Jump to content
Goran
joeya1k

Punto Classic / Z10 - prilikom verglanja resetuje se inst. tabla

Recommended Posts

Na Z10 kad palim iskljuci se sve sa kontrolne table i resetuje se bord, i posle pola sekunde sve normalno.. Znaci kad dam kontakt svetli, i dok pali sve se pogasi. Akumulator je dobar, a ovo mi se desilo par puta zimi na -20C. Posle voznje, tj ugasim upalim onda je normalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta je ovo spopalo ove nase Zoromobile pa to je cudo. Izgleda razmnozavanju Gremlina pogoduje ova vrucina :)

Stvarno lici na pad napona...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se to isto desavalo kada mi je akumulator bio na izdisaju. Proveri ti to jos jednom.

Sent from my Casio Scientific Calculator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas da odem do majstora, i nece da upali, vergla ali tada nema struje, merio akumulator daje 12... kaze da uradi dijagnostiku pa cemo videti..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi,naime danas sam primetio jedan problem na mojim kolima.Kad dam kontakt,na tabli mi zablinkaju sve lampice par puta,pa se ugase i izbaci mi gresku led error.Upalim auto i posle par trenutka,ili se popravi,ili moram da iskljucim auto,pa da nekoliko puta da dajem kontakt,dok ne bude normalno.Sta bi to moglo da bude,zna li neko?U pitanju je punto mk2a

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa bas cu danas da odem kod ovih da proverim,gde sam kupio. Imam 3 godine garanciju. Mada normalno pali,bez problema.

Послато са Telenor Touch Plus користећи Тапаток 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije akumulator, Crkla ti je neka ili sve diode u Alternatoru (na takozvanom regleru-regulatoru izlaznog napona iz alternatora), proveri i servisiraj altrenator, ocosti i dotegni sve mase od akumulatora do alternatora ....itd itd. Sa novim akumulatorom ce da pali odlicno neko krace vreme( par dana) dok ne izgubi snagu zato sto alternator ne moze da ga dopuni dovoljno

Edited by Čika Kure

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije akumulator, Crkla ti je neka ili sve diode u Alternatoru (na takozvanom regleru-regulatoru izlaznog napona iz alternatora), proveri i servisiraj altrenator, ocosti i dotegni sve mase od akumulatora do alternatora ....itd itd. Sa novim akumulatorom ce da pali odlicno neko krace vreme( par dana) dok ne izgubi snagu zato sto alternator ne moze da ga dopuni dovoljno

 

Merio sam punjenje alternatora,kad ukljucim sve potrosace preko 14 je.Akumulator imam vec godinu dana i auto sjajno pali,bez problema.Ovo sa tablom mi se desava par meseci,ali ne stalno,kad mu dodje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...