Jump to content
FAS Euroauto Goran
Bolence

Fiat Multipla 1.6 / Bravo 1.6 / 1.8 / Marea 1.6 - visoki obrtaji u leru / variraju obrtaji u leru

Recommended Posts

Ako se to desavalo i pre zamene zupcastog,menjaj klapnu gasa.U klapni se nalazi step motor koji pocne da zeza i tu vise nema spasa.Ako je pocelo da se desava posle zamene zupocastog,nije dobro uzupcen.Otpusti usisnu bregastu i poteraj motor za zub unapred,mada po opisanim simptomima pre ce biti da je kod tebe riknula klapna pa bolje probaj drugu klapnu pre nego sto razupcis auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjena klapna gasa i opet isti problem,ne znam vise sta da radim.Koliko se ja secam nije se to desavalo pre zamene zupcastog.Ostavio sam auto kod majstora da ga on vozi par dana i da vidi sta dalje.Hvala vam na pomoci

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, miodrag.cvetkovic said:

Kad u voznji oduzmem gas osetim kao da kocim .

Ako je u brzini, normalno je, a ako ga izbacis u voznji u ler, nije...bar ne u tolikoj meri kao kada je menjac u brzini. Ako je i tad izrazeno kocenje onda nesto kod okrecucih delova ne valja (kace plocice, lezaj tocka neki ne valja i sl). Da li je mozdaboo kacen na dijagnostiku? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@miodrag.cvetkovic

 

Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. :thumbup: 

Pošto su teme spojene, onu tvoju staru si nazvao ''karburator''. Nema tvoj auto karburator, a videćeš (čitajući prethodne postove) šta zeza kad varira broj obrtaja u leru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovanje svima ovaj problem je poceo da mi se javlja kako je doslo ovo hladnije vreme.

Naime kada je auto hladan i napolju 5 stepeni i upalim ga obrtaji su na 2300 kako se zagreva polako se spusta i onda varira izmedju 900 i 1500.

Koliko je lose za motor kada ide do 2300 kada je skroz hladan, i da li znate sta bi problem mogao biti?

Takodje kada ga skroz hladnog dok mu je takav ler pustim da krene on se penje do brzine 15kmh do 2300 oko obrtaja prakticno sam sebi daje gas.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primetio par poslednjih dana, doduse danas najvise jer ga nisam vozio 4 dana, stojao i po snegu i po kisi a i po suncu.

Kada ga upalim a pali na pola kljuca sto bi se reklo (da kucnem u drvo ni problem sa njim vec par meseci), obrtaji variraju 1200-1250 na leru (sto je kod mene vise nego normalno) i dosta se vise trese motor tj auto, gledam na rucicu menjaca. Bas zabrinjavajuce.

 

Nakon 15 sekundi vibracija nestane, a ler bude u milimetar stabilan na 1000 obrtaja, bilo nakon ponovnog paljenja, semaforu ili kratkom stajanju. Znaci samo dok je hladan. Treba li nesto da me sekira oko ovoga sada kada pocne prolecno vreme i vreo asfalt ? Mozda su simptomi za nesto pa da znam da obratim paznju. Doduse ima vremena dotle :) 

 

 

Edited by zimzim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...