Jump to content
FAS Goran
Mihailovic

Lybra JTD - EOBD se upalio, ne mogu više da startujem motor

Recommended Posts

Dakle, evo malopre. Jeste zima, ali uvek pali iz prve.

Tako i sada. Bio do supermarketa, kupovao i kad sam krenuo (upalio bez problema) - ostala da gori crvena EOBD lampica i ja, ništa ne sluteći ugasim motor ! I više nisam mogao da upalim. Vergla ko lud, ali neće da startuje. EOBD se (u toku mnogih pokušaja verglanja) na kontakt upali pa ugasi (kako i treba), ali u toku verglanja se ponovo upali i ostane da gori !

Odšlepali su me do kuće, sad je auto u garaži i ne znam šta da mu radim ! Svaki savet i komentar je dobrodošao.

- Gorivo nije, jer sipao sam pre neki dan, i vozio dosta sa tim gorivom, sada nije pri dnu nego oko 1/3.

- Nije pokazivao problem sa vodom u filteru

- Kad sam startovao (posle supermarketa), motor je bio relativno mlak, tako da je isključeno da se nešto u međuvremenu zaledilo.

- Napolju je temperatura oko 0 stepeni C, dakle nije neka ekstremna hladnoća

- Jeste vlaga, poledica, lapavica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gruba procena senzorika. Ovako napamet mogu da ciljam na senzor bregaste ili radilice. Verovatno i gresim. Ipak dijagnostika... Znas i sam da bez toga nema nista..

Edited by Martini

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragi Mihailoviću, ni meni libra pre 6 meseci nije upalila, bilo šlepovanje, bila sumnja na sve moguće kontakte od alarma, pa do veza anlasera sa motorom, ECU-om....meni je crkla PUMPA ZA GORIVO U TANKU. Imaš sreće da ti se to nije desilo u vožnji (kao meni), jer posle nekoliko sekundi potpuno prestane da radi servo volana, servo kočnice, auto dobije na težini neverovatno, ne možeš da upravljaš, a užasna sila je potrebna da se zaustavi. Vidi ti tu pumpu (naravno i majstora koji će to da reši...meni je radio gosn "doktor") Uzrok crkavanja pumpe za gorivo je pored "krštenice" i gorivo ("najkvalitetnije" na svetu koje se prodaje u Srbiji). U čemu je kvaka? Pumpa se nalazi usred kućišta koje na svom dnu ima sito. Ukoliko je sito muljevito ili se pumpa napreže da vuče gorivo kroz poluzapušene rupe - veće su i šanse da pregori! Ima dva modela pumpi: jedna gde je pumpa ulivena u kućište i gde je praktično nemoguća popravka elektromotora, i druga gde je moguće rastaviti elektromotor od kućišta sa sitom. Ovde su izvesnije šanse za popravku. Ukoliko je potrebno kupovati novu pumpu, budi spreman da kupiš polovnu sa nekog otpada, ili da popričekneš "astronomsku" novu iz Italije. (ja sam rešio, odnosno "doktor" sa jednom polovnom i mojom starom u kombinaciji...).Ako me sećanje ne vara, nova pumpa fco fabrika je 250e. Polovne su izmedju 25-30 e. Inače u svakom slučaju, proizvodjač ovog dela je BOSH, a zemlja porekla Češka.

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma i meni nekako deluje, da je u pitanju nedostatak goriva. Kad malo odstoji auto, kao da 'oće da prihvati, kao da u sekundi proradi, pa se odmah zatim nastavi "prazno" verglanje. Sad ću da vidim da se dogovorim sa šurakom da me sutra-prekosutra odšlepa do Altine.

Nego, ljut sam na sebe što sam k'o manijak verglao i potrošio akumulator. 'Teo sam jutros da probam, da zaverglam, ali džaba ga bilo - uspeo je jednom da upola okrene radilicu i "bacio kašiku". ICS traži kod, kao kad se isključi iz struje.

Nadam se da nije pumpa visokog pritiska.

Edited by Mihailovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije pumpa visokog pritiska.

