chiki 9 Posted April 5, 2009 (edited) Pre neki dan sam radio redovan servis i na kraju mi rekose da ne treba da menjam plocice jer su odlicne!!! U pitanju su ETF kupljene od M-a pre 20000 km. ovo verovatno znaci d su tvrde sto i nije bas najboje mada majstori kazu kad su diskovi dobri onda i nije problem ako su plocice tvrde. Inace, cini mi se da je sve poslupelo. I pocice pa cak i Selenia ali ne samo zbog kursa. Jesenas sam Seleniu 20k platio 2300 dinara za 4 litre u AP Sportu. Sada je 3200 dinara do 3300 za 4 litre. Toliko je i u Delti. Edited April 5, 2009 by chiki Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 639 Posted April 5, 2009 Na sve točkove treba staviti sve dobro i usklađeno - pločice, diskovi, kočiona tečnost, cela instalacija, dobre gume, poželjno istog proizvođača. Iznenadili biste se koliko zadnji točkovi doprinose kočenju, ma koliko je prednji deo kola objektivno opterećeniji. Sva četiri točka moraju da koče podjednako, a za to se na novim kolima brine i elektronika, ne samo mehanika, a elektronici je bitno što usklađeniji da je celokupan sistem.Meni je istuacija takva da će sa zamenom pločica morati da se menjaju i diskovi napred - mada neće to tako skoro, pločice mi se čini da se nisu potrošile uopšte posle više od 30 hiljada, a pozadi verovatno menjam pločice takođe. Otvoren sam za svaka dobra iskustva, ali ako bih išao na neko aftermarket rešenje napred, voleo bih to isto da uradim i pozadi, ili da idem sa fabričkim diskovima i celim setom dobrih pločica za sve točkove.Htedoh reći da pratim temu i biću zahvalan za svako dobro iskustvo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted April 5, 2009 obicno po nepisanom pravilu na dva puta zamene prednjih jednom zadnje.inace kod stila nesme da padne debljina zadnje plocice ispod 3mm jer moze da zezne mehanizam na celjustima Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted April 14, 2009 moram da vam napisem nesto o plocicama!Komsija kupio novu Toyotu corollu 1991 godine i prvi put je plocice menjao na 130.000 km.To mu je bilo negde po njegovoj voznji tek osme godine. (nije on jedini sa Toyotom da je presao toliko) a pritom diskovi ostali super.Tada sam i ja pazario novog Golf 2 dizela i vozio prve plocice 50.000 km i morao sam da ih promenim.Obzirom da sam tada radio u >Moma Stanojlovic< drugar mi je bio sef u jednom pogonu za razvoj tarnih plocica za avione i napravili su smesu za plocice koju su probali na putnickim automobilima,i tako se ja ogrebem o jedan komplet za Golfa koji sam vozio 120.000 km s tim da mi diskovi nisu stradali.Jos uvek nisam naleteo na tako dobre plocice a uz to i mekane kao sto su bile te iz Mome. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted April 14, 2009 imao slicno iskustvo sa lancerom prve plocice 80.000km.cinjenicno stanje da tehnologija postoji samo proizvodjacima nije u interesu da prave da traju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragon 17 Posted April 14, 2009 Pa da, das 50 evra i vozis pet godina. Gde je tu zarada? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted April 14, 2009 zavisi od kvaliteta plocica, ali zavisi i od tipa voznje... i meni su obicne lukas trajale preko 35 000, i kad sam ih skinuo bilo je mesa za josh 10 000 ... ali otvoren put je chudo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted April 14, 2009 otvoren put je milina za svaki sklop na kolima.neka prosecna voznja gde je gradska veci deo plocice guraju 20ak hiljada km Quote Share this post Link to post Share on other sites
