ilkebgd 0 Posted February 22, 2010 Punto 2 1.28v iz potpisa... Povremeno je pocelo da mi se desava sledece: auto upali iz prve ali radi jako jako lose, zapravo rekao bih da radi na 2 cilindra i onda kad mu dodam gas prvi put do npr 2500-3000 rpm, nakon toga prestane da radi tako i pocne da radi normalno na sva 4 cilindra... i posle toga koliko god da vozim, cak i stotinama kilometara, svo vreme radi najnormalnije... Sta bi to moglo da bude? Procitao sam temu vezanu za problem ECU-a na puntu 1.28v, i tamo je jedan forumas izneo upravo ovakav problem i dobio je odgovor od Mikija da to nije do ECU-a, jer ne bi ni kasnije radio normalno... ako me pamcenje dobro sluzi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted February 22, 2010 mogu da budu uzrok kablovi ili svecice ali nesto mi sumljivo da se kod tebe mozda radi i o prljavim diznama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ilkebgd 0 Posted February 22, 2010 Svecice su menjane prosle godine, stavljene NGK BKR5EZ i presao je od tad oko 8000 km... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted February 23, 2010 onda proberi kablove,bobine i dizne Quote Share this post Link to post Share on other sites
shime1982 0 Posted June 8, 2013 (edited) Punto 2 1.2 8v iz potpisa... Povremeno je pocelo da mi se desava sledece: auto upali iz prve ali radi jako jako lose par sekundi kao da radi na 2 cilindra i onda kad mu dodam gas prvi put do npr 2500-3000 rpm, nakon toga prestane da radi tako i pocne da radi normalno na sva 4 cilindra... i posle toga koliko god da vozim, cak i stotinama kilometara, svo vreme radi najnormalnije...( nove svecice,kablovi,ciscene dizne,akumulator,mali servis)Šta sad ? Edited June 14, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted June 8, 2013 Neki kontakti, bobine, ecu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted June 8, 2013 Teško da se komp tako ... Dovod goriva, plovak i ventil ... Možda čak nove svećice... Quote Share this post Link to post Share on other sites
baki nis 6 Posted June 9, 2013 Meni sr desava sledece...prvo paljenje,upali bez problema,radi normalno 3~5 sekundi a onda se ugasi...drugo paljenje,upali i radi na dva cilindra 3~5 sekundi,a onda se ugasi...treće paljenje,upali,radi normalno,a onda se natežemo da primi gas,tj dok ne proguta knedlu,kad primi gas radi bez problema (ali je još uvek prisutna mala knedla prilikom davanja gasa) a kad prebaci na plin,svi problemi nestaju.Primetio sam da se to dešava na odredjenoj jutarnjoj temperaturi ,10~15 stepeni,jer je počelo da me zeza jesenas,pa cele zime nije,a počelo je čim je otoplilo.Pretpostavljam da su dizne,jer da je do struje (svećice,kablovi,bobine...) problema bi bilo i na plinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted June 9, 2013 Baki, slazem se ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
shime1982 0 Posted June 10, 2013 Stavljene nove svecice NGK bkr5ez pre 1500 km,probao sam da ga vozim na benzin,normalno ide i normalno prima gas,ne znam da li bi se normalno ponasao da je dovod goriva ili plovak? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted June 10, 2013 Mnogi su posle stavljanja novih svecica vracali stare jer nove nisu bile dobre. To se i meni desilo.Mnogi su cistili dizne pa su utvrdili da se jos gore ponasaju. Nisam imao tu "srecu" ! Mnogima radi pumpa goriva ali ipak nema dobar pritisak...Mnogi su utvrdili da im ventil u plovku ne zaptiva pa se po pokretanju motora javljaju vibracije jer nisu sve dizne napojene gorivom a mozda pri tome neka i curka.drugima pak, racunar pavio probleme dok ih nije ostavio naputu. Ovako mi deluje da nije slucaj kod tebe.Opet neki su imali taj slucaj da im je bobina probila pa malo radi malo ... Pukotina jedva vidljiva.Ovih slucajeva sam se setio, a neko ce verovatno dodati neko svoje iskustvo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted June 11, 2013 godine bratac godine...ipak je to vozilo strao 11 godina... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidzo 2 Posted June 12, 2013 (edited) Imam i ja neke slične čudne simptome. Elem danas nakon kiše upalim auto i on trokira, kao da radi na dva klipa, isto i kad dam naglo gas. Provozam se nekih 700-800 metara ( može da se vozi kad se miluje gas) ugasim, sačekam 5-6 minuta upalim i radi i ide sasvim normalno To mi se već drugi put dešava i zajedničko je da se dešava nakon obilnih padavina (auto je parkiran na travi) Svećice,kablovi,čisćene dizne,akumulator ništa nije dirano (s tim da mi je prije par dana akumulator zakazao jer nije paljen par dana), kao kod druga Šime, Mali servis je u planu za nekih 1000km , a koliko vidim biće rađeno sve gore nabrojano. Edited June 12, 2013 by Nidzo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijo 0 Posted June 17, 2019 (edited) vase misljenje i iskustva menjao sam kablove svecice bombinu i dalje mi auto radi na 2 ili eventualno na 3 klipa jer je moguce daje u pitanju ecu. na italianskom se kaze centralina molim vas za savet mislenje i iskustvo Edited June 18, 2019 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted June 17, 2019 Moguce, to im je boljka 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 18, 2019 @Mijo Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo, plus baci pogled i na ovu temu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37364-fiat-punto-mk2-12-8v-rešenje-ecu-problema/ Quote Share this post Link to post Share on other sites