Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
srdjos

Skidanje kilometraže

Recommended Posts

E ovako, pošto sam dobio neke informacije a neke sam pročitao

rešio sam da pokrenem ovu temu.

Informacije su, da se na Stilu kilometraža skida na dva načina:

1. na brojaču - kad se skine, tu se može videti koliko je stvarno prešao

2. na računaru - kad se skine, tu se NE može otkriti stvarna kilometraža

Naletio sam na nekim forumima da se može u svakom trenutku videti prava kilometraža.

E sad, zamolio bih pomoć oko ovoga, šta je stvarno tačno i kako to ide?

Hvala

Srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites
Informacije su, da se na Stilu kilometraža skida na dva načina:

1. na brojaču - kad se skine, tu se može videti koliko je stvarno prešao

2. na računaru - kad se skine, tu se NE može otkriti stvarna kilometraža

1. ovo ne znam jer nemam stila.

2. ovde nema šta da se skida, auto se prikači na komp i možeš da nariktaš šta god hoćeš sa pravim softverom, možda može i da odsvira windows logon ako platiš :)

P.S. Ako si

naleteo na nekim forumima da se može u svakom trenutku videti prava kilometraža
što ne napisa koji je to način jer mislim da ima mnogo onih koji bi to voleli da znaju uključujući i mene :)

Noviji automobili se sve više oslanjaju na elektroniku a kada je ona u pitanju nema šta ne može da se uradi uz adekvatno znanje i nešto finansijskih sredstava... sve zavisi i od tipa automobila, klase, proizvođača ali mislim da jedino majstor gledajući istrošenost motora, delova i same karoserije može da daa neku procenu tj. da okvirno potvrdi ili negira ono što kaže km.sat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ima fora da kod Stila ne može da se potpuno izbriše kilometraža, jer on pamti u kompu broj servisa koji su urađeni ...

ali više detalja ćeš dobiti od dr mixija kad se diskonektuje od hauba, i konektuje na net .... :welcome::thumbup::respect:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1. ovo ne znam jer nemam stila.

2. ovde nema šta da se skida, auto se prikači na komp i možeš da nariktaš šta god hoćeš sa pravim softverom, možda može i da odsvira windows logon ako platiš :)

...

Noviji automobili se sve više oslanjaju na elektroniku a kada je ona u pitanju nema šta ne može da se uradi uz adekvatno znanje i nešto finansijskih sredstava... sve zavisi i od tipa automobila, klase, proizvođača ali mislim da jedino majstor gledajući istrošenost motora, delova i same karoserije može da daa neku procenu tj. da okvirno potvrdi ili negira ono što kaže km.sat.

jasno je meni sve to, nego trazim detalje oko Stila

P.S. Ako si naleteo na nekim forumima da se može u svakom trenutku videti prava kilometraža što ne napisa koji je to način jer mislim da ima mnogo onih koji bi to voleli da znaju uključujući i mene :)

naleteo sam na tvrdnje a ne na objašnjenja

zato sam i postovao ovu temu

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites
ima fora da kod Stila nemože da se potpuno izbriše kilometraža, jer on pamti u kompu broj servisa koji su urađeni ...

ali više detalja ćeš dobiti od dr mixija kad se diskonektuje od hauba, i konektuje na net .... :welcome::thumbup::respect:

Gde je logika da komp pamti koliko je servisa urađeno. Možda može da zapamti koliko je puta examiner prikačen na njega, ali broj servisa nikako. Evo primera: uradiš sam mali servis, zameniš ulje i filtere, čista mehanika, kako komp može to da registruje... ili ako ipak nekako registruje skidanje nekog od filtera, ti skineš stari i montiraš opet isti, a on misli da si odradio servis

No, što se teme tiče, kod stila može da se vrati kilometraža i na cajgeru i na kompu, treći podatak o pređenoj kilometraži ne postoji. E sad, ako namestiš i na cajgeru i na kompu isto, kako neko može da provali da je vraćana kilometraža?

