neshaoct 5574 Posted May 7, 2020 @gile38 Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile38 1 Posted May 7, 2020 Top bruderu,ti si legenda,hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
bratsaja 10 Posted May 8, 2020 Ako se to desavalo i pre zamene zupcastog,menjaj klapnu gasa.U klapni se nalazi step motor koji pocne da zeza i tu vise nema spasa.Ako je pocelo da se desava posle zamene zupocastog,nije dobro uzupcen.Otpusti usisnu bregastu i poteraj motor za zub unapred,mada po opisanim simptomima pre ce biti da je kod tebe riknula klapna pa bolje probaj drugu klapnu pre nego sto razupcis auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile38 1 Posted May 25, 2020 Zamenjena klapna gasa i opet isti problem,ne znam vise sta da radim.Koliko se ja secam nije se to desavalo pre zamene zupcastog.Ostavio sam auto kod majstora da ga on vozi par dana i da vidi sta dalje.Hvala vam na pomoci Quote Share this post Link to post Share on other sites
miodrag.cvetkovic 1 Posted November 6, 2020 (edited) Kad je motor postigao radnu temperaturu , na ler gasu broj obrtaja varira izmedju 1500 i 2000 obrtaja i ne snizava se . Kad u voznji oduzmem gas osetim kao da kocim. Edited November 6, 2020 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 1720 Posted November 6, 2020 5 hours ago, miodrag.cvetkovic said: Kad u voznji oduzmem gas osetim kao da kocim . Ako je u brzini, normalno je, a ako ga izbacis u voznji u ler, nije...bar ne u tolikoj meri kao kada je menjac u brzini. Ako je i tad izrazeno kocenje onda nesto kod okrecucih delova ne valja (kace plocice, lezaj tocka neki ne valja i sl). Da li je mozdaboo kacen na dijagnostiku? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 5574 Posted November 6, 2020 @miodrag.cvetkovic Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Pošto su teme spojene, onu tvoju staru si nazvao ''karburator''. Nema tvoj auto karburator, a videćeš (čitajući prethodne postove) šta zeza kad varira broj obrtaja u leru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Luka Petrovic 1 Posted November 8, 2020 (edited) Postovanje svima ovaj problem je poceo da mi se javlja kako je doslo ovo hladnije vreme. Naime kada je auto hladan i napolju 5 stepeni i upalim ga obrtaji su na 2300 kako se zagreva polako se spusta i onda varira izmedju 900 i 1500. Koliko je lose za motor kada ide do 2300 kada je skroz hladan, i da li znate sta bi problem mogao biti? Takodje kada ga skroz hladnog dok mu je takav ler pustim da krene on se penje do brzine 15kmh do 2300 oko obrtaja prakticno sam sebi daje gas. Edited November 9, 2020 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 5574 Posted November 9, 2020 @Luka Petrovic Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u tremi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zimzim 4 Posted January 31 (edited) Primetio par poslednjih dana, doduse danas najvise jer ga nisam vozio 4 dana, stojao i po snegu i po kisi a i po suncu. Kada ga upalim a pali na pola kljuca sto bi se reklo (da kucnem u drvo ni problem sa njim vec par meseci), obrtaji variraju 1200-1250 na leru (sto je kod mene vise nego normalno) i dosta se vise trese motor tj auto, gledam na rucicu menjaca. Bas zabrinjavajuce. Nakon 15 sekundi vibracija nestane, a ler bude u milimetar stabilan na 1000 obrtaja, bilo nakon ponovnog paljenja, semaforu ili kratkom stajanju. Znaci samo dok je hladan. Treba li nesto da me sekira oko ovoga sada kada pocne prolecno vreme i vreo asfalt ? Mozda su simptomi za nesto pa da znam da obratim paznju. Doduse ima vremena dotle Edited January 31 by zimzim Quote Share this post Link to post Share on other sites