beli_Punto 123 Posted January 31, 2014 pa jedino da prekratim rezervoar na pola, ako se ne varam onda bi bio negde oko 30L pa da od toga imam pola rezervoara uvek Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted January 31, 2014 Niko ti ne može reći 10/ 20 l , već pun rezervoar ili što punije to bolje. To praktikuju sve veće i ozbiljnije firme (naravno tada lakše prate i potrošnju).Pored aditiva za snižavanje tačke mržnjenja postoje i aditivi koji pomažu kod problema sa vodom u rezervoaru / filteru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted January 31, 2014 znaci ipak da idem da se ubijem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted January 31, 2014 Beli nisi jedini, ima nas dosta Meni retko kad izadje iz rezerve, jedino kad idem 100+ km iz "cuga'' sipam 1500-2000 pa onda malo izadje, ali dok se vratim kuci opet na rezervi! Ovih dana ima max 5 litara u rezervoaru, auto stoji napolju, nikakvih problema nisam imao. Pumpa na kojoj se sipa evro dizel, navodno nabavlja od Mol-a . Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted January 31, 2014 Ma posle svih danasnjih muka dok temperatura ne ode u + i ovaj vetar ne prestane ne diram ga ... jedino sto sam video i sto me raduje u ova teska vremena je da ima dobrih ljudi, danas kad mi je auto stao, stane neki lik sa opelom i pita sta je problem, ja mu kazem on kaze ako imas kablove ajde da ga palimo da ne stojis na ulici jedan kolega sa foruma se istice, uvek je tu da pomogne i hvala mu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted January 31, 2014 @Ivan.iksamo da te pozdravim, drago mi je sto si opet tu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
panther 0 Posted February 1, 2014 (edited) Evo i ja da se upisem u listu smrznutih Jutros Croma nije htela ni da cuje da upali sve ok nov akumulator vergla kao besna ali nista, sipao sam dve kante od po 6 litara vrele vode na filter i auto upali na pola kljuca, onda sam otisao i kupio aditiv i dosuo do vrha gorivo pa cemo videti kako ce biti ujutro, inace gorivo iskljucivo sipam na Eko pumpi kod Bogoslovije ili na NBG-u zadnjih 6 meseci od kad imam eko karticu. Edit:Pre ovog danasnjeg dosipanja sipao sam 28.01. Edited February 1, 2014 by Panther Quote Share this post Link to post Share on other sites
panther 0 Posted February 1, 2014 Evo i pored punog rezervoara i aditiva koji je deklarisan na -26 opet jutros nece da pali i opet isti postupak dve flase ovog puta od po 2l vrele vode i pali ko mina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted February 1, 2014 Ja samo NIS i nemam nikakvih problema jedino biiip od black horse malo jebava stvari valjda ce izgura ovu zimu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted February 1, 2014 Evo ja i jutros upalio bez problema i nadam se da ce tako i ostati.Covek prosto ne zna zasto bi moglo to da se desava,sta je razlog.Neko kaze gorivo,neko kaze filter.Izgleda da nema pravila.Juce sam ceo dan bio po gradu,dosta auta sam video pored puta,da li je razlog nafta,nemam pojma,ali ako jeste onda je to sramota.Ja samo NIS i nemam nikakvih problema jedino biiip od black horse malo jebava stvari valjda ce izgura ovu zimu.I ja iskljucivo Nis,za sada kao mina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
panther 0 Posted February 1, 2014 Evo pricao sam sa drugom cija firma sipa iskljucivo na Nisu i kaze mi juce je pola vozila bilo automobila ili kombija, kamiona ostalo na parkingu zbog zaledjivanja nafte.Ne znam da li da ispraznim filter i ocistim ga da li bi imalo efekta ili ne, to mi je pet minuta posla a mnogo bi znacilo ako bi pomoglo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted February 1, 2014 Probaj,jer je ocito problem u samom fllteru...P.S.Moja firma,tj.firma gde radim,sipamo na eko pumpama,nije se desio problem,dok koliko se secam,prosle zime se desavalo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multijet forever 0 Posted February 1, 2014 Mozes i da kupis aditiv na Nis pumpama do -25 je. Kosta 290 dindzi a ta boca je za 200 litara goriva i neces imati problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted February 1, 2014 Ja sam