Maksin 0 Posted June 15, 2011 Pre jedno dve nedelje Stilo je krenuo da mi malo, po malo vuče u desnu stranu. Proverim felne i pritisak u gumama, sve ok. Takodje kad pređem preko 80 na sat, kao da auto kreće malo da mi podrhtava. I to izgleda da samo ja primećujem, jer bilo koga kad sam vozio kaže da ne primećuje bilo kakvo podrhtavanje?Rekoh verovatno trap ponovo zeza i pošto često prolazim pored Kemoimpex centra, svratio sam da mi centriraju trap. Međutim tamo mi skrenu pažnju kako je ceo prednji levi točak malo kriv, kao verovatno je auto udaren u tom delu i da to moram da sredim u servisu?Malo mi je čudno bila ta konstatacija, jer nisam ranije imao problema sa tim, a znam da nisam imao nikakav udarac u tom delu. Od njih sam onda dobio papir gde su mi zaokružili ne pravilne vrednosti koje bi trebalo srediti. Ponovo rekoh sebi ok, malo sa nevericom sad. Zovem Tim servis da zakažem termin da pogledaju točak, kad se javi meni neki nepoznat glas (nije bio Miki sigurno) i krene da me ispituje šta, gde i kako sam došao do zaključka da mi je točak kriv. Posle jedno 20 minuta čovek mi ladno kaže da nezna šta je camber ili toe i da odvedem auto kod nekog Adama na Novom Beogradu? Nije znao ni adresu, ni telefon, kaže čuo je da je dobar?Sad sam još više zbunjen. Pogledao sam u eLearn-u za Stila i dobio sledeće podatke:Front wheel toe specified limits:Measurement: 1a - 1b (mm)Value: -1 ± 1Front wheel camber specified limits:Measurement: - (-)Standard A Value: -40' ± 30'The front wheel camber is not adjustable. If the value is not correct, check the suspension track control arm and the bodyshell.Front wheel caster specified values:Measurement: - (Gradi)Standard AValue: 2°53' ± 30'The front wheel caster cannot be adjusted. If the value is not correct, check the suspension track control arm and the bodyshell.Da li bi neko mogao da me uputi malo gde bi konkretno bio problem, kao i šta predstavljaju ovi podaci (suspension track control arm)? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 15, 2011 Meni je ranije na Bravi prednji desni bio pomeren unazad nekoliko milimetara (od udarca), ali je točak bio prav, nije ništa treslo, ravnomerno je trošio gumu...tj. sve je bilo ok, pa nisam ništa dirao.Sve sam ovo napisao kako bi video da je moguće da od udarca točak bude pomeren...jedino sam ja imao sreće da se nije iskrivio, tj. nije bio istovremeno i pod nagibom. E, sad...meni je bilo od udarca točkom, tj. nije ta strana auta bila udarana, nego sam točkom udario u nešto što ne treba (da skratim ).A, možda da odeš na još jedno merenje...npr. Beoguma kod Ade...pa, ako dobiješ iste podatke i istu priču od njihovih trapadžija, onda je to to.Ili, možda da uopšte i ne mere ništa, nego ih samo zamoliš da ti rastumače papir koji imaš (prethodno im ne govoriš da su ti već rekli da ti je ceo točak ukrivo)...pa, da vidiš hoće li i oni isto kazati. p.s. Posle im kupi nešto ladnog piva ili sokova. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irokanji 0 Posted June 15, 2011 (edited) idi ti lepo u AC Stojanovic kod novog groblja, (tacnije kod Pionira , ulica puna majstora - pored Citroenovog servisa) Zarko je majstor, da ti vidi. Jedan od najboljih trapadzija u gradu. Ja sam tamo redovna a znam ih puno sa stilom pogotovo koji idu tamo. Edited June 15, 2011 by Irokanji Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted June 15, 2011 da.. stojanovic. svi zivi se kunu u njih... Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted June 15, 2011 Najbolji su,trazite Zareta samo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
