Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
lukatim

Fiat Bravo / Marea 1.9 JTD - problem sa snagom

Recommended Posts

Cao svima,

Nov sam na forumu i od skoro sam vlasnik pomenutog automobila 2001 godiste.

Desava se sledece, kada dam "pun" gas broj obrtaja se normalni povecava do 2500 obrtaja i onda posne da varira, pada pa se podize a zvuk motora je sve jaci?!

Cini mi se i da nema snagu kakvu bi trebao za tu kubikazu da ima.

Sta to moze da bude? Unapred zahvalan na odgovoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa tesko je ovako napamet ali turbina treba da pocne da puni od negde 1800-2000 obrtaja mozda je nesto drugo gusi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam u servisu i mijstor mi je otkacio "dzek" od protokomera i auto je poceo nesto bolje da radi.

Kaze ako se isto ponovi da bi trebao da kupim nitro sprej i da se ocisti protokomer...

Probacu i to, mozda upali... Ipak sam laik za ove stvari pa je bolje da pitam. :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

probaj sa ciscenjem protokomera ako ne uspe zameni ga i vozi se ko covek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije uspelo :(

Kada postepeno dajem gas sve je ok ali kada naglo stisnem gas, recimo pri preticanju broj obrtaja i zvuk motora se brzo povecavaju a brzina ne zatim kazaljka broja obrtaja naglo padne na normalno i ubranje nastavlja sporo

Share this post


Link to post
Share on other sites

To meni lici na slajfovanje lamele. Cim se tebi povecava broj obrtaja a auto ne vuce, znaci da kvacilo ne prenosi obrtaje sa motora na menjac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je lamela osetio bih uzbrdo da ne vuce a ne samo kada naglo pritisnem gas i to u IV ili V brzini dok recimo u II i pri najjacem gasu auto savrseno vuce?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne može da rastu obrtaji a auto da ne ubrzava bez proklizavanja lamele.