Jump to content
FAS Goran
nowak24

Fiat Stilo 1.6 - potrošnja ulja / degradacija motornog ulja

Recommended Posts

Hvala na javljanju. Ulje je kupljeno kod poznatog prodavca u Beogradu u metalnim kanticama, tako da sumnjam da je to problem. Koje vi ulje preporucujete? Po uputstvima sam nasao da je selenia 20k preporuka, zato sam ga i uzeo... Hvala jos jednom

Share this post


Link to post
Share on other sites

skoro je Goran Fiat pricao o fals ulju na koje je naleteo bas selenija I bas u metalnim kanticama...



I proveri da li ulje smrdi na benzin kda pocne da ga trosi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo 1.6 16 v,kad sam merio nivo ulja na vrhu sipke sam primetio neku bez krem boju,kao pomada,prvo sto mi je palo na pamet je da je pomesao vodu tj antifriz i ulje,medjutim nivo antifriza je ne promenjen,odpada ta mogucnost,ali kada sam podigao cep za dolivanje ulja imao sam sta da vidim,bio je prepun te smese,krem boje kao pomada,devinitivno je ulje i voda,crevo koje se nalazi na ulivnom grlu za ulje na samoj krivini je takodje bilo prepuno toga,skinuo sam ga i video da se u njemu nalazi neko mrezasto sito,ukapirao sam da ono i sluzi da zadrzi eventualno tako nesto,skinuo sam crevo izduvao ga i izaslo je jako puno te smese,a bilo je i vode u samom srevu,e sad odakle voda tu,po meni desio se neki veliki kondez,da li je tokom pranja auta negde voda usla pa doslo da mesanja uljnik para i vode ili je pomesao vodu i ulje nemam pojma,napominje da mi je nivo vode u posudi tj antifriza ne promenjen,doduse bio je malo preko maximuma,sad sam ga ja sam spustio na crtu max,sad sam sve ocistio i praticu,do sada mi se to nije desavalo,u motoru je selenija 20k,ali dolio sam pola litre selenije gold,da nije do toga,ali ista su ulja,skoro sam isao na put,i bogami nekih 400 km vozio sam preko 140 da nije i do toga...inace auto normalno radi,da li neko ima slicna iskustva.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam čuo da to hoće da se desi kada se pomešaju dva ulja, ali nikad video. Za koliko ti dolazi mali servis? Da možda odradiš sad servis, nanišaniš antifriz na tačno max i nakon toga ćeš tačno znati na čemu si

Share this post


Link to post
Share on other sites

samo kondez sedi u auto i provozaj ga malo duze od obicnih 10min... koliko ga vozis...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ulja si istog proizvodjaca istih karakteristika...nivo antifriza ni da mrdne sve ok,iskreno nisam  ih vozio zadnjih 5 dana,a onda jesam bukvalno po 12  sati dnevno zadnjih par dana


hvala na odgovorima,i ne treba da vidis bolje je,ja onako zbunjen,skinem crevo i ne vodeci racuna da je ono zakrivljeno dunem a ona guta te smese odleti direkt u mene,bacio sam sve sto sam imao na sebi,to nema sanse da se opere,ta masnoca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozi i ne brigaj brigu!

Izbegavaj dolivanja svezeg, narocito drugog, ulja u vecim kolicinama posebno kada je motor iole zagrejan. Samo na hladan motor i nece biti reakcije.

Naravno i kondenz izaziva iste reakcije, kao i "matoro" ulje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja samo vidim da ovde pisu neki da ne trose NI GRAM NI KAP ulja...

A sada je OK 200 - 300 grama... Ili to spada pod po ne trosi ni kapi?

Nije sramota sto auto trosi ulje, sramota je lagati sam sebe. :)

Potrošnja ulja zavisi i od kvaliteta ulja  i od tipa vožnje , prošle dve godine vozio lakše nogu na gasu(do 4000)-ništa ili malo potroši,od zamene do zamene bez dolivanja,ove godine se malo iživljavo kidao sa jačim kolima (oko 5000-6000), prešao oko 4000km, dolio 0.7l,ponovo normalna vožnja,za sad netroši,po meni samo tip vožnje i noge na gasu . Inače Fiat Stilo 1.6-16V sa plinom ...

