Jump to content
FAS Euroauto Goran

haze

Members
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About haze

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zenica, BiH
  1. Trebas uraditi kalibraciju prozora. Naime svaki od prozora treba trebas kalibrisati na ovaj nacin: Kreni od vozacevog, stisni prekidac za spustanje i nemoj ga pustati, kada staklo dodje do kraja drzi prekidac jos stisnut jedno 3-4sek, zatim krenii dizati prozor isto ne pustajuci prekidac i kada dodje do kraja isto drzi 3-4 sek. Nakon toga ponovi isto za sve prozore i trebalo bi da funkcionise.
  2. Ova lybra bar na slikama izgleda sasvim pristojno a mislim da je i cijena povoljna. Istina je da je ovo osnovni model bez bose ozvucenja i alcantara sjedista ali nemoj da te odvrati od kupovine ako je u dobrom stanju. Naime ja vozim dvije lybre, jedna je lx sa alcantarom a druga je ista ovakva samo druge boje, ova sjedista su dosta zahvalnija za odrzavanje na lybrama, tesko je naci alcantara sjedista da su u izuzetnom stanju i da se nisu pocela "cufati". Sto se tice predhodnog komentara gdina Mihailovica ja mislim da niste u pravu. Ova prica oko suvozacevog sjedista se ponavlja i ja tvrdim da svi modeli do ne znam kojeg datuma 2001 godine imaju ovakve proreze na suvozacevom airbagu. Pogledajte slike sa modela 1999-2000,po vasoj konstataciji ispada da su svi lupani. Tu se postavlja pitanje koja je godina proizvodnje ove lybre, mislim da ne moze nikako biti 2002 godine, i po izgledu airbega ali i po izgledu kljuceva. Naime ovi kljucevi koji nisu skakavci su se prestali proizvoditi 2001 godine. Najmjerodavnije je da od tog prodavca trazite broj sasije i koristeci se Eperom dodjete do tacnog mjeseca i godine proizvodnje. Kod mene je jedna lybra proizvedena 12.2000g i ima ove kljuceve i ovakav airbeg. Pozdrav
  3. Jesi li vozio auto ikako na dijagnostiku, ako nisi uradi to. To sto ti se ugasila sve mi baca na senzor radilice, na kojoj temperaturi motora se ugasila? Sto se tice grijaca malo je cudno ako svi rade, jesi li provjeravao kablove koji se kace na grijace, tu ti treba mala pomoc kada das kontakt ispitaj svaki dovod struje pa da i tu mogucnost iskljucis.
  4. Da malo ozivim temu. Kod mene su se takodje javljale vibracije prilikom kretanja samo nisam bio siguran da li ima veze jel zagrijan ili hladan motor. Imam osjecaj da mi je to bio problem i prije 4 godine kada sem uzeo lybru samo sto se to tokom godina eksploatacije sve vise pogorsavalo. U posljednje vrijeme je postalo pa gotovo nemoguce pokrenuti auto da se podrhtavanje ne osjeti, bas sam morao imati osjecaj da ga prilikom kretanja moram prevariti sa dovoljnim gasom, ne nesto mnogo jakim ali morao sam bas osjetiti kad mu treba dati "turu", u konsultaciji sa majstorima smo dosli do zakljucka da je najvjerovatnije korpa dala svoje i prije jedno 2 mjeseca ja zamjenim taj set. Ovaj sto smo skinuli je bio valeo i ja opet uzmem isti. Ja sa lamelom nisam imao problema i vizuelno je mogla jos dosta da izdrzi jer nikad nije proklizavala auto je vukao kao lud, na korpi je bilo malo ostecenja na onim krilcima nekakve brazde su se usjekle. Set me je kostao oko 170E. Nakon zamjene sam dobio drugo auto, nema vise podrhtavanja, kvacilo je jako mekano - bilo je ranije mnogo tvrdo. Prije zamjene sam u prvu brzinu mogao ubaciti samo kada se skoro potpuno zautavim, sada to nije slucaj, dosta ranije omogucava ubacivanje u 1.
