Jump to content
FAS Goran
zuzunovic

Stilo - Brke.Lamp Fail

Recommended Posts

Pošto vidim da se mnogi muče oko te instrument table i imaju nedoumice. Ako vam na instrument tabli pokazuje neku grešku ispisivanjem ili paljenjem neke sijalice, da bi ste ustanovili da li je u pitanju stvaran kvar na automobilu ili instrument tabla lažno prikazuje kvar, treba da uradite sledeće. Centralna elektronika ili BSI ili bodi kompjuter, zovite ga kako god hoćete, proizvođača Magneti Marelli koja vam stoji kod levog vozačkog kolena i na kojem se nalazi dijagnostički konektor je modul koji je odgovoran za ključ i prepoznavanje ključa, uključenje sijalica koje osvetljavaju razne stvari na autu kao što je upaljač za cigarete, sijalice za osvetljenje kontrolne tabla za klimu, zatim kontroliše žmigavce, svetla, svetla za maglu, svetla za osvetljenje tablice, stop svetla, zaključavanje svih vrata itd... itd... U tom modulu sa dijagnostikom možete u mernim blokovima videti stanja raznih stvari koje sam naveo gore i možete pogledati da li stvarno postoji neka greška, ako je pregledanjem mernih blokova gde vidite statuse svega i svačega, sve u redu i nemate grešaka a na instrument tabli imate grešku onda je neispravna instrument tabla.Svaki drugačiji način utvrđivanja kvara je nagađanje. Srećom kod Stila u mernim blokovima u ovom modulu je prilično velika pokrivenost stanja stvari koijma upravlja taj modul, što recimo kod dosta Mercedesa nije slučaj, pa je tamo veoma prost kvar veoma teško utvrditi odakle potiče. Na primer kod Mercedesa ne postoji merni blok u odgovarajućem modulu koji je zadužen za to a koji treba da prikazuje da li je hauba spuštena ili nije (postoji prekidač za haubu). Dok kod Fiata je to pokriveno u potpunosti. Ako ste udaljeni od mene i problem vam je dolazite kako bi ste rešili problem sa vašim ljubimcem a smatrate da vam ja to mogu završiti, nazovite pa se možda možemo dogovoriti kako da se reši a da ne dolazite. Zovite me isključivo na 0631834888. AKo vam mogu pomoći savetom i konsultacijom nazovite i pitajte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11.8.2014. at 11:52 PM, vaskex said:

Evo da podelim iskustvo sa ovom greskom:

 

kupio sam prosle godine auto i svo vreme je bio upaljen trougao i na svako paljenje se ispisivala greska. Nije mi toliko smetala kada sam ukapirao da nema veze sa ispravnoscu samog auta.

Zadnjih par meseci se gubila povremeno (na moje odusevljenje) i vezivao sam to za vlagu, sunce, meseceve mene, poplave itd. mada je istina da se totalno nasumice gubila. Medjutim, desilo mi se pre 2 nedelje da se sat resetuje svakih par dana... posle toga se tabla sama resetovala u voznji - jako neprijatno iskustvo kada ne znate da Stilo i tako moze da se vozi. I na kraju se vise nije palila uopste, mrtva totalno.

 

Skinuo sam tablu i odneo u servis. Kada su je servisiranu namontirali nije vise bilo nikakve greske.

Cena popravke me je izasla skoro kao nova-polovna tabla sa oglasa, samo sto bih i sa tom drugom morao da stelujem kilometrazu i dodatno gubim vreme i novac. Iskustvo je isto kao sto je opisano par stranica ranije:

das tablu i sacekas ispred radnje 15-tak minuta. Bio sam cak i krenuo da vidim sta se radi, ali mi je uljudno receno da sacekam napolju. Cak su stavili garantnu nalepnicu sa hologramom (mada na to gledam kao da su stavili da ne bih video sta je menjano na stampanoj ploci ako me bude zanimalo) i dobio sam 6 meseci garancije. Necu da teoretisem sta je moglo da bude neispravno (neki dotrajali kondenzator, otpornik, dioda, itd.) i zasto servis kosta skoro kao zamena table, jednostavno, nije mi se isplatilo da sam "cackam" i rizikujem da nesto dodatno pokvarim ali je definitivno greska u samoj tabli.

 

On 16.10.2014. at 9:43 PM, PEPECAPA said:

Imam isti problem vec 3 godine kada je sunce ili ti preko leta ne pali se greska,ali cim zahladni eto je Brke.lamp ,a sad cu vam reci greska nije uopste u sijalicama,senzorima i ostalim dzidzabidzama vec jednostavno gubi se kontakt ABS kompjutera i Borda ili ti komadne table to se desava kod stilica do 2003 godista kojima je komadna tabla ili ti cajgeri losijeg kvaliteta i na maticnoj ploci se pojavljuije neka  tecnost koja curi iz raznih otpornika i stvara kratke spojeve,crkava tabla i razne greske se pojavljuju posle cheka .Popravka je uglavnom oko 5000 dinara na studenskom gradu neki autoelektik,ali se moze naci i jeftinije ima neki lik trazio mi je 30 e.Znaci greska nije trajna i brise se sama a ABS radi normalno samo  Bord pishti

 

Moguće rešenje problema u instrument tabli: http://www.fiatforum.com/stilo/343761-brake-lamp-fail-fixed.html
 

Ako je samo ovo u pitanju, kristal na ploči od table onda je to izuvanje sa cenom:rant:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvarcni oscilator je od 32 do 36 dinara po radnjama :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na jednom mom Stilu se desilo da su poceli da se gube brojevi kilometraze.

Zovem majstora  koji se razume i dodje ,skine tablu i uzme malu cetkicu sa metalnim vlaknima i sastruze  bele fleke koje  su bile na  jednom delu  stampane ploce.

To je trajalo par minuta  da ne kazem desetina  sekundi i posle toga je sve bilo u redu.

Dali je to slucaj i sa zutim trouglom vrlo lako da je moguce i zato te popravke tipa 15 minuta toliko i traju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega je imao isti problem, ali samo kada je vlažno vreme. Jednog dana mu se totalno ugasila tabla isto kao i meni. Rešio je problem tako što je samo prelemio kondenzator (jedini na celoj tabli).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema na čemu, komšija :D , ne dajte da vas prevare "majstori" za deo koji košta kao pola kutije žvaka! U redu je da se naplati rad i znanje, a ne bezobrazluk.

Edited by vaskex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve sijalice ispravne, sve šljaka punom snagom, izbacuje Brke. Lamp fail, pominje neko senzor pritiska ulja? Jel može biti samo automat od 300,400 din jednopinski ili mora baš onaj od 5 soma?

Sent from my F3111 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu da poverujem da pritisak ulja moze da spada pod sporadicne greske kao sto je brke fail? Ne bih rekao

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisali su ljudi iz iskustva, zato je i meni cudno.. Drugar elektricar je na par stila to izvalio

Sent from my F3111 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka bude ali nema logike nikakve, niti da bude pod brke fail niti cak da spada pod "zute" greske. Pritisak ulja je uvek i svuda bio crven :)

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam druže, to stoji da je uvek crvena lampica, ja samo prenosim šta su mi rekli, nema logike ali jebiga..

Sent from my F3111 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

A koji problem.imas ti uopste? :) Kad ti je pojavio brke?

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Žuti trougao, na dijagnostici Oil pressure switch :D

Sent from my F3111 using Tapatalk

Check se ne pali ništa

Sent from my F3111 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eee tako vec moze :D
Viktore, si corav ti? :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...