Edited by xxx999

Share this post


Link to post
Share on other sites

slucaj kod mene ,od zamene ulja tj malog servisa ,presao 1500k nakon provere sipka na pola ravno ,nisam jos dolivao pokusavam da provalim dal curi negde imam mali trag u garazi ali ne znam dal je kondenz ili ulje ,pratim situaciju ,auto ide extra ,ne dimi ni na auspuh ni na meracu ,nedavno prilkom servisa pregledan od dole ,karter u redu ,ne znam sta moze biti :question: nadam se da nije neki semering :wallbash: stilo 1.6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ranije mi nije trošio , sad vozim sa malo mekšom nogom na gasu , i pratim , ali mislim iako su to motori koji su prešli puno da nije strašno , i fabrika daje toleranciju 300-400gr na 1000km , na nove , verovatno je u pitanju tip vožnje , a i mora malo da potroši kao što je neko ranije u postu napisao , da prođe malo pored karike pošto nije cela , dok je hladan veći su zazori , nego kad se ugreje - opet tip vožnje i noga na gasu , zagrejanost motora i broj obrtaja i ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

da li moze da ima veze sa time sto mi je losiji termostat ,zreo za zamenu ,ne moze da dostigne radnu ,voznja penzinerska ,sve po gradu ,saltam na 2k obrtaja nekad i manje 1.8k 1.9k podvlacio se malo od dole pogledao koliko je moguce ,karter suv ,ostaje servis jos posto planiram zamenu tog termostata pa da se lepo pogleda sve ,ranije trosio umereno sad vec na 1500k oko pola l ulja da nije malo mnogo :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

daj boze da je tako :D kod istih uzimam ulje uvek ,tj kod servisera moguce da su oni provukli staru zalihu neku ..nzms sta drugo 'nemoz da ispari :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nista ne dimi ,gledao auspuh ,cep ,na meracu nista sve ok ,auto ide extra vuce ko lud ,ne znam u cemu je fora ,malo pre proverio i dosuo oko 900gr selenie 20k na predjene 2000 od servisa ,jedino sto rece kolega mijailovic lose ulje nema sta drugo ,ne curi nigde ,nema fleka ispod nikakava :question: termostat je vrisnuo ne moze da dostigne radnu temp dal nema to veze neke :question: idem uskoro da menjam taj termostat pa cu videti u servisu kad ga dignu dizalicom ispod sta je ,mora provera ici ne vredi ,moze mi da se proveri dijagnostikom stanje motora ,po parametrima kako se ponasa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I sta ispada "dekisa" do kraja sa motorom sto trosi ulje? Da ne bude kao moj. Isto pomislio da lepo vuce ne dimi puno.miran rad motora nigde ne curi pa sam posumnjao u ulje, medjutim kad otvorismo skoro generalna ispala do kraja :( ... duga prica  !

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/63811-fiat-stilo-sa-opelovim-16-16v-tro%C5%A1i-ulje/

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam jos isao do servisa ,nakupilo se tekucih obaveza pa se ceka kesovina da se prikupi :wallbash: inace za sada sve kao i pre ,odprilike moja potrosnja ulja oko 400gr na 1000km ,pracenjem situacije nikakvih problema nema u radu motora ,dima nema ,sve radi extra ,uskoro cu u servis pa cu videti oko te potorsnje ulja ,termostat mi je ostao otvoren ne moze radnu da dostigne temp ,pa cu videti nakon zamene i provere u servisu verovatno i na dijagnostiku da se proveri rad motora ,vozim krajnje mekano ,saltanje na 2000k i nize obrtaja ,javljam rezultate nakon provere u servisu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Nadam se da ce biti uzrok potrosnje samo zbog toga sto kazes ti medjutim ako nije zbog toga onda ostaje samo otvaranje glave motora prijatelju i tek onda ce se sam pokazati gde i ko voli toliko papati ulja !

 - Javi sta  i kako!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao svima,

Imam jedan problem. Stilo mi trosi malo ulja, oko 0.8 do 1l od zamene do zamene, znaci nekih 5k kma.

I tako vec u krug vise puta. Sipam seleniu 20k. Radim servis redovno. Motor radi odlicno ne cuje se od kako sam ga kupio. Ne pusta nigde,

ne curi, proverio sam. Zanima me da li je to normalno ili ne? Nema plavi dim ujutru, ne cangrlja nista. Znaci motor stvarno extra radi. 

Ako je normalno da iskuliram ako ne da vozim u servis dok ne dodju praznici. 

Hvala

 

Fiat stilo 1.6 16v 2002 godiste, benzinac

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa "normalno" je po fabrici do 400gr na 1000km. Preko toga je neki problem u pitanju.

Inace, dosta zavisi i od nacina voznje, recimo ako si cesto na a.putu i vozis pod vecim gasom onda hoce vise ulja da potrosi, ako se kilavis magistralom onda manje, i tako. 20k ne moras da menjas na 5000km, slobodno vozi do 8-10hkm, jedino ako ne divljas cesto oa da menjas ranije :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

400 grama na 1000 kilometara? nemoguce.....

Pa to je taman koliko staje ......

To onda znaci da ne moram da menjam ulje samo da dosipam......

Mislim ako je tako onda super ali to mi nesto ne deluje kao normalno.

U svakom slucaju hvala na odgovoru.

Inace vozim normalno, ne gazim ali ni ne milim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to ti je neka maximalna potrosnja po fabrici koja je ok. Za mene he to glupost pa zato i vozim jtd-a. Pise ti i u fabrickoj knjizici tako, proveri pa ces sa se uveris i sam. Ja mislim da im je neki prosek oko 200gr na 1000km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...