  5. Evo da se i ja javim sa svojim iskustvima na ovu temu. Imao sam nekakvo lupanje na prednjem trapu, nitko mi nije od majstora znao ocijeniti sta je uzrok, cak ni na tehnickom pregledu prilikom registracije na moje insistiranje da se utvrdi uzrok nisu nista pronasli, navodno sve je utegnuto i nema razloga za brigu. Naravno nitko ne cuje sem mene, a ono kad lupi meni se zeludac okrene. Cudno u svemu je to sto ne lupa uvijek, ne lupi na svakoj rupi nego imam osjecaj da je vise izrazeno kuckanje na horuzontalnim neravninama. Iscitavajuci ovu temu ja odem kod jednog novog majstora i reko de ponovo sav prednji trap pretresi i covjek odma na prvu kaze gumice balans stangle. Hajde reko dobro bar znam sta je u pitanju i ne zamjenim ja to odmah reko nek stoji jer mi je i korpa i lamela bila pri kraju pa reko to cu ujedno sve rijesiti. Doslo vrijeme da se to mijenja i ja kupim set kvacila valeo, jedan nosac motora i trazim ja u tim autodijelovima i gumice za lybru ali kazu nema imaju neke od alfe pa da probam, kasnije se ispostavilo da ne odgovaraju jer su alfine dosta sire. Da napomenem da se gumice nisu mogle skinuti nema sanse dok se citava balans stangla i cio trap nisu nasli na podu, zbog toga sam dobro odlucio da to mjenjam usput sa setom kvacila jer je balans stangla dosta pristupacnija kad je mjenjac bio skinut, naime problem je u tome sto prstenovi koji drze gumicu na b.s. su fabricki tako reci zanitovani i nemoguce ih je razdvojiti bez skidanja komplet b.s. Kad se sve to naslo na podu skinemo gumice i na njima ima lancia znak, nadjem ja u jednoj prodavnici auto dijelova iste takve sa lancia znakom koje sam platio oko 30eura. Mjenjao sam gumice balans stangle i na marei kod starog i moram napomenuti da je islo dosta lakse bez skidanja b.s. Nakon vracanja svih dijelova na svoje mjesto i probne voznje utisak je fantastican, auto je utegnuto maksimalno jos kada je legao novi set kvacila neopisivo. Nakon 4 godine druzenja sa lybrom sve sto sam na trapu promjenio su bile ove gumice i dva stabilizatora, ti dijelovi su kostali oko 50eura, zar se s tim moze pohvaliti cak i jedno novo auto po ovim nasim balkanskim putevima.
  6. Što se tiće tvoje dileme oko airbegova tu nema mnogo filozofije, mislim da je negdje do polovine 2001g ugradjivao se airbag na suvozačevoj strani koji je bio oivičen, tj. imao je označene rubove, nakon toga je išao onaj iz jednog dijela. Kod ovog prvog su vjerovatno mislili na to da ako dodje do ispaljenja zamjena nije nešto komplikovana a kod ovog drugog mora se mjenjati kompletna tabla. Kod izbora automobila moj ti je prijedlog da nadješ nekoga tko ima iskustva sa ovim automobilima ili da platiš dobrom majstoru dnevnicu i kreneš u potragu, nemoj da žališ. Ako nadješ dobar primjerak bičeš prezadovoljan sa vozilom kaoo i mnogi na ovom forumu. Dileme oko izbora agregata ja nebi imao, iako su i benzinci jako dobri ipak mislim da dizel ima prednost. Nemoj misliti da je održavanje benzinca nešto mnogo povoljnije, ako uzimaš originalne dijelove i kod benzinca su veliki troškovi ako dodje do kvarova, redovna zamjena svječica, kablova zatim famozni varijator faze i sl. su takodje skupi. Uglavnom neka je sa srećom u izboru!
  7. Sve čestitke za auto. Izgleda stvarno očuvana, skoro identična kao i moja, kod mene je razlika samo u tome što u unutrašnjosti imam nešto tamniju boju (siva ili kako neki kažu "miš"). Boja karoserije je ista AZURO NAOMI i isti paket opreme.Moraću i ja naći vremena jedan dan da nabacim neke slike. Stvarno sam prezadovoljan autom a ako Bog da bićeš i ti, moja je već 3. registracija kod mene i osim sitnih gluposti nije bilo problema, sada je na satu nešto preko 160hilj. Sretno i sve najbolje.
