Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
peca_88

Punto HGT...da ili ne?

Recommended Posts

Godina proizvodnje 2001

Emisiona klasa motora Euro 3

To stoji u oglasu i to vlasnik kaže,e sad ovi vaši podaci i ta greška u saobraćajnoj me zbunjuju i meni se čini da tu nisu čista posla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti on kaže da je 2001, a eper pokazuje da je 1999, znači daje 99% nelegalan auto, garant je uvežen i muvano je sa papirima, prekucan, pa onda aj da smanjimo zbog registracije malo i kilovate... :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dizel HGT? Retkost u oglasima, pa ko voli ovakvu opciju, druga prilika nece doci tako skoro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mislite da vredi pogledati? :)

koliko sam procitao ovaj topic uglavnom ste pricali o hgt-u benzincu, ja nisam ni znao da ima dizelas... kad videh ovo, reko cekaj da proverim sa iskusnijim ljudima sta misle..

zanima me da li i ovaj srce dizel kao i njegov rodjak benzinac, dakle potrosnja?

Slike su sa nekom senkom i na mogu bas da primetim da li ima nekih nedostataka na limariji i da li su ono fabricki branici ili nesto budzeno. Sa druge strane plasi me cinjenica da je ovaj auto tako jak (100ks) jer obicno se takvi automobili lupaju kao posledica zelje za brzinom. jedan od mojih najboljih drugara ja imao hgt benzinca ali punta I i zakucao ga u drvo. Sreca njemu nista nije bila a auto... auto je zavrsio karijeru :)

meni je bg blizu tako da cas mogu da skoknem do tamo, samo sam hteo da se konsultujem sa forumom :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

HGT benz:

0-100km/h 8.6c

Top Speed 205km/h

Highway Fuel Consumption 6.4l/100km

Urban Fuel Consumption 11.5l/100km

Combined Fuel Consumption 8.3l/100km

HGT DIZEL:

0-100km/h 9.6c

Top Speed 185km/h

Highway Fuel Consumption 4.1l/100km

Urban Fuel Consumption 7.3l/100km

Combined Fuel Consumption 5.3l/100km

Na ovo dodaš možda pola litre

Share this post


Link to post
Share on other sites

mislite da vredi pogledati? :)

koliko sam procitao ovaj topic uglavnom ste pricali o hgt-u benzincu, ja nisam ni znao da ima dizelas... kad videh ovo, reko cekaj da proverim sa iskusnijim ljudima sta misle..

zanima me da li i ovaj srce dizel kao i njegov rodjak benzinac, dakle potrosnja?

Slike su sa nekom senkom i na mogu bas da primetim da li ima nekih nedostataka na limariji i da li su ono fabricki branici ili nesto budzeno. Sa druge strane plasi me cinjenica da je ovaj auto tako jak (100ks) jer obicno se takvi automobili lupaju kao posledica zelje za brzinom. jedan od mojih najboljih drugara ja imao hgt benzinca ali punta I i zakucao ga u drvo. Sreca njemu nista nije bila a auto... auto je zavrsio karijeru :)

meni je bg blizu tako da cas mogu da skoknem do tamo, samo sam hteo da se konsultujem sa forumom :)

JTD HGT je svakako nesto sto vredi pogledati. Redak, a vrlo zanimljiv primerak!

Koliko mogu da vidim, ovo su njegovi originalni branici, nije nista budzeno, ali ipak stanje limarije mora da se vidi uzivo.

I nemoj da te plasi to sto ima 100KS! Nije problem u snazi, problem je u glavi vozaca. Osim toga, Punto sa JTD motorom nije nimalo lagan auto, pa mu tih 100KS itekako znaci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bas kao sto kaze chikavili,svasta tu nesto imas da gledas,ali ako je dobar i ako hoces lep i poseban auto,kupuj :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam u planu da uzmem neki Fiat. Najvise me privlaci Punto HGT i JTD-prvi zbog motora, drugi zbog male potrosnje. Znaju i ptice na grani da HGT ima jak motor, da trosi dosta, da ide odlicno, a da je JTD pouzdan i mali potrosac. Trenutno imam Yugo (slika sa avatara) koji trosi 16-17 litara plina, tako da vas o potrosnji HGT-a necu nista pitati. Zanima me sledece-da li je istina da HGT motor ne trpi prevelika maltretiranja, cesta "izvlacenja" i slicno tome? Da li recimo treba izbegavati motore koji su presli 200 000km?

