Jump to content
FAS Euroauto Goran
zlox

Fiat Stilo JTD / MJet - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Juce stilo nije hteo da upali, ni tablu ni nista. Reko ajd akumulator riknuo, iscimam caleta i upalimo ga na kablove.

posle toga sam ga u toku dana jos par puta vozio i palio je sasvim normalno. Danas vise nece da upali, cak ni na kablove. Malopre sam povezivao kablove, ovog puta kad probam da verglam, ugasi mi tablu, okrene jednom, i stane. Probao nekoliko puta i isti efekat. (probao sam i da otkacim moj ak i samo na kablove da palim, isti efekat)

jeste prazan akumulator (pokazuje nekih 6V), ali bi bar sa kablovima trebao da upali. Akumulator je (mislim) 72ah, black horse, i kupljen je pre 6 meseci.

preko svega ja ujutru treba da krenem na kop, ali uzecu od matorog kola. :wallbash:

ima li neko neki savet ili bilo sta, da znam sta da planiram od servisa kad se vratim sa planine...

jel elektronika.. sta je.. HELP

prvi put da sam prokleo auto.. a obozavam ga.. vec pocinju da me nerviraju gremlini, i poceo sam da razmisljam o zameni :crybaby:

Edited by Zlox

Share this post


Link to post
Share on other sites

boki, ali ja sam otkacio moj akumulator, i direkt na moje kleme zakacio caletov kablovima..

dok je moj bio zakacen, nista od elektronike nije radilo, ni tabla ni nista. kad sam zakacio caletov, (sa vectre dizel), upalio je tablu, i toliko.. znaci nije samo aku....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glavi dajem da ti ne valjaju kablovi.Niko od nas nije svestan kako treba da izgledaju pravo kablobi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

samo zameni akumulator i sevaj na kop,jedini problem je on sve ti je ostalo ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

miki a sto onda nije hteo ni sa drugim akumulatorom da upali?

sve u svemu sad realno nemam vremena da se cimam oko njega.. pakujem se i da probam da odspavam malo, u 4 ustajem.

sumnjam da je samo aku (kamo srece da je samo to.. ovaj je pod garancijom.. a i nov je 5,6 K din).. jer sam probao sa drugim i opet nije hteo da upali. taj drugi je nov, dobar, radi.. od dizela 2.0 TDI...

@bokija... brate juce sam na te iste kablove upalio auto? sto danas ne bi uspeo? (ako je samo do kablova)

Edited by Zlox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Divca kabel malog preseka,oksidira u stipaljci,posle par pokusaja izgore licne zbog lose provodnosti i na kraju imas neispravan kabel koji pokazuje da je dobar kad zakacis unimer al cim povuce opterecenje...mrka kapa.Da si premestio ceo akumulator i ocistio kleme sve bi bilo OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo sta se meni desilo. Stari akumulator crko i kupim novi. Stegnem kleme, i sve Ok. Ujutro odem na posao, parkiram. Vratim se, dam kontakt i posle jedne sekunde mrak na tabli...nista, ne moze ni da zavergla. Pomislim, imam skrivenog potrosaca. Iscimam taksiste, jedva nadjem nekog sa kablovima. Dok je on dolazio ja otvorim haubu, uhvatim plus kabl i on mi ostane u ruci... :realmad:

Dakle, novi akumulator je imao malo manju debljinu plus stubica, a Stilova klema ima neku plastiku koja dozvoljava da stegnes do odredjene granice. Posto je stubic plusa tanji, klema se slabo drzala, iako sam imao osecaj da sam je stegao. Otkinem tu plastiku (crvene je boje), stegnem kako treba i sada je sve OK.

Totalna glupost, a ja sam bio ispizdeo jer sam mislio da imam ko zna kakav problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mnogo puta su me prodali kablovi,bokija ti napisa sve po PS-u.kad je aku na kolima los mora ponekad da se ostavi povezan i po 15-20 min sa drugim autom koji radi da ga bar malo dopuni jer i los aku vuce deo struje sa ispravnog.za servis sam na kraju pravio sam kablove a jedna kljesta(stipaljku) platio preko 1000din jer kupovni kablivi su u 99.9% pravo djubre.postoji neka verovatnoca da te zeza altenator ali sa dobrim aku na kolima ne preko kablova opet bi trebao da upali

Share this post


Link to post
Share on other sites

dragon to mi se desilo kad sam uzeo stila.. tako da tu caku znam ... nije to :)

ajd kad se vratim za par dana.. napunicu moj akumulator, ocisticu sve.. pa cu da probam.. kazem opet - nadam se da je samo acu i losi kablovi, jer je to najlaksa i najjeftinija stvar.

laku noc, hvala na pomoci, pa javim do vikenda sta je bilo

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemoj puno da se pouzdas u punjenje tvog aku ako je pukla neka celija mozes ga puniti do topljenja nego skini taj drugi sa opela pa probaj.lepo se odmori i sretan put

Share this post


Link to post
Share on other sites
Glavi dajem da ti ne valjaju kablovi.Niko od nas nije svestan kako treba da izgledaju pravo kablobi.

verovatno su kablovi sa buvljaka oni ko prst debeli a unutra 4 kvadrata provodnik

a stipaljke bakarne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za te stvari. Kabl duzine max. 1,5-2m, min. presek 16 kvadrata i to licnasti naravno sa sitnim licnama. I kvalitetna jaka kljesta. Pa to treba da progura preko 100A!!! A ovi sto kupujemo su uglavnom dovoljni samo za peglicu ili yuga. A najbolja varijanta ako kvalitetnih kablova nema, onda jedino premestanje akumulatora. Ako je u datoj situaciji moguce...

