Dovla 9 Posted May 24, 2011 Ja sam uzeo FERODO diskove i pločice kada sam stavljao diskove pozadi. Prešao sam oko 2000km i generalno sam zadovoljan kako su legli. Rekoše mi ljudi da je FERODO za klasu bolji od Metelija i Lukasa (koji se inače prodaju po AP-u i KIT-u), a cene su bile znatno niže od gorepomenutih. Kupovao sam u Gavrilovć Moto Sportu. Nešto sam usput pitao za Stila su diskovi zadnji bili oko 3000rsd, a pločice oko 3500... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petza 1 Posted June 1, 2011 ...koje paknove preporucujete da kupim imaju u kit-u lucas za 4500din i neki za 1900din ,a u ap-u 3900 neki RV ,necu da se zaletim na ove jeftine pa posle da mi blokira tocak ili slicno ,sta vi mislite? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted June 1, 2011 JA preporučujem FERODO. Pozovi GMS oni drže to i traži eksplicitno FERODO. Ja sam stavio te zadnje diskove i pločice i prezadovoljan sam. Moj ortak ih takođe ima mnogo duže od mene i zbog njega sam ih i uzeo. A cena... samo pozovi GMS i iznenadićeš se Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted June 23, 2011 Ja sam se kleo u Ferodo dok sam vozio jugića bez serva, ubivale su kako koče, bolje od svega drugog. Trajale su kratko ali nije se primećivalo da auto nema servo.Nego, imam problem, pre jedno 500tinjak km sam zamenio SVE diskove i pločice, sva 4 diska ATE, prednje pločice takođe ATE, zadnje Valeo, nije bilo i njih od istog brenda inače bih uzeo. Koliko treba da pređu da sve to legne? Uopšte nisam zadovoljan kako auto koči, tj. u normalnoj vožnji sasvim pristojno koče, ali pri stvarno malim brzinama, npr. parkiranje, često me živog znoj oblije jer kad pritisnem kočnicu stvarno jako slabo zakoči, bukvalno gubim sekundu dok ne pritisnem ko sivonja da ne lupim auto ispred ili iza sebe.Ne deluje mi da su diskovi masni, niti da nepravilno koči - jednostavno slabo koči, pre je zahtevao mnogo nežniji pritisak na papučicu kočnice. Takođe u prvih par stotina km se lagano kočilo, da bi sve leglo lepo, tj. ovaj moj auto se u principu lagano vozi uvek. Ne mogu prosto da verujem da su fabrički diskovi sa najjeftinijim pločicama iz AP sporta na svim točkovima kočili barem duplo bolje?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted June 23, 2011 Da li si menjao ulje u kočnicama? Možda je ono nakupilo vlagu pa auto generalno slabije koči. U principu, posle 200-300km grqadske vožnje bi to sve trebalo 90% da legne. Nakon toga je moja neka praksa da tri puta naglo zakočim za 80-20km/h (nikako da se potpuno stane) i posle toga treba jedno 1000km da to legne do punih 100%, ali to je i tako neprimetno. Generalno mislim da razlike ne bi smele da budu baš toliko evidentne. Ukoliko to zaista jeste slučaj, ja bih ih skinuo i vratio pa neka oni koče s tim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragon 17 Posted June 24, 2011 Stavio sam Remsa napred, a TRW pozadi. Dobro koci, ne skripe, zasada. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mirko_NS 19 Posted June 24, 2011 Zamenio na Bravu prednje diskove i plocice - stavljene Metelli, vozim vec oko 2000km, ne skripe, ali mi se cini da su plocice malo tvrdje, pri manjim brzinama stalno imam utisak da moram jace da pritisnem kocnicu... Mozda bi bila bolja kombinacija original plocice, a Metelli diskovi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted June 24, 2011 Da li si menjao ulje u kočnicama? Možda je ono nakupilo vlagu pa auto generalno slabije koči. U principu, posle 200-300km grqadske vožnje bi to sve trebalo 90% da legne. Nakon toga je moja neka praksa da tri puta naglo zakočim za 80-20km/h (nikako da se potpuno stane) i posle toga treba jedno 1000km da to legne do punih 100%, ali to je i tako neprimetno. Generalno mislim da razlike ne bi smele da budu baš toliko evidentne. Ukoliko to zaista jeste slučaj, ja bih ih skinuo i vratio pa neka oni koče s tim.Menjana je i kočiona tečnost, tj. to sam tražio i to je naplaćeno, ali ja to ne mogu da vidim i proverim. Ne vuče u stranu, ne pravi mi nikakve probleme, samo treba znatno jačom silom pritisnuti papučicu. Videćemo, prešao sam mnogo više od tih 200-300km i baš ne skačem od sreće. Ako me je nešto oduševljavalo na mom autu, to su bile kočnice, a sad to više nije slučaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted June 24, 2011 Nidzo,Mislim da su u pitanju previše tvrde pločice, ne bi smelo da su diskovi loši... