Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
bokija

Fiat Bravo/a benzinci - filter goriva

Recommended Posts

Bas je hladno ovih dana,ne mogu da uhvatim priliku da gurnem nos malo podrobnije oko kola.Moze li mi neko reci koliko filterai sita ima Bravo 1.2 16v 2000g,gde su orijentaciono,sta se menja a sta cisti i koliko kostaju.Iskreno koliko vam trosi po gradu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 5866

filter goriva kod 1.2 se ne menja pri redovnim servisima i nalazi se kod rezervoara, e sad tacno gde nisam ga skidao da bih znao ..

mali je potrosac to ako lepo vozis, na otvorenom 6l, autoput 7l (140+), i grad od 7-9l (zimi)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne zalim se ja toliko na potrosnju,poogotovu posle Keca.Samo kad hocu da cinculiram izmedju 2 i 2,5 RPM auto je mrtvo puvalo,jeste da samo klizi i nema zvuka ali nema ni snage kad ga zavrtim na 2,8 RPM onda zivne ali tad i zarezi onako zabarski,nije ruzan zvuk,naprotiv ali to vise nije cool voznja,jer te zvuk motora bukvalno tera da ga nagazis jos jace.JBG cak i kec mi je davao vise zivota istod 2,5 RPM.Pitam se da li se nesto moze uraditi jer ne mogu da verujem da je to to.Kad na malom broju obrtaja pustim pedalu gasa auto pocne da pliva,takodje kad sa malog broja obrtaja dodajem gas lagano auto takodje ima tendenciju da zapliva.Jel se nekom desavalo slicno?Pliva,ne trza ostro nego kao da je na talasima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 6336

Filter goriva je na samoj pumpi i menja se na odredjenoj kilometrazi oko 80000km. Ili ako ti vrisne pumpa. Ne moze da se cisti. Ako ti auto ide OK ne diraj nista. I od zaprljanog filtera ne moze da ti trosi vise moze samo da ne ide uopste.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 8087

provjeri svjećice, bobinu, kablove i ostale zezancije....

filter goriva vjerovatno nije...

Share this post


Link to post
Share on other sites
provjeri svjećice, bobinu, kablove i ostale zezancije....

filter goriva vjerovatno nije...

Ma kod ovog auta kao i kod svih nove generacije frustrrira sto se nista ne moze nastelovati.Sve on to kao sam uradi,ti samo menjaj delove...Koja dijagnostika moze da pokaze da postoji los kabal ili svecica nego astar,menjaj sve redom,a to moze svako.Moram da promenim ulje,kaiseve,spaneri svecice.To je valjda Bon-ton kad kupis auto,imate li jos neki predlog na sta bi se mogla obratiti paznja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

...ultrazvucno ocisti dizne... :cool

Ali, ne mozes ni ocekivati od 1.2 motora da ko zna kako dobro vuce...

Ni ja ranije sa Bravom 1.6 nisam imao zustru voznju na 2.000-2.500 rpm-a, kako i mozes da je imas sa 80KS na tom broju obrtaja... :cool

Ako bi taj auto kidao na 2-2,5K obrtaja, sta bi onda radio

na 4.000 rpm-a...

Kao da previse ocekujes od najmanjeg motora koji se ugradjivao

u Bravo... :cool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ne trazim ja previse,samo imam osecaj da se ne da voziti ispod 2,5 RPM,kaoda ce svakog trena izgubiti snagu.Keca sam mogao da vrtim i 1800 RPM u cetvrtoj,ovaj se odmah narogusi.Ne kazem.preko 2,5 je sasvim zivahan ali ispod pokazuje toliki nedostatak snage da mi vise lici na neku neispravnost nego na karakteristiku.Kec ima 15,2 Kg po KS a Bravo 12,2 pa opet ispade zastavin motor elasticniji.Mozda je stvarno u pitanju to sto trzucka na malom broju obrtaja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moracu,mnogo mi se svidja sve,osim navedene stvari.Bilo bi idealno ocistiti dizne i senzore a onda ga resetovati pa videti sta ce da bude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...evo sta ce da bude...

