Jump to content
FAS Goran
Shix

Stilo 1.9 JTD - primanje gasa kao da je sa zadrškom?

Recommended Posts

Zdravo. Ja sam novi na forumu i nadam se da nije zasmetala ova nova tema.

Imam jedan problem pa bih voleo da cujem vasa misljenja.

Vlasnik sam fiat stila 1.9 jtd abarth. Uvezao sam ga prosle godine iz Svajcarske i za skoro godinu dana prosao sam 15 000 km. Nikakav problem nisam imao. Auto ima

abarth opremu, utegnut je i motor je u extra stanju.

Primetio sam da imam problema sa chip tuningom, a to je da po nekad nece da prima gas i posle nekoliko sekundi tj.kada dodje na 2500 obrtaja naglo se ubrzava, tj. aktivira gas. Menjao sam protokomer vazduha i sutra dan je bila ista prica. Zatim je ociscenj talog od loseg goriva sa motora i odmah

nakon toga je normalno radio. Posle 3 dana opet ista prica. Kao da ima neko podesavanje tog tuninga.

Da li neko ima iskustva sa tim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cip se ne podešava. Radi jednako od početka do kraja. ne može da bude da je dva dana dobar a posle da brlja. Problem je u nečem drugom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam takav problem imao sa EGR-om... Nesto poput toga mi se u pocetku desavalo, a onda sve cesce i cesce..,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro došao u klub obožavaoca "usisa" i EGR ventila. Retko ko nije imao opisani problem na jtd motoru, a on se javlja kada dodje u vreme kada mu više EGR nije za popravku nego za blokadu. Počinje od toga, ali trebalo bi i turbinu i dizne da pregledaš, očistiš...a protokomer može da bude, al ne mora da znači - ko što si video. Ume to da prevari čoveka i da tresne pare za tzv. BOSH, a da nije on u pitanju uopšte. I interkuler nije loše prokontrolisati, očistiti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se i ja ubacim sa jednim pitanjem. Egr ventil cu zatvoriti, al bi jos radio i ciscenje maf i map senzora, protokomera, usisne grane i leptira kao i dizni.

Stilo mi trosi kao upaljac 6l u gradskoj voznji, ali malo slabije vuce na nizim obrtajima. Nakon ciscenja EGR ventila situacija se poboljsala ali jos uvek to nije to, pa reko da oteram kod majstora da odradi sve ovo gore , ako nista barem iz predostroznosti ? Da li gornji postupak vrsi auto mehanicar ili bosista ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozes to sve da odradis kod Mikija u Tim servisu, btw kako je moguce da ti trosi manje nego sto mu je fabrika propisala?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Panther

Ja sam iz Sapca, a taj servis je, pretpostavljam, u Beogradu.

Sto se potrosnje tice, jbg ne znam sta da ti kazem :)

Edited by m4rk0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se deshavalo da pichnem gas do kraja a ono na bordu napishe Engine Fault i ja drzhim gas do daske a obratji ostaju,pustim gas,padnu obrati malo,opet dam gas do kraja i ostaje na tim obrtajima,gde je pao! :S

Inache meni Stilo takodje troshi kao upaljach po gradu,oko 6.4l!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Panther

Ja sam iz Sapca, a taj servis je, pretpostavljam, u Beogradu.

Sto se potrosnje tice, jbg ne znam sta da ti kazem :)

Ako si iz Sapca, onda idi u auto servis Ivanovic u Sapcu. Ljudi rade samo Italijane,ozbiljni su, extra rade, a nisu ni skupi, ja iz Lazarevca dolazim tu i odrzavam auto kod njih, a i slican problem su mi sredili pre par meseci! Rade sve osim limarije. Imaju i prodavnicu auto delova.

A so se potrosnje tice i meni je tako negde, mozda se sad poveca sa klimom, ali u principu, ako ne preterujem sa gasom, ne predje mi nikada 7 u gradu. Na otvornom zna da spusti i na 4.5

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Terza

Odlicno, kod njih cu to odraditi. Hvala

Inace, upravo od njih je moj majstor kupovao delove kada mi je radio veliki servis :)

Inace, koji simptomi su bili kod tebe, sta je uradjeno pa ti je problem resen i koja je bila okvirna cena. Mozes i na pp da mi odgovoris, ako je ovde zabbranjeno pricati o ceni :)

Edited by m4rk0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simptomi su bili slicni kao kod tebe, samo sto nije bilo pravila na kom ce broju obrtaja primiti gas. Obicno se auto gusio, ponekad je bilo teskoi u prvoj krenuti, za to vreme auto purnja izrazito crni dim, malte ne garez izbacuje iz auspuha, onda samo "prokine" dim nestane, i auto ide ponovo dobro, to se onda ponavljalo sve cesce i sve cesce, da bi mi se na kapiji servisa uasio i jedva je primio gas da udjem u servis....

Eliminisan je EGR, da li je radjeno jos nesto ne znam (poput ciscena usisa, maf, mar itd...)

Inace, nakon resavanja problema, smanjila mi se i potrosnja goriva...

Edited by Terza

Share this post


Link to post
Share on other sites

@m4rk0

Pri toj prosecnoj potrosnji od 6 litara po gradu da li mozes da mi kazes koja ti je prosecna brzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Terza

Zahvaljujem i ovde :)

@Panther

Po prvi put sam kupio euro 5 dizel pa sam resetovao trip iz znatizelje da vidim moze li jos manje da trosi :), jbg kasno sam video tvoju poruku. Inace, mislim da je bila prosecna brzina do 30Km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Panther

Po prvi put sam kupio euro 5 dizel pa sam resetovao trip iz znatizelje da vidim moze li jos manje da trosi :), jbg kasno sam video tvoju poruku. Inace, mislim da je bila prosecna brzina do 30Km/h.

Ok meni je 19Km/h retko predje 20 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav svima!! imam stila 1,9 jtd i kad mi obrtaji dodju na oko 3000 kompjuter mi izbaci Engine Fault,cim

pustim gas nestane mi upozorenje.da limoze nko da mi pomogne sa nekim savetom?Unapred zahvalan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav !

Imam problem na Stilu 1,9 jtd 85kw. ( problem se javlja kada dodjem do 3000 obrtaja auto nece da vuce pojma nemam sta je pa ako neko zna o cemu se radi bio bi mu mnogo zahvalan. isto tako kada vozim uzbrdo auto u drugoj brzini ide samo preko 2000 obrtaja cim ide ispod hoce da se ugasi a o trecoj da ne pricam nece nikako.)

Edited by skoze05

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

kad na Stilu JTD 115 na malim br. obrtaja, iz druge u trecu, ili iz trece u cetvrti, takodje i iz cetvrte u petu, cim promenim brzinu i dam gas, auto ne prima gas sve dok ne odpustim papucicu i opet dodam gas, tad prima normalno.

Imate li neku ideju, ludim od tkz majstora koji mi to jos uvek nisu popravili.moram da preuzmem stvar u svoje ruke.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...