Bane72 0 Posted August 9, 2012 Lancia Lybra 2.0 LX .Plinski uredjaj Zavoli.Od pre 15-tak dana od ugradnje,obicno pri malim obrtajima motora, u gradskoj voznji ,pritiskanjem kvacila, obrtaji padnu na 300-400, a desava se i da se tom prilikom ugasi motor...Ima li neko slicnog iskustva, majstor kaze da je to *normalno* nekada da se desi!??Inace,receno mi je da je navodno step motor,ali nece da ga cisti ili menja,posto na benzinu funkcionise normalno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 9, 2012 Ako na benzinu radi normalno otidji kod majstora za plin i uz par verbalnih delikata mu objasni da ti namesti plin da radi kako treba... Nije step motor... Trazite problem u plinskoj instalaciji... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bane72 0 Posted August 9, 2012 Hvala na brzom odgovoru,isao sam, kaze, to su *male bolesti* plina,sta reci vise Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 9, 2012 potrazi clana foruma pod imenom martini on je serviser gasa pa nek ti sredi to da radi kako treba i on je u sabcu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted August 9, 2012 Javi se na PP. Resicemo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 9, 2012 Martini a di je pivo za mene? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted August 9, 2012 i ti se javi na PP,,, Quote Share this post Link to post Share on other sites
KaPPa 0 Posted August 16, 2012 (edited) lancia kappa 2.0 20v 155ks 1998god na satu oko 280000km...motor je u dobrom stanju ne troši ulja za sad služi ok...mada pojavio se jedan problem koji dosta ide na zivce...ovako motor kad je hladan i radi na plin obrtaji na leru variraju cak se ponekad auto i ugasi cim se malo zagreje sve ok radi normalno...na benzin kad ga upalim radi bes problema i variranja odmah od starta...svaka pomoc je dobrodošla ...hvala... Edited August 17, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
lanciathema 1 Posted August 17, 2012 (edited) Servis i stelovanje plinskog uredjaja, nema se tu sta razmisljati i lupati glava.Idi u neki sevis koji radi plin i usteluj uredjaj, zameni filtere plinskog ventila i trebalo bi da radi kao mace na 700 obrtaja. Edited August 17, 2012 by lancia Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 19, 2012 lancia kappa 2.0 20v 155ks 1998god na satu oko 280000km...motor je u dobrom stanju ne troši ulja za sad služi ok...mada pojavio se jedan problem koji dosta ide na zivce...ovako motor kad je hladan i radi na plin obrtaji na leru variraju cak se ponekad auto i ugasi cim se malo zagreje sve ok radi normalno...na benzin kad ga upalim radi bes problema i variranja odmah od starta...svaka pomoc je dobrodošla ...hvala...opalis motor na benzin kako je i propisano pa kad se zagreje prebacis na plin...i to je to... Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted October 28, 2012 (edited) Ljudi, koliko košta ugradnja TNG uređaja za Lybru 2.0, drugar je kupio skoro i već oseća da mu je skupo da se vozi na benzin, a pitao je valjda nekoga i taj mu je rekao da će da ga košta preko 500e... Edited October 28, 2012 by SikterBre Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted October 28, 2012 Pa dobar uređaj preko 750€, Martini radi Zavoli pa može nešto više o tome da kaže. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted October 29, 2012 Od 500 i nesto pocinje sa AC Stagom pa na gore. Koliko para toliko i muzike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted October 29, 2012 Pretpostavio sam, drugaru je bilo sumnjivo jer mu je taj lik rekao prvo 380e, pa kada mu je ovaj odvezao auto bilo je da će preko 500e da bude, pa mu je bilo sumnjivo da taj neće nešto da ga zahebe, ja sam mu rekao da sam ja platio 400e za moj, ali 60ks i 150ks nije isto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boki87 1 Posted October 30, 2012 ja imam isti problem na stilu 1.6, isto mi se gasi na plinu, padaju obrtaji, variraju, vec se posteno nerviram oko toga. Na benzinu je ok. Inace saban koji je ugradio plin nema blage veze kako se taj problem resava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranbr1 0 Posted November 12, 2012 boki, reci mi molim te jesi li te simptome imao od prvog dana ugradnje, a ako nisi koliko je prošlo od ugradnje. Ja sumnjam da imam problem sa diznama, pa reko da vidim ima li neke logike pošto nam je auto isti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boki87 1 Posted November 22, 2012 Od prvog dana ugradnje imam te probleme, ali samo zimi kad temperatura padne ispod 10 ili 15 stepeni. Letos mi se nije ni jednom ugasio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vujadin 0 Posted May 2, 2013 Imam slican problem kao kolege iznad samo sto se ovog puta radi o zagrejanom motoru.U prva dva stepena prenosa slabije vuce nego do sad, dok u leru motor radi dosta nemirno, kazaljka za obrtaje zna da se digne i na 1500 obrtaja (ugrejan). Kada se na sve ovo ukljuci klima uredjaj, bukvalno vuce kao mrtav konj. Par puta mi se desilo da sam od sebe krene da pisti kod prekidaca i tako dok ne pritisnem dugme da ga vratim na benzin. Kada ga ugasim i ponovo upalim, radi normalno.Sta to moze da bude u pitanju (sekvent je plin, nije venturi)?Na drugom forumu kazu da je verovatno u pitanju kompjuter plina, pa da pitam i ovde pre nego sto krenem da preduzimam mere. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lybra 2.0 0 Posted August 22, 2013 (edited) imam problem sta mi se desava?,kad upalim hladan auto,i kako elektronski sauh radi ,kao da nesto cakne tamo pod haubom,tako cakne dosta puta i kad obrtaji padnu i tad cakne ,ali u voznji ne,sta to moze da bude?? Edited August 22, 2013 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
dmsrbija 0 Posted December 22, 2013 imam problem sta mi se desava?,kad upalim hladan auto,i kako elektronski sauh radi ,kao da nesto cakne tamo pod haubom,tako cakne dosta puta i kad obrtaji padnu i tad cakne ,ali u voznji ne,sta to moze da bude??Isti slucaj Lybra 2.0, npr. ujutro kada ga upalim, promenljivi su obrtaji i kao da nesto pucka (verovatno iz izduvne grane), dok se ne zagreje, i tada puckanje prestane.A kada se zagreje i prebaci na plin, radi 2-3 sekunde i onda se ili ugasi ili nastavi da radi na benzin.Mada sam i primetio da u poslednje vreme ne vuce kao ranije. Gasni uredjaj je Zavoli. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted December 22, 2013 Verovatno te protokomer zeza i to nema veze sa gasnim uredjajem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lybra 2.0 0 Posted March 22, 2014 (edited) inace skoro ugradjen plin,ne znam sta mu je,stalno se gasi kad treba da se stane pred semafor (skoro stalno) ako moze bilo kakva pomoc dok ne odem kod majstora,zahvaljujem. inace crni dim kod benzinca nikako nije normalna pojava ,molim vas odgovorite sto pre Edited March 22, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted March 22, 2014 Gasi se na plinu, ili benzinu ili oba? Quote Share this post Link to post Share on other sites
lybra 2.0 0 Posted March 22, 2014 na plinu,a ugasio mi se na benzinu jednom, pre godinu dana i nije vise posle je extra radio na benzinu ,a sad na plinu isto radio lepo,i evo sad poceo dosta da se gasi,a zadnji linac mi nije bas u redu,mozda on ima garezi ,pa ga gusi,i pojavljuje se crn dim,?inace nisam prbao na benzinu ?? :\Probao* Quote Share this post Link to post Share on other sites
lybra 2.0 0 Posted March 23, 2014 od kad sam ga ugradio. Quote Share this post Link to post Share on other sites