Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Terza

Stilo JTD - prijavljuje greške kojih nema?

Recommended Posts

Ovo me je poprilicno zbunilo, pogotovo sto stila imam tek nekih mesec dana i presao sam svega 3-4 hiljade km. Naime evo sta mi se desilo. Jednom mi je u voznji prijavio kvar neke sijalice, nisam ni stigao da vidim koje, kvar je nestao, jutros u garaazi upalim auto kad on prijavi kvar alternatora i volan postade malo tezi... Dok sam onako zbunjen gledao u tablu kvar nestade i sve se vrati u normalu, posle toga sam jos par puta palio-gasio auto, vozio i nista, sve je sasvim OK...

E sad mozda je glupo da pitam da li je ovo kod stila normalno? Nekako mi deluje da ne moze biti normalno da prijavljuje kvarove kojih nema... Kakva su druga iskustva treba li ovo da me brine ili ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Jednom mi je u voznji prijavio kvar neke sijalice, nisam ni stigao da vidim koje, kvar je nestao...

Ta sijalica je ili skoro zamenjena, pa nije stavljena odgovarajuća, ili će uskoro da rikne...a, najverovatnije Stilo nešto tripuje. :lol:

I meni je prošla dva dana prijavljivao da mi ne rade stop svetla...a, danas nije. To kod Stila zna da se dogodi. Kada prijavi kvar sijalice obavezno proveri da li stvarno ne rade, ili je sve ok.

...jutros u garaazi upalim auto kad on prijavi kvar alternatora i volan postade malo tezi...

Kao što reče ChobbyNS, treba proveriti akumulator. Kada god nema dovoljno napona, komp. na Stilu gasi velike potrošače, kako bi mogao da zaverglaš i upališ. Najveći potrošač na Stilu je el.servo. Zato ti je otežao volan, jer je servo bio isključen.

...Dok sam onako zbunjen gledao u tablu kvar nestade i sve se vrati u normalu...

Zato što je alternator počeo da radi svoj posao i nadomestio taj manjak napona, komp je to registrovao...i ponovo ti upalio el.servo.

Dakle, proveri da li je sa sijalicama stvarno sve ok.

Obavezno proveri akumulator.

Ukoliko je akumulator gotov, nemoj odlagati njegovu zamenu jer tako možeš napraviti gore ( skuplje ) kvarove...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa zbunilo me sto mi se to ranije nije desavalo, a sijalice su ok, sve rade, mada je od te greske proslo dosta vremena...

E sad taj akumulator je bio na kolima kada sam kupio auto, tako da ne znam koliko je star, zanam samo da je Varta od 72 (ili 74AH) ne mogu tacno da tvrdim, pogledao sam ali sam zaboravio. Na koji nacin da proverim da li je akumulator ok? Suvoztaziran je, tako da provera nivoa tecnosti otpada...

Hvala na pomoci...

meni su se takve stvari desavale zbog loseg i slabog akumulatora.I greska za volan i za alternator.

Za volan nije izbacio nikakvu gresku, samo za alternator, ali sam primetio da je volan tvrdji dok sam izlazio iz garaze, a cim se greska za alternator ugasila i volan je bio Ok! Razumeo sam sad i sto, samo se nadam da ce, ako je akumulator, crci do vikenda jer za vikend idem na planinu pa ne bih bas voleo da mi tamo nesto rikne...

Samo me tesi sto mi se ta greska javila samo jednom i na par sekundi :question:

A po tvojoj proceni, ako je akumulator, koliko mu je ostalo do totalnog crkavanja? Da bar budem siguran da je to :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni to isto lici na akumulator <_<

poceo da riknjava,polako ali sigurno :thumbdown:

a sa njim idu i elektronski bagovi :veryangry: -cim jedan uredjaj povuce jacu struju,ovaj drugi ostaje bez nje i prijavljuje gresku,klasika,i takko sve dok alternator ne podigne napon,onad ej opet,kao sve u redu.

ne bi bilo lose da osim provere akumulatora,proveris i punjenje iz alternatora :yes ,to sve mozes za male pare kod bili kog auto-elektricara,samo ako proveravas akumulator,sacekaj bar pola sata do 45 min,od poslednjeg gasenja,jer cim ga ugasis i krenes odmah da proveravas,on ce ti pokazati da je aku. ok i ako je los :X .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm... Pa stajao je i po 3-4 sata danas izmedju paljenja, ali nije nista prijavio kao kvar... Samo da napomenem za kvar sijalice da se on desio pre mesec dana, nema nikakve veze sa ovim danas, nije to u paketu samo sam usput spomenuo! Nista ostavicu ga nocas, pa cu videti ujutru kakvo je stanje! Ma samo me ubi u pojam sto moram da otkrijem i sredim problem do petka... :rant::wallbash:

Bitno mi je bilo da znam, da ovo nikako nije slucajno!!!! Hvala svima na pomoci :unworthy::thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostavio auto da prenoci, jutros pre nego sto sam upalio izmerio napon na akumulatoru bio 12,7 V (to je jedino sto znam da uradim sam), zaverglao upalio bez problema! Vozao malo i kad sam se vratio ponovo premerio napon bio 13 V. Posle mozda pola sata ponovo pao na 12,7 V i tako stoji... Sem onoga juce nikakve greske nije prijavljivao radi bez problema, pali pod farovima ne pokazuje nekakav manjak snage! I kad zaverglam sa upaljenim farovima napon ne sidje ispod 12V. E sad sta znam... Povericu kasnije opet pa cu videti ili sutra pre podne! Ako nista, odoh na zimovanje pa sta me snadje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh taj stilo :) Sad mi je lakse, jer mi se sve cini da je ovo samo sezonski grip koji i druge muci :thumbup: Ceo dan danas bez problema :thumbsup: , sutra odoh na zimovanje, pa kad dodjem javljam vam kako sam prosao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto rekoh javicu se kad stignem sa planine! Hvala Bogu, otisao i vratio se bez problema... Akumulator je preziveo, palio sam bez problema, doduse desilo mi se jednom da je ponovo na kratko prijavio gresku za alternator i odmah je ugasio, tako da mozda i nije slucajno, ali uglavnom za sad je ok, ako pocne cesce ovo da se desava potrazicu sta je malo ozbiljnije!

Doduse sad videh da je poceo od kamencica poceo da spada lak na rubu sajtne,ali otom potom to ionako nije za ovu temu... Poz svima

Share this post


Link to post
Share on other sites

na stilu je remenica alternatora sa mehanizmom (kvacilom kako zovu) pa je moguce da nece da ukopca i onda eto lampice

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Pa sta da radim ako je to ? Mislim da sam taj neki gumeni kraj remenice zamenio na velikom servisu (ako je to to sto ja mislim) Ako je to sto kazes, kako to da sredim i da li da sredjujem uopste? Mada mi je cudno sto se to upali samo ako je bas hladno i ako auto stoji duze od dva tri dana... Inace ako se svaki cas pali nema sanse da prijavi taj kvar, znaci do sada se palila svega 2 ili 3 puta i to kao po pravilu ako je bio veliki minus, a auto nije paljen duze od 2 dana!

Nekako mi najlogicnije da na velikom minusu, ako duze stoji, akumulator malo promeni napon pa komp to registruje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije ta remenica sa gumom ona je na radilici nego bas remenica na altenatoru ali ako ti ne pravi vise problem, ne diraj nista mozda je i ovo sto ti kazes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo jos jednog problemcica? I da li je problemcic ili stilo jednostavno voli da s vremena na vreme pokaze svom vlasniku sta sve ima i sta sve moze koja lampica da signalizira...? Mislim da mu jednino fali neko upozorenje kad zec pretrci put, jer sem toga sve ostalo ima :) Posle greske za alternator o kojoj sam pisao, vise nisam imao problema, tj ova greska se nije pojavljivala, presao sam od prvog pisanja mozda oko 800 km i sve je ok, akumulator pali, alternator puni, greska se vise nije javljala... ALi zato mora pa bar jednomu 15 dana pokaze neku gresku i posle par sekundi je ugasi... Tako mi se osim sijalice i alternatora malo pre upalila i jos jedna greska ( i naravno odmah nestala)! Bio je to kvar senzora za kolicinu goriva, kad sam zaverglao da upalim, on to prijavi i naravno odmah nestade, i nivo goriva nastavi da pokazuje tacno, skoro nepogesivo...

E sad ni sam ne znam vise da li ovo treba da me brine i da li ukazuje na moguci problem ili se to tako stilu jednostavno desi da ponekad negu kresku pokaze i skine...? :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni leti nije to prijavljivao,ali zato zimi obavezno na svakih 10-ak dana pri prvom paljenju zapisti,obori kazaljku goriva i odmah se vrati sve u normalu :whistle:

Nemoj da te to puno brine,jer kao sto neko vec rece:Stilo-igranka bez prestanka :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim ja da cu za zimu da kupim jednu lajku nivu, a stila da ostavim samo za leto :)

I onako mu po vecem sneg prednji branik sluzi kao kasika :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Po ledu ide super, asr i esp mu rade nepogresivo, ali cim upadne u malo veci sneg, nasanka se i kraj :) E sad ne vozi se bas svaki dan po snegu od 20-30 cm, ali zna da zada muke, kao i ove lampice... Doduse skoro sam poceo da vozim stila,pa je sve mozda samo stvar vremena da se priviknem :)

Ali kad treba da krenes na put od 300 km, a on ti jos u garazi upali neki gresku cisto onako i nije bas prijatan osecaj :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je to prvi put prijavio baš leti... :whistle:

Uglavnom, dešava se i na benzincu...i isto se ponaša kao i kod vas, tj. obori i odmah vrati skalu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovaj Stilo je lud 100% samo neki bagovi i neki problemi ne prodje dan a da me nesto novo ne iznenadi

evo ovako mi se desava kada je malo hladnije vrijeme i kada je kisovito zna da se desi

cesto zna da bude i onaj zuti trokut i da prikaze poruku kao oil level i fuel level neispravni ne znam tacno kako se pise :thumbsup:

i stvarno zna da ide na zivce :wallbash: :wallbash:

da li je neko imao ovakav problem i da li postoji ovakva tema jer je ja nisma nasao

P.S.jesam ja naj*bao sa ovim stilom :thumbsup:

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...