Share this post


Link to post
Share on other sites
...Gde je logika da komp pamti koliko je servisa urađeno. Možda može da zapamti koliko je puta examiner prikačen na njega, ali broj servisa nikako...

Posle svakog redovnog servisa mora da se podesi nov servisni interval, o kome onda komp. vodi računa i obavesti vozača kada bude počeo da se približava vremenu za servis.

Komp. pamti koliko puta je podešavan nov servisni interval...što ti uopšteno govori koliko je servisa ukupno urađeno.

Ako se servis obavi a ne podesi nov servisni interval, onda će Stilo stalno izbacivati poruku o neophodnom servisu... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi u inostranstvu,ako je auto iz uvoza,bas ne rade sami servis na parkingu :( ,iz jednostavnog razloga,verovatno ne bi mogli da prodju tehnicki :rtfm: i registruju auto.

U vecini zemalja EU,za ispravnost vozila garantuje servis koji ga odrzava :yes ,a ne vlasnik,pa su im zato i servis malo skuplji nego kod nas,posto policija u slucaju udesa,koji je izazvan neisptravnoscu vozila-ide pravo u servis :popo: koji ga odrzava.

Ako je opet Stilo vozen dugo godina kod nas onda je ova Steel-ova tvrdnja,nazalost :X ,vrlo verovatna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je zbog uvoza kilometraza dizana (>200.000) i to direktno kačenjem na sat. Ta podignuta kilometraža mi i dalje stoji, nisam je vraćao. Ali, kad se auto nakaci na kompjuter, na njemu prikazuje manju, pravu kilometražu.

Mislim da je i kod Stila isti sistem. Ako je neko dirao kilometražu direktno preko kilometar sata, onda prava vrednost može videti preko Examinera. A tu kilometražu je teže promeniti.

Edited by LybraJTD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ako je neko dirao kilometražu direktno preko kilometar sata, onda prava vrednost može videti preko Examinera. A tu kilometražu je teže promeniti.

Teze da, ali nije nemoguce. I uradi se za nekih 45 minuta vremena. Znam ljude koji to rade za bilo koji model automobila.

@nesaoct

da znam da ako se ne resetuje servisni interval stilo dosadjuje i izbacuje poruku da je vreme za servis. Ali nisam siguran da belezi koliko je puta resetovan servisni interval. Btw. na engleskom forumu je bila prica o tome da je lik napravio program da mozes sam da resetujes servisni interval preko kompa... ne treba ti Examiner

Share this post


Link to post
Share on other sites

da stilo belezi i exzaminer moze ocitati broj servisnih intervala.

kilometrazu belezi u satu i motornom racunaru i jedna i druga kilometraza se moze promeniti samo na satu dosta lakse i bezopasnije po moguce greske prilikom ucitavanja novih podataka.znaci ako recimo naletite na 120000km i 8 servisa to je ok ali ako ispise 90000km i 0 servisa onda je sve jasno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam uveren da je samo pitanje odgovarajućeg softvera da se prepravi bilo koji podatak u memoriji računara. Čak sam vrlo siguran da ti podaci nisu nešto naročito zaštićeni, tj. verovatno bi se običnim hex editorom moglo sve prepraviti. Prosto, inženjeri koji su ga projektovali, nisu na umu imali istočnjačke prevarantske mozgove. Šta njega briga šta će se sa autom posle dešavati u nekoj tamo Srbiji, Rusiji, Bugarskoj...

U svakom slučaju mnogo je bolje otvoriti 4-ore oči pri kupovini auta, jer auto sa 200 hiljada može biti ko čaša, a auto od 20 totalna katastrofa.

