Mihailovic 29 Posted January 26, 2011 Dakle, evo malopre. Jeste zima, ali uvek pali iz prve. Tako i sada. Bio do supermarketa, kupovao i kad sam krenuo (upalio bez problema) - ostala da gori crvena EOBD lampica i ja, ništa ne sluteći ugasim motor ! I više nisam mogao da upalim. Vergla ko lud, ali neće da startuje. EOBD se (u toku mnogih pokušaja verglanja) na kontakt upali pa ugasi (kako i treba), ali u toku verglanja se ponovo upali i ostane da gori !Odšlepali su me do kuće, sad je auto u garaži i ne znam šta da mu radim ! Svaki savet i komentar je dobrodošao.- Gorivo nije, jer sipao sam pre neki dan, i vozio dosta sa tim gorivom, sada nije pri dnu nego oko 1/3. - Nije pokazivao problem sa vodom u filteru- Kad sam startovao (posle supermarketa), motor je bio relativno mlak, tako da je isključeno da se nešto u međuvremenu zaledilo.- Napolju je temperatura oko 0 stepeni C, dakle nije neka ekstremna hladnoća- Jeste vlaga, poledica, lapavica Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted January 26, 2011 Ukucao sam na Google i video da postoji gomila linkova o ovom kodu.http://en.wikipedia.org/wiki/On-board_diagnostics#EOBDKoliko sam skontao, problem je u nekom kontaktu, kako to inače biva na našim "talijanima"... Uglavnom, baci pogled pa vidi...pozdrav i sa srećom!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted January 26, 2011 ako je auto u garazi a tamo je malo toplije nego napolju ja mislim da ujutru nece biti problema Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted January 26, 2011 Iskreno se nadam. Ali, što sad neće da upali ? Jbt, od silne nervoze i verglanja sam skoro potrošio akumulator. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted January 26, 2011 (edited) Gruba procena senzorika. Ovako napamet mogu da ciljam na senzor bregaste ili radilice. Verovatno i gresim. Ipak dijagnostika... Znas i sam da bez toga nema nista.. Edited January 26, 2011 by Martini Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 26, 2011 Ovo tebi ne može da bude jer je nemaš:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=39875...ali samo kao primer da je to jedna opšta lampica koja se pali za najrazličitije kvarove i mora na dijagnostiku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted January 27, 2011 (edited) Dragi Mihailoviću, ni meni libra pre 6 meseci nije upalila, bilo šlepovanje, bila sumnja na sve moguće kontakte od alarma, pa do veza anlasera sa motorom, ECU-om....meni je crkla PUMPA ZA GORIVO U TANKU. Imaš sreće da ti se to nije desilo u vožnji (kao meni), jer posle nekoliko sekundi potpuno prestane da radi servo volana, servo kočnice, auto dobije na težini neverovatno, ne možeš da upravljaš, a užasna sila je potrebna da se zaustavi. Vidi ti tu pumpu (naravno i majstora koji će to da reši...meni je radio gosn "doktor") Uzrok crkavanja pumpe za gorivo je pored "krštenice" i gorivo ("najkvalitetnije" na svetu koje se prodaje u Srbiji). U čemu je kvaka? Pumpa se nalazi usred kućišta koje na svom dnu ima sito. Ukoliko je sito muljevito ili se pumpa napreže da vuče gorivo kroz poluzapušene rupe - veće su i šanse da pregori! Ima dva modela pumpi: jedna gde je pumpa ulivena u kućište i gde je praktično nemoguća popravka elektromotora, i druga gde je moguće rastaviti elektromotor od kućišta sa sitom. Ovde su izvesnije šanse za popravku. Ukoliko je potrebno kupovati novu pumpu, budi spreman da kupiš polovnu sa nekog otpada, ili da popričekneš "astronomsku" novu iz Italije. (ja sam rešio, odnosno "doktor" sa jednom polovnom i mojom starom u kombinaciji...).Ako me sećanje ne vara, nova pumpa fco fabrika je 250e. Polovne su izmedju 25-30 e. Inače u svakom slučaju, proizvodjač ovog dela je BOSH, a zemlja porekla Češka. Edited January 27, 2011 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted January 27, 2011 (edited) Ma i meni nekako deluje, da je u pitanju nedostatak goriva. Kad malo odstoji auto, kao da 'oće da prihvati, kao da u sekundi proradi, pa se odmah zatim nastavi "prazno" verglanje. Sad ću da vidim da se dogovorim sa šurakom da me sutra-prekosutra odšlepa do Altine. Nego, ljut sam na sebe što sam k'o manijak verglao i potrošio akumulator. 'Teo sam jutros da probam, da zaverglam, ali džaba ga bilo - uspeo je jednom da upola okrene radilicu i "bacio kašiku". ICS traži kod, kao kad se isključi iz struje.Nadam se da nije pumpa visokog pritiska. Edited January 27, 2011 by Mihailovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted January 27, 2011 nije pumpa visokog pritiska.Iskreno, i ja se nadam da ti nije pumpa visokog pritiska......prošle nedelje sam radio "mali" servis i na dizalici kod majstora stajao Doblo sa rastavljenim motorom...kad sam pitao šta je, majstor kaže - pumpa visokog pritiska. Au jbt.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted January 27, 2011 Ne daj Bože da je pumpa visokog pritiska!. Mada...retko to crkava, ali i pumpa u tanku bi trebalo još redje da crkava. Bilo kako bilo, evo adrese pa pogledaj asortiman i cene....http://seekpart24.com/search?am=lancia&c=100717Naravno, ni Šabac nije daleko i "brza pošta" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted January 27, 2011 Moguce da je RPM senzor ili ti senzor obrtaja radilice posto sam cuo da se automobil,upravo tako ponasa kad on rikne crkava odjednom,bez najave,a simptomi su da nece da upali kad je topao,a kad se motor dobro ohladi i kao hoce da zavergla i da upali ali samo na kratkoUglavnom,ovo je jedna od pretpostavki ,a majstor ce reci zadnju rec Quote Share this post Link to post Share on other sites
