Jump to content
FAS Euroauto Goran Vlada
oktopod

Poređenja HU / plejera

Recommended Posts

Podvarak HU je bruka... :)

Da elipse Panasonic četvorosistemci su pozadi... Trese mi se retrovizor samo tako :)

Samo sada moram da menjam one u vratima fabričke jer će mi razvaliti membrane... :)

A displej je crn samo je zbog kamerice ovako mob je to... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogu samo da ti kazem da moje fabricke Nokie u vratima jos uvek odolevaju Alpini bez ostecenja.Prosto mi dodje krivo dry.gif Imam spremne zamene u obliku SAL Orange 160mm al nikako da stignem da sredim.Al ko sto rekoh,posto sam cuo da je Alpina los uredjaj moracu i nji da promenim za nesto sto mi bolje ide uz kupacice gacice.whistle.gifSta ces kad se nema za Clarion.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sashabg

Kako si namestio da ti radi bez kontakta?

Kako si uspeo da ti dobro hvata stanice, ja od pre par dana ne mogu da uhvatim TDI više? :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo sam utakao euro dzek i tako radi po default-u bez kontakta :)

Vidi tebi su verovatno u servisu okrenuli crvenu i zutu zicu kako bi radio samo na kontakt. Mada sta ga znam... :) Ovako meni stalno vuce struju i kada je ugasen bez plocice... Ukoliko ne bi vozio par dana kola tesko da bi upalio :)

Ista prica i za antenu. Kabl u kabl i bez greske... Isto kao na fabricnom nema razlike...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to što ti stalno vuče struju i nije baš pametno...

Meni rekoše da je softverski namešten tako, podvarak reče da ima fora u audio servisu da se uradi samo ne reče u kom tj koja fora :D

A ako prelistaš temu videćeš da nisam jedini kojem je slab prijem stanica, stvarno je žasu i stvarno ne hvatam TDI od pre neki dan iz čista mira...mislim ručno bi ga ubo, ali automatski scan ga preskoči, stavio sam i na lošiji kvalitet FM prijema, džaba...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam pojma meni radi radio odlicno... Za sada... Mada i na drugoj Alpine mi je isto ok radio... Sta ga znam...

A što se ovoga tiče meni nije problem jer ga noću skidam iz kola jer sam jel te u blokovima i ne želim ni da razmišljam... A i noćas kada sam se vraćao ispred zgrade zateknem tri "klinca" kako obijaju Ladu Nivu i vade kanap za vuču i još nke sitnice. Tipa imaju po 18godina...

Tako da "lopovske" ekipe ne spavaju a ja želin da se sa Alpine družim duže vreme tako da moram da je sačuvam... :)

Tu su samo te dve žice bitne i njima određuješ načn povezivanja. Ja sam u drugim kolima napravio prekidač jer sam jelte hteo da mi radi i dok sam kako ti kađeš u šumici... :) mnogo dobra fora... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo sam utakao euro dzek i tako radi po default-u bez kontakta :)

Vidi tebi su verovatno u servisu okrenuli crvenu i zutu zicu kako bi radio samo na kontakt. Mada sta ga znam... :) Ovako meni stalno vuce struju i kada je ugasen bez plocice... Ukoliko ne bi vozio par dana kola tesko da bi upalio :)

Ista prica i za antenu. Kabl u kabl i bez greske... Isto kao na fabricnom nema razlike...

Pa i meni su samo utakli, ne verujem da su menjali raspored žica, niti mi ima logike ta priča..

A ti vidiš reče da ti struju vuče i ugašen, bez pločice, i to mi je bilo malo čudno :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ne vuce struju ugasen bre, vuce al to je neki standby minimalac. Pa vukao ti je i fabricki blaupunkt pa se nisi zalio :) Dodji do mene ako hoces da ti prespojim da radi stalno...

A radio prijem je bio perfektan, toga se doobro secam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako nema loguke da vuče struju? :)

Prilikom kupovine i ugradnje prvog Alpine player-a povezao sam ga da radi uvek. Nisam auto pomerao 4 dana i nism mogao da upalim. Reklamirao sam akumulator nakon toga ni ne sluteću da je u stvari player potrošač. Uzeo sam sa ampermetar i merio. Kada ga odvežeo os struje skroz padne potrošnja na nulu. Čim ga prikopčam skoči na 0,16A ako se ne varam. Pričao sam sa servisom Alpine tada pre 2 god i rečeno mi je da je tako uređaj napravljen i da se zato namerno montira na bravu da radi samo na kontaktu. Zato sam ja crvenu žicu prekunuo i napravio prekidač i od tada nema problema. Raspitaj se i videćeš da sam u pravu.Ili još bolje kada ga namontiraš da ti je stalno na naponu neka ti električar izmeri a ti skini i pločicu pa ćeš videti... :) Ako se ne varam žuta mu obezbeđuje napon za memoriju i podešavanja i crvena za rad. Crvena se kači na bravu i prekine joj se dotok struje kada nije u kontaktu... Prekidač i slušaš kada želiš i posle samo isključuš i nema potrošnje a čuva ti podešavanja i memoriju... :)

Radio jeste perfektan... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne pije mi vodu da prica, meni je auto bio parkiran 10 dana na moru pod ciradom i upalio je na pola kljuca sto bi rekli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam isti potvrdan odgovor dobio u sevrisu i od uvoznika...

