kreator 288 Posted August 17, 2017 Ako ga nisi našao onda nema posebnog filtera goriva..Filter se nalazi na samoj pumpi benzina u rezervoaru..Moraš da odspojiš cevke struju odviješ pumpu izvadiš napolje i očistiš filter..Pisano je o tome više puta na forumu o toj problematici..Pojedini modeli od 99 god pa naviše nemaju posebne filtere goriva. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 18, 2017 @Bauuu Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Videćeš da tvoj auto nema poseban filter goriva, ima sito na pumpi (u rezervoaru), koje nije predviđeno da se posebno menja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dexa616 1 Posted August 18, 2017 Tacno je da fiat bravo 16 posle 99 nema posebnog filtera goriva nego je filter goriva u rezervoaru na samoj pumpi . Ja sam danas imao nekih poteskoca da upalim gore pomenuti auto na benzin , pa sam prvo skinuo crevo goriva u motornom prostoru i pustio da vidim dal dolazi benzin do motora. na moje iznenadjenje u flasu od pola litre je bilo poprilicno taloga. skinuo sam pumpu goriva i pogledao filter on je ceo i cist s obzirom da sam skoro menjao pumpu goriva. E sad odakle toliko taloga u samo po litre benzina nemam pojma. ali mi se cini da cu postaviti dodatni filter goriva. Sad imam problema kad dam gas na bezninu . auto prvo trokira ko da ce da se ugasi pa tek onda primi gas . dok na plinu nema tih problema. verovatno je prljavstina stigla do dizni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Memphis 15 Posted August 20, 2017 injektori su ti zaštopani. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bauuu 0 Posted August 28, 2017 @Memphis mas li prijedlog sta raditi po tom pitanju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 29, 2017 @Bauuu Ako su dizne zaprljane, skidaju se i ultrazvučno očiste. Ne bi trebalo da bude skupa ta operacija za sve 4, nešto mi ostalo u glavi da je oko 50 evra. Al' moguće i da je malo manje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted August 29, 2017 malo jace od 3000 ja platio pre 2 meseca, inace je 2800 kod ovog gde ja idem nego kod nas mora usisna grana da se skida. Neko kaze i da ne mora al aj sad... to je nekada bilo skupo Quote Share this post Link to post Share on other sites
dexa616 1 Posted August 30, 2017 Vako , da kazem da sam resio svoj proble koji sam imao . A on je se manifestovao tako sto kad dodam gas na leru auto prvo klone skoro da se ugasi pa onda primi gas . Problem je bio u novoj pumpi goriva , koja je imala manu sisicu na koju se kaci crevo goriva. Izgleda da ga je selna probusila i nije dobro dihtovalo. tako da sam stavio drugo crevo i sad radi normalno. Inace sam usput skinuo i usisnu granu i brizgace i ocistio sve od mogucih prljavstina a usput sam i postavio filter goriva u motornom prostoru. Tako da sad radi kako treba. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bauuu 0 Posted August 31, 2017 neshaoct malo sam se raspitao, kod nas (u BiH) to ima u Sarajevu i kosta 160km ili 80E za sve 4 dizne... Iako ja jos sto posto nisam siguran da je to to, niko mi konkretno ne zna reci sta je... uglavnom dok je skroz hladan motor malo stopa i onda ide ok, ali kad dostigne radnu temp. u po voznje pocne gubiti gas, nesto kao kad vode ima u benzinu, ali se ne gasi, na leru radi ok...medjutim kad dam gas ne prima nikako. ugasim ga pa upalim onda normalno ide koji kilometar, pa opet... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted September 1, 2017 @Bauuu nije ti to do dizni, on ako zagrejan nece da prima gas nikako pa ti ne bi mogao da ga upalis kad je hladan. zaprljane dizne se najvise primecuju kad je motor hladan, a ti imas veci problem kad se auto zagreje nego dok je hladan koliko vidim. prvo sto mi pada na pamet je struja, kablovi svecice bobina... ali mi nije jasan onaj deo kad ga ugasis pa upalis i on radi ok, ako je do struje zezao bi i posle gasenja-paljenja. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 1, 2017 @Bauuu Slažem se sa @kaskabgd da nije do dizni, jer kao što kaže, one kada su začepljene najviše brljave dok je motor hladan, jer tada treba da ubrizgaju najviše goriva (sećaš se one priče kako hladan motor troši više...to je zato što se tada ''naliva'' najviše benzina). Kad tako secka, hoće/neće da ide kad je zagrejan, gledaj svećice i sve ostalo što ti je već rečeno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bauuu 0 Posted September 2, 2017 kaskabgd i neshaoct hvala vam puno momci... a i kad je hladan, nakon sto prenoci kad ga upalim tek stopa malo, ono i hoce i nece, trza...ali krene i onda ide dok ne dodje do 90stepeni, onda krene da gubi gas tj.nece gasa nikako ali na leru i tad radi normalno... i jedna opaska na kaskabgd : i kad mi dodje do toga, ugasim ga i upalim pa onda radi ok, ali samo neko kratko vrijeme tj. 3-4 km pa opet isto... hvala vam puno, hajde krenut cu od svjecica i kablova, pa vidjeti sta dalje Quote Share this post Link to post Share on other sites