kele1975 0 Posted January 27, 2011 Imao isti problem sa prošlom Lybrom.99% da je ovo što Mik kaže.Uzimaj samo Bosch.Ja platio 30 eur ovde kod nas u RS.Kad se auto ohladi upali bez problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted January 27, 2011 bez provere na licu mesta i dijagnostike mogli bi da nabrojimo jedno 10 razloga kao iz rukava ali to je sve nagadjanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted January 28, 2011 Odšelopavo sam jutros Lanciu kod Gorana. Videćemo. Uzgred, nije 'teo da upali ni kad se lepo ohladio i osušio posle dva dana u garaži. Quote Share this post Link to post Share on other sites
scul 0 Posted January 28, 2011 Je li Goran otkrio šta je? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted January 28, 2011 Sad se on vozika sigurno i zaboravio da je imao problem, a pola lančista načiljilo oči i uši da vide šta je bilo...i da vide šta njih "nedajBože" čeka... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted January 29, 2011 (edited) Eh kamo sreće da se vozikam i da sam zaboravio na problem !Eo š'a je bilo: (verovali ili ne) zavuk'o se miš u prostor zupčastog kaiša, i ubijen je tako što se o njega slomio senzor bregaste. Senzor 3.500, zamena 8.000 dinMajstor iz "Servisa Goran" mi je preporučio da o istom trošku (za istu cenu rada) zamenim i nekoliko stvari koje sam ionako planirao da zamenim, doduše ne sada. Tako sam zamenio i zupčasti sa španerima, pumpu za vodu, i kanalni kaiš (sve ukupno oko 10.000 din).Štono bi reklu "]ebem mu miša". Edited January 29, 2011 by Mihailovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted January 29, 2011 ^Ne s..i???????? Stvarno???? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted January 29, 2011 Crni Mihailoviću, jel ti držiš vozilo u podrumu? Imaš šucpleh? Potpuno ludo, al dobro, moglo je to i opasnije da se završi...sve što je u vezi sa zupčastim kaišem i preskakanjem istog... kaži hvala Bogu, i malko smanji vožnju na pola u sledeća dva meseca, nećeš ni osetiti (finansijski mislim). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted January 29, 2011 (edited) Ma jok. Držim kola u garaži, a komšijske (večito gladne) mačke redovno šetaju po mom dvorištu. Nemam miševe, zaista. Ni u kući, ni u garaži, ni šupi. Kontam jedino, ako nije neki mišonja istrčao iz hipermarketa (gde ima hrane ima i miševa) i sakrio se u topli motor.Kaže momak koji je radio auto da nije bilo lako očistiti smrdljive mišije ostatke, ali da definitno kaiš nije prezupčio. Edited January 29, 2011 by Mihailovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
3.14jan 1 Posted January 29, 2011 I uzmi macku ne mogu da verujem, stvarno ti dodje da popizdis zbog takvih stvari ali dobra je stvar sto ubrzo pocnes da se smejes svemu tome. A i to je nase proklestvo vlasnika Lybre, auto je toliko prelep da ni glodari ne mogu da mu odole Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 34 Posted January 29, 2011 (edited) Nije za zajebanciju,kako to god zvucalo.Ali definitivno vruc i topao motor zimi privlaci zivotinje.Macke koje se vrzmaju oko kontejnera su UVEK,ALI UVEK na toploj haubi ili ispod motora automobila koji se parkiraju na tom parkingu kod moje zgrade.Mozda nema miseva,ali kod mene na parkingu ima macaka.Mislite o tome.... Edited January 29, 2011 by sasha015 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted January 29, 2011 Od poceka je mirisalo na senzoriku,jer motor moze da radi ukoliko senzor bregaste otkaze sve dok se ne ugasi(zato je i sijala lampica). Kad se ugasi nema pojma gde je prvi cilindar i zato nema startovanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted January 30, 2011 Sasvim tako. Trebalo je da ne gasim motor, nego da se odvezem do kuće, uštedeo bih se muka pozivanja tasta da me šlepa do kuće, pa guranja auta u garažu, i to sve uveče, kad je hladno i klizavo.Čitao sam kasnije (jbg) u korisničkom uputstvu gde piše da sa upaljenom EOBD lmpicom može da se nastavi vožnja ali lagano i umerenom brzinom. A kasnije da se potaži stručna pomoć Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted January 30, 2011 Ne upali se svaki put zbog senzora bregaste... Nekad mozes bukvalno 10 godina da vozis sa upaljenom. Quote Share this post Link to post Share on other sites