleda da izduvni sistem nije na visini kvaliteta kojeg treba da bude i brzo je propao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted October 15, 2012 Evo ja da kazem ,da je hardvetov slucaj poseban i za anale,jer nikad nisam cuo za tako nesto i da je neko imao toliko problema,uglavnom su svi u 90% slucajeva zadovloljni sa punticima (milim i na z10).Lonac jeste problem...Desavalo se to i sa trapom,ali nije se ispoljavalo na volanu da li stoji ukoso i slicno,vec je udarao od sasiju,culo se lupkanje,jer se oslanjao lose....Lamda sonda,to moze da traje dugo,a moze odmah da stradaAmortizeri,ne znam,evo mi vozimo sluzbeni punto 100000 nema jos problema,set kvacila takodje,kocnice komplet menjane na nekih 40000 plocice,pa na 80000diskovi i plocice i paknovi....To sto pricate o zalihama puntica,z10,nema veze sa vezom,ali aj i to moj auto je napravljen ovde,a onaj tamo,nemojte da se tesite dzabe....,to nema veze sa vezom....Sve u svemu punto ,z10 ,dobar je auto i dugo traje,za te pare to je to,to sto je hardvet imao toliko problema,to je cudo,ali mozda neko drugi,neki drugi vozac ne bi ni primetio to ili mu neki delovi ,ponasanja vozila ne bi ni smetalo..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 15, 2012 Ma izgleda da je hardvet znate ono kad kazu trazi dlaku u jajetu sve je to normalno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ficoman 10 Posted October 15, 2012 Imam Z10 2006. decembar mesec. Kilomteraza 74000, ima plin. Osim kocnica i amortizera koji se standarno menjaju na Z10 na maloj kilometrazi, drugih zamerki na kvalitet delova i izrade nemam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted October 15, 2012 Ma izgleda da je hardvet znate ono kad kazu trazi dlaku u jajetu sve je to normalnoBice da je to...Profesionalna deformacija...Prelepicu MIl i lampicu za servo izolir trakom da mi ne bode oci, a to sto se gasi i turira u sred voznje ce biti malo teze da se ignorise, ali smislicu neki nacin Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 15, 2012 siv dobro znamo na koji nacin skuvati zivu zabu drzis je u vodi i svaki dan dizes temperaturu za jedan stepen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted October 15, 2012 Tako je... Mozda se i priviknem vremenom Ako imas neku instant ideju za resenje tekucih problema, zahvaljujem na istoj. Moze i varijanta zica, selotejp, ekser... Spustam kriterijum odrzavanja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 15, 2012 daj da vidimo taj vss senzor mislim da je to ono sto kara nase koke...dovezi neki dan da sredimo ili kod tebe na prkingu... verovatno zahrdjo konektor... imas dizalicu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted October 15, 2012 Konektor nema korozije, skinuo sam i pogledao. Za zamenu je izgleda i zamenicu ga.Nego ostaje pitanje da li je samo do VSS, s obzirom da zna sam da dodaje gas ili da se ugasi.Da pali lampicu za servo zbog VSS je svima poznato, ali za ovo drugo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 15, 2012 najverovatnije on... zahebava... Quote Share this post Link to post Share on other sites