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted June 24, 2011 ate inace vazi sa vrlo mekanu plocicu i brzo se trosi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted June 24, 2011 I ja sam stekao utisak da je vrlo mekana i jako lako se dozira u normalnoj vožnji. Takodje izgleda da ne koči nikako hladna i da je to izvor svih mojih nedaća. Kad su vruće koče dosta bolje i pritisak na papučicu ne mora biti naročito jak.Daćemo im još malo vremena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted June 24, 2011 ate inace vazi sa vrlo mekanu plocicu i brzo se trosi...Ona koja se trosi dobro koci i cuva disk. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted June 24, 2011 upravo tako.. zato ate promeni 5 setova plocica na jedan disk, a meteli 3... ne mora da znaci bukvalno, ali je taj neki odnos.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted June 24, 2011 Vratili ste mi osmeh na lice, nadam se da samo treba da se naviknem - i druga stvar, možda su stari diskovi bili stvarno toliko tanki (a fakat jesu bili) pa su se bitno brže grejali i zato je kočenje bilo bolje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
JLZ 0 Posted June 24, 2011 Pa kako da bolje koče zagrejani? Možda se "oksid" nakupi za neko vreme pa ima slabiji kontakt tada. Ne bi nikako zagrejane kočnice trebale bolje da koče... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted June 24, 2011 Postoje varijante koje su predviđene recimo za duže ili sportske vožnje... takve pločice kada su hladne gotovo i da ne koče, a kada se zagreju tek onda počnu da pokazuju svoj kvalitet. Prosto pravljene su za takve uslove. Isto kao recimo kod satova... imaš vodootporne i one koji to nisu... ili recimo filter za vazduh na istom autu nije isti za evropsko i arapsko tržište... banalizujem Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted June 24, 2011 Itekako temperatura diskova može imati veze sa performansama kočenja. Naravno, najgore su pregrejane kočnice, ali ne pričam o tome, auto ne vozim na trkama nego po gradu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted June 24, 2011 Najgore je Nidžo, što niko od nas ne može ući u trag tome šta je kupio, o kakvom se kvalitetu i specifikaciji radi... Provozaj ih 1000-2000km, ako ni tada ne uspeš da se navikneš na njih tj. ako ne budu kočile i dalje onako kako treba, pravac reklamacija Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted June 24, 2011 Ja sam se kleo u Ferodo dok sam vozio jugića bez serva, ubivale su kako koče, bolje od svega drugog. Trajale su kratko ali nije se primećivalo da auto nema servo.Nego, imam problem, pre jedno 500tinjak km sam zamenio SVE diskove i pločice, sva 4 diska ATE, prednje pločice takođe ATE, zadnje Valeo, nije bilo i njih od istog brenda inače bih uzeo. Koliko treba da pređu da sve to legne? Uopšte nisam zadovoljan kako auto koči, tj. u normalnoj vožnji sasvim pristojno koče, ali pri stvarno malim brzinama, npr. parkiranje, često me živog znoj oblije jer kad pritisnem kočnicu stvarno jako slabo zakoči, bukvalno gubim sekundu dok ne pritisnem ko sivonja da ne lupim auto ispred ili iza sebe.Ne deluje mi da su diskovi masni, niti da nepravilno koči - jednostavno slabo koči, pre je zahtevao mnogo nežniji pritisak na papučicu kočnice. Takođe u prvih par stotina km se lagano