Mada je meni stajao auto 5 dana i bio je minus (zima) i sasvim dovoljno da ga malo umrtvi a bio je nov akumulator... Jbg toplo je toplo...

Pronalazio sam tada na raznim forumima da su ljudi imali isti problem... Jbg ja sam siguran jer sam precizno sam merio sam kao i kod električara... Sa ovim sada novim nisam merio niti mi pada na pamet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cek, ako ti vuce 160mA u stendbaju to znaci da ce akumulator od 60Ah iscureti za ~360 sati sto je negde oko 15 dana.

Si merio ti potrosnju bez povezane alpine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da i padne na 0 :)

Više puta ponavljao proceduru i uvek sam je priključivao bez pločice. Jbg zima i aku 55Ah... Kada se vozi svaki dan ili svaki drugi sve je ok. Ali kada je uključim i pojačam na 22 baš vuče... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just for the record,auto ne bi smeo da vuce preko 30mAh u stand by modu sa svim zastitnim sistemima,...

Tako da ako ti vuce sam Player 160 definitivno je u njemu problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogu vam reci da ni malo nije los sony bt mex-2600 pa nadalje! Daje cist i kristalan zvuk...Meni se ne primer tresu prozori i ako nemam vufer! A mogu misliti kakav je 5700 koga jos nema u Srbiji sa predizlazom od 4 volta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cek, samo da razjasnim sebi...

Znaci ako se utakne po default-u (tj. da ne radi osim kada se da kontakt/motor upaljen) - ne bi trebalo da vuce struju? Uopste? Malo?

A ako s namesti tako da radi i mimo kontakta, onda vuce struju konstantno neki odredjeni iznos?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, meni isto namesten da radi bez kontakta...Jedan lik mi rece da pre skidanja plocice ugasim plejer na dugme da mi ne vuce struju. Pomislih, lupa covek, a i kad skines plocicu, on bi trebalo automatski da se ugasi.

Uopste, da li ima razlike u tome da ga najpre ugasis, pa skines plocicu od skidanja plocice dok radi, pa se sam ugasi?

Zimus na Kopu na -17 palio bez problema, ali imam accu od 70 ampera, tako da bi valjalo izmeriti za svaki slucaj.

Zar ne bi trebalo u uputstvu negde da upozorava da vuce struju ako ga tako ugradis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normalno je da plejeri vuku neku struju i kad su ugaseni, narocito one varijante sa daljincima jer irda prijemnik mora konstantno da bude pod napajanjem zbog eventualne remote komande. Ono sto nije normalno je da ta kolicina struje isprazni akumulator posle nekog vremena. To ukazuje na neispravnost uredjaja ili na jaako slab akumulator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali ako sam dobro razumeo, kada kljuc nije na kontaktu - radio ne dobija nista od struje (osim kada se to preradi).

Ili gresim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Da, u tom slucaju ne dobija nista, tj zatvoren mu je dolaz stalnog napajanja dok ne dobije napon na IGN zici. Ona varijanta koju sam pomenuo malopre vazi plejer koji je vezan stalno na napajanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da osvežim temu jednom novom, pošto sada više nisam jedini sa tim problemom...

Ukratko, Alpine HU neće svaki put da se upali, mora da se resetuje na rupicu, tada se upali ali pogubi sve stanice i ostala podešavanja.

A počelo je i dugme okruglo da mi spada...

Stara je 6 meseci.

Evo teme:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=42970&st=0

Edited by Oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa ne ide to baš tek tako...

nazvao sam SkyCar gde sam je kupio, kažu dođite da vidimo. Ja im kažem da ne mogu da simuliram problem sa sigurnošću, može da se desi da dođem i da se problem ne pokaže dok sam tamo.

Onda su mi da libroj njihovog majstora, da vidim sa njim da li možda prepoznaje problem....dobio sam servis "Japan auto" na NBGD, kao i obično dotični Nenad "nije još stigao".

Kažem kao i obično, jer sam čuo reči hvale za taj servis, ali kad god sam nešto otišao, tu je samo neka žena koja prima robu na servis i ne zna odgovor ni na jedno pitanje, a ja sam uvek hteo prvo nešto da pitam pre nego ostavim na servis...Nenad uvek "još nije došao"

Edited by Oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...