peprosle godine imao problem sa d2 sipano u lanciu na lukoilu 50l i zamrzlo na temperaturi od oko -12.Onda sam sipao celu bocicu k2 aditiva i 3l bezolovnog i nista cim odstoji preko noci parafin se prepolovi jedva sam ga potrosio.A u stvari to i nije bio d2 vec neki bio dizel od tada vise nikad nisam sipao na lukoilu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuntalica 0 Posted February 1, 2014 (edited) Evo i ja da se prikljucim, mada mozda nisam merodavan jer mi je auto uvek u garazi gde je temp uvek u plusu tako da jutarnjih nedaca sa paljenjem nisam imao. Sipam gorivo SAMO na petrol slovenackoj pumpi na pocetku zarkova kad se ide od cukaricke padine uzbrdo, sa leve strane je ta pumpa. Od nekoliko drugara sam cuo da se njihovi JTD-ovi najbolje ponasaju sa tim gorivom, a istini za volju i ja sam zadovoljan. Npr, maxx motion OMV sam pokusao, dva puta punio rezervoar da bi bio siguran da vozim samo na to gorivo bez primesa predhodne nafte i recimo kad opalim po gasu sa tim gorivom zadimi, dok se to sa PETROL-ovom naftom to ne desava. E sad neke razlike u performansama nisam primetio mada ni ne vozim tako da bi mogao da primetim, ali posto mi ne dimi i super je potrosnja ja se drzim tog goriva...jedino je smor sto postoji samo jedna ta pumpa u gradu, ali ja uglavnom natempiram da nedeljom kad nema guzve odem, napunim do cepa pa sam miran 2-3 nedelje A cuo sam da ljudi sipaju par litara benzina na rezervoar nafte bas zbog smrzavanja, e sad ne znam da li to moze da skodi ako je u odnosu sa naftom benzin 5-10 % Ko zna zasto sam ovo napisao, ali ne moze da skodi Edited February 1, 2014 by Djuntalica Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted February 1, 2014 Evo pricao sam sa drugom cija firma sipa iskljucivo na Nisu i kaze mi juce je pola vozila bilo automobila ili kombija, kamiona ostalo na parkingu zbog zaledjivanja nafte.Ne znam da li da ispraznim filter i ocistim ga da li bi imalo efekta ili ne, to mi je pet minuta posla a mnogo bi znacilo ako bi pomoglo.Normalno da treba da ga ispraznis, dzaba sto si sipao aditiv i dosuo gorivo, kada u filteru imas vode, ona ce tu biti ili dok je ne ispraznis ili dok mozda ne ode u dizne. @Djuntalica, to za benzin znam da su ranije ljudi sipali u obicne dizelaze ali mislim da to ove nove pumpe i dizne ne bi bas lepo podnele, samo pretpostavljam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
icewolf 0 Posted February 1, 2014 Ja sipam na OMV-u i nemam tih problema jer koliko znam oni dodaju u gorivo aditiv tako da nema potrebe da ja dodatno sipam Quote Share this post Link to post Share on other sites
panther 0 Posted February 1, 2014 Ispraznio sam filter, bilo je neke svetlo zute tecnosti ali je bilo i par balona vode, videcemo kako ce biti ujutro, ako bude isto zamenicu filter. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa Stilo 0 Posted February 1, 2014 Dovla nemogu da shvate ljudi i staces.Sasa Stilo sipam benzin,a ne euro dizel.Pogledaj cene u okruzenju i u Evropi pa razmisli ko koga krade najvise.Ako i svi govorite da ostale pumpe ne uzimaju gorivo od NIS kako vi tvrdite,zasto je gorivo na ostalim pumpama skuplje za dinar dva od NIS -ovih pumpi.Cista logika nema zarade.Svi dosipaju kojekakve aditive u goriva to je opste poznato.Neka mi kaze neko da nikada nije video da preko u evropi neki stranac nikada nije sipao neki aditiv u svoj auto ima da mu poklonim mog puntica odma.Ja sam recimo pred ovu zimu na taj pun rezervoar sipao aditiv INJECTOR CLEANER BENZIN WYNNS i istrosio svo gorivo pa opet napunio pun rezervoar sa gorivom.Znaci odradio taj tretman.I da kucnem u drvo nema nigde da smrzne Druze, ne bih da polemisem sa tobom kako se formiraju cene na pumpama u ovom nasem otvorenom trzistu gde se svi dogovaraju oko svega. To ti ne bi uspeo da objasni i mnogo skolovaniji covek od mene. A sto se tice tvrdnji tu nekih strucnjaka oko toga kako sam siguran da je zaledilo gorivo u Stilu koje je NIS ovo, pa prosto 100 % sam siguran jer sam zadnjih 6 meseci na njihovoj vajnoj pumpi i samo sipao. A jedan rece ne razume kako ED smrzo na ovin smesnim minusevima , a njemu nije .??Pa nije ni meni u mom autu