Jump to content
FAS Euroauto Goran
Sign in to follow this  
peca_88

Punto HGT...da ili ne?

Recommended Posts

Koliko vidim iz prilozenog momak koji se javio da pita za HGT nijednom recju nije pomenuo da mu je potrosnja i odrzavanje problem, cak stavise - svestan je toga. Znaci, nema potrebe da se namece tema koja nije tema i koju namecu oni kojima je to problem. Samo se ofirate sa svojim frustracijama...ok - nema svako para da vozi na benzin, nema svako para da odrzava hothatch i to treba razumeti i postovati, ali da zbog toga sto sto neko nesto ne moze da priusti to pljuvati je nekorektno prema tom autu i prema coveku koji trazi savet.

Kod nas se uglavnom uvoze zgazeni hothatchevi jer oni dobro ocuvani su preskupi za nase trziste polovnjaka...pa je prosudjivanje da je HGT biiip i da se kvari treba uzeti sa rezervom i videti da li je to praksa i u inostranstvu.

Edited by starac vujadin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niko nikome ne moze zabraniti da vozi sta zeli i sta voli. Jednostavno su ljudi iz dobre namere da lijos neke predloge. I to sto neko ima svoje misljenje ima pravo i da ga kaze. Neki su samo hteli da se razmisli o tome da li je tolika ralika u potrosnji vredna te neke ne toliko znacajne sekunde ubrzanja itd...

Nista nije bilo u cilju da bi se reklo kako je taj auto los, sve sto je receno bilo je iz najbolje namere ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos uvek ne mogu definitivno da se odlucim da li je HGT moj sledeci automobil...procitao sam prethodne 2 strane...

Ima par stvari kojih se malo pribojavam, ali svestan sam kakav je to automobil

Plasi me potrosnja, s obzirom da sam do sada vozio 1.7td i 1.9 jtd

Plasi me registracija

Plase me cene rez. delova

1. Ono sto hocu da pitam je, kolika je razlika cene delova 1.2 8v motora, i 1.8 16v motora?

2. Druga stvar, pise na prvoj strani da je registracija oko 25 hiljada, s obzirom da stvarno nemam pojma, kolika je registracija za 1.2, odokativno?

3. Trece i mozda najvaznije, da li mozete da mi kazete na sta posebno obratiti paznju pri pregledu automobila, imam dosta vremena, ne zurim i stvarno zelim da nadjem dobar primerak...?

Mislim da ne ispadne cudno, pitam na sta obratiti paznju pri kupovini kao da je gotova stvar, a pre toga pitam poredjenje 1.2 i 1.8 - i sam znam da sam se vec skoro sigurno odlucio ali morao sam da pitam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čim se ti najviše vodiš cenama, HGT nije auto za tebe.

Registracija za 1.2 16V je oko 15.000, za 1.2 8V je nešto manja, možda čak i 1000 dinara. Razliku od 10 ljada u ceni registracije kad sipaš u rezervoar 1.2 znači nešto manje od 100 litara odnosno 1200 kilometara, što ti je prosečno gledano mesec do dva vožnje. Ako taj posmatrani 1.2 ima i plin, onda računaj za 3-4 meseca goriva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svestan sam svih troskova koji idu uz HGT, i mislim da bih mogao podneti vecu potrosnju, registraciju, i skuplji servis...ali cesto nailazim na frazu, pa sta hoces, to je HGT, ne mozes ocekivati da trosi malo, i da je odrdzavanje jeftino...i naravno do koje reakcije dovede to, bolje bi bilo da uopste nisam nista ni poceo da se raspitujem, kupio bih ga i sve bi bilo ok :)

Plasim se da ne bude ono, e crko varijator, pa jbg to je hgt, e trosi kao sumanut, pa jbg imas hgt, palsim se da ne bude rupa bez dna, a da jedini jedini argument za bude - pa vozis hgt

Ocigleno ne mogu definitivno da se odlucim, zeleo bih, a opet s druge strane ne znam sta da ocekujem

