Jump to content
FAS Goran
nidza

Termostat JTD

Recommended Posts

Oba bi moralo da budu Behr. Nego treba proveriti na licu mesta i uporediti ih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je tacno,ali zavisi deklaracija odakle se uvoze verovatno da je to i razlog ovih cena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar vozi 156 jtd16v i kaze da se za nju razlikuje termostat od 147, gt i stila, a ovde vidim da za jedan pise da ide na 156 a na drugom za 147, tako da moguce da su razliciti a pri tom slika je mozda stavljena greskom.... Najbolje otici i uporediti ih na licu mesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razlika izmedju jtd 8v i mtj 16v je sto ovaj za 16v ima jednu cev vise koja moze da se zastopuje i da radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ali ja sam pricao sve o 16v, znam da ivanu treba 8v, ali reko mozda je ista prica, verovatno da 156ici je drugaciji polozaj cevcica ili mozda ima jednu manje ili vise...nisam zagledao kod tog drugara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na stilo 8v i ar 147 8v je potpuno isti termostat verovatno i na ar 156, izmedju 8v i 16v kod stila je razlika u jednoj cevi vise ko alfe ne znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo upravo zamenio termostat na serpici,tj ubacio renoov u crevo.

Alat

Secice(da se skine stara selna,jer nema nazad sa njom)

nova selna

sravciger

tovat mast i

VRELA VODA

 

Mislim da sam ga zamenio za cirka 15 minuta,a onda upalio i cekao da vidim da li radi.

Nemam bas strpljenja,pa sam se provozao 2-3 kilometra i ode temperatura na pola.

Kad se grejanje ukljuci sidje malo skala,ali opet dobro.

E da,ugurao sam ga cevkom koja je malo uza od creva,ali taman toliko da ne zapinje i onda cista sila na termostat.

Moram da napomenem da je sa tovat mascu MNOGO MNOGO lakse.

 

Ako nekome zatreba savet,vrlo rado cu pomoci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve zavisi na kolko stepeni se uzima ulozak,mnogi kupuju a ne gledaju pa posle se zale da im kazaljka pada,ja sam zadnji put zagrejao crevi namazao zejtin i ubacio lako bez ikakve cevke samo se upre termostat u tvrdu podlogu i gura.

I naravno da bi lakse uslo obradi se ivica okolo na brusilicu ili tocilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi original za Stilo

cxcb420405.jpg
 
drugi je ovaj drugi a puno jeftiniji

cxcb420406.jpg
 
Pitao sam za jednog kolegu, u AP Sport(ing)-u original je preskup oko 9000 dok Vernet sa članskim popustom izađe oko 4100. Behr izađe oko 7000 din. Cene su čisto informativne i treba ih proveriti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne moze da pada ako je odgovarajuce temp ulozak. Od kpliko si stavio?

 

Vernerov 83 cini mi se ili 86 ali ne smeta nista.

 

Može da padne koji mm. Nemoj da cepidlačite....

Asterix uživaj!

 

Hahaha uzivam Mare,kakva je zimoca bila sad je super.

Padne kad se vozi na pravcu,kreni stani evo sad isprobao po gradu stoji dosta bolje,tj stoji zakucan za sredinu i cim se dohvatim otvorenog puta padne za milimetar 2.

Licno meni ne smeta,imam grejanje sada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da se nadovezem da ne sme da pada i kad radi grejanje jedino ako si bas pojaca oventilator...
i da kazem da meni polako pada kazaljka na semaforu na primer dok radi grejanje u voznji nikako kakvim god tempom da se vozi i ne pada na semaforu kad je iskljuceno grejanje...e sad nesto sto sam se raspitivao kazu da je verovatno zaglavio poluotvoren dal je to moguce R4 termostat 86c?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne sme da pada kad dodje do pola, ako je vrednost termostata ispod 88 onda ce da pada i nije neispravan termostat vec neodgovarajuca vrednost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da da 86c je, cim krene da pada ja ugasim grejanje i ona se vrati ak osam duze na semaforu, a jel bi pala do kraja da ostavim auto tako, kad sam stigao kuci radio je tako jedno 6,7 min i doslo je do prve linije ako gledam od sredine ka dole

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne bi pala skroz ali tu ce da stoji oko prve crte jer je temperatura manja od potrebne i on je skoro non stop otvoren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cuveno pitanje... Da li ga vaditi kad dodje prolece leto? znam da ne valja ni motor da bude toplo hladno... al dal ce lakse da zaglavi posto su vrucine, motor zagrejan na radnoj a sunce bije i bude bukvalno vreo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na to pitanje mogu da ti odgovorim kad prodje leto i dodje zima opet...;)

Edited by deki87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa hladniji vazduh sta znam ni meni bas nije jasno, al video sam da se bas razmatra o tome dal vaditi, pa sam u veliko dilemi :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...