Koliko god da je prešao, nemojte da se nervirate. Ako je dobar, u principu - šta vas briga. Ćutite, vozite i održavajte (kod nekog ko zna).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nidžo u pravu si u praksi, a u teoriji nisi :)

Prilikom svakog projektovanja softvera prioritet je brzina rada i bezbednost. Time će se baviti svaki inženjer gde god on bio i za koje god tržište radio ;) Tačno je, da se softverski mogu obrisati svi podaci otprilike ista priča kao i sa običnim računarima... dakle ''laički'' rečeno, board na automobilu se može ''reinstalirati'' uz naravno kompletno brisanje memorije. Nakon te ''reinstalacije'' vrlo je teško, tačnije nemoguće, softverski odrediti istoriju na tom memorijskom prostoru. Otprilike kao kad obrišete slike sa kompa... prosto nema ih i onaj ko ne zna da su bile tu ne može nikad ni saznati ;)

Međutim, u elektroinženjeriji svi uređaji (pa tako i memorije) se prave da imaju određeni hardverski sistem koji neće ''zaboraviti'' nijednu akciju vršenu na tom prostoru. Preciznije rečeno, sam hardver poseduje sposobnost memorisanja akcija ili čak i dela ''bivše'' memorije. Na taj način moguće je ustanoviti da li je board ''reinstaliran'' ili je samo menjan (recimo za čipovanje ili za regulaciju kilometraže) itd. Međutim, ovo je samo teoretski, ovim se bave vrlo retki ljudi, tačnije rečeno - službe (poput obaveštajaca, bezbednjaka itd) :) i vrlo je skupo, nepraktično i komplikovano pa čak se može reći i nepotrebno.

Dakle, u praksi stoji upravo ovo što je Nidža napisao, da se na boardu može raditi šta god hoćete naravno uz odgovarajuću opremu. Između ostalog tako se i čipuje auto... to nije ništa drugo nego izmena podataka, tj. programskog koda u boardu automobila ;)

Izvinjavam se na možda dosadnom, inženjerskom pristupu, ali mi se učinilo da ne može da škodi, a čim ne škodi znači da koristi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Složio bih se sa Nidžom.

Ja se prvo potrudim da kilometražu pročitam prvo po sedištima, rukohvatima, ručici menjača, volanu, oplati vrata, zatim opšti utisak u vožnji.

Ako tu ne prođe može da piše i 35000 km. Džaba ne treba dijagnostika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod Italijana se po enterijeru, bar otprilike,moze utvrditi o kojoj je kilometrazi rec.

Mada i to sve zavisi koliki su prodavci prevaranti i sta su sve spremni da mu zamene i stave,recimo sa havarisanih automobila,koji su dosta manje presli od onog koji je za prodaju i koji se "pakuje"

Sve je to pitanje zarade,koliko su neki auto platili u inostranstvu i koliko im se isplate da ga sminkaju,da bi imali zeljenu razliku u ceni,nabavnoj i prodajnoj.

Edited by mik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima primera da se cak ni po enterijeru ne moze provaliti. Moja Alfa je uvezena iz Italije i iznutra je takva kao da je presla debelo ispod 100.000, a verovatno ima duplo vise.

Ako imas nekog u Delti, on moze da ocita servisnu istoriju dok je auto bio u garantnom roku. Dakle, sta je radjeno i na kojoj kilometrazi. Tako moze da se vidi otprilike koliko je prelazio godisnje.

Edited by Dragon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti je i sve drugo kao što ti je iznutra onda si ti srećan čovek bez obzira na kilometražu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najgore sto nije bas bilo tako, a ja se malo vise oslonio na izgled, plus majstorska posla - ode soma evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svako je to prošao - ako je za utehu. Meni je sinovljev drugar koji je partner u radionici sa majstorom koji mi je prodao Lybru - tvrdio da je auto san!. Jeste on san, uz moje ludačko strpljenje i dovodjenje motora u ispravno stanje... sa sve šoferšajbnom, klimatizacijom, dijagnozama, protokomerima, velikim servisom, malim servisom, i dve promene kaiševa. Jeste. Košta to toliko. Pa šta. Živimo dalje, radimo, da Bog da samo zdravlja. Voleo bih i ja da čučnem u novu deltu ili Alfu 157, ali nešto ne postizavam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...