Jump to content
FAS Euroauto Goran

sich

Members
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About sich

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Obrenovac
  1. Nisam se duze vremena javljao pa da kazem sta se desilo!Moj drugar je radio "remap" ,ugasio DPF,iskljucio EGR i kad je isljucio lambda sondu,jer je izvadio katalizator,korekcije dizni su NESTALE.E sad,ili mapa ne valja,ili je to ustvari problem posto se ECU oslanja na lambda sondu i vrsi korekciju ubrizgavanja.Mislim da i kod mene nije bilo katalizatora,a auto sam kupio od prijatelja!Ja sam u medjuvremenu prodao mog GP i kupio EVO 85hp sa dosta opreme.
  2. Ulje koje se koristi je Selenia WR-PE 5-30 acea c2 a sto se tice potrosnje treba procitati uputstvo od auta.To je auto koji trosi ulje ali koliko,zavisi od auto do auta i od stila voznje.Drugar ima Scuda sa 75000 euro 6,pa zna lepo da potrosi.Moj na 2000 je potrosio oko 100ml.Evo nesto sto sam izvukao iz uputstva.
  3. Da, u MES-u 4.6R1, u Parameters su izasli novi kodovi ali ocitavanja u mm/3l su 0.00.Svi ostali parametri se vide: ukupan protok goriva,zadata/osvarena kolicina vazduha(atm pritizak,trazeni/ostvareni pritisak,temp....).Zadati/ostvareni pritisak goriva,pozicija pedale gasa,otvorenost EGR-a itd.
  4. Ima li pomoci?Zna li neko sta se desava posto lagano pocnjem da .Upravo sam probao sa AlfaOBDII ,ima u listi GP 1.3 sa 6F3 centralom,ali ocitavanje 0.00 .Probacu na examiner-u kod drugara ali .... U principu trebalo bi da pokaze na svakoj dijagnostici,ali nista.
  5. Da to je to samo ides po redu i posle proveris u parametrima.Ako nije uspelo ponovis a kod mene je sve na svom mestu kao sto vidis i FESlog jer su pre bile kodirane sve sa istim kodom,ona slika sto sam okacio.Najgore sto mnogi majstori,bes uvrede,kazu "Ma sta ce mu kodiranje,ide auto i bez toga"!
  6. Marelli 6F3 EOBD Diesel Injection ECU ISO code: 68 07 89 04 51 FIAT drawing number: 51792925 Hardware number: MJD6F3HW03P Hardware version: 00 Software number: 2944P484 Software version: 0000 Homologation number: 6F3.P4 Functioning time (EEPROM): 336669 Operating time: 336669 READING PARAMETERS: Atmospheric pressure: 1007 mbar Boost pressure: 1099 mbar Desired boost pressure: 1008 mbar Boost pressure signal: 1.7741 V EGR valve opening: 30.91 % Inj. correction Cyl. 1: 0.00 mm³/i Inj. correction Cyl. 2: 0.00 mm³/i Inj. correction Cyl. 3: 0.00 mm³/i Inj. correction Cyl. 4: 0.00 mm³/i Total fuel quantity: 8.271 mm³/i Desired fuel quantity: 8.313 mm³/i Injector code Cyl. 1: 81HUBFCAR Injector code Cyl. 2: AAACAKB8S Injector code Cyl. 3: AIAEBFCCR Injector code Cyl. 4: AAH5AFAAS Ovo je iz FESLog Ne znam,jedino da probam da ponovo ukucam kodove kao sto kazu na onom forumu. Auto je inace miran kao benzinac i bolesno dobro poteze i ide.
  7. Nemam na sta posebno da se zalim.Za 3 god. sam presao 45000 bez nekih problema.Auto je svaki dan u upotrebi i poceo je pomalo da dimi kad ga bezobrazno nagazim.Ulje je na istom nivou od zamene do zamene.Rezim voznje je 90-130kmh a i potrosnja je izmedju 4,5-5l,na cep,ne po bordu!Kad sam ga kupio bile su 083 dizne sa nekim istim kodom na sve cetiri dizne.Video sam da ih je "NEKO" radio a naravno nije dao IMA kodove.Na dijagnostici se sve vidi i moze da se analizira ali korekcije su 0.00mm.Tad na to nisam mnogo obracao paznju.Pre par dana sam uzeo 183 dizne sa garancijom od 6 meseci i montirao ih.Naravno promenio sam IMA kodove i auto je odmah upalio.Malo sam se provozao,nema dima,na bordu je poceo da pokazuje,tu i tamo realnu potrosnju.Pre mi je pokazivao max. 3.5l na 100 a sad po gradu sa prosecnih 21kmh oko 6.5l sto je normalno.I dalje je nenormalno da od svih parametara ne vidim samo korekcije dizni!!!!!Probao sam i sa drugom dijagnostikom ali nista.Zna li neko iskusniji i pametniji sta se desava?!Hocu da znam kakve su korekcije zbog mene a i sutra ako neka dizna otkaze,kako coveku obrazlozim reklamaciju. Pomaziteeee
  8. U ponedeljak sam isao u servis i mogu samo da pohvalim majstore.Krenuo sam iz Obrenovca u 12 i 10 posto mi je bilo zakazano za pola 1 a u jedan sam vec bio kuci.Zamena komletne cevi i zadnjeg lonca za Puntu 1.2 8V.Svaka cas na profesionalizmu.Svaka preporuka za saradnju.Auto se vise ne cuje da je ziv.Da nema obrtaljke ne bih znao da radi.
  9. Interesuje me ima li neko uputstvo za ovaj BEAR sa skakavcem jer me interesuje funkcija programiranja kljuca i iskljucenje auto zakljucavanja.