do sada, a to je pune 3.5 god. Ali ocigledno da NIS nije spremio ED za hladno vreme jer je januar bio natprosecno topao a oni su radili po oprobanom receptu ,ne moramo da trosimo pare na aditive u nafti jos uvek, vidite da je toplo vreme u januaru. Kad obo za 2 dana ode u Minus i eto muke.To se na srpskom jeziku kaze BEZOBRAZLUK i NEPROFESIONALNOST.Drugima kojima nije smrzlo, super, imali ste srece i naravno pa nije svaka NIS ova pumpa sa istom serijom nafte, negde se pre potrosi losa negde sporije. Pa koga zadesi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dishko 0 Posted February 1, 2014 (edited) Elem, danas, temperatura je porasla do -1, odem do auta, dam kontakt, pumpa se ne čuje više da tandrlja, kresnem, upali... odem nalijem gorivom, dodam aditiv, izvozah se tamo amo, grejao se propisno, sve se ohladio opet se ugrejao propisno, sad nema više problema. Nisam morao da primenjujem princip grejane nafte, mućkanja i štatijaznam... ali znam za jadac, ovo nije Stilo, mora da ima više goriva u rezervoaru. I da dodam, moja firma vozi fiate punto, punto evo, bravo, alfe 159, punto evo 1,3mjtd redovno pravi baš takve probleme. Svi u firmi sipaju gorivo na OMV-u, i opet imamo probleme, tako da mante me te priče da neko ima dobro gorivo, a neko ne, nije to baš samo do goriva, ili svi imaju loše gorivo, pa koga zalomi koja tura... Edited February 1, 2014 by Dimitrije Munćan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted February 1, 2014 Dva ipo dana. Pitao sam te prvo kada si nasuo gorivo, a onda koliko dugo nisi palio auto. Evo odgovora: Problem je bio verovatno u zalihama starog goriva (bez zimskih aditiva) sada bi trebalo da moze da se koristi ed.bez ikakvih dodatnih aditiva, jer je do sada verovatno vec svuda dopremnljen zimski ( pisem za Nis-ove pumpe) Dakle, nasuo si gorivo u vreme kada su temperature bile značajno iznad proseka (10-15 stepeni) i ledeni dani nisu bili ni u najavi. Tako da na pumpama nisu dodavali aditive protiv smrzavanja. Dodatno, tebi je auto stajao dva i po dana pa se to sve fino sleglo, parafin se izdvojio na niskoj temperaturi i eto žurke. Naravno, ne postoji opravdanje zašto ti adivi nisu nasuti u gorivo, ali mislim da je i više nego jasno objašnjenje zašto ti se dogodilo to što ti se dogodilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted February 1, 2014 Beli nisi jedini, ima nas dosta Meni retko kad izadje iz rezerve, jedino kad idem 100+ km iz "cuga'' sipam 1500-2000 pa onda malo izadje, ali dok se vratim kuci opet na rezervi! Ovih dana ima max 5 litara u rezervoaru, auto stoji napolju, nikakvih problema nisam imao. Pumpa na kojoj se sipa evro dizel, navodno nabavlja od Mol-a .To sto ti kazes da ti auto ne izlazi iz rezerve mi dodje potpuno isto kao kada bi neka domacica rekla da je kupila zepter posudje a da nema ni jaje da razbije u njega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted February 1, 2014 Dakle, nasuo si gorivo u vreme kada su temperature bile značajno iznad proseka (10-15 stepeni) i ledeni dani nisu bili ni u najavi. Tako da na pumpama nisu dodavali aditive protiv smrzavanja. Dodatno, tebi je auto stajao dva i po dana pa se to sve fino sleglo, parafin se izdvojio na niskoj temperaturi i eto žurke. Naravno, ne postoji opravdanje zašto ti adivi nisu nasuti u gorivo, ali mislim da je i više nego jasno objašnjenje zašto ti se dogodilo to što ti se dogodilo. Ja se slažem potpuno. To sam shvatio od prvog trenutka, ali kao i što sam kažeš, nema opravdanja da na ovim temperaturama razmišljam o smrzavanju. Uzgred, nemam više problema. Ponovo mi je auto stajao skoro dva dana, i upalio je bez problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted February 1, 2014 Poenta je da dođemo do toga da nije problem loš kvalitet goriva ili nekakva voda ?! u gorivu već da problem potiče od drugog uzroka, a koliko smo mogli da vidimo problema je bilo na svim pumpama Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted February 1, 2014 (edited) Zakljucak je da dizel motori ne podnose zimu, bez kape, sala, toplog caja itd. Edited February 1, 2014 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites