Jump to content
FAS Goran
oktopod

Fiat Punto mk.1/mk.2 - zvuk iz kvačila

Recommended Posts

Druk lager pisti, zuji i proizvodi ostale grozne zvuke koji inace proizvode dotrajali lageri, inace je kao i sto mu ime kaze Lager, nista specijalno. I dalje mislim da su ti te vibracije normalna pojava jer tim pritiskom "spajas" menjac i motor i pedalu pa se samo malo prenosi vibracija, a mora da vibrira jer je traktorce a i da je benzin, mozda nebi osetio vibracije nego blagu promenu zvuka sigurno. Cak i da nisam u pravu, 2000km je mnogo malo, sve ti je novo na autu, treba da predje odredjeni br. km da bi se "razradio" sto kaze narod, da bi sve to naleglo i naslo svoje odgovarajuce mesto. Sa 2000km tebi nisu jos nalegle cak ni karike u motoru kako treba, vozi ga i sluzi se cesce i normalno, i prati situaciju, ako se pogorsava normalno da ces na reklamaciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj moj ne pisti, ne zuji, vec proizvodi neki ritmican huk, koji se cuje, ako znas sta treba da slusas.

Znaci pipnes kvacilo, makar i pola cm, i STVORI se taj huk, kao i taj osecaj pulsiranja, koji je sinhronizovan sa hukom, i oseca se na pedali.

Pustis kvacilo huka nema

Pipnes kvacilo huk se vrati

Pustis kvacilo huka nema

Pipnes kvacilo huk se vrati

Javicu vam kad provalim sta je po sredi, da zna neko sledeci, ko se bude ovim bavio :)

Edited by bax76

Share this post


Link to post
Share on other sites

U vožnji pri 140km/h sam ovlaš pipnuo kvačilo i čim krene da razdvaja trese ko blesavo uz karakterističan zvuk. Ne treba da spominjem da je sve novo stavljeno, originalno, pre plafon 10.000km.

Meni to nije ništa neobično jer uglavnom vozim dizele. Neki i gore tresu (TDI u Škodi).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Svima,

Naime kako dolaze topliji dani pojavljuje mi se cudan zvuk, kad stisnem kvacilo na autu cuje se neko metalno zveketanje cik-cak-cik-cak. Kad je hladno onda se ne cuje, samo kad je toplo... Ovo se culo prosle ljeto i vise dok su temperature bile 30ak stepeni ali nisam obraco paznju ali ipak me zanima sta bi moglo da bude. Inace auto normalno ide ne proklizavaju obrtaji, kad se gasi ne trese se, a isto tako i kad se pali (malkice se zatrese kad je hladan ujutru, ali se ovo ne desava kad je napolju toplo), ne trza u voznji i normalno se mjenjaju brzine. I samo da dodam zvuk se cuje samo kad se kvacilo pritisne prilikom kretanja "zazvecka 1-2 sekunde i prestane, ne u leru ili tokom voznje. Eto ako neko ima slican problem da mi kaze svoje iskustvo u vezi toga.

PS: Cuo sam da je moguce da je ovo zamajac, da li se moze staviti fiksirani zamajac ako je on problem i kakve bi to promjene dovelo u vezi voznje?

LP

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pročitaj sve postove (odgovore) koji su već napisani u temi na kojoj smo, pominjali su ljudi. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spojena je tema pa nestao naslov, inace motor u pitanju je 1.9 JTD ima zamajac :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj moj ne pisti, ne zuji, vec proizvodi neki ritmican huk, koji se cuje, ako znas sta treba da slusas.

Znaci pipnes kvacilo, makar i pola cm, i STVORI se taj huk, kao i taj osecaj pulsiranja, koji je sinhronizovan sa hukom, i oseca se na pedali.

Pustis kvacilo huka nema

Pipnes kvacilo huk se vrati

Pustis kvacilo huka nema

Pipnes kvacilo huk se vrati

Javicu vam kad provalim sta je po sredi, da zna neko sledeci, ko se bude ovim bavio http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/).gif

Ostao sam duzan, ovo kvacilo na Puntu classic, je proklizalo na nepunih 7000km. Ne moze vise da se vozi....

Sent from my ZTE-SKATE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislis kuku, ma jok, vozim ga ko po jajima, stari Z10 koji sam uzeo pre 7 godina i 70.000 km i dalje ima fabricko kvacilo.

Nemam objasnjenja, ili su se resavali skarta dok su ih pravili, ili mi je neko u servisu naknadno, nesto tu mutio.

Takodje imam i udare u transmisiji, kad dodam gas iz nizih obrtaja.

Kvacilo izrazito proklizava u 4 i 5 oj brzini, cim se malo zagreje.

Sent from my ZTE-SKATE

Edited by bax76

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Uspeo sam nekako da ostvarim garanciju i na ovo kvacilo, ne pitajte kako, dobio sam novo, staro lamela je krivo nalegala prekticno sa manje od pola svoje povrsine, zato je i doslo do proklizavanja.

 

Dobio sam novu lamelu,  ona ne proklizava, medjutim pri polaski sa malim gasom se osetcaju vibracije i auto trese.

Nije mnogo, naravno izrazenije je na uzbrdici.

 

Sta sad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Uspeo sam nekako da ostvarim garanciju i na ovo kvacilo, ne pitajte kako, dobio sam novo, staro lamela je krivo nalegala prekticno sa manje od pola svoje povrsine, zato je i doslo do proklizavanja.

 

Dobio sam novu lamelu,  ona ne proklizava, medjutim pri polaski sa malim gasom se osetcaju vibracije i auto trese.

Nije mnogo, naravno izrazenije je na uzbrdici.

 

Sta sad?

Samo su lamelu zamenili???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Receno mi je da je nov komplet kvacila, izvinjavam se na nepreciznosti.

Ovo hvata malo  nize od starog, tvrdoca je otprilike ista.

Edited by bax76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al trese :) ,

 

prethodno kvacilo je propalo / proklizalo na 7000km, inace auto je prakticnio nov.

Doduse dosad je raskupusan i popravljan, kao da je presao 170.000km...

 

Star je 10ak meseci, od toga je preko pola godine u procesima reklamacije, koje ostvarujem na jedvite jade.

 

Tj prvo osporavaju garanciju, pa posle natezanja, pokusavaju da rese te problem, ali obicno se vratim sa novima posle tih servisa...

 

 

Najgore od svega, stari Z10 Italijan, koji sam uzeo pre 8 godina, i dalje ima fabricku mehaniku...

 

Dakle, povodom novog kvacila, koje je zamenilo prethodno koje je expresno proklizalo, da li tu sad na novom ima sta da legne, i da cekam, ili da se to odma resavam, tj da napravim prigovor.

 

Znaci naprosto kad ocu mic da se pomerim ceo auto malo vibrira, oseca se kako neki elementi ne nalezu svojom celom povrsinom.

Edited by bax76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma reklamiraj ti to odmah,mislim da nema tu sta da naleze. Kada je sve novo i lepo spakovano,ne sme da trese pri polasku niti da proklizava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma reklamiracu za koji dan, koji shit, samo je na popravkama....

3 stvari sredjuju vec mesecima, totalno neznanje. Nije mi jasno koji su to majstori.

Sent from my ZTE-SKATE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oterao sam ponovo auto u ovlasceni servis, evo kao potvrdili su da trese kvacilo, i to mesec dana posto je montirano, mada trese od trenutka montaze.

Auto ima previse propusta, pa ovo dodje samo kao kap u casi.

Sad cekam neke delove da dobiju, pa da vidimo kako ce i sta uspeti da rese, ima tu jos stvari za zamenu i stelovanje...

 

7500km predjenih, manje od godinu dana, prvo kvacilo izgorelo na 7000km, evo drugo se reklamira posle 500 km, jel trese, nov auto...

Edited by bax76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi lerma sa tim autom,uzas...ali sta da radis,samo se naoruzaj zivcima i polako,diplomatski ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...