  10. Evo i ja da se javim iz poplavljenog Obrenovca .Necu ni da vam pricam kako je bilo ali 90% onoga sto ste culi nije istina,bilo je mnogo gore!Preko 2500 automobila je ostalo preko krova u vodi a medju njima i moj Punto.Izvadio sam akumulator iz auta na vreme i ostalo nije za pricu.UZAS.Kad se voda povukla,oprao sam auto,zamenio ulje u motoru i menjacu,izbacio vodu iz rezervoara i cilindara,zamenio alternator posto je zaribao,otvorio i oprao centrale od ABS-a,volana,putni racunar,i na moju srecu auto je upalio!Pojavila se greska senzora volana,imam dijagnostiku, i normalno kao da vozim FAP-a.Ima li neko komplet volan posto u ovom mom sad lezajevi skripe i zapinju!?Ako neko ima po pristojnoj ceni ili ima neku drugu ideju,neka se javi.Hvala
  11. Posle duzeg remena da se javim sta sam uradio.Nadam se da se niko nece uvrediti ali niko nije citao sta sam pisao i svi se hvataju odmah za ECU!Ne mora uvek da znaci da je ECU problem vec treba malo studioznije prici problemu.Pomenuo sam da sam elektronicar i da je problem bas cudan a nisam nasao nista slicno na forumu.Da se vratimo ma problem: "auto je pravio problem samo kad je hladan".Sta se ustvari desavalo:zakacim instrument na akumulator i stavim ga da snimi pad napona pri hladnom startu,kad ono 9,25V.Pri tom naponu naravno da ce ECU da pobrljavi i po logici da izbaci gresku bobine 1,koja je prolazna,jer uvek pocinje po redu paljenja 1-3-4-2.Minimum koji bi akumulator trebao da da je 10.8V,naravno pri propisanoj struji u piku.Akumulator "VARTA" reklamiran i vracen a nov na njegovo mesto i sad sve radi.Bio sam na odmoru u CG i nikakav problem.Nadam se ce i ovo nekome pomoci.
  12. Daleko od toga da mislim da je neko zao a i mislim da forum bas zbog toga i postoji,da razmenimo iskustva?Mislim da sam procitao sve postove i bas zbog toga sam i postavio pitanje jer koliko vidim kod mene je problem kontra u odnosu na ostale,ili mozda gresim!?Samo kad je vlaga ja imam problem i to od skoro,zadjih nekoliko dana kad su bile kise.Juce je auto radio sasvim normalno a od jutros sam bio na svadbi,presao nekih stotinak kilometara,i sve je OK.Auto pali na "ZUB" i pored ove danasnje vrucine i sa klimom ide sasvim normalno i radi tiho na nekih 880 O/min.Nema stucanja,knedle,otkazivaja rada cilindara dok je kod drugih kontra. Hvala na odgovoru ali misli da cu za neki dan da rasturim sve konektore i ocistim pa sta bude.Ako i posle toga bude pravio probleme,otvaranje ECU-a.
  13. Jutros krenem na posao,upalim auto,blago se strese na 2-3 sec.,u tom trenutku dodam malo gas i sve radi normalno ali CHECK ENGINE sija.Ugasim auto,prikacim dijagnostiku,Bobina 1 salab signal.Ponistim gresku,upalim auto i sve normalno.Krenem na posao i uz put ugasim i upalim auto par puta(cigare,dorucak....) i dalje sve normalno.Posle nekih 20km koliko mi treba do posla,21km/l,nema trzanja,ubrzava normalno a kad sam stigao na posao da nema obrtaljke ne bih ni znao da auto radi!Ima li neko ideju sta bi moglo da bude posto se majstori hvataju za bobinu a menjao sam im mesta i stavljao novu.Jedan je cak rekao da mi je riknuo jedan cilindar tako da toliko o nasim majstorima.Zamolio bih nekog koje imao isti ili slican problem,ili zna u ceme je problem, da se javi posto polako gubim zivce
  14. I ja imam slican porblem ali malo cudan!?Punto 1.2 8V 2001. uvoz iz Nemacke.Problem je poceo da se manifestuje kada su pocele ove kise i ogromna vlaga.Ujutru kad je hladan upali bez problema al se malo zatrese,bas malo,upali CHECK ENGINE i onda sve radi normalno.Posle 20-tak sekundi ugasim auto,zakacim dijagnostiku koja registruje "Bobina 1 slab signal",ponistim gresku i posle toga ceo dan mogu da palim i da vozim bez ikakvih problema.Vuce lepo,prosek oko 5,7.Posto radim industrijsku elektroniku vec 33 god. ovo mi lici na hladan lem ili gubitak kontakta na konektorima.Promenio sam i kablove(BERU) jer sam u totalnom mraku video da sevaju na sve strane!Svecice sam zamenio iako moje izgledaju kao da su iz radje.Znaci sagorevanje OK.Ima li neko ECU koji je neispravan da vidim koji su to tranzistori za okidanje primara bobina(ne bih da rasturam moj dok jos radi) ili ima li neko ideju sta bi ovo moglo da bude posto ponavljam,posle jutarnjeg paljenja nemam vise nikakvih problema a i kad je spoljnja temperatura povisena problema nema uopste.
  15. Ima li neko hladnjak za gore pomenutu Lanciu, 2000 god, hladnjak po katalogu iz '97 70,5 cm boca odvojena a po Fiatovom katalogu je br.7785122. Hvala

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...