Share this post


Link to post
Share on other sites

prvo potrosnja, realno HGT trosi oko 11l u gradu, 1.2 16v trosi 9-10, a voznja ne moze da se poredi posto HGT ima 50hp vise

drugo registracija, tu ti nema pomoci to je 25000 i to je to

trece odrzavanje je problem zbog dostupnosti delova, da malo bolje pojasnim, trazio sam nosac motora za HGT, u AP sportu Novi Beograd su mi rekli da punto 1.8 ne postoji da sigurno mislim na 1.2, Kit komerc ista prica samo su me ubedjivali da sam ja ubacivao neki drugi motor i da je punto 1.4t a ne 1.8, posle cega sam otiso u deltu u kojoj je taj nosac 40.000 dinara, da komletiram pricu, delovi koji isti kao na ostalim modelima nisu problem, sve specificno za hgt je ozbiljan problem, varijator ti je najmanja briga za 50e uradis reparaciju i miran si

sto se tice kupovine gledas sve karakteristicno za takav auto, da nije bio odvaljen ozbiljnije, stanje papucica volana menjaca itd, proveri obavezno kako salta na visokim obrtajima posto je menjac slaba tacka, vidi da li se cuje varijator kad se upali, proveri da li je pravi HGT ili je pakovan, proveri obavezno nosace motora posto su kao sto pomenuk jebeni za naci, i tako dalje . . .

sve u svemu, iako ga svi pljuji mene je sluzio sjajno, ide odlicno, ali ja sam odlepio od cena delova i cena bilo kakvih evolucija, za every day auto sjajan

Share this post


Link to post
Share on other sites

E to su informacije koje sam zeleo da cujem...hvala

Za provere tipa, da li je motor upasovan, trese - ne trese, volan, ne brinem...brinu me malo boljke koje su specificne bas za hgt (kao na primer stila kada sam uzimao - proveriti airbag, zamajac, nosac motora, da li trese volan i to...). Koliko vidim za hgt treba proveriti varijator, ok popravka je 50 eura, nije strasno, cak i da ima problem sa tim, elektronika, jbg, macka u dzaku, menjac...ima li jos sta?

1.8 ne postoji, hahaha, sjajno :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da si dobio odgovor :)

A 1.2 i to u verziji 16V tj 80 konja meni po gradu realno troši 7.13 litara, a zimi oko 8 do -5C, preko -10 krene da troši nešto manje od 10 litara..što mu dođe 5 litara manje nego HGT, puta barem 1000 km mesečno ti je u startu oko 50 eur mesečno samo na gorivo!!! Ako prelaziš više, a prelazićeš...godišnje uštediš preko 600 eur i još 100 na registraciju, onda delovi...ma godišnje si dobar 1000 evra garantujem ako uzmeš 1.2 umesto 1.8.

Tolika može da ti bude mesečna rata za kredit sa učešćem i da voziš ganc nov auto u većoj klasi!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

još mi nešto pade na pamet...nakon što kupiš auto, poželjno je da uradiš veliki servis, verovatnoća je manja da će auto imati knjižicu i da je baš pre eto 5 ljada rađen veliki servis..

Veliki servis za HGT ne znam koliko je, nek kaže ko zna, ali sigurno nije manje od 200 eur sa rukama, kablovima, svećicama koliko je za 1.2, već će pre biti da je duplo skuplji, što znači da pri kupovini moraš u startu da imaš 200-300 eur više nego za 1.2.

Nosač motora me koštao 2800 dinara, ima u najbližoj pekari u kraju da se kupi.

Edited by Oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve mu je to Vuk objasnio,pa ako covek misli da ima para da vozi i odrzava neka uzme HGT-a :thumbsup:

Ocigledno je da su delovi skuplji i do 2x nego za 1.2 motor,mada on vec ima stilo JTD,a odrzavanje HGT-a i JTD-a su tu negde,mozda je HGT za nijansu skuplji. . .

Stavi Milutine na papir godisnju kilometrazu,cene redovnih servisa i goriva i videces da li se uklapas ili ne :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve ovo sto je od mog prvog pitanja pa na dole navedeno kao minus, ja sam vec negde ukalkulisao i pretpostavio da ce tako biti, kao sto rekoh znam da je komplet odrzavanje skuplje, samo sam hteo da vidim koliko, kao sto rekoh...malo ta registracija...ali jbg, jednom godisnje je, pa...

potrosnja nije toliki problem, ja nisam poslom vezan za kola, ili nemam neki obavezan put svakih 2,3,5,10 dana...ili tako nesto. Delovi, pa valjda necu svaki vikend do servisa, mada kakve sam srece :)

A dobra stvar je da se stilo "seli" kod caleta, tako da uglavnom za duze relacije uzeo bih stila...