Iskreno, i ja se nadam da ti nije pumpa visokog pritiska......prošle nedelje sam radio "mali" servis i na dizalici kod majstora stajao Doblo sa rastavljenim motorom...kad sam pitao šta je, majstor kaže - pumpa visokog pritiska. Au jbt.... :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce da je RPM senzor :question:

ili ti senzor obrtaja radilice :whistle:

posto sam cuo da se automobil,upravo tako ponasa kad on rikne :wallbash:

crkava odjednom,bez najave,a simptomi su da nece da upali kad je topao,

a kad se motor dobro ohladi i kao hoce da zavergla i da upali ali samo na kratko

Uglavnom,ovo je jedna od pretpostavki :huh: ,a majstor ce reci zadnju rec :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao isti problem sa prošlom Lybrom.99% da je ovo što Mik kaže.Uzimaj samo Bosch.Ja platio 30 eur ovde kod nas u RS.Kad se auto ohladi upali bez problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bez provere na licu mesta i dijagnostike mogli bi da nabrojimo jedno 10 razloga kao iz rukava ali to je sve nagadjanje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odšelopavo sam jutros Lanciu kod Gorana. Videćemo. Uzgred, nije 'teo da upali ni kad se lepo ohladio i osušio posle dva dana u garaži.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad se on vozika sigurno i zaboravio da je imao problem, a pola lančista načiljilo oči i uši da vide šta je bilo...i da vide šta njih "nedajBože" čeka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh kamo sreće da se vozikam i da sam zaboravio na problem !

Eo š'a je bilo: (verovali ili ne) zavuk'o se miš u prostor zupčastog kaiša, i ubijen je tako što se o njega slomio senzor bregaste. Senzor 3.500, zamena 8.000 din

Majstor iz "Servisa Goran" mi je preporučio da o istom trošku (za istu cenu rada) zamenim i nekoliko stvari koje sam ionako planirao da zamenim, doduše ne sada. Tako sam zamenio i zupčasti sa španerima, pumpu za vodu, i kanalni kaiš (sve ukupno oko 10.000 din).

Štono bi reklu "]ebem mu miša".

Edited by Mihailovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crni Mihailoviću, jel ti držiš vozilo u podrumu? Imaš šucpleh? Potpuno ludo, al dobro, moglo je to i opasnije da se završi...sve što je u vezi sa zupčastim kaišem i preskakanjem istog... kaži hvala Bogu, i malko smanji vožnju na pola u sledeća dva meseca, nećeš ni osetiti (finansijski mislim).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma jok. Držim kola u garaži, a komšijske (večito gladne) mačke redovno šetaju po mom dvorištu. Nemam miševe, zaista. Ni u kući, ni u garaži, ni šupi.

Kontam jedino, ako nije neki mišonja istrčao iz hipermarketa (gde ima hrane ima i miševa) i sakrio se u topli motor.

Kaže momak koji je radio auto da nije bilo lako očistiti smrdljive mišije ostatke, ali da definitno kaiš nije prezupčio. :thumbup:

Edited by Mihailovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

I uzmi macku :thumbsup: ne mogu da verujem, stvarno ti dodje da popizdis zbog takvih stvari ali dobra je stvar sto ubrzo pocnes da se smejes svemu tome. A i to je nase proklestvo vlasnika Lybre, auto je toliko prelep da ni glodari ne mogu da mu odole :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije za zajebanciju,kako to god zvucalo.Ali definitivno vruc i topao motor zimi privlaci zivotinje.Macke koje se vrzmaju oko kontejnera su UVEK,ALI UVEK na toploj haubi ili ispod motora automobila koji se parkiraju na tom parkingu kod moje zgrade.Mozda nema miseva,ali kod mene na parkingu ima macaka.Mislite o tome....

Edited by sasha015

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od poceka je mirisalo na senzoriku,jer motor moze da radi ukoliko senzor bregaste otkaze sve dok se ne ugasi(zato je i sijala lampica). Kad se ugasi nema pojma gde je prvi cilindar i zato nema startovanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sasvim tako. Trebalo je da ne gasim motor, nego da se odvezem do kuće, uštedeo bih se muka pozivanja tasta da me šlepa do kuće, pa guranja auta u garažu, i to sve uveče, kad je hladno i klizavo.

Čitao sam kasnije (jbg) u korisničkom uputstvu gde piše da sa upaljenom EOBD lmpicom može da se nastavi vožnja ali lagano i umerenom brzinom. A kasnije da se potaži stručna pomoć

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...