Jump to content
FAS Euroauto Goran

Maksin

Members
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

About Maksin

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 03/02/1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.maksin.ms
  • Skype
    branislav.maksin

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Belgrade
  • Interests
    Web development, hosting i serveri,
    Fiat automobili

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.9 JTD, Connect NAV+, Abarth oprema
  1. I meni zvuči potpuno bezveze, ali auto ide mnogo bolje i pali kao lud. E sad, da li su oni samo mrdnuli neku žicu i očistili ventil da bi mi naplatili, nisam siguran?
  2. Danas sam se najzad nakanio da odšlepam auto do Lakija i malo sam se bio iznenadio kad su me zvali posle par sati. U pitanju je bio EGR ventil. Kažu, bio potpuno zapušen i pravio problem. Možda mi je malo neverovatno zvučalo u startu, ali nisam ulazio u detalje. Auto pali kao zmaj posle čišćenja
  3. Bacio sam pogled na akumulator i normalno drži napon. Mada mogao bih možda da proverim kleme i kontakte? Interesantno je da sam uspeo sinoć da ga upalim iz otprilike 16 pokušaja. Sve vreme ni da se mrdne, a onda odjenom upalio na pola ključa. Ne razumem se u auto mehaniku, ali dobijam utisak da struja negde prekida do alansera?
  4. Pri današnjem pokušaju da upalim auto, naišao sam na čudan problem. Kad okrenem ključ u poslednji položaj za start motora, motor neće ni da zucne. Kao da nisam ni okrenuo ključ? Uredno sačekam da se obe lampice za ključ isključe, obrnem ključ ali ništa se ne dešava. HU mi se uredno pali i sve lampice na tabli posle par sekundi se ugase, normalnim redosledom bez grešaka. E sad, posle jedno 10 pokušaja, ostavio sam da auto tako stoji par minuta i odjednom iskoči greška "Preheat fault". Rekoh ok, grejač je u pitanju, ali ne kapiram zašto neće da mi zavergla motor? Ne primećujem da nešto nije u redu sa bravom, ključ sasvim normalno ulazi i okreće. A takođe koliko vidim svi osigurači su na broju i provode struju. Da li neko možda ima predstavu u čemu je problem ili gde bih mogao da pogledam? Otišao bih pravo u servis, ali mi se nikako ne ide na šlep.
  5. Retrovizor je potpuno funkcionalan, samo je polomljena unutrašnja crna plastika na malom parčetu i bez spoljašne maske što se može videti na slikama. Retrovizor je bio na mom Stilu kad sam ga zamenio novim. Konektor je ispravan, kabl i svi manji kablovi su čitavi, zglob za savijanje radi odlično, senzo za temperaturu je ispravan, motori za pokretanje stakla su potpuno ispravni, staklo je ispravno i čitavo, grejači na staklu rade normalno. Uz njega ide i unutrašnja izolacija i 3 šrafa za učvršćivanje. Retrovizor je originalan Fiatov, nije kopija. Cena: 10 eura 063/888-1825
  6. Imao sam identičan problem na svom Stilu, mada meni je zveckalo u leru. Krivac je "pancir crevo" na auspuhu. Liči na neko uvrnuto metalno saće. Koliko su mi rekli nije nikakav problem i može da se vozi sa tim. Mada krene da iritira posle dužeg vremena. Zamena sa novim kod Kulića je koštala oko 4500 dinara prošle godine.
  7. Felne su prodate, može zaključavanje oglasa.
  8. Uz gornju ponudu dodajem dve solidne Vredestein Sportrac 215/45 ZR17 87W letnje gume. Dotrajale Bridgstone gume su zamanjene njima. Takođe zadnji set felni je ponovo balansiran zbog zamene 25.06.2011. Cena ostaje ista, 250 eura fiksno.
  9. Sinoć mi je neki baja odvalio levi retrovizor na parkingu, srećom uspeo sam da ga sastavim nekako da radi. Ako neko ima za prodaju, može i ne ispravan retrovizor, samo mi je važno da ima unutrašnju (crnu) masku celu.
  10. Otprilike znam gde se nalaze, jer sam radio vrlo blizu te ulice jedno vreme. Mislio sam ako neko ima telefon da ih nazovem, ali nema veze. Otići ću ovako na boom jedan dan
  11. Hvala svima na odgovorma Trenutno me posao guši, ali videću za vikend možda da se malo igram sa točkovima. Možda čak i svratim do Beogume na par pitanja + pivo Oni su mi najbliži. Inače ove Borbet felne su teško ko tuč i do sada su solidno podnosile ovaj naš kamenjar i njive. Možda sam i upao u neku veću rupu, a da nisam obratio pažnju? Bio bih zahvalan ako bi neko mogao da postavi kontakt telefon od AC Stojanovića. Na netu nisam uspeo ništa da nađem
  12. Pre jedno dve nedelje Stilo je krenuo da mi malo, po malo vuče u desnu stranu. Proverim felne i pritisak u gumama, sve ok. Takodje kad pređem preko 80 na sat, kao da auto kreće malo da mi podrhtava. I to izgleda da samo ja primećujem, jer bilo koga kad sam vozio kaže da ne primećuje bilo kakvo podrhtavanje? Rekoh verovatno trap ponovo zeza i pošto često prolazim pored Kemoimpex centra, svratio sam da mi centriraju trap. Međutim tamo mi skrenu pažnju kako je ceo prednji levi točak malo kriv, kao verovatno je auto udaren u tom delu i da to moram da sredim u servisu? Malo mi je čudno bila ta konstatacija, jer nisam ranije imao problema sa tim, a znam da nisam imao nikakav udarac u tom delu. Od njih sam onda dobio papir gde su mi zaokružili ne pravilne vrednosti koje bi trebalo srediti. Ponovo rekoh sebi ok, malo sa nevericom sad. Zovem Tim servis da zakažem termin da pogledaju točak, kad se javi meni neki nepoznat glas (nije bio Miki sigurno) i krene da me ispituje šta, gde i kako sam došao do zaključka da mi je točak kriv. Posle jedno 20 minuta čovek mi ladno kaže da nezna šta je camber ili toe i da odvedem auto kod nekog Adama na Novom Beogradu? Nije znao ni adresu, ni telefon, kaže čuo je da je dobar? Sad sam još više zbunjen. Pogledao sam u eLearn-u za Stila i dobio sledeće podatke: Front wheel toe specified limits: Measurement: 1a - 1b (mm) Value: -1 ± 1 Front wheel camber specified limits: Measurement: - (-) Standard A Value: -40' ± 30' The front wheel camber is not adjustable. If the value is not correct, check the suspension track control arm and the bodyshell. Front wheel caster specified values: Measurement: - (Gradi) Standard A Value: 2°53' ± 30' The front wheel caster cannot be adjusted. If the value is not correct, check the suspension track control arm and the bodyshell. Da li bi neko mogao da me uputi malo gde bi konkretno bio problem, kao i šta predstavljaju ovi podaci (suspension track control arm)?
  13. Ne znam šta su stabilizatori, ali meni se javljao sličan problem kad sam probao razne after market felne od 17". Neke od njih znaju da budu poprilično teške u odnosu na Fiatove. Volan nekako uspori tada.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...