Jump to content
FAS Goran
joca djavo

Stilo 1.8 / 1.6 / 1.4 / 1.2 16v - prvo paljenje ujutru

Recommended Posts

Imam pored gore navedenog problema sa jutarnjim paljenjem i u prvih minut dva loseg primanja gasa i gasenja i PROBLEM sa GASOM. Kada vozim auto na gas to nije moguce u intervalu obrtaja 1500-2000 jer auto se katastrofalno trese i cima napred nazad. Kada prodjem kroy taj opseg obrtaja sa gasom bez zadrzavanja gasa od 1500-2000 obrtaja nemam problem. Sako kad pokusam da ga vozim u tom opsegu duze od 2-3 sekunde??? Sta da radim??? Pomagajte. Isao sam i na servis TNG uredjaja i pratili smo rad na racunaru skoro 2 sata u voznji i nista nisu uradili. Osecam se odvratno u gradskoj voznji .. Unapred hvala. Svecice su nove NGK. Ulje trosi oko 3 litra na 10.000, 10W40 ali sam prestao da sipam seleniju samo TOTAL ili ovaj novi MOTUL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neko moje isustvo je da sam sa NGK imao problema. Stavio sam Bosch Super 4 FR78X i auto ide mnogo bolje. Ranije sam imao problem do 3000 rpm nije hteo da vuce, tek posle zivne malo. Sad non stop vuce. Druga stvar, posto si iz KG ako si ugradio gas kod Rase, onda me nista ne cudi. Meni su stavili pritisak gasa 1.5 bar i auto mi se gasio na leru i seckao na nizim brojevima obrtaja itd... Kad sam smanjio pritisak i ponovo kalibrisao uredjaj, sve je ok. To sam radio kod Dragana Struje u Kg.

Sto se tice probema sa prvim paljenjem, skini konektor za dizne i premeri otpor izmedju srednjeg sirokog kontakta i ostala cetiri. Otpor treba da bude od 15-17 ohm, ali ujednaceno na sve cetiri dizne. Ako nije, neka dizna ne valja. Ako je i to OK onda ciscenje dizni...

Nadji na google "stilo injector circuit test".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

u pitanju je problem sa Stilom 1.6 16v iz 2002.godine...za vreme ovih jutarnjih hladnoca je palio super ali je uvek imao problem sa kretanjem-sacekam par minuta da se zagreje i kad hocu da krenem on zadrhti kao da mu motor nije pericvrscen za sasiju, trese kao lud...posle nekih 10-ak minuta voznje sve bude ok i kretanje je normalno bez vibracija i treshenja...da li neko ima ideju sta bi trebalo da pogledam?

Pozz

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dizne prave problem kad je motor hladan i napolju hladno jer tada trebaju da brizgaju najviše goriva, a kada se ugreje onda se smanjuje količina goriva koju brizgaju i tada to njihovo začepljenje ne dolazi toliko do izražaja.

Naravno, lakše je proveriti svećice, a neće ni da škodi. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo,

Primetim da ujutru kada je jak mraz, auto pali bolje (bukvalno na pola ključa) nego kada je temperatura veća. Jutros mraz, pali na pola ključa, u toku dana toplije pali na verglanjem od 1-2 sek.

Majsror mi kaže da komp. registruje temperaturu i startuje sa hladnim startom.

Nisam primetio prethodnih godina ovo, ali sam ove godine reparirao ecu pa ecu sada regulise paljenje.

Molim za komentar.

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li Stilo ima neki starter ili nesto slicno?

 

Desava mi se da nece da upali iz prve vec zavergla par puta i onda grune.Ali ako je prvo paljenje ujutru po ovom minusu i kad kresne posle 3-4 verglanja padaju mu obrtaji i onda moram malo da dodam gas da bi lepo pokopcao.

 

Akumulator nov,pre mesec dva uzet,svecice menjane i dizne ciscene preventivno kad sam uzimao auto.Pumpa goriva kontrolisana prosle godine zbog nekog drugog problema i ispravna.Greske nikakve ne izbacuje.

Jedino mi pada na pamet neki starter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav starter?

Trebaju ti grejaci, oslabela kompresija pa nece da sastavi, ili ti mrzne benzin u filteru :D

Moguce da neki senzor ne cita lepo temperaturu i sl. a mozda su i dizne ponovo prljave.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa od cega da se isprljaju majku mu,samo najskuplje gorivo sipam :)

A alternator i alnaser,moze li nesto oko toga da zeza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma po verglanju... Ako ti normalno vergla, onda nije ni aku, ni anlaser. A i oni da su loši, benzinac će uglavnom da pali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa vergla normalno,samo sto mu zavergla par puta pre nego sto kresne.A pri hladnom startu posle kresanja malo spusti obrtaje...pa ja pipnem gas on pokopca i sve bude ok.Kanije ne obara obrtaje ali vergla par puta.

Moram sve to proveriti posle praznika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja neki drugi kriterijum kad je benzin u Srbiji u pitanju nemam.Od svega sto se nudi nekako mi je to najveca sigurnost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam, i ja sipam ED onaj najskuplji, sa aditivima, ali isto je to sve...

Za ED naravno da nije, da ne off-ujem dalje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Step motor ima ulogu i sauga mene je na puntu zezao.Zato sam ga i spomenuo treba i proveriti ona vakum creva

Edited by @bane@

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...