Jump to content
FAS Goran
Zoran SM

Šta mislite o novom modelu FIATa u Kragujevcu.

Recommended Posts

Čitajući današnje vesti, umalo mi nije pala tastatura sa stola. Novi mode Fiata u 2011, ulaganje od 800 miliona € itd. Nije mala cifra može biti nešto lepo, imate li neki info ili saznanje, poznaje li neko lično Dinkića :secret: . Možda je marketing ali Mlađa se opasno naoštrio da vozimo Fiate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...što se Fiata tiče - ništa im više ne verujem dok ne vidim konačan proizvod i obnovljene i podignute nove fabrike ....

mislim jel pričamo o istoj firmi koja je Zunto klasic ojadila do gole kože da bude jadniji od Z 10 ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

moje misljenje je da od tog posla nesto i moze da bude al sad svi ti milioni i sve ostalo tako brzo bas i ne, fiat verovatno polako ulaze, ispituje stanje i trziste jer je ovo nesigurna zemlja a nasi malo vise pumpaju nego sto jeste, bolje je da kazu sta je realno jer su se ovako ljudi ponadali previse

a za punta-z10 koliko god da je jadan i bez opreme daleko je od svega sto se pravilo, cenovno sasvim korekto uz kredit uporedite cene sa ostalima, tehnicki zaostao ali proveren i na kraju pitajte ljude koji ga imaju, ja ga vozim povremeno i zadovoljan sam

Edited by jevtic_ognjen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z10 imam 3 godine, za moje potrebe odlican.

Sto se novog vozila tice ja bi voleo Pandu, ili Topolina.

Ako bu Pandica 1.1 sa klimom bila recimo 7000 evra, rado bi razmotrio kao novi autic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čekajte, jel planiraju proizvodnju potpuno novog modela Fiata ili nekog već postojećeg iz fiatove game ali novog za kragujevačku fabriku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

YUGO!? :)

Moguce da ce nam uvaliti neki micro model da radimo, koji ce da bude bas jeftin i bas mali, takve su i najave bile. Prvo je trebalo da bude nesto velicine Punta (ne znam koja je koja klasa), pa su posle odlucili da bude neki micro tipa Seicento

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neša je nešto o tome nedavno nagoveštavao, da ne ponavljam sad. Medjutim, sve mi miriše da će model biti namenjen 70% izvozu, što je i uslov da Kragujevac dobije bescarinsku zonu!. Recimo da su eko-maheri iz Italije izračunali da je im je najkurentnije tržište Rumunije, Bugarska, Grčka, Rusija i Turska. Ukoliko je to rezultat njihovih analiza moguće je očekivati nešto poput Linee. Praktično konkurenciju Loganu, nadomestak uskoro nestajućoj Ladi i dopunu za jedan model koji se proizvodi u Turskoj: model Albeo.. Ukoliko je orijentacija na mikrovozilo - onda je to tzv. "drugo" vozilo za dobrostojeće Evrpoljanine i moguće je očekivati nekakvu prikazu tipa i30, 107, C1, Aigiro i sl..... Mada lično u to uopšte ne verujem, jer su ova vozila tehnološko veoma napredna i zahtevaju fantastičnu logistiku (elektronika, oprema enterijera... i sl) Bilo šta da bude, Srbija dobija vrlo mnogo. Zaposlen centar Šumadije, odličnu servisnu službu širom zemlje, povoljnu prodaju rezervnih delova...

ALBEO:

Ts89Lti.jpg

SIENA:

Ts8a6VA.jpg

LINEA:

Ts8agU9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ove Albee i Linee me previse podsecaju na vec vidjene jeftine modele nasih suseda Rumuna :welcome: ,ali od necega se mora poceti.

Takodje je tu i varijanta Topolina,novog mikroautomobila,tipa Smarta-sto mi se jos manje dopada od ovog gore,ali ako ce se to prodavati i pomoci razvoj domace autoindustrije-samo napred!

KGB:

Nisu bas sve verzije Punta Classic ogoljene i jadne,ima ih i u boljoj opremi i sa Multi Jet motorima,a ovu ogoljenu su napravili da bi imali sta da kupe ljudi sa malo novca i da bi zamenili svoje dinosauruse od automobila sa necim novijim i bezbednijim za voznju,a opet jeftinim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije djavo tako crn kao što izgleda. Ja podjoh od najgore pretpostavke... Albeo i Siena su praktično isti automobili i odista, po spoljašnjosti, kao da su se slučajno našli na dizajnerskim stolovima fiatovih stilista. Medjutim iskustva taksista po Istanbulu govore dugačije.