Imam veliku zelju da uzmem jedan Punto HGT i sve koje sam gledao su presli izmedju 140 000 i 240 000km, a mahom su svi dimili kad su se palili, iako su svi isli super. Za JTD sam cuo samo reci hvale, tipa ide dobro, trosi "kao upaljac", moze da predje bez problema 400 000km...

Unapred hvala na odgovoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 za JTD+chip.

I bez čipa ide kao nevreme, sa čipom mislim da ide bolje nego moji stock Stilo, posebno zato što posle čipa čupa čim pustiš kvačilo, a i bez lako postiže max. obrtni moment. Uzeo bih JTD jer je mnogo jeftinija vožnja i generalno ima šanse da su ljudi bili "nežniji" prema njemu pošto svi znamo da nije kupljen hgt da bi se vozio u 5. na 80km/h. Mada ne mora da bude pravilo i ima i dobrih hgt-ova da se nađe. Probao sam i jtd i hgt i kada ne gaziš kola jtd je duplo jači. Hgt kao i svaki benzinac bez turbine povlači tek od nekih 4000+ obrtaja dok dizel gotovo odmah,to bi meni bio dovoljan razlog da se odlučim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je u tome što automobil treba posmatrati kao celinu, a ne nešto što u sebi ima taj i taj motor i dobro povuče kada mu se stisne gas.

Činjenica je da ni jedan fabrički JTD nema sportske sisteme kao što su na HGT-u. Mislim na oslanjanje, kočnice itd...što je vrlo bitno.

Ako se se automobil uzima prevashodno zbog sportskih performansi mislim da je HGT ipak pravi izbor.

Za JTD sam stotinu puta rekao samo reči hvale, i stojim iza toga. Ide lepo, malo troši...uz čip doslovno leti. Ali kada objektivno posmatramo stvar, lako je shvatiti da tada imamo auto sa besnim motorom, običnim oslanjanjem, dobošima umesto diskova, kvačilom i ostalim delovima prenosa koje će se brzo sahraniti itd itd...

Da bi se od JTD-a napravio sportski automobil potrebno je uraditi mnogo više od samog čipa. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta god da hoce naknadno da uradi (sto zavisi iskljucivo od potrebe samog vozaca) ustedece na razlici u potrosnji goriva jer hgt guta..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš to je i najveći razlog zašto bih uzeo jtd. Hgt, barem po meni, nije auto za svaki dan. Isto kao i npr Fiat Coupe. Oba automobila bih rado posedovao, ali jednostavno vožnja oba prevazilazi moje mogućnosti. Više volim da sa Stilom pređem 250km nego sa hgt 100 :laughing: A i druga stvar zbog koje bih uzeo jtd je što niko od nas nije profesionalni vozač trka(valjda se Chelic neke uljučiti u temu :rofl: ) da mora da drži kola na maksimumu i da mu treba sjajno vešanje da se ne prevrne sa 150 u krvini. Mislim da je jtd auto za svaki dan koji ima izraženu sportksu liniju uz sjajno potrošnju i to je u kombinaciji za mene pun pobodak :scooter:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vec ste me ubedili...Vozio sam oba modela Punta. Ono sto sam primetio je da JTD ima poprilicno elastican motor. To je bio model iz 2003. godine sa 86KS. Punto HGT ide kao nevreme kad se nabija u obrtaje, a to povecava potrosnju znacajno. Takva je i stvar sa ovim mojim Yugicem, koji ide kao lud na preko 5000 obrtaja. Ali trosi i to previse. Ja sam student i imam 22 godine. Jasno je da zelim automobil koji ce biti spreman da "ide" kad se nagazi, da ima sportsku liniju ili oblik koji moze uz malo prepravki da izgleda sportski, da trosi sto je manje moguce. Mada sta god da uzmem, makar bila i Alfa, ne moze trositi kao Yugo. A i iskreno, dosadilo mi je vise ovo silno izvlacenje na visokim obrtajima. Malo sam se smirio, donekle uozbiljio i vozim se sve manje laganim gasom. Tako da ste me definitivno ubedlili.

