despotbg 0 Posted November 7, 2010 Posle voznje kada pogledam vodu u hladnjaku ona je izmedju min i max, a ujutru kada palim kola ona je na min. Jel to normalno? Dosipao sam vodu kad je hladan na max ali se ona negde izgubila Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted November 7, 2010 normalno,ali nemoj da ti pada ispod minimuma,najbolje postavi auto na ravno,kada je hladan pa dospi tacno izmedju minimuma i maximuma i onda kontrolisi da li ti negde gubi tecnost a to sto oscilira je normalno hladan/vruc Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted November 7, 2010 haha sad si se uplašio nakon ozračivanja pa proveravaš ako ako...kad je tečnost hladna, na pokazivaču pokazuje manje, kad je vruća, pokazuje više, razlika je negde oko pola dužine između max i min...znači ako ti je na min kad je hladan, biće na pola kad je vruć...Ti dolij tečnosti da bude malo preko pola kad je hladan pa prati dal gubi. Obrati na pažnju koliko si ovih dana kad si se cimao dolivao vode, koliko paraflu, nek ti bude oko pola pola u sistemu, sad će ladni dani... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted November 7, 2010 Sve OK, na novom Puntu, tecnost polako pada dok hladna ne dodje do MIN, i to tako godinama stoji.Posle voznje poraste nivo par cm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
despotbg 0 Posted November 7, 2010 Znam, al ako pod pola sata podrazumevas polako . Mislim da mi je osteceno donje crevo od silnog stiskanja da ozracim sistem.Mozda nisam siguran jos treba da testiram al pojeo je nesto vode Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 7, 2010 Nivo oscilira i to je normalno. Pogledaj šta piše na čepu...verovatno 1.4 bar...pritisak i normalno je da nivo oscilira.Otvori čep pa ćeš videti kako se i tada nivo odmah menja. Mislim na vruć auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted November 7, 2010 Znam, al ako pod pola sata podrazumevas polako . Mislim da mi je osteceno donje crevo od silnog stiskanja da ozracim sistem.Mozda nisam siguran jos treba da testiram al pojeo je nesto vodeNisam se dobro izrazio.Na dosta novih Puntica ista je prica.Kad ga dobijes iz fabrike, nivo vode bude na MAX kad je hladan auto.Posle toga dosta brzo za par meseci, nivo dodje na MIN nivo kad je hladan.I ja sam bio zabrinut, ali kad dodje na taj MIN, vise se ne pomera i po 2 godine.Ja ponovo malo dospem vode, on se opet spusti na MIN, ali odatle vise ne mrda.A sam nivo periodicno osciluje u zavisnosti od temperature tecnosti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
despotbg 0 Posted November 7, 2010 Axa ok. Mada ja mislim da je skidanje nivoa kod mene prebrzo jer posle 1h ili 50 km on pojede od max do min. Ne posle 2 meseca nego ultra brzo. Pre neki dan sam video ja crevo na pregibu vlazno mada samo tad, sad ga cekiram cesto i ono je suvo al cini mi se da tecnost i dalje brzo odlazi. Trebace mi jos koji dan da budem siguran. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted November 7, 2010 Onda malo dotegni selne, i gledaj da li negde ostaje obojeni trag na crevima, to je vec neki feler Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted November 7, 2010 (edited) I lepo bi bilo da naglasiš ono što ja znam odavde, a to je da ti se motor pregreva i da treba to pod hitno da pogledaš, možda ti je recimo dihtung glave otišao, ako voziš još tako možeš sebi da napraviš štetu od par stotina eur i da to više ne bude isti motor...Ponavljam se, ali osećam potrebu, rešavaj problem sa temperaturom buraz bratori Edited November 7, 2010 by Oktopod Quote Share this post Link to post Share on other sites
despotbg 0 Posted November 7, 2010 Znam sutra idem u TIM servis da oni bace pogled! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted November 8, 2010 sve pod kontrolom sto se tice despotabg,jednostavno dosuto malo vise antifriza na servisu posto to radimo fraj pri servisu motora a nije ni prijavljeno vlasniku.izvinjenje za pretrpljni stres Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted November 9, 2010 (edited) šta mu je sa povišenom radnom temperaturom?i šta uopšte znači ova rečenica koju si rekao? Edited November 9, 2010 by Oktopod Quote Share this post Link to post Share on other sites
despotbg 0 Posted November 9, 2010 pogresio majstor. Meni zakazano tek danas u 1. Ocigledno me pomesao sa nekim Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted November 9, 2010 pa taj fazon, vidim ja nešto je tu pomešano kao tebi ulje i voda šalim se, pupupu, javi šta je bilo obavezno Quote Share this post Link to post Share on other sites
despotbg 0 Posted November 9, 2010 Pokazivac temperature nije uredu ))) najbolji moguci ishod. Temperatura motora uredna 90 na 92 pali ventilator ili tako nesto. Rade obe brzine. Ma milina. Gledali su i nisu mogli da nadju gde curi antifriz na kraju ce da bude da sam sve izmislio Quote Share this post Link to post Share on other sites
despotbg 0 Posted November 9, 2010 Na koju foru on moze da uzima rashladnu tecnost i da baca na auspuh? Dal je to moguce? Danas u servisu kola su mi bila hladna kad ga je turirao do radne temperature izlazio beli dim i kapala voda iz auspuha. Ja sam stavljao ruku na dim i nije smrdeo ninasta samo onako vodena para. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted November 9, 2010 ako si bio kod mikija, verujem da je sve pogledano kako treba.što nisi odmah pitao za vodu iz auspuha to ti onda jeste para, samo danas nije bilo toliko ladno, meni skoro da i nema te pare ovih par dana a pogotovo nema kapi vode... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted November 9, 2010 Meni hvala bogu nikad kap vode nije zafalila, ali desavalo mi se leti valjda zato sto vozim na plin da dok je hladan kaplje voda iz auspuha ali nema nikakvog dima niti bilo cega u vazduhu . . . Mozda je neka kondeznacija ako je hladnija noc ili tako nesto . .. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 9, 2010 Na koju foru on moze da uzima rashladnu tecnost i da baca na auspuh? Dal je to moguce?Ljudi...ae prvo malo da se pročita kako radi motor, pa zatim i kako radi i koja je uloga tamo nekog hladnjaka, termostata, ventilatora, tih nekih davača, senzora i sl..http://sr.wikipedia.org/sr/Motor_sa_unutra%C5%A1njim_sagorevanjemhttp://www.nacionalnaklasa.com/content/view/228/6/http://www.vozite.com/hladjenje_motora.htmlOva tema sa pitanjima u njoj počinje da bude sprdačina...kao da smo svi juče prvi put videli auto..i sada se išćuđavamo nad tom čudnom metalnom napravom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted November 9, 2010 Xaxaxa...objasnio!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted November 9, 2010 u bre pa koliko vas ima zent od tog antifriza nije ni cuddo da sam pomesao ljude.bio je dan ranije covek sa istim problemom,tj bez problema pa sam se malo zajebunio Quote Share this post Link to post Share on other sites