Linea mi se čini kao vozilo nastalo iz Grande Punta sa dodatim trećim delom (manje porodično vozilo) i ne bi trebalo da izgleda tako nakazno, naprotiv:

TscYVz9.jpg

TscZ71S.jpg

TscZl_J.jpg

TscZtu9.jpg

Tsc_6or.jpg

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da. Na momenat vam se učini da ste videli Pežoa (otpozadi), sa strane kao Volvo, od napred Bravo.grande Punto. I cena mu nije neka astronomija.. 10-11. Motori su 1.3 mjtd dizel (90 konja, 13.8sec do 100, 170 kmh ,težina 1280 kg) i benzinac 1.4 (77 konja, 14.6 sec 0-100, 165 km/h, težina 1150 kg)).

Dimenzije d-š-v: 4650, 1739, 1494 Sad kad se setite milečenta i tristaka koji su se decenijama kod nas uspešno prodavali (a ovo vozilo pripada toj klasi) za očekivanje je da bi 30% vozila ukupne produkcije uz subvencije lako moglo ovde da se proda, a ostatak od 70% - p gde drugo do u Rumuniju na tržište sa Loganom, Grčku, Turski... Naravno, predvidjanja prostom logikom ne moraju da budu uvek tačna (kao što i nisu)... pa dobijemo neki potpuno potpuno neočekivano drugi model....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Italijanski sajtovi danas pišu o skoroj premijeri dugo očekivanog Fiatovog low cost modela (pominje se da će poneti dobro poznato ime Uno), ali je za nas mnogo značajnija činjenica da Italijani kao mesto proizvodnje tog vozila navode Brazil i – Srbiju.

2w30z0i.jpg

Novi Uno će prvo biti predstavljen na tržištu Južne Amerike, i to na samom početku naredne godine. U Brazilu se inače i dalje proizvodi stari Uno iz osamdesetih godina prošlog veka, naravno estetski i tehnološki osavremenjen.

29likyd.jpg

Slika tog novog Una još nema (bar ne zvaničnih), pa u nastavku možete pogledati nekoliko impresija sa brazilskih sajtova kako bi low cost Fiat mogao da izgleda, kao i špijunsku sliku iz Fiatove fabrike u Brazilu i jednu top secret fotku unutrašnjosti. U svakom slučaju, radi se o automobilu koji dimenzijama popunjava rupu između Pande i Punta.

2h2me8h.jpg

Italijanski sajtovi takođe prenose i jučerašnju izjavu našeg ministra Dinkića o ulaganju 800 milona evra u kragujevačku fabriku automobila.

Izvor: AutoBlog

Ovo mu dodje kao neka karavan Panda, samo nesto ne verujem da ce se zvati Uno, malo mi se ne slazu price sa slikama?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Linea se već odavno pravi. Nikada ona nije spominjana kao model koji će se praviti u Kragujevcu.

Pominjani su upravo automobili kao ovi o kojma priča bax76

Manji od Punta.

Potpuno nov model.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mala ispravka.. model se zove AlbeA, i nije toliko los auto koliko bi pomislili. Vozio sam ga 2 god vrlo cesto (bivsa cura je imala to), i sasvim je bio OK.

Linea se meni iskreno bas svidja. Pogotovo kad se pogleda cena/kvalitet. Da imam malo vise parica, prodao bi Stilica i uzeo to.

A sto se novog Fiat-a tice, najavili su da ce biti "vozilo A ili B klase, najverovatnije A klase", znaci neki ultra malishan.

Mada moram da priznam da mi prva fotka iz bax-ovog posta izgleda ultra-ruzno. Ako to budu pravili.. jadni mi. I previse lici na Pandu (samo je malo ruzniji)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma Panda bombona! Drugi auto, za nabavku, kuću, ženu... Ovo je vozilo za TAŠTU! Mnoge stvari u marketingu i ekonomiji mi nisu jasne, kao i konkretno ova: Naše tržište po finansiskim kapacitetima je prevazišlo neki iznos od 4-5.000 evra. Daće Bog da će prosečni kupac u svojoj 30-toj godini (zaposlen, oženjen, malo dete, prosečna plata 450 e,, žena radi...) biti finansiski i kreditno potentan da se "ispruži" za vozilo do 10.000e. Ova prikaza od vozila svakako ga neće zadovoljiti, pa će sigurno biti srećniji u polovnom BRAVU ili STILU, ili čak novom PUNTU nego u ovom sredstvu (prevoznom). Ukoliko je ovaj proizvod namenjen izvozu - kome će ga prodati!?. Grcima? - Ni slučajno. Bugarima? Rusima, Madjarima? Albancima svakako ne: oni voze ili mečke stare, ili ništa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Linea se već odavno pravi. Nikada ona nije spominjana kao model koji će se praviti u Kragujevcu.