Zanima me sta prvo treba gledati pri kupovini jednog JTD-a i da li je bolje odvesti automobil u ovlasceni servis na kontrolu ili je to bacanje para?

Hvala svima puno, bas ste mi pomogli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolje da ti pregledaju na dijagnostici auto. Ne mora da bude ovlašćeni servis. Ja sam pretresao sve živo na Stilu i pregledao i potkrao mi se neispravan termostat i sad to ima da me košta 100e..tako da dobro gledaj. Što se samog modela tiče, ima već tema za to, pa da ne ponavljam isto, a mogu ako želiš da ti pošaljem moj "spisak" stvari koje sam gledao na kolima na pm, verovatno je otprilike slično za Stila i Punta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polako, polako, nisu te ubedili... :D

Po meni najveci problem sa kupovinom HGT-a je naci dobar primerak. Uglavnom su to kola 2001 - 2003 godiste, presli su uglavnom 150+ kilometara i postoji velika verovatnoca da ga je neki neizivljeni rmpalija dobrano istrosio. Ok, motor se sredi, ali trap, kvacilo, kocnice...rupa bez dna, nije to da ne trpi surovu voznju, da je nezan, kakvi...samo je pitanje ko i kako ga je vozio tih 150+ kilometara.

Da dam licni primer, ja sam mog uzeo sa 150 hiljada, pregledao sam ga dobro i mislim da je kao osnova bio odlican.

Krenuo sam polako da ga lickam i sredjujem. Termostat, cistio dizne, komplet kvacilo, veliki servis, svecice NGK, plocice ATE, nesto sto je moralo a nesto zbog toga da bi bio 100% ispravan. A evo ga sada ce jos malo 30k kako je kod mene, ostao je jos nosac motora da se zameni, grana izduvna ide nova i na kraju planiram i varijator nov da mu stavim. Verujte mi da je zategnut kao pracka a lezi kao pegla (ima eibach opruge) ali i pre je lezao odlicno. Ide...pa ide jako fino, presao sam sada sa njim oko 2300 km - Novi Sad, Polihrono, obisao ceo Halkidiki i nazad, leteo je ali bukvalno, vozim ga 110 - 120, desna noga samo santimetar i po dole i dovidjenja. Potrosnja takvom voznjom moze i oko 6 litara, moze na auto-putu i 8-9 ali nema potrebe, po gradu on vuce oko 8-9-10 i tu sve zavisi... Trosi ulje, 1.8 svaki trosi, moje sokocalo popije oko 1l na 10000

Hocu da kazem :D HGT svakako DA ali jako gledati sta kupujes, mora se odrzavati kako treba, nece trpeti neispravan deo, nece trpeti mali servis na vise od 10000, bar ja imam takav utisak, ja menjam i pre 10k. Trosi kako ga vozis, kad procitam trosi kao sumanut, pa jeste, kada ga silis ceo dan, kada se vozi onako za uzivanje trosi sasvim ok.

Nije sto je moj, ali sjajan mali autic, ne znam sta vise da napisem :)

Preporucio bih ga svakome ko je spreman da odrzava taj auto kako treba, i svakome kome malo veca potosnja ne smeta da ima jedan zanimljiv, blesav i redak automobil. Svaki dinar ulozen i popijen on vrati trostruko - sta cu kad ga volim :D

Edited by milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

JTD plus chip na ove cene goriva, svakako. :)

Kocnicu stavis u glavi i vozis. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polako, polako, nisu te ubedili... :D

Po meni najveci problem sa kupovinom HGT-a je naci dobar primerak. Uglavnom su to kola 2001 - 2003 godiste, presli su uglavnom 150+ kilometara i postoji velika verovatnoca da ga je neki neizivljeni rmpalija dobrano istrosio. Ok, motor se sredi, ali trap, kvacilo, kocnice...rupa bez dna, nije to da ne trpi surovu voznju, da je nezan, kakvi...samo je pitanje ko i kako ga je vozio tih 150+ kilometara.

