sijerca 0 Posted May 27, 2010 zamijenio sam set kvacila tj. lamelu,korpu i potisni lezaj...i sve je izgledalo super,kvacilo mekano,nije visoko,cak je prestao i da trza prilikom kretanjaprosto da covjek ne povjeruje medjutim posle malo duze voznje po gradu,kada se to sve dobro ugrije desi se sledece...kada pritisnem kvacilo i polako pustam desi se da ono ostane na dnu i ne vrati se...kada se auto ohladi opet je sve normalno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vukajlo 4 Posted May 27, 2010 gornji cilindar kvacila, ili nije dobro odzraceno kvacilo, ili ne valja druk lager (ovo zadnje manje verovatno). Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted May 27, 2010 pa naravno da ces da odes tamo gde su ti zamenili da reklamiras to... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sijerca 0 Posted May 27, 2010 nisam imao problema sa cilindrom dok nisam ovo zamijenio....jedino da nije dobro ozraceno,koliko sam ja uspio da vidim ozracuje se samo na onom cilindrusto se nalazi na mijenjacu..pa naravno da ces da odes tamo gde su ti zamenili da reklamiras to... ja sam zamijenio... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted May 27, 2010 Tu se ozracuje. Ipak moze da bude da je i gornji cilindar los. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sijerca 0 Posted May 27, 2010 pokusacu da ozracim ponovo.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
TODORANELE 0 Posted May 27, 2010 Imam isti problem kao ti samo na lanči themi,zamenio sam gumice na oba cilindra dva puta sam ga ozračivao i na kraju se ispostavilo da je cilindar na menjaču imao mali ris gde je propuštao ulje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sijerca 0 Posted May 27, 2010 pa jesi mijenjao cilindar?jel sad ok? Quote Share this post Link to post Share on other sites
TODORANELE 0 Posted May 27, 2010 Nisam još uspeo da ga nadjem ali sam pozajmljivao od drugara samo da bih probao da budem siguran da je on u pitanju i kvačilo je sa njegovim cilindrom super funkcionisalo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sijerca 0 Posted June 6, 2010 ozraceno ali nista opet isti problem....nije ni bilo zraka u cilindrune gubi nigdje ulje....jednostavno kad se ugrije pedala kvacila ostane dole i to je to..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
srclaws 0 Posted August 13, 2011 Imam apsolutno isti problem. Zamenjen set kvacila, i nakon malo duze voznje desava se da papucica ostane dole i ne mogu da krenem. Pre zamene kvacila, sve bilo ok.Posle, kvacilo mekse, hvata nize ali papucica ostaje dole.Sumnja se da je otisao cilindar pedale kvacila. Sta jos pokusati pre zamene?@milovan Kako si ti resio problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted August 13, 2011 problem se resava za par min. Rasturi se cilindar na menjacu. Skine se gumica sa klira i porobas sam klip kako klizi u cilindru. Ako zapinje, obradis ga spolja za jednu desetu i sve montiras nazad. Javi se ako ne ide ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
srclaws 0 Posted August 15, 2011 Bio danas kod Gorana i on je rutinski sredio stvar. Kvacilo sad kao novo.Sve preporuke za servis Goran, mozda se ceka, ali se isplati! Quote Share this post Link to post Share on other sites
vivicav 1 Posted August 20, 2011 Lepo, samo, šta je bio problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
srclaws 0 Posted August 23, 2011 Klip je zapinjao u cilindru na menjacu i zbog toga je papucica ostajala dole.Ceo cilindar je od plastike i izgleda da se vremenom od zagrevanja deformise. Goran je u postu iznad objasnio postupak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
acikota 3 Posted July 5, 2013 Malo da osvezim ovu temu.Ima li ova pojava zaglavljivanja pedale kvacila veze sa nedavnom zamenom seta kvacila(da li da reklamiram kod istog majstora koji mi je ugradjivao set),posto mi se zaglavljivanje pedale pojavilo 2 meseca nakon zamene,i koliko moze da se vozi sa takvim kvacilom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted July 5, 2013 pa naravno da ces da odes tamo gde su ti zamenili da reklamiras to... Quote Share this post Link to post Share on other sites
acikota 3 Posted July 6, 2013 Samo je pitanje da li cu da stignem do tamo (iz Su u Bg) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted July 6, 2013 To je najverovatnije neki cilindar kvacila,ne mora uvek da bude samo kvacilo problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
acikota 3 Posted July 6, 2013 Citam ranije postove i nije mi bas najjasnija ta koincidencija-ljudi zamene set kvacila i nakon toga im prolupa cilindar kvacila.Zbog cega se to desava? Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted July 6, 2013 Imao sam isti problem posle zamene seta kvacila.Desava se samo kada su ove vrucine da koci ili cak zaglavi papucicu kvacila.Zamenjen donji cilindar (4000rsd) na menjacu i sve ok.Stari cilindar nema nikakvih ostecenja i probacu ovo sto predlaze Goran.Problem je poceo da se javlja i kod caletovog stila 2004,a nije menjan set. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MMica 0 Posted July 6, 2013 Isti auto, isti problem. Samo što sam ja već nekoliko puta skidao i čistio i podmazivao ovaj cilindar. Najduže je radio bez problema kada sam koristio teflon sprej . Lično , mislim da je problem u kočionom ulju koje nikad nije kompletno zamenjeno u sistemu a koje koristi i cilindar kvačila. Ovo ulje je veoma hidroskopno (upija vlagu) pa se posle par godina zato i preporučuje zamena istog u kompletu. E,sad ako se takvo ulje još i ugreje u gradskoj vožnji (često kočenje, stani-kreni) onda ono sigurno nema više onu sposobnost podmazivanja cilindra kvačila i dešava se da zaglavljuje. Nisam još to probao, ali kada budem zamenio ulje, javiću da li se ponovo zaglavljuje kvačilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
acikota 3 Posted July 6, 2013 Ali meni je zamenjeno ulje kad su mi radili set kvacila u Bg-u :-( (znaci pre manje od dva meseca)-Pri tome ,bila sam na onom besplatnom pregledu za Fiat-ova vozila u ovlascenom servisu u Subotici gde su mi uz pomoc nekog elektronskog testera otkrili povecanu vlaznost u istom tom ulju.Danas sam zakazala pregled u servisu i to u Su posto mi je majstor koga sam zvala da "reklamiram" kvacilo rekao da nikako ne dolazim za Bg sa tim problemom jer moze da mi strada zamenjeno kvacilo a on sumnja na taj cilindar.....poludecu....prodajem Stila i uzimam 500 L....U poslednjih 2 meseca sam pukla para i para na ovaj auto i svake 2 nedelje iskrsne nesto novo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted July 6, 2013 Tako je to sa kolima...samo bez nervoze i polako. Neka ti pogledaju cilindre kvacila i zamene ne ispravan. Resices problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted July 6, 2013 Stari cilindar kvacila se uklapa sa starim setom kvacila, jednako su troseni... zameni se kvacilo i cilindar prolupa. Imao sam isti problem. Stavio novi cilindar, uklopio ga lepo sa novim setom i miran... Quote Share this post Link to post Share on other sites