bglion 401 Posted March 4, 2011 Posto vec duze vreme imam problem sa crevom od turbine do interkulera (procitao sam i cuo na raznim stranama da je problematicno) koje vec 3x puca (odradilo je svoje ) i dva puta je popravljano morao sam da nadjem neko prihvatljivije (malo jeftinije ) resenje od originalnog creva koje jedino postoji u prodaji (bar ja nisam nasao). Pronasao sam coveka koji pravi prema uzorku mada za JTD ima vec sablon tako da sam danas preuzeo crevo a sutra cu ga namontirati pa cemo videti kako se ponasa. Deluje ok, nije bas estetski kao original ali lepota se ipak placa A evo i slika pa prosudite sami Quote Share this post Link to post Share on other sites
kele1975 0 Posted March 4, 2011 Izgleda sjajno .nema šta. Nisam nikad mijenjao to crijevo,ono gornje jesam,a prešao sam 277000 km.Kolika je razlika u cijeni kad si se odlučio na tu varijantu?Gornje je u Delti bilo oko 40 Eur. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted March 4, 2011 Dobro izgleda ovo pravljeno ,ima i onaj pancir u sredini ,a i neku trakastu zastitu spolja Nadam se da je i sama guma od dobrog materijala i kavlitetna i da ce te dobro sluziti Napisi cene(orginal i ovo) i ostavi neki kontakt majstora,mislim da je to ok ,ako ljudima bude odlazilo,da znaju gde da se obrate . Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted March 4, 2011 Crevo u originalu je 110 Eur a ovo je 25 Eur Videcemo kako ce se pokazati. Deluje elasticno a ipak cvrsto.A evo kontakta: Dejan 064/12-99-305011/533-9332Ul Borivoja Milivojevica 7 Beograd -KnezevacAdresu i fiksni nisam proverio Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted March 5, 2011 Kako si primetio da ti je staro crevo bušno, odnosno, kako se prilikom rada manefestuje ta "bušnoća"? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Karlo2105 0 Posted March 5, 2011 to i mene zanima, kako znati kad ga treba mijenjat? neki ljudi su mi rekli da kad turbo dizel normalno vuče ali kad dimi crno da je vjerojatno to crijevo negdje puknuto, moja lybra će na proljeće na veliki servis pa sam mislio i to promijenit, jer kad ju jače pričepim 1. i 2. zdimi se, inače eko test sve uredno i u normalnoj vožnji ne dimi Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted March 5, 2011 Prvo mi se culo sustanje vazduha pri dodavanju gasa uz lose performanse, a drugi put je ocito rupa bila manja pa se nije skroz culo sustanje ali je lose "vukao" na nizim obrtajima.Sad trenutno pretpostavljam da je isto mala rupa ali da dve redukcije (cevi sa selnama) smanjuju dodatno protok pa su performanse nikakve do 1800 obrtaja+ dimi poprilicno kad ga "stisnete" da bi imali turbo P.S. Crevo bi trebalo da bude isto i za Stilo i ostale JTD motore jer je pozicija interkulera i turbine ista- Nek me isprave kolege -serviseri ukoliko ima razlike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MISHONNIUM 2 Posted March 5, 2011 Aj napisi da li ti je to resilo problem. Moj se isto nesto ulenjio u poslednje vreme. Mozda je i kod mene to crevo u pitanju. Ponasa se bas kao sto si opisao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted March 5, 2011 @MISHONNIUMNisam jos nabacio crevo sutra cu.Prvi put mi je ubacena cev na mesto gde je puklo pa sam se vozio jedno mesec dana normalno medjutim opet(sa jacim minusom) je puklo pa sam opet ubacivao jos jednu cev . Crevo je poprilicno "trulo" tako da mora da se menja.Javljam sta se desava Quote Share this post Link to post Share on other sites
MISHONNIUM 2 Posted March 6, 2011 Hvala druze moj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted March 11, 2011 Crevo nabaceno, auto doooosta zivahniji Sto se tice creva uglovi su odlicni (originalni) leglo je odlicno na Lybru.Usput sam ocistio i interkuler i MAP a posto je MAP bio cadjav planiram i da usis malo "pometlam" Quote Share this post Link to post Share on other sites
MISHONNIUM 2 Posted March 13, 2011 Svaka cast. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted March 14, 2011 (edited) Danas sam se cuo sa "majstorom za creva" i ima sva creva turbine za stila JTD kao i za mareu.P.S. ako neko ima staro crevo turbine( naprslo ovakvo onakvo ),donje od Lybre 2,4 JTD nek se javi jer je potrebno za izradu kalupa. Hvala Edited March 14, 2011 by bglion Quote Share this post Link to post Share on other sites