Pozdrav...

Edited by etibor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akumulator ti je skoro sigurno zveknuo, ako je star 6 meseci vidi reklamiraj ako si sacuvao racun i garanciju! To sto nije hteo da upali na kablove preko akomulatora ili direktno kabal na kabal je zato jer su ti kablovi losi! Ovi kablovi koji se relativno jeftino prodaju su taman toliko i kvalitetni ( uprethodnim postovima je sve lepo receno). Ako su tvoji, mozes u kucnoj radinosti da ih prepravis i imas kvalitetne tako sto ces kupiti 4 metara licnatstog kabla 14-16 kvadrata i lepo to uklemujes na ona klesta i da te Bog vidi!

Skoro sam video kablove koji kostaju celih 35 evrova, 16 kvadrata, stezanje je nesto poput tzv. "smrt" klesta sto omogucuje dobar kontakt i naravno minimalne gubitke struje. Lepo dizajnirana klesta koja su sem onog unutrasnjeg dela koji hvata klemu i stubic cela presvucena debelim slojem plastike sto iskljucuje mogucnost da dodje do kontakta sa nekim drugim predmetom. Stvarno kvalitetna ali i cena takodje!

Edited by chila

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo ja stigo sa planine... cale zvao nekog majstora da baci pogled na auto u medjuvremenu, izgleda je anlaser ujebo stvari iz nekog razloga. jer ni sa novim aku nece da upali. sutra ga slepam do servisa pa cemo da vidimo sta ce da kaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

pisi koje muke ga snasle kad zavrsis posao

Share this post


Link to post
Share on other sites

IT's ALIVE :)

anlaser ziv... ladno bio neki prekid u kablovima do akumulatora. neko je lose preklopio kabli i on vremenm ispucao..

znaci sve radi, zamenili mi 1 kabli, i cekam da mi srede akumulator.. jao zivote. a skidali ljudi sve zivo, i slucajno im posle par sati sinulo da provere kablove. pokazao mi posle lik tacno se vidi da je guma na kablu otvrdla i postala nekako "plasticna" ali je bilo na nedostupnom mestu pa ga niko nije video na prvi pogled..

doduse ostavio sam auto da mi zamene sva svetla, srede prekidac za rikverc svetlo (u menjacu) i jos par stvari. al bitno da je ljubimac OK :)

ako sve bude ok do sutra (a nadam se da hoce) odma teram Stilo na planinu da vidi sneg.. dok se jos nije otopio sav :D

Edited by Zlox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto rece Dragon uvek je neka glupost na kraju.

Samo kada uzmes auto stavi akumulator na punjenje, i dobro ga napuni, za svaki slucaj. :)

A zasto prekidac za rikverc svetlo? Nije ti radilo uopste ili te je zezalo? Pitam posto ja sumljam u prekidac kod mene, sve radi, ali kada ubacim u rikverc kao da mi na momenat povuce mnogo struje pa mi svetla na centralnoj tabli ispod radija "bliknu" u trenutku ubacivanja u rikverc.

Pozdrav...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma bitno da radi :) a stoji da ga umalo nisam eliminisao jer me je izdao u najgorem mogucem trenutku. odlepio sam i vec mi je bilo muka tih gremlina koje stilo drzi kao podstanare :wallbash:

a prekidac za rikverc svetlo menjam (najverovatnije) jer mi ne pali rikverc svetlo. tj upali ga jednom od 20 puta.. i to vrlo cesto ako predjem preko neke rupe. rece lik da ce da pogleda da mozda nije neki kontakt, ili je taj prekidac otiso.

ne vuce mi struju, bar je to (ZA SAD :) ) okej

Edited by Zlox

Share this post


Link to post
Share on other sites

rikverc svetlo.. samo kontakt bio labav pa buxna ispala.. i to sredjeno..

jos samo par stotina za soferku, limariju, stopke i servis.. i zadovoljan sam (ima neko da mi pokloni par stotki :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ a sta ti je sa limarijom?

za soferku da te ne pitam verovatno ti je prsla ko i moja.To moze da se sredi kad budes osiguravao auto sledeci put .

Share this post


Link to post
Share on other sites

e pa trt.. nije samo kontakt za rikverc svetlo :S opet ne radi morace opet u servis :(

limarija je pretrpela par ogrebotina (zadnji branik by ortak, levo krilo by cale).. prag je ulubljen u crnoj gori pri bezanju od kamiona (by zlox)

soferka naprsla oko nove godine. sneg=rizla=crta od 20cm (kako da sredim to sto se tice osiguranja?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...