kočilo, da bi sve leglo lepo, tj. ovaj moj auto se u principu lagano vozi uvek. Ne mogu prosto da verujem da su fabrički diskovi sa najjeftinijim pločicama iz AP sporta na svim točkovima kočili barem duplo bolje?!Ja sam stavio ATE plocice napred,iz MASS-a,plocice su iz Cheshke(ovo kazem jer kolaju price da ima i previse kopija ksd nas)Pozadi su mi Lukas TRW plocice,a napred Ate,oba para polocica su na njenim diskovima,sa kojima je dosla iz Italije,prednji diskovi su obradjivani,a zadnji su nisu morali da se obradjuju.E sad ova tvoja situacija mi je malko cudna,jer mi je majstor rekao da ATE plocica sa ATE diskom,daje maximalne rezultate,a kod tebe izgleda je jos uvek daleko od toga?Veruj mi,ja ATE plocice imam samo na prednjoj osovini i da sam ih nabado i stiskao kao sivonja,verovatno bih do sad proleteo kroz soferku.Uglavnom,kod mene od prvih metara,nema skripe,nisam primetio drasticnu razliku,kada su kocnice hladne ili vlazne od kise,na primer,mada sigurno je ima,ali tada i ne kocim,osim ako ne moram,naglo i jako,koci isto i na vecim brzinama-nagla kocenja,a bilo ih je i na manjim,s tim da po prakinzima i malim ulicama,kad ti izleti neko,a ti se kreces malom brzinom,na malo jaci pritisak papucice-bukvalno kopa i lepi gume za asfalt,a ti ides ka soferci,i to bezsumno,oseti se kako cimne karoseriju,a to ostajes u mestu,ukopan-imao par slucajeva,i pokazale se fenomenalno.Sto se tice potrosnje,ATE plocica,presao sam sa njima,nekih 15-ak hilj,nisam primetio crne felne ili neki znak pojacanog trosenja,e sad videcu koliko ce jos izdrzati,uglavnom ti prednji diskovi,su kao ogledalo,ispod ATE-a.Sve u svemu,ako budes dolazio na neko okupljanje,mogu da ti dam da uporedis u voznji i na kocenju moju Lybru,a ja cu sesti sa tobom u tvoj Stilo,da vidim kakva je situacija kod tebe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted June 24, 2011 Ja uzeo za Punta 1,2 8v, TRW plocice, u AP sportu. Diskovi su oko 40,000km presli iz fabricke ugradnje. Cena je bila oko 1600din.Presao oko 250k od zamene.Utisci, koci dobro, nemam zamerki na zaustavljanje, ali kad se zagreju cvile pri manjem kocenju, a cvili i bez kocenja na pravcu, danas kad je dan ladniji nema cviljenja...Nadam se da to jos moze malo da legne zbog tog cviljenja.Do sada su bile fabricke Bosh plocice, cija je cena 3700din, koje su presle oko 40.000km i nisu se cule... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted June 25, 2011 Pa kako da bolje koče zagrejani? Možda se "oksid" nakupi za neko vreme pa ima slabiji kontakt tada. Ne bi nikako zagrejane kočnice trebale bolje da koče...Vidis, kod mene na Kappi Brembo kocnice ne koce kako treba dok se ne zagreju domacinski. Razne plocice su menjane,ali ista stvar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted June 25, 2011 JA koliko znam mekse plocice bolje koce, ali brze gube to svojstvo posle par uzastopnih kocenja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted June 25, 2011 To zavisi od mnogo faktora. Što su pločice skuplje/bolje to bi trebalo amplituda temperatura po kojima dobro koče da bude veća. Takođe, samoventilirajući diskovi uz felne koje dobro vetre disk (moj slučaj) predstavljaju drastičnu razliku - u pozitivnom smislu.Lično više volim mekše pločice, ali pre svega one koje dobro koče kad su hladne, jer je to najznačnije za svakodnevnu vožnju. Trke ne vozim, ne što ne volim, nego što nemam gde (ne računajući simulatore). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihajlo_J 0 Posted September 11, 2011 (edited) Marea 1.9 JTD WeekendInteresuje em koji su se pokazali ako najbolji u odnosu cene i kvaliteta i koje svaako izbegavati? Edited September 12, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted September 11, 2011 ako stavis ATE nemas sta da razmisljas a delfi ili lukas su neka sredina Quote Share this post Link to post Share on other sites