hrile 0 Posted May 4, 2011 ja se vozim u 2.4 jtd gospodji i to crevo mi sisti vec godinama ... Nije mi se davalo 100 e za novo pa sam ga vise puta vulkanizirao Ukoliko se niko nije javio ja bi rado otisao da mi napravi crevo i uzme kalup ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoran SM 1 Posted August 5, 2011 Evo ovako, crevo turbine kada pukne manifestuje se poprilicno crnim izduvom i nesto slabijim performansama. Kada sam to video ne znjuci da je crevo otisao sam ko majstora. Cim je majstor otvorio haubu rece mi zar ti ne cujes sistanje! He izgleda da sam ja malo nagluv. Priliko voznje turbina radi na velikim brojem obrtaja pojavljuju se zazori kroz koje prolazi malo ulja, kombinacija tog ulja, vazduha i ostalih faktora dolazi do pucanja creva. Treba ga menjati kada pukne, tj krene da curi malu ulja iz njega ili puno sisti. Novo je u delti gornje za Lybru 4700 din. Ja cu verovatno naruciti od ovog dejana ako ima vec mustru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoran SM 1 Posted August 24, 2011 Crevo gornje stiglo od Dejana i zamenjeno. Adresa i telefon su OK treba zvati na onaj 064 broj. Lepo je savijeno ili ti "pasent" što bi rekli stari majstori. Cela gimnastika je koštala 20€. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted May 29, 2012 (edited) Crevo danas ispustilo dusu.Pocelo je da puca pored selne. Poruceno drugo od Dejana .Znaci rok trajanja malo vise od godine po meni za ovu cenu ( 2000 din je sada-po kursu 17e) je ok. Edited May 29, 2012 by bglion Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gremlin 0 Posted May 29, 2012 Druze, ako ti puca crevo proveri ventil turbine, mozda on ne zatvara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted May 30, 2012 Puklo je uz selnu , bukvalno ga je selna isekla. Strana koja ide na turbinu.Pretpostavljam da je temperatura razlog jer sa druge strane koji ide na interkuler je dosta tvrdje crevo.Provericu kad stavim novo ipak da li je sve u redu.Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
DR.G 0 Posted June 6, 2012 Imah isti problem kao i vi!!!Mislim da ne treba gubiti vrijeme sa zamjenskim crijevom jer ja svoje kupih/orginal/za 80KM tj 40E/barem toliko košta u RS/Simptomi su vam jasni-dim,posebno kod dodavanja gasa jer se tada uključuje turbina.Inače dim je rezultat neadekvatne smješe gasa,tj.sagorjevanja istog.Ako tako dugo vozite zbog povećanje količine čađi zaprljaće vam se MAF senzor,EGR ventil,pa će logično biti da nakon promjene crijeva očistite gore pomenute.Još jedan od simptoma puknutog crijeva je i pojava ulja na okolnom djelovima motora,slabije vuče...Slični simptomi se javljaju i kod kvara turbine,MAF,EGR...Inače kod moje lybre postoje 2 gumena crijeva i jedno plastično.Ako imate slične probleme i nemožete da definišete problem razmislite i o donjem crijevu odmah do kulera jer je teško vidljivo i dostupni/skinite prethodno desni far/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted June 6, 2012 Ja sam i menjao donje crevo (turbina- interkuler).Cena u originalu je bila oko 120e kad sam prvi put menjao tako da mi je zamensko prihvatljivo sa cenom.Ono gornje manje je mozda 40 e ali za sada mi ono stoji.Presao sam oko 1000 km od zamene, stiskao ga po autoputu i sve je ok za sada. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Duskodux 2 Posted July 20, 2012 Evo i kod mene se javio isti problem. Puklo gornje crijevo, kod grane. 400 kn novo (50 €) pošto rabljenih nema a nitko ne radi zamjenska... Quote Share this post Link to post Share on other sites
edinko 5 Posted July 21, 2012 Kod mene zvizdi tako reci kao da se hitna vozi stalno oko mene, a ima i crnog dima kada stisnem gas u ponedjeljak cu da pogledam sve, a kako bi mogao da dobijem to donje crijevo za 2,4jtd od turba do Intercoolera u bih? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted July 23, 2012 (edited) Ja bih zalepio staro crevo (na mestu gde je iscepano ako je ikako moguće lepkom za gumu), a celo crevo zaštitio platnenim izolir bandom (po izvršenoj montaži) Svaka čast privatnoj proizvodnji auto-delova, ali ima ti dosta "caka" koji baš nisu dostupni privatnim proizvodjačima (elastičnost gume, tvrdoća, termostabilnost). Edited July 23, 2012 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites