Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
aleksandar denic

Fiat Stilo 1.6 - low oil pressure/pritisak ulja

Recommended Posts

Stavio sam drugi filter ulja i prestao je da izbacuje Low oil press, ima 4 dana kako sam zamenio i sve je ok :fun:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozes li mi reci koji si tacno filter ulja stavio pa je prestao da ti izbacuje tu gresku Low oil Press ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stavi bilo koji, ja sam stavio Unico i resio problem, pre toga je bio mislim Frad. Problem nastaje zato sto blokira ventil na dnu filtera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, reci mi samo jos jel mora da se menja i ulje prilikom zamene filtera ili moze samo filter?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako ne zamenis filter to ti je ko da si oprao noge i ponovo obuo smrdljive carape...

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pitanju je samo los filter ulja. Ne moras da menjas ulje vec samo odvrni filter, malo ce ti se ulja prosuti, ni pola dl, zavrni novi filter, dospi malo ulja i to je to. Meni se 700 km posle zamene ulja poceo javljati taj problem, i pitanje zasto bih menjao novo ulje koje sam dosuo nedelju dana ranije. Ziv bio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da ce mi ta promena filtera otkloniti tu gresku... mislim iskreno ne znam da li to nesto smeta motoru kad se pojavljuje ta greska, jer nisam primetio nikakve promene u radu motora koji ide kao i pre...

Share this post


Link to post
Share on other sites

a uzgred probaj da zamenis i davac...posto moze dase desi da je naterao neki trun u davac pa zato zeza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje za sve koji su se susretali sa ovim problemom, da li vam se ova greska desavala samo pri paljenju ili i u toku voznje? U poslednjih par dana je i mene napala ova ''greška'', i to baš po ovim vrućinama.

Nikada u vožnji, samo pri paljenju, posle malo duže vožnje.

Nivo ulja na maksimumu, ima još par hiljada do servisa, a ulje je 10W 40, Motrio, jer je to i bilo u njemu kad je auto kupljen, servis provereno urađen 300km pre nego što je kod mene stigao auto.

 

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promenjen možda pre 5000km.

Sve ostalo ok, potrošio 200ml ulja za 5000km, nema nikakve promene u radu, zvuku, snazi...sve ok.

Nema nikakvu drugu grešku, samo sada počeo povremeno da izbacuje pomenutu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

proveri kabal od senzora za pritisak mozda se razglavio zahrdjao ili nesto slicno....

Share this post


Link to post
Share on other sites

probacu sve pomenuto pa cemo videti sta se desava.

iskreno se nadam da je neki bag, jedan od karakteristicnih za Stila...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isti problem kao i kod svih,samo prvi put kada ga upalim pise low oli press,pre nekih 5000 menjano ulje,filter...radjen mali servis,gde se nalazi taj kontakt koji treba obrisati,ili kakva masa koju ste pominjali,inace radi normalno,i gresku ispise samo na prvom paljenju,ugasim auto opet upalim nema nista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Low oil preasure, kada sam u krivini i trosi mi ulje, ali nigde ne curi?!

Imao sam seleniu, pa castrol, pa optimu, svasta sam probao sve isto nije do ulja. Sta mi je pametno raditi?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polovna je bila oko 40, 50 eura...ali polako sa kupovinom. Ona retko kome ikada rikne, nije deo koji tek tako strada, obično kad se udari u karter, baš u deo gde je ona ili sl.

Možda je samo njeno sito zapušeno, skine se i očisti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo ovo sto Nesha pise se i meni desilo. 

Prije cirka 1000km. Desavalo mi se kad se motor ugrije da mi pocne paliti gresku Low Oil Pressure kad motor padne ispod 1000 obr/min i sto duze vozim, povecavali su se i obrtaji na kojima se greska pali. Odma sledeci dan je auto islo majstoru. Problem sam rijesio skidanjem kartera i ciscenjem sitke uljne pumpe koja je bila vidno zacepljena sa prednje strane iako sam prije ispustanja ulja sipao Wynns-ovu tecnost za ispiranje motora. Uz to se i na karteru pocela guliti sva ona prljavstina koja se vjerovatno nakupila neredovnim mijenjanjem ulja vlasnika prije mene. Sve sto se vidjelo golim okom je ocisceno, i sipano novo ulje i filter.
Motor je dosta tisi u radu, tako da od sad pri svakom mijenjanju prvo Wynns, pa onda ispustanje starog ulja!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...