Jump to content
FAS Goran
oktopod

Oktopodov Đunto mk2 Sporting 1.2 16V

Recommended Posts

Oktopode,ti ocigledno nisi imao priliku da vidis udarena kola i slicno,koliko to bude polupano,zguzvano itd,pa se onda sece po punktovima i slicno,razdvaja,ne pegla se to,pa ti da vidis naborano i primetis da je radjeno,ima i to,ali u malim slucajevima,ako su zadnji rubovi,spoljna strana i te mali znaci rdje taj je lupan i ovako tvrdim da je bio lupan,grejan,lose uradjen....usrecio se taj sto ga kupio....Nije Nesa dao lose poredjenje......Sto se tice lagune,to su dobra kola sa dobrim limom....,ali da je kojim slucajem i ona lupana i lose uradjena pokazalo bi pre ili kasnije,....zao mi je sto nisam slikao u jedno mservisu novu lineu,da vidis kako je udarena od pozadi i kako je uradjena iz delova.....,verovatno bi promenio misljene :)

Da ,dodam,kako bi primetio ?

Edited by boleabarth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema sanse da se primeti ama bas nikako ako je radjeno po punktovima i ako je pri tome sve menjano delovima u istoj boji! ALI opet pod kad strada to nema veze sa udaranjem ili necim slicnim, jednostavno je povukao koroziju i to je to . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko zna šta treba da gleda, teško može da se sakrije bilo koji rad na karoseriji. Svako naknadno farbanje se vidi ili se pokaže posle nekoliko godina. :thumbdown:

Oktopod je u pravu Renault je Renault. On ne truli. :harhar: Okačio sam slike mog prošlog karavana starog 20 g koji je bio rust free. http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54772&pid=859211&st=80entry859211

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni R4 samo sto se nije raspao od rdje, cale ga kupio novog 1986godine, radjena i zastita, u ulici 2 klia 90-i neko god. rubovi , pragovi, katastrofa. Od francuza, po pitanju limarije po meni Pezo je No.1, ma i po svemu drugom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve se da uraditi da se ne primeti :) ,ali bukvalno :) e ad to sto je ovaj istrulio,rekao sam sta sam imao da kazem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakve veze ima pod i sajtne sa udaranjem...više stručnjaka mi je potvrdilo da auto jeste bio udaren, ali napred, po sredini, ništa strašno, hauba i hladnjak fazon...

Reno je jako dobar auto, ali sada najozbiljnije, izuzimajuće te iz 1986 i "90 i neke" sada kada je već 2012 godina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reno bi bio odlican, ali kada bi bio jtd u njemu i njegov menjac sa 6brzina i cepaj...Lepa spoljasnost, lepa unutrasnjost, odlican i pouzdan i ekonomican motor, menjac rasterecen i brz i samo po gasu :scooter: Imao sam lagunu, '02god, 1,9dci, 6brzina sa 120ks, ide lepo, 200km/h u 6-oj na 4000rpm, neka kombinovana potrosnja 7-8l ed., kruta je dosta, delovi skuuupi, i brate nervirala me je ona kartica samo tako. Ja nisam imao loseg iskustva sa njom, nisam je dugo nesto ni vozio. To sto se prica za dizne i ostalo je apsolutno tacno, naravno da zavisi od stanja auta ali pre ili kasnije te strefi, i mnogo joj pada cena, trenutno mozes da biras lagunu dci za cenu jednog punta sa 5vr i to benzinca!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tu lagunu ima i ćale, baš 2002, 1.9 dci, 6 brzina...Ne znam šta je po tebi kruto, ja se u udobnijem autu nisam vozio, jedino što je masivna pa je G sila malo jača u krivinama :D

Delovi su nekad bili skupi jer su postojali samo original, tako gledajući skupi su i za punta, ali retko ko kupuje za punta original kvačilo od 20 ljada nego ova od 5 ljada, da ne pričam o ostalim delovima....a već neko vreme za Renault nemaju samo original delovi tako da set kvačila možeš da kupiš za 100 ali bogami i za 400 eur, a postoje i ova između, za 200, za 300...pa izvolte :D Otac i dalje vozi na fabričkom kvačilu, prešao je auto oko 180.000, a nađite mi jednog punta da je prešao 100.000 sa fabričkim kvačilom, pri tom je punto duplo lakši u kilogramima.

Cena jeste da pada, ali nije baš tako jeftina ako valja...te što su po 2 ljade eur, to ne treba da budem majstor da bih video da ne želim da kupim, sve mi jasno još sa slike...a zašto joj pada cena....iz istog razloga što golf 2 drži cenu, mentalitet je čudo.

Edited by Oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ja sam nedevno menjao fabričko kvačilo na oko 180kkm, ne zato što je bilo neispravno već zato što sam poželeo novo, pošto sam dodao nešto Nm obrtnog momenta na fabriče. Nije punto al je FIAT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvačilo je relativna stvar, može da traje par dana a može i 10 godina (i više naravno). Na R21 je bilo original kvačilo (dakle staro 15 g) , nego su sjebali lamelu. Prenitovao sam lamelu i tako vozio još 5 godina, i za to vreme pedala nije mrdnula ni mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos kada bi Punto i Laguna bili u istoj klasi... Ja sam na Punticu koji sam vozio na 200k km zamenio prednje amortizere, bili su fabricki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam na puntu pre prodaje zamenio šolju amortizera na kojoj je pisalo april 2001 tj fabrička. Kvačila sam promenio 3, odmah me pitaju brate kako to voziš, isto kao što sam vozio prethodna auta u mom i očevom vlasništvu, nikada do punta ja nisam ni menjao kvačilo, a na puntu 3 puta za 85 ljada km, prvi put odmah posle kupovine, pa aj da kažeš dva puta za 85 ljada a krenuo si sa novim.

To da nisu u istoj klasi stoji, toliko me valjda neshaoct do sada naučio, mene ta priča iskreno ne zanima, ja za iste pare kupim dal punta dal lagunu...e po tome su meni ista klasa. Održavanje nije toliko skupo kao nekada, na to dodamo da se manje kvari i dođeš na isto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, cela ova prica je otisla sa predstavljanja jednog Punta (Oktopod-ovog) u prepucavanje, da li su bolji Renault-i ili Fiat-i, sve je stvar ukusa, navike, materijalnog stanja, potreba...buduceg kupca. Koji ce kupiti, onaj auto za koji trenutno ima dovoljno novca, kako za kupovinu, tako i za odrzavanje, originalni delovi su skupi i za Renault-e i za Fiat-e, to je jasna stvar, zato je original 2-3 puta skuplji od Valeo seta kvacila u AP Sportu ili Kit komercu, toliko i duze traje.

Nismo ovde dosli da pljujemo Fiat-e ili Renault-e...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...