kole 2 Posted December 18, 2008 Moj je Stilo jtd 115 išao ko zmaj. Ipak sam ga odvezao kod majstora jer sam primetio kap ulja na interkuleru da se proveri turbina. Dobio sam informaciju da je sve ok. Mislim da je turbina skidana i stavljana na probni sto u Novom Miloševu. (suv ulaz izlaz... )Kada sam trebao da preuzmem auto majstor mi reče da slabo vuče i da je verovatno protokomer. Auto čađavi i guši se sve do 2800 0/min zatim naglo povuče uz oblak dima. Zamenjen je protokopmoer isto, zatim neki senzor (nisam zapamtio koji jer mi već bi zlo) sada imaju ideju da ga remapiraju čini mi se u nedostatku ideje, a ja sam ubeđen da turbina nije dobro montirana.Šta je tu moglo da pođe po zlu. Na dijagnostici koliko znam nema greške niti on šta prijavljuje? Help. Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted December 18, 2008 uh!znam kako ti je a meni sad posle ovoga sto pricas svasta prolazi kroz glavu!samo crne misli na racun majstora.najgore da su ti stavili drugu turbinu (ma nesmem ni da pomislim)ko zna sta su radili!i na kraju jel su ti naplatili posao?zasto ih nepita sta bi sad sa kolima jel su majstori ili shloseri? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted December 18, 2008 Nisam još ništa calovao, nije ni njima prijatno. Ali slaba je uteha, eno me pešačim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jboban 0 Posted December 18, 2008 Ovo ti ne radi turbo aktuator. To ti je pečurka koja stoji blizu turbine i iz koje izlazi osovina koja ide u turbinu i zakreće krilca. Probaj da gledaš ovu osovinu, a neko neka upali auto. U momentu paljenja osovina mora da se trgne ka unutra i vrati. Ako ovoga nema, proveri crevo od turbo aktuatora do overboost senzora, pa dalje do vakuum rezervoara. Vidi Stilo slabo vuče na nižim obrtajima.EDIT: Turbo aktuator = ventil turbine Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted December 18, 2008 sto su skidali turbinu da provere kako radi pa to se odradi dijagnostikom na autu i vizualnim pregledom turbine ali otkacinjanjem ulaza i izlaza.to sto ti se pojavila kapljica je normalno.ulje koje podmazuje turbinu zbog velikog broja obrtaja turbine se zagreva i jedan deo ispari a posto interkuler rashladjuje vazduh iz turbine dolazi do malog kondezovanja uljnih isparenja i eto kapljice.da nebude nesporazuma to su veoma male kolicine ulja pod uslovom da turbina nije riknula zato se i radi o kapljici Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted December 18, 2008 Ovo ti ne radi turbo aktuator.Znam da si imao problema sa turbo aktuatorom. Moglo bi biti to.... za mog Stila je malo reći slabo vuče na nižim obrtajuma. Zajmio sam od drugara Palio karavan 1.9d. Odro bi me na startu. Crevo i overboost i vakum senzor je trebalo danas da provere.Videći sutra kako se kotrljaju stvari. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted December 18, 2008 interkuler rashladjuje vazduh iz turbine dolazi do malog kondezovanja uljnih isparenja i eto kapljice.da nebude nesporazuma to su veoma male kolicine ulja pod uslovom da turbina nije riknula zato se i radi o kapljiciTo su i oni rekli, ali ajd sad, gde su napravili problem ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted December 18, 2008 pa brate ako oni ne znaju ili ne mogu, neka plate drugom ko to moze da resi. Koliki je prag tvoje tolerancije ? Dok ne pocnes da trzas glavom Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted December 18, 2008 Imam još malo strpljenja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted December 20, 2008 U petak mi je auto bio gotov.Majstor kaže da je navodno u pitanju bio EGR ventil koji je sada blokiran. Ceh 00 din.Jedino mi nije jasno kako je mogao tako odjednom da pravi tolike probleme. Ja sam samo hteo da se turbina proveri.Tek Stilo sada ide ponovo kao i pre.Nisam načisto da li da inssistiram na popravci EGRa pošto je verovatno mehanički zaprljan? Elektronika je verovatno u redu jer ne prijavljuje grešku.Postoji nekoliko tema na forumu o tome.Neko čak reče da se blokiranjem malo diže temperatura u komori za sagorevanje i turbini.Hvala svima na pomoći i korisnim savetima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jboban 0 Posted December 20, 2008 Čućeš ovde različita mišljenja, neki misle da je kod nas loše gorivo, neki misle da znaju bolje od Fiat-a, neki da ga treba blokirati, neki da ga treba očistiti i ostaviti u funkciji. Meni je isto pravio probleme pa sam ga jedno vreme držao blokiranim, a sada sam napravio "dihtung" kakav sam tražio u temi Stilo 1.9 JTD - Dihtung za EGR ventil, očistio sve komponente EGR i aktivan je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chila 0 Posted December 20, 2008 Bitno je da auto sad radi,kao sto neko rece po pitanju EGR ventila ovde ces cuti razna i uglavnom oprecna misljenja!Apropo majstora,nazovi majstora,meni su verovali ili ne na golfu II skidali zupcasti kajis da bi skinuli alnaser i alternator,bruka.Kad sam ga capio za grlo priznao je da je poslao nekog segrta da sa crnog golfa skine zupcasti i on skinuo meni umesto tamo nekom :mad: Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanVrsac 0 Posted December 6, 2012 Koliko kosta remont turbine? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted December 6, 2012 http://www.fiat-lanc...showtopic=43695http://www.fiat-lanc...showtopic=43324http://www.fiat-lanc...showtopic=40167 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 6, 2012 Ili koliko im se svidiš. Veruj mi nećeš im se svideti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mc Shok 0 Posted May 15, 2016 Pozdrav. Dali moj Stilo od 59Kw ima intercooler ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted May 15, 2016 Nema. Stilo 59kw nema interkuler. Sa druge strane Punto 59kw ima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjoleMatic 0 Posted December 30, 2019 (edited) Ako moze pomoc sta raditi ovde u cemu je problem da li samo oprati interkuler u pitanju je fiat stilo 1.9jtd 85kw 2003god. Edited December 30, 2019 by DjoleMatic Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted December 31, 2019 Svakako prvo moras da operes i odmastis , pregledaj da nema neke rupice , pukotine i sl. Ako je ok, montiraj i vozi pa proveri posle nekog vremenaПослато са SM-J330F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjoleMatic 0 Posted December 31, 2019 Vazi probacu, hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites