Jump to content
FAS Goran

Vujadin

Members
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

About Vujadin

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Kappa SW 2.0t 16v

Recent Profile Visitors

1576 profile views
  1. Ja sam sasvim slucajno bio otkrio taj bas zvucnik (koji naravno nije radio jer se raspao) kad sam skidao taj tapacirung pozadi da bi ga oprao
  2. Cestitam na kupovini druze! Lepo je videti jos jednu karavanku ovde na forumu, jos iste boje. U zdravlje da se navozas sa njom!
  3. Danas kada sam otvorio haubu dok je auto radio na leru, čuo sam neko šištanje negde iz dela motornog prostora koji sam obeležio na slici. Ima li neko predstavu sta moye da bude? Auto ima plin ali ne verujem da ima veze sa njim, ako nista drugo smrdelo bi. Zvuk je kao kod ventila kad se izduvava guma, verovatno negde nesto pusta neki vazduh. Probao sam u kratkoj voznji i pri jacem gasu na leru se taj zvuk ne primecuje. Trebao bih sutra da odem do Kovina i nazad pa ne znam dal je pametno to raditi ili da ga teram direktno kod majstora.
  4. Druze, svaka cast za poduhvat, samo napred! I moja ladja je vec neko vreme na kompletnom sredjivanju limarije i farbanju tako da ce sledece nedelje i od mene pasti koja slicica. Mozes li samo nesto vise napisati o tim silen blokovima koje si montirao posto cu morati i njih da menjam, a rekli su mi majstori jos ranije da se jako tesko nalaze za karavana?
  5. Kod mene na karavanu ni prst ne moze da se provuce koliko je legla... Vidim da je ovo bas problem kod mnogih Kappa a i da vecini ni druge opruge nisu pomogle tako da i mene zanima ako moze neko bolje upucen da objasni sta je tu najbolje resenje i za karavansku varijantu (da ne bih bacao pare na opruge koje nista ne bi uradile).
  6. Volim da pratim ovu temu s' vremena na vreme, pa da se i ja malo ukljucim posto vidim da ste u manjku sa turbo benzincima pa da dam i ja moje skromno misljenje : Meni je Kappa turbo sasvim slucajno uletela (naravno sa plinom )jer je u pocetku plan bila obican petak 20v. Potrosnju ne bih puno komentarisao iz razloga jer ne zelim previse oko toga da prosipam pamet i da govorim kako malo ili puno trosi, jednostavno ne obracam previse paznju na to, jer ne prelazim vise od 10.000 godisnje pa da gledam u svaki dinar koji sipam u njega. Benzina uvek imam bar 15 litara za ne daj boze, a plin uvek do vrha sipam pa dokle god da dogura dobro je jer je osecaj u voznji zaista neverovatan! Razlika u voznji na plin u odnosu na benzin je zaista minimalna i ta razlika se oseti jedino u visokim obrtajima. U pocetku na najnizim obrtajima je auto malo lenj (od mase se ne moze pobeci) ali posle pokazuje sve svoje adute. Meni licno ne bi predstavljao nikakav problem kada bih morao da se odreknem ovog auta i prebacim na nekog anemicnog atmosferskog dizela ili benzinca, jednostavno auto je samo jedan komad gvozdjurije koji kako dodje tako jednog dana ode ili na otpad ili u druge ruke. Nije problem naviknuti se na brzo i skupo, problem je posle odviknuti se od toga i vratiti se u realnost.
  7. Krajem prosle godine sam uzeo dve nove BF Goodrich g force winter 205/60 R16 i do sad su se odlicno pokazale. Druge dve su Semperit Speedgrip 215/60 R16 iz 2006. godine. I one jos uvek dobro sluze, ali ipak bi ipak trebalo da se menjaju tako da ce jos ovu zimu da preguraju i onda i njima sledi zamena
  8. Pre neki dan mi digo auto temperaturu (upalila se ona crvena lampica, ali nije otislo u crveno polje i nije radio ventilator za to vreme) i cim sam uspeo posle par minuta da stanem da pogledam, ventilator je odjednom poceo da radi. Dok sam ga doterao posle do kuce radio je normalno tj. drzao je normalnu temperaturu. Jel ovde u pitanju termoprekidac ili nesto drugo?
  9. Imam slican problem kao kolege iznad samo sto se ovog puta radi o zagrejanom motoru. U prva dva stepena prenosa slabije vuce nego do sad, dok u leru motor radi dosta nemirno, kazaljka za obrtaje zna da se digne i na 1500 obrtaja (ugrejan). Kada se na sve ovo ukljuci klima uredjaj, bukvalno vuce kao mrtav konj. Par puta mi se desilo da sam od sebe krene da pisti kod prekidaca i tako dok ne pritisnem dugme da ga vratim na benzin. Kada ga ugasim i ponovo upalim, radi normalno. Sta to moze da bude u pitanju (sekvent je plin, nije venturi)? Na drugom forumu kazu da je verovatno u pitanju kompjuter plina, pa da pitam i ovde pre nego sto krenem da preduzimam mere.
  10. Vecina problema iz gornje poruke je resena, medjutim imam jos jedan malecni problem: Naime posto sam tek uradio veliki servis i tom prilikom majstor je primetio da se pri davanju kontakta i dalje ponekad klima upali sama od sebe i pritom pomenuo da postoji neka opcija da se klikom na neka dva dugmeta to deaktivira tj. da ne pali klimu prilikom starta. Moje pitanje je koliko je ovo tacno, a ako je tacno, koja su to dva dugmeta ili ako nije tacno sta dalje preduzimati? Menjani su svi moguci kajsevi, alnaser je komplet remontovan, a i alternator dobro puni tako da te stavke nisu sigurno.
  11. Ovako, probali smo da jacim kablovima da upalimo i uspelo je (nisam siguran ali mislim da su ti kablovi 600A), mada sreca nije dugo trajala jer je motor prvo proizvodio cudan grublji zvuk i tako je kratko vreme radio da bi se kasnije sam od sebe ugasio. Posto je akumulator u garanciji odneo sam za svaki slucaj da ga provere mada i u servisu kazu da garantovano negde vuce "fals" struju i da nije do akumulatora. Opet mi deluje da se nekako sve svodi na tu kontakt bravu ili neceg drugog vezanog za sistem za paljenje. Edit: I kleme sam takodje proveravao, ok su.
  12. Imam problem pa da pitam ovde: Auto je u poslenje vreme imao problema sa paljenjem, uglavnom jer akumulator brzo prazni ili totalno isprazni kao ovaj put. E sad licno mislim da nije do akumulatora jer je menjan proslog leta znaci maltene je nov (nije Blackhorse). Iako je poslednjih dva meseca bas slabo vozen na duze, paljen je i po malo vozen skoro svaki dan pogotovo po hladnom vremenu. Ono sto ja vidim kao neki potencijalni problem je kontakt brava jer u toku voznje primetio sam da kljuc moze da se vadi iz nje a koliko znam ne bi trebalo. Danas kada smo ja i stari probali da ga upalimo preko kablova sa njegovog auta opet nije hteo da upali iako pokazuje da ima napona, gore sve lampice, podigne sve kazaljke i sasvim normalno ga zavergla ali odmah posle se cuje neki zvuk (trrrr ili kako vec) i nista. Nekoliko puta smo tako probali i opet nista. Moje pitanje je da li ta kontakt brava moze biti uzrok crpljenja struje iz akumulatora jer bi se ona svakako menjala posto kljuc bukvalno propada za cetvrt kruga vise nego sto treba, ili je nesto drugo u pitanju??? Da napomenem da auto nema alarm, ima samo blinkajucu diodu a sredini koja nicemu ne sluzi.
  13. Narode imam mali problem... Neki pametnjakovic mi je na parkingu bas lepo potkacio desni retrovizor dovoljno da je sa donje strane pukla (naprsla) plastika pa ujedno i viri neki metalni deo. Stako je citavo, a takodje mi ne radi ni sistem za uvlacenje istog retrovizora... Moje pitanje je moze li to nekako da se sanira ili mora da se skida i uzima novo?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...