Edited by milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako imas zelju da kupis takav neki auto, kupi ga jer ces kasnije imati samo jednu neispunjenu zelju na listi. Sto se tice potrosnje ona je oko 9L. Ako ga vozis istim tempom kao nekog 1.2 trosice ti 7L.

http://www.spritmonitor.de/en/overview/16-Fiat/137-Punto.html?fueltype=2&exactmodel=hgt&powerunit=2

Poredjenje izmedju Hgt-a i tog 1.2 je kao izmedju juga 45 i juga 65, ako si ikad probao znaces o cemu pricam. Ako nadjes lepo ocuvanog hgt-a, odrzavanje ti nece prebaciti prosek odrzavanje vozila te kubikaze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj ti je savet, ukoliko auto kupujesh iz ljubavi i zato shto ga volish, i zelish maksimalno da uzivash u njemu kupi ga.... dal ces se zajebati sam ces shvatiti...shto vishe citash i shto vishe predloga vidjash ovde manje ces se odluchiti za isti... znachi uzdaj se u se i svoje kljuse... sto se tice odrzavanja nije extremno... meni servis redovan kosta za moj auto oko 6000 sa rukama...navodim ti da auto svakodnevno koristim... do sada nikada nisam imao problema sa motorom, varijatorom i slicnim stvarima... elektronika ko elektronika jedino sto me smara jeste posle kise signalizira mi da su otvorena vrata a nisu... to je jedini trip , kad se osushi auto sve je ok...

Potrosnja ce ti biti naravno veca nego bilo koji dizel tako d aje glupo porediti te potrosnje...brzina i ubrzanje sa dizelima nije merodavna jer bi trebalo da montirash lepo turbinu pa onda da se pocepate...to ti je isto kao i biiip riba... trazi vishe ulaganja, vise odrzavanja i sl... :):p:P:p:P:p:P ..ako g ane budes silio, ako ga budes redovno odrzavao i pazio potrajace ti...na kraju...ako se zajebesh jbg jedan je zivot... :):):):)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sine milutine, ribu imas. Zapitaj se treba li ti jos jedna. :w00t:

sori, morao sam. :harhar:

bilo bi mnogo mocno da ga uzmes... mmmm... B) Pa opalimo propisan foto sešn :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

kad se vozi do 3000rpm HGT trosi 9 a mozda i manje, ali posto ne zivimo u kuci od cokolade, REALNE voznje, sa jacim gasovima, uradjenim izduvom i induction kitom, 195 gumama trosi 11, u istoj toj prici Sporting trosi 9 a sporiji je svetlosnu godinu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poredite potpuno različite automobile...

Dopalo mi se poređenje juga 45 i 65... Spolja slični, a toliko različiti... Kao i 1.2 sa 1.8 :question:

Dizele poštujem, pogotovo JTD i MJET. Skoro sam na jednoj malo dužoj relaciji vozio alfu sa čipnutim 2.4 JTDom i ide jako, jako dobro... :thumbup: Jedan od najboljih drugara, koji je inače sjajan mehaničar cepa 1.3 MJET, a burazer mi vozi stila JTD, jedan alfu 147 sa JTDom. Sve te automobije i ja vozim po potrebi. Ali ih ja manje volim i to je to. Meni tišina benzinca u vožnji nema cenu. Ali to sam samo ja i moje mišljenje. Tako bi svako trebao da ceni tuđe mišljenje, a ne da odmah pljuje po drugom. Ako tek prorade sujete jer neko vozi dizel ili benzin pa brže bolje hvali i brani svoje. Al jbg to je izgleda normalno jer je na svakom forumu isto. Večita borba... :harhar:

Poenta je samo za koju se namenu kupuje auto i to je to.

Ja volim benzin pa sam uzeo 1.4 sa plinom. Jeftina i ugodna vožnja.

Tako drugi uzimaju dizele i takođe se lepo voze sa malom potrošnjom.

HGT kao i JTD koji nisu održavani i prešli mnogo, izbijaće prilično para iz džepa. Ali tako je generalno sam bilo kojom markom automobila.

Samo opušteno, svi ti automobili su dobri, imaju prednosti i mane u odnosu na druge i svaki ima svog kupca.

Pitanje je bilo HGT da ili ne ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi da li moze neko samo da mi kaze kako proveriti ispravnost tog famoznog varijatora, i ako imate jos neki savet sta pregledati jos (osim menjaca i varijatora, koji su vec spomenuti ovde)...?

Pitam, jer mislim da bih uskoro mogao otici da pogledam jedan fin primerak :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...