Pominjani su upravo automobili kao ovi o kojma priča bax76

Manji od Punta.

Potpuno nov model.

Izvor : Novosti.rs

Čelnici “FIATA” će najverovatnije do kraja septembra odlučiti da li će sa traka kragujevačke fabrike automobila prvo silaziti novi model A klase, mali gradski automobil - “topolino” (u 240.000 primeraka godišnje), ili potpuno novi luksuzniji model B klase (140.000 automobila), koji bi bio štih italijanskog proizvođača za osvajanje evropskog tržišta - posle svetske ekonomske krize.

“Fijatovi” stručnjaci su već dostavili prve konkretne projekte za prateću industriju iz Italije, čiji pogoni će se graditi u Industrijskoj zoni “Korman polje”. Iz njih se precizno može zaključiti kako će se širiti kapaciteti automobilske industrije u Kragujevcu, kao i da su projektovani za proizvodnju od 300.000 do pola miliona automobila godišnje.

Procenjuje se da će izgradnja svih kapaciteta trajati bar do kraja 2012. godine, ali će pogoni sukcesivno biti opremani i već krajem naredne godine biti spremni za proizvodnju oko 200.000 vozila godišnje.

“FIAT” svoje nove modele čuva u najvećoj tajnosti, ali je naša delegacija početkom godine u Torinu bila upoznata sa izgledom nekoliko novih modela. Procenjeno je da će to biti novi “siti kar” izgrađen na platformi “topolina” ili “una”. Na jednoj platformi se, inače, u svetu gradi 13,5 novih modela, a kapaciteti na pomenutim platformama nisu dovoljno iskorišćeni. Ukoliko bi odluka pala na B klasu, bio bi to automobil urađen na potpuno novoj platformi, gabarita poput “albee” ili “linee”, ali sa najnovijom italijanskom opremom i modernim dizajnom.

Ko će prvi

Dve pomenute verzije biznis plana suštinski ne utiču na prvobitni projekat “FIATA” za Kragujevac. Pored odlaganja početka proizvodnje novog modela za gotovo godinu dana, zbog ekonomske krize, ugovorom o strateškom partnerstvu decidirano je predviđeno da prvo krene model A klase.

Autor : M. Đošović

A što se tiče "eventualnog "TOPOLINA" - evo nekih primera da počnemo od početka....

TshOiZr.jpg

pa onda malo dizajnerskih proba:

TshQ2JJ.jpg

a onda proba osnovnog modela...

TshZSk9.jpg

Tsh_xJA.jpg

i na kraju HIBRID varijanta:

Tsi05EA.jpg

Tsi0zAi.jpg

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pronasao sam na netu spijunsku fotku Fiata Topolino uslikan je negde u avgustu ove godine a sudeci po krajoliku u pozadini pretpostavljam da je nacinjena u Srbiji.

TsmtLjS.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

New Topolino

The new Topolino will be built in the former Zastava plant in Kragujevac , Serbia. Fiat said the company will invest 700 million euros to modernize the Kragujevac plant. The Serbian government will contribute 300 million euros through tax breaks, incentives and infrastructure for the new plant. By the end of next year, Fiat plans to build 200,000 units a year in Kragujevac. Capacity will grow to 300,000 units from 2010 with the addition of the B-compact models.[5]

[edit]Electric versions

Fiat has unveiled the Fiat Phylla concept solar car, showing all the technology that will feature in the electric Topolino. Price is expected € 12,500. [6][7]

... sveznajuća WIKIPEDIA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada sam pitao poznaje li neko Mlađu, mislio sam zbog toga što je on već video model koji bi trebao biti novi čedo Kragujevca. He što nam jednom već ne kaže?! Mislim da je delegacija bila ne samo zbog 300 mil € koje bi trebali uložiti, nego i zbog izbora modela koji će se proizvoditi (ipak i građani Srbije daju neke pare), što znači da nije samo jedan model u opticaju nego dva ili više.

Realno gledajući situaciju u Auto svetu danas FIAT bi sa Topolinom imao samom sebi konkurenciju 500-ki ili Pandi a modelom poput Linee ili sličnim morao bi biti veoma povoljan i bolji od Dačije. Izvodljivo ali teško. Po mom skromnom mišljenju neki Hibrid veličine Brave ili Maree i istim kvalitetnim rangom, bio bi pogodak a cenom negde od 10.000 do 15.000€.