notorni 0 Posted June 15, 2011 Prebaci levi tocak sa prednje osovine na zadnju, ako prestane da vuce i trese ili trese znatno manje, eto ti odgovora jednostavno da jeste tocak. Lako se ostete aftermarket felne po ovome sto nasi zovu putevi jer su lakse od fabrickih. Moja fabricka 17 je teska ko crna zemlja ali zasada podnosi dobro njive po kojima vozimo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maksin 0 Posted June 16, 2011 Hvala svima na odgovorma Trenutno me posao guši, ali videću za vikend možda da se malo igram sa točkovima. Možda čak i svratim do Beogume na par pitanja + pivo Oni su mi najbliži.Inače ove Borbet felne su teško ko tuč i do sada su solidno podnosile ovaj naš kamenjar i njive. Možda sam i upao u neku veću rupu, a da nisam obratio pažnju?Bio bih zahvalan ako bi neko mogao da postavi kontakt telefon od AC Stojanovića. Na netu nisam uspeo ništa da nađem Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted June 16, 2011 ako mislis na autocentar Stojanovic u Zemunu evo broja 011 2198-113 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted June 16, 2011 nije u zemunu.. evo na slici sam zaokruzio. to je ulica koja izlazi od hale pionir na ruzveltovu, tj mije kovacevica. pri vrhu ima desetak radionica, jedna od njih je stojanovic. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maksin 0 Posted June 17, 2011 Otprilike znam gde se nalaze, jer sam radio vrlo blizu te ulice jedno vreme. Mislio sam ako neko ima telefon da ih nazovem, ali nema veze. Otići ću ovako na boom jedan dan Quote Share this post Link to post Share on other sites
filipovic 0 Posted December 9, 2015 (edited) Auto ide normalno nigde nikakvog lufta nema u levu krivinu drzi inzvaredno sto bi mi rekli kao po sinama ali zato u desnu krivinu izbacuje zadnji deo >okretanje na putu,sve cetiri opruge kayabine nove i amortizeri sva cetiri nova isto kayabini miler uradjen silen blokovi novi lufta aman bas nigde nema.cim se udje u krivinu preko 60 km pocinje neko uvijanj i proklizavanje gume zamenjene stavljene miseli nove .ako neko ima ovakvog loseg iskustva molio bih za pomoc hvala unapred Edited December 9, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted December 9, 2015 Lose ustelovan trap mozda... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted December 9, 2015 Meni više liči kao da ESP malo luduje... ono neki senzor zaprljan pa u desnoj krivini "reaguje" i misli da se auto zanosi pa krene da ga ispravlja a ustvari tek tada krene da ga zanosi i tako to... mnogo puta rečeno do sada... zakači dijagnostiku pa odatle dalje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
filipovic 0 Posted December 9, 2015 na dijagnostici sve ok reglaza trapa radjena na tri mesta i uvek je bila ok .dva puta sam se izokretao na sred puta po 360 step. a ne znam ni broja koliko ovako krene zanosenje pa drift na volanu.kroz desnu krivinu je utisak kao viljuskar da vozim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted December 9, 2015 Slično sam imao, ne tako drastično, kada su šolje bile loše postavljene. Trap u vinklo ali beži. Quote Share this post Link to post Share on other sites
filipovic 0 Posted December 9, 2015 solje nove Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 9, 2015 Nije rekao Mijailović P. da su loše šolje, nego da možda nisu postavljene kako treba.Je l kočiš tada u krivini kada dođe do tog zanošenja, ili ni ne pipneš kočnicu, a auto ''baci dupe'' na stranu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 9, 2015 na dijagnostici sve ok reglaza trapa radjena na tri mesta i uvek je bila ok .dva puta sam se izokretao na sred puta po 360 step. a ne znam ni broja koliko ovako krene zanosenje pa drift na volanu.kroz desnu krivinu je utisak kao viljuskar da vozim Kakvi su zadnji sileni ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
filipovic 0 Posted December 10, 2015 (edited) zadnji novi sileni i njh zamenio .nekocim u krivini normalno blaga krivina gde mozes da sa 120 km prodjes osetis kako krece zadnji kraj i negde nesto kao da potanja uvija jbli /g sta mu je Edited December 10, 2015 by Ivan Ne citiraj prethodni post Quote Share this post Link to post Share on other sites
Orlovi 0 Posted September 20, 2016 Imam problem..Stilo 3v 1.9 JTD..Menjao sam dva puta prednje silen blokove,jer su prethodni bili mekani.Promenio stabilizatore i isao na nekoliko mesta da proverim trap..Sve ok..A moj Stilo se ponasa i dalje cudno..Idem istom ulicom i u jednom pravcu sve ok a kada se vracam vuce u levo..Jedan rece da radim kalibraciju volana..Da li moze da bude do zadnjih silen blokova i koje da kupim? Hvala.. Quote PRE Quote Share this post Link to post Share on other sites