Jump to content
FAS Euroauto Goran
Ticma

Mala napomena oko održavanja TNG uređaja, instalacije

Recommended Posts

Hteo bih samo da napomenem da bi trebalo da prekontrolisete creva od plina da neko nije ispucalo ili osteceno. Meni se jutros desilo da je puklo crevo izmedju plinskog filtera i ploce sa diznama i sva sreca nije bilo niceg ozbiljnijeg. Crevo je jednostavno izgorelo od temperature i sad kako je pocela zima ukrutilo se u skroz puklo a bilo je staro nepunih 16 meseci :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To cu i ja da posavetujem kao instaler uredaja. Svasta se stavlja u cilju ustede par evra, ali ni ona koja se dobijaju u kitovima nisu bas sjajna. U svakom slucaju se sve to proverava na redovnim servisima, ali posto smo mi narod sto vozi na kontrolu samo kad se nesto dogodi ili instalera boli uvo za pregled nego samo da uzme lovu, takve stari su nazalost neminovne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo, zlo nikad ne spava. Juce na putu za BG upali check engine i poznata zuta/nandzarasta :D ali sve funkcionise!

Danas malo prckao oko dijagnostike i vidim da smesa bila problem.

Isproveravam gasne elemente i nadjem da je jedan injektor oladio ! :thumbdown:

Dakle, sutra idem da potrazim ali dok ne nadjem da se raspitam , gde ima ovih kompleta za reparaciju?!

valtek.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam plin na ovom autu evo već petu godinu, prešao sam 220.000 km,  ta creva od filtera do dizni su mi još ona prvougrađena i ne vidim oštećenje. Verovatno njihov vek trajanja zavisi i od toga koliko su udaljena od najtoplijih delova motora. Naravno, što više - to bolje. Inače svaki dan gledam to sve pre nego što krenem. Dignem haubu, pogledam ulje, sve tečnosti i creva. Tek nakon toga palim motor. Od butanskih su mi odlazila ona za vodu, kao i račve plastične (posle sam stavio metalne), ali ove do dizni još ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada su mi ugrađivali TNG instalaciju, rekli su mi  da zbog nezgodnog prostora MORAJU da stave tako onu račvu sa diznama da ni jedno crevo koje vodi TNG posle dizni nije isto, e sad, to vodi do toga da je teže podešavanje TNG kompjutera. Ima li neko fotku, kako i gde postaviti dizne, a da bude ispoštovano pravilo da creva za TNG koja vode od dizni budu približno jednaka.....

 

Punto mk2b ( Z10)

Share this post


Link to post
Share on other sites

šta pišeš u pretrazi, pa ti izbaci te fotke....

meni izbacuje, ali ne to što me interesuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako neko ima fotku povezivanja TNG dizni crevima, neka objavi. Ili da link.

Sve sto sam guglao, ne nadjoh sa istim duzinama creva.

Kod mene mislim da je dupla duzina izmedju najkraceg i najduzeg..


Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moracu s majstorom da proverim. Bas se zalio, da je nezgodna ugradnja. I da nema gde blize da postavi tng rail

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda je bolje da promenis majstora. Z10 vazi za auto kod kog nije komplikovana ugradnja TNG uredjaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TNG je ugrađen pre 1,5god, i za ovih 35K km, nisam imao probleme.

 

Sam menjam filtere, oba koštaju celih 550din. Filter tečne faze 150din, a gasne 400din.

 

Voleo bih da rail namestim bolje, da creva budu slične dužine.

 

Zato se raspitujem, ali to će čekati neku ozbiljniju posetu majstoru, pa tada da odradim, zato tražim neku fotku kako to izgleda na Puntu, da mu gurnem pod nos i pokažem KAKO treba :D

 

do sada sam imao dve situacije, koje su bile "problematične"

 

na svakih  otprilike 10 000km, mi se desilo dva put da kompjuter zablesavi, i da sam prebaci na BMB, iako je radio na TNG, ja ga vratim, on  ponovo prebaci... teralo to dok smo silazili sa planine, ali na pumpi gde sam točio TNG, setm se da otkačim akumulator na neki minut, i sve se vrati u normalu.

Kao što rekoh to mi se desilo dva puta, i na nekih 10K km jedno od drugog...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na plinskom računaru ostanu takođe zabeležene greške.

Dijagnostika ...

Tako se doskoči problemu. :D

Opet, sam skineš filter vazduha i sve ti jasno. :thumbup:

Edited by Mijailović P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam sofver, i sam povremeno proveravam mapu, uz male korekcije. Nisam gledao greške... ma neka sitnica je, čim nestane sa prestankom napajanja.

 

Jedino ostalo što sam menjao je temperatura prebacivanja sa BMB na TNG, držim je relativno visoko leti oko 50C, sada zimi oko 40C

 

koju bi ti vrednost preporučio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa to i kažem, viđao sam da staljaju min 30C, neki i 35C

 

a ja stavih 40C

 

kad je bal nek je bal :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...