IlijaGM 5 Posted April 9, 2012 (edited) I ja sam kupio filter kod njih i 2 puta mi je izabacilo ovu greskuu pitaju je ovaj filter:http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=31838 Edited April 9, 2012 by IlijaGM Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boki87 1 Posted April 9, 2012 Ja mislim da je kod mene drugačiji filter, unico. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boki87 1 Posted April 24, 2012 Stavio sam drugi filter ulja i prestao je da izbacuje Low oil press, ima 4 dana kako sam zamenio i sve je ok Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexk 0 Posted May 30, 2012 Mozes li mi reci koji si tacno filter ulja stavio pa je prestao da ti izbacuje tu gresku Low oil Press ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boki87 1 Posted June 5, 2012 Stavi bilo koji, ja sam stavio Unico i resio problem, pre toga je bio mislim Frad. Problem nastaje zato sto blokira ventil na dnu filtera. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexk 0 Posted June 5, 2012 Ok, reci mi samo jos jel mora da se menja i ulje prilikom zamene filtera ili moze samo filter? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted June 5, 2012 (edited) ako ne zamenis filter to ti je ko da si oprao noge i ponovo obuo smrdljive carape... Edited June 6, 2012 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boki87 1 Posted June 5, 2012 U pitanju je samo los filter ulja. Ne moras da menjas ulje vec samo odvrni filter, malo ce ti se ulja prosuti, ni pola dl, zavrni novi filter, dospi malo ulja i to je to. Meni se 700 km posle zamene ulja poceo javljati taj problem, i pitanje zasto bih menjao novo ulje koje sam dosuo nedelju dana ranije. Ziv bio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexk 0 Posted June 5, 2012 Nadam se da ce mi ta promena filtera otkloniti tu gresku... mislim iskreno ne znam da li to nesto smeta motoru kad se pojavljuje ta greska, jer nisam primetio nikakve promene u radu motora koji ide kao i pre... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted June 5, 2012 a uzgred probaj da zamenis i davac...posto moze dase desi da je naterao neki trun u davac pa zato zeza Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shonesha 0 Posted April 28, 2013 Pitanje za sve koji su se susretali sa ovim problemom, da li vam se ova greska desavala samo pri paljenju ili i u toku voznje? U poslednjih par dana je i mene napala ova ''greška'', i to baš po ovim vrućinama.Nikada u vožnji, samo pri paljenju, posle malo duže vožnje.Nivo ulja na maksimumu, ima još par hiljada do servisa, a ulje je 10W 40, Motrio, jer je to i bilo u njemu kad je auto kupljen, servis provereno urađen 300km pre nego što je kod mene stigao auto. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted April 28, 2013 kad si menjao filter? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shonesha 0 Posted April 28, 2013 Promenjen možda pre 5000km.Sve ostalo ok, potrošio 200ml ulja za 5000km, nema nikakve promene u radu, zvuku, snazi...sve ok.Nema nikakvu drugu grešku, samo sada počeo povremeno da izbacuje pomenutu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted April 28, 2013 proveri kabal od senzora za pritisak mozda se razglavio zahrdjao ili nesto slicno.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted April 28, 2013 Tipujem na filter. zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shonesha 0 Posted April 28, 2013 probacu sve pomenuto pa cemo videti sta se desava.iskreno se nadam da je neki bag, jedan od karakteristicnih za Stila... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kukulkan 0 Posted May 21, 2013 Isti problem kao i kod svih,samo prvi put kada ga upalim pise low oli press,pre nekih 5000 menjano ulje,filter...radjen mali servis,gde se nalazi taj kontakt koji treba obrisati,ili kakva masa koju ste pominjali,inace radi normalno,i gresku ispise samo na prvom paljenju,ugasim auto opet upalim nema nista. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole21 0 Posted June 5, 2013 Low oil preasure, kada sam u krivini i trosi mi ulje, ali nigde ne curi?!Imao sam seleniu, pa castrol, pa optimu, svasta sam probao sve isto nije do ulja. Sta mi je pametno raditi?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 5, 2013 Promeni filter ulja.Proveri pumpu u karteru.Baci Optimu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole21 0 Posted June 6, 2013 neshaoct, jel znas mozda cenu pumpe u karteru?Hvala, pozz... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted June 6, 2013 Ucini kako je gosn Nesa rekao i neces se prevariti ! Ovde imas okvirne i tacne cene http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.search&features_hash=V271 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 6, 2013 Polovna je bila oko 40, 50 eura...ali polako sa kupovinom. Ona retko kome ikada rikne, nije deo koji tek tako strada, obično kad se udari u karter, baš u deo gde je ona ili sl.Možda je samo njeno sito zapušeno, skine se i očisti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
skora 0 Posted June 7, 2013 Upravo ovo sto Nesha pise se i meni desilo. Prije cirka 1000km. Desavalo mi se kad se motor ugrije da mi pocne paliti gresku Low Oil Pressure kad motor padne ispod 1000 obr/min i sto duze vozim, povecavali su se i obrtaji na kojima se greska pali. Odma sledeci dan je auto islo majstoru. Problem sam rijesio skidanjem kartera i ciscenjem sitke uljne pumpe koja je bila vidno zacepljena sa prednje strane iako sam prije ispustanja ulja sipao Wynns-ovu tecnost za ispiranje motora. Uz to se i na karteru pocela guliti sva ona prljavstina koja se vjerovatno nakupila neredovnim mijenjanjem ulja vlasnika prije mene. Sve sto se vidjelo golim okom je ocisceno, i sipano novo ulje i filter.Motor je dosta tisi u radu, tako da od sad pri svakom mijenjanju prvo Wynns, pa onda ispustanje starog ulja! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted June 7, 2013 citao sam ovde negde da moze biti priblem taj aditiv ako se sipa u auto koji ima npr 200.000, da onda uvrk zacepi uljnu pumpu je se krenu odvajati komadi... Quote Share this post Link to post Share on other sites