smeker192 3 Posted April 14, 2009 Sta predlazete, plocice kog proizvodjaca da stavim pozadi na stila posto im je vreme za zamenu?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted April 15, 2009 sto rece manfred ugradio trw ne znam im broja i nikad problema Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1796 Posted May 7, 2009 Lucas-ovih ima u Novom Sadu, 3100 din prednja garnitura Quote Share this post Link to post Share on other sites
jboban 0 Posted May 7, 2009 lucas trwPotvrdjujem! Quote Share this post Link to post Share on other sites
chiki 9 Posted March 2, 2010 Evo meni se konacno blizi zamena plocica i prednjih diskova. Koliko vidim Lucas je neka sredina tj odlican odnos cene i kvaliteta?Ovaj ETF koji sam kupio pre skoro oko 48.000 km je dobro izdrzao ali je zakljucak da su dosta tvrde.Dobio sam prepoduku za neke nemacke diskove Zelman ili Zalman. Nisam siguran kako se zovu. Da li je neko cuo za to?Ima li neka statistika koja kaze na koliko zamena plocica se menjaju diskovi?Poz Quote Share this post Link to post Share on other sites
scul 0 Posted March 2, 2010 Kad prošlog leta uvezoh Lybru, odmah sam radio veliki servis i majstor, onako usput, baci pogled na prednje pločice i kaže "pri kraju su ti, za dve-tri hiljade kilometara ćeš morati da ih menjaš"..... E a ja sam od tada prešao 13.000 i još uvek se ništa ne čuje E baš ću da vidim koje su marke kad bude došlo vreme za skidanje... za sad su za svaku preporuku Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted March 2, 2010 Po meni, najbolje je uzeti Lucas, i diskove i pločice. A ako imaš para uzmi ATE komplet. Nemoj uzimati CAR diskove, ja barem nisam zadovoljan njima, imam na prednjim CAR, a na zadnjim Jurid diskove. Mislim da su Lucas kvalitetniji. A pločice možeš da biras prema trvdoći... Quote Share this post Link to post Share on other sites
chiki 9 Posted March 3, 2010 Koliko je okvirno taj ATE komplet za prednje tockove? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aleksandar NS 0 Posted March 3, 2010 Moja preporuka su plocice marke FERODO. A diskovi mogu i METELLI. Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted March 3, 2010 Generalni distributer je Mass company tamo možeš proveriti cene. ATE je nemački proizvođač. I po meni dosta dobrog kvaliteta...A tačnu oznaku diskova možeš potražiti na ATE-ovom sajtu. Sa leve strane imaš katalog, pa se snađi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blueshadow 0 Posted March 3, 2010 Koliko je okvirno taj ATE komplet za prednje tockove?Ako je za stila, oko 14 hiljada, mislim na par diskova i plocice, za mareu oko 10 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 819 Posted March 31, 2010 Interesuje me gde mogu naći, paknove, diskove i amortizere za Mareu 1.9 JTD, osim u AP-sportu. Uskoro mi se bliži zamena (ove ili sledeće godine), pa bih voleo da čujem iskustva drugih koji su menjali ove delove na svojim Fiatima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niksha 1 Posted March 31, 2010 Kit Komerc Kad kupujes nove diskove, stavi odmah i nove plocice, za svaki slucaj, ako su stare neravnomerno potrosene Quote Share this post Link to post Share on other sites
IlijaGM 5 Posted April 1, 2010 shto se amortizera tice monroe,a plocica lukas Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blueshadow 0 Posted April 2, 2010 Ako si u lovi i volis sebe i svoj auto izbor bi bio: Bilstein i ATe Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 819 Posted April 2, 2010 Volim sebe, svoj auto, a pre svega udobnu i brzu vožnju!!!! Stoga, recimo da lova nije problem, ali da je u nekim normalnim granicama. Možda pitam previše, ali me interesuje koliko to otprilike košta. Kontam da za amortizere, par prednjih dam oko 100 e. Još komplet diskova i pločica, oko 60 e??? Quote Share this post Link to post Share on other sites