Koliko je to vozilo moguće prodati u Srbiji nije stvar samo FIATa i njegove cene, nego poreza na vozila u Srbiji, cene goriva i odnosa ove države prema vozačima, što sam već negde pisao (a opet sam se iznervirao), i uopšte nije tema ovoga posta. Ali vozilo srednjih gabarita i male potrošnje je ono šta treba tržištu Srbije i okuženja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo šta o novom Fiatovom modelu za Kragujevac, koji je proteklih dana naravno izazvao veliko interesovanje domaće javnosti, piše beogradska Politika (ovaj crtež mogućeg izgleda tog automobila ne objavljuje Politika, već je ovde kao ilustracija članka a delo je sajta Carplace.com.br)

fiat-uno-2011.jpg

Tekst iz Politike :

'' Odiseja Fiata kroz Srbiju se nastavlja. Do sada je vozio na leru i čekao da se stiša svetska ekonomska kriza, a ubacivanje u brzinu, videćemo koju, očekuje se za mesec i po dana, kada će u Italiji biti održan sastanak na najvišem državnom nivou dve zemlje. Tom prilikom će, prema najavama ministra ekonomije Mlađana Dinkića, biti utanačena prva veća investicija Fiata u Srbiju, vredna 100 miliona eura. Takođe, srpskoj delegaciji sa predsednikom Borisom Tadićem na čelu biće predstavljen i novi model automobila, koji će se proizvoditi samo u kragujevačkoj Zastavi.

O kakvom je automobilu reč, da li je u pitanju mali gradski auto ili nešto veći porodični četvorotočkaš, naši sagovornici nisu hteli da otkriju. Dinkićev pomoćnik i predsednik Upravnog odbora kragujevačke fabrike automobila Aleksandar Ljubić kaže da se ''tajna'' čuva za predsednika Tadića.

– Fiat se odlučio za model i to je najvažnije. Po tom modelu ćemo i pripremati fabriku. Ne mogu da vam kažem o kakvom autu je reč. Neka ga prvo vidi Predsednik, pa ćemo onda da pričamo – izjavio je Ljubić za Politiku. ''

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma dopadami se bilo šta da bude... Samo nek se radi i nek se narod uposli i nek dodju rezervni delovi i servisna služba širom zemlje Srbije - ne živi se samo oko Vidikovca! Šalim se, ova mi je slika prijatnija nego ona u crvenom izdanju, verovatno što volim sve što je u vezi sa ABARTH-om!.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U kompaniji Fiat automobili Srbija proizvodiće se oko 200.000 automobila B klase godišnje, dogovor je predstavnika države Srbije i Fiat grupe - saznaju ''Novosti''.

Prvobitnim ugovorom je bilo predviđeno da se u Zastavi krajem ove ili početkom naredne godine proizvodi oko 240.000 automobila A klase, a zvaničnici iz Fiata su najavili da bi ubrzo nakon toga proizvodili i oko 140.000 automobila B klase. Zbog svetske ekonomske krize ugovorne obaveze, uz saglasnost obe strane, odložene su za oko desetak meseci, a u poslednjim pregovorima je postignut dogovor da se u Zastavi prvo proizvodi model B klase.

S obzirom na to da je našoj strani više odgovaralo da se krene sa modelom A klase zbog veće proizvodnje, Italijani su predložili da se pravi nešto komforniji automobil i da se njegova proizvodnja sa najavljenih 140.000 uveća na oko 200.000 vozila godišnje.

Na prošlogodišnjem sastanku, Italijani su predstavili pet u tajnosti čuvanih novih modela. Na video bimu su se našla tri modela A i dva B klase. Kao najozbiljniji model A klase za proizvodnju u Kragujevcu figurirao je automobil čija je proizvodnja bila predviđena na platformi ''Topolina''. Kao drugi u igri predstavljen je model na platformi ''Una'', a prikazani su i nešto komforniji modeli B klase - gabarita ''Linee'' i ''Albee'', sa najmodernijom tehnologijom i dizajnom.

--------------------------------------

Markione : Iz Srbije za ceo svet

Automobili koje će Fiat praviti u novom pogonu u Srbiji mogli bi da se prodaju širom sveta, najavio je direktor italijanskog proizvođača Serđo Markione.

Na predstavljanju novog malog automobila Punto Evo u italijanskoj luci Specia, Markione je kazao da ''bez obzira šta će se praviti u Srbiji, taj auto bi mogao da se koristi globalno''.

- Mogao bi da se prodaje svuda u svetu - istakao je Markione, ali nije precizirao šta misli kada kaže da će se “globalno koristiti”, preneo je ''Vol strit džornal''.

Markione na predstavljanju ''Eva'' nije želeo da komentariše spekulacije italijanskih medija da će auto koji će se praviti u fabrici u Srbiji biti u klasi jeftinijih modela.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...