- Imao sam Bravu 1.6, koja je bila u odlicnom stanju, sve ocisceno, zamenjeno, isla odlicno...Svako [ od potencijalnih kupaca ] ko je probao taj auto, samo su govorili ''uh kako ide...i kako koci''

Kocila je tako dobro jer su bukvalno 3-4 meseca pre prodaje zamenjeni diskovi, plocice...

Onda sam kupio Stila 1.6, ista snaga motora, tezi auto od Brave...

Ide, ali....losije od Brave...Napuni on 4.000 rpm-a, ali treba mu vremena...Dodje i do 100 km/h, ali nema cimanja...nije to to...

Obavimo servis [ izmedju ostalog, promenim svecice, ultrazvucno ocistim dizne, podeseni ponovo parametri

elektronike, itd...itd ], sednem u auto, i...kao da nije vise isti Stilo sa istim motorom...Mnogo je lakse punio obrtaje...

Dakle, menjaj svecice [ stavi SAMO one koje Fiat kaze - jedne od njih su NGK ], ocisti dizne, neka ti ociste i srede ler gas...i da vidis drugi auto... :cool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala.nadam se da ce uroditi plodom.Prvo sto moram da uhvatim na sastanku u nedelju,gde ici za sta i koliko neke stvari kostaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 7551

Kao sto je vecina rekla ocisti dizne to je negde oko 50 - tak evra, nova dizna je 100 evrica...

Benzinski filter ti je sa desne strane ispod plastike pored tocka ( onaj mali spojlercic) ja ga menjam na svakim 20.000 - 30.000 hiljada , to nemora tako ali eto to je neki moj trip jer sam predhodno imao velikih problema sa pumpom na Golfu 2 GTI pa nebi da mi se ponovi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Hoces da kazes da sama pumpa nema nikakvo sito ili slicno,bas njesr.Kupicu filter,to je ok.Malo me buni sto pumpi treba 5 do 7 sekundi da bi stvorila pritisak,da nije to malo mnogo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 10757

Da li neko moze da mi da link do skice ili da opise kako je moguce doci do filtera za gorivo. Citao sam ovde da je ispod sedista suvozaca.

Ali da li se do njega dolazi iz kabine automobila ili mora na kanal. :)

Sam sam menjao polen filtera, filtera za vazduh.. pa mozdad mogu i ovo . ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

filter goriva ti se nalazi ispred zadnjeg desnog tocka na 20 cm imas plastiku/metal koji odvrnes i ispod se nalazi,malo je nepristupacno lakse je kad je auto na dizalici ili kanalu

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ako ga tu nema, onda se nalazi u rezervoaru kod pumpe goriva i to nije predvidjeno da se menja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 10793

Potrebni su malo bolji uslovi za zamenu istog.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 5866

na 1.2 bravu je u rezervoaru i on se ne menja vec cisti po potrebi .. mislim da je bas tako i kod hgt

Share this post


Link to post
Share on other sites

bravo 1.6 16v nalazi se tacno gde sam rekao ispred zadnjeg desnog tocka zasticen je kao nekim susplehom sad moguce da je kod drugih verzija tu kod rezervoara ali najbolje pogledaj, pa ako nije kod tocka - onda je ovo drugo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 10757

Hvala, HGT je malo nizak pa cu morati dobro da se zavucem... Naravno ne da menjam, vec da proverim. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima pravo boki,a sto se tice 1.2 on nema filter za gorivo.To na pumpi je sito a ne filter i zato ne filtrira ni deseti deo onog sto radi pravi filter vec samo brani pumpu od krupnijih komada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa nema gde da bude na drugom mestu ili je tu ili ga nema,bokija ima 1.2 kaze da to sto stoji kod rezervoara nije filter nego neka mrezica ,ali ako ga ima 1.6 ima ga i tvoj HGT i verovatno je na istom mestu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne,moj auto nema filter,ima samo sito na pumpi a vasi imaju filter bas tamo gde si rekao i izgleda kao onaj klasicni,univerzalni,samo je mnogo veci i sive je boje.Znaci nema nikakvo postolje za napajanje kao na dizelima i nekim vecim benzincima,samo cevka,ulaz i cevka izlaz ko i svaki univerzalac samo malo predimenzionisan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...