Da dam licni primer, ja sam mog uzeo sa 150 hiljada, pregledao sam ga dobro i mislim da je kao osnova bio odlican.

Krenuo sam polako da ga lickam i sredjujem. Termostat, cistio dizne, komplet kvacilo, veliki servis, svecice NGK, plocice ATE, nesto sto je moralo a nesto zbog toga da bi bio 100% ispravan. A evo ga sada ce jos malo 30k kako je kod mene, ostao je jos nosac motora da se zameni, grana izduvna ide nova i na kraju planiram i varijator nov da mu stavim. Verujte mi da je zategnut kao pracka a lezi kao pegla (ima eibach opruge) ali i pre je lezao odlicno. Ide...pa ide jako fino, presao sam sada sa njim oko 2300 km - Novi Sad, Polihrono, obisao ceo Halkidiki i nazad, leteo je ali bukvalno, vozim ga 110 - 120, desna noga samo santimetar i po dole i dovidjenja. Potrosnja takvom voznjom moze i oko 6 litara, moze na auto-putu i 8-9 ali nema potrebe, po gradu on vuce oko 8-9-10 i tu sve zavisi... Trosi ulje, 1.8 svaki trosi, moje sokocalo popije oko 1l na 10000

Hocu da kazem :D HGT svakako DA ali jako gledati sta kupujes, mora se odrzavati kako treba, nece trpeti neispravan deo, nece trpeti mali servis na vise od 10000, bar ja imam takav utisak, ja menjam i pre 10k. Trosi kako ga vozis, kad procitam trosi kao sumanut, pa jeste, kada ga silis ceo dan, kada se vozi onako za uzivanje trosi sasvim ok.

Nije sto je moj, ali sjajan mali autic, ne znam sta vise da napisem :)

Preporucio bih ga svakome ko je spreman da odrzava taj auto kako treba, i svakome kome malo veca potosnja ne smeta da ima jedan zanimljiv, blesav i redak automobil. Svaki dinar ulozen i popijen on vrati trostruko - sta cu kad ga volim :D

Potpuno se slažem sa svim ovim. Najveći je problem što takav Punto 2001 promeni 4-5 vlasnika i više jer koliko pratim oglase imam osećaj da se vrti 5-6 komada i pojavljuju opet posle nekog vremena. A nekako mi je logično da većina ljudi kada odluči da prodaje kola prestane da ih održava, nažalost je tako. I onda dobijaš auto koji niko nije kupio da bi ga mazio i vozio do 3000 obrtaja, koji nije održavan nekoliko puta po pola godine i koji je ko zna koliko i što je važnije šta prešao.

Što se potrošnje od 6l tiče, video sam samo da se vrti toliko konstanta u petoj na 80-90, iskreno nijedan nisam video sa prosekom ispod 9, mada je to verovatno do vozača.

Sa druge strane je jtd koji u osnovi nije sportski auto, mada ima sportske karakteristike i koji može da se nađe u pristojnom stanju. Mada sam opet video par čipovanih sportinga jtd za koje su vlasnici očigledno mislili da voze neki ultra jaki automobil napravljen samo za stazu. Na takvim kolima sam primetio da menjač ima lufta u brzini koliko i u leru, valjda zbog nežnog šaltanja :laughing: Kvačilo može da se do pola pritisne i ne reaguje uopšte, a i prilično proklizava tako da mogu obrtaji u trečoj na 40km/h da se uteraju u crveno ako se patosira gas. A motori kao da je IMT pravio udarne bušilice pa ih je neko strpao u kola :laughing: Meni se motor na kolima blago trese, ali ovi i haubu pomeraju vidno.

Sve u svemu, poenta moje priče je da su oba automobila dobra ako se nađu u dobrom stanju. Problem je što je jako mala verovatnoća da može da se nađe bilo koji automobil 11 godina star u dobrom stanju, a posebno ne sportski. Zbog toga dajem prednost jtdu koji može više da pređe i izdrži,a i održavanje je malo jeftinije u odnosu na jači hgt :turned:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba jasno definisati kojoj svrsi namenjen taj automobil. Posle je lako odlučiti. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...