  8. Pozdrav društvo. Imao sam i ja problema sa otežanim ubacivanjem u brzinu koje se sa dolaskom nižih temperatura još povećalo. Naime meni se problem javio prije nekih 5-6 mjeseci kada sam mjenjao semering na lijevoj poluosovini iz mjenjača, puštalo mi je ulje na tom semeringu i nadjem ja vremena i jedva taj semering pa reko da zamjenim. Medjutim poslije izmjene tog semeringa rješih da zamjenim i ulje kojeg je naravno falilo u mjenjaču nekih 3-4dcl, pošto u blizini nisam imao ovlaštenog servisa ni ogrinalnog ulja hajde reko da uzmem ulje slične gradacije i ubacim unutra ulje TOTAL 75W90 API GL4 i poslije toga dolazi nerviranje. Odmah slijedeće jutro meni mjenjač zakovao, sjednem u auto nemogu izbacit iz brzine prije startanja-doduše to se više nije nikad desilo, ali nakon toga svako jutro prvih 5-6 šaltanja ide otežano pogotovo prilikom vraćanja iz 3-2 i za ubacivanje u 1. morao bih se skoro potpuno zaustavit. U konsultaciji sa raznim mehanićarima počela su nagadjanja, otišla korpa, otišo sinhron brzine sl. Meni više puko film i pravo u ovlašteni servis po original ulje, reko dajte mi ulje za Lybru 1.9 JTD i on meni vadi ulje ako se nevaram CAR MATRIX 75W85 API GL4 koje je negdje po litri 17eura(vjerujem da i ovo ulje zadovoljava), reko meni u manualu stoji da ide ZC SYNT 75W80 API GL5. Počinju nagadjanja sa prodavcem i ubjeđuje me da je ovo matrix bolje ulje, na moje insistiranje daje on meni traženo i završavam izmjenu (ovo ZC SYNT je oko 12eura po litri). Nakon izmjene vjerovali ili ne mjenjač se preporodio, šaltanje ide bez problema, naravno mnogo lakše ide kada se malo zagrije ali i na hladnom startu više nema problema na izmjenama. Sad da li je problem bio u ulju ili su se neke druge stvari posložile stvarno ne znam, to ostaje misterija.
  9. Pozdrav. Zima je sta bi moramo da se borimo sa takvim stvarima. Imam identične probleme, uvijek zaključavam na daljinski i obrnuto, ja koliko sam uspio upratiti bar kod mene je problem u bravici na poklopcu rezervara, na njoj se uglavnom najviše zadrzava vlaga i naravno kad stegnu minusi ona šteka. Stvar je u tome kada pritisneš tipku na daljinskom za otključavanje brave se podignu ali iste sekunde ponovo spuste, znači moraš stajati kraj vrata i u momentu kada se podignu odmah ga uhvatiti na prepad i otvoriti vrata, naravno sve ostale brave se ponovo zaključaju ali si uspio otvoriti vozačeva vrata pa ako će još neko ulaziti u vozilo otvoriš vrata iznutra. Međutim problem kod tebe je što ti vanjska brava nije u funkciji jer pri izlazu iz auta moraš unutra sve brave spustiti a svoju zatvoriti na ključ ukoliko naravno nije bila duža vožnja i sistem u međuvremenu profunkcionisao.
  10. Pozdrav, Kolega je imao slican problem sa Lybrom, nije htjela da vuce preko 3000 obrtaja i palila se lampica tako da je ecu poslije toga radio u "safe modu". U pitanju je bio elektro ventil koji se nalazi na vrhu hladnjaka, na njega idu dva crijeva od vakuma i jedan el. konektor. Znao sam sve podatke o njemu pa cu probati da nadjem mislim da je kostao oko 50eur.( isti je i na alfi 156) Nakon zamjene je auto bukvalno poletio. Mislim da ces najlakse dijagnosticiratri da lije do njega ako klip koji se nalazi nesto nize (kao kakva "gljiva") prilikom dodavanja i oduzimanja gasa ne hoda( jedno crijevo sa ventila vodi do te gljive). Mislim da je proizvodjac PIRBURG ili tako nesto. Baci malo pogled na ovu mogucnost.
  11. ^^^ Pozdrav za tebe. jedan savjet, ziv bio ne diraj vise prekidac od podizaca stakla. Ako ga budeš čačkao imaš mogučnost da ti se sajla uvrne. Što se tiče servisa za otklanjanje tog kvara moj ti je savjet da tu uradiš sam. Nije neki problem, potreban ti je samo ključ 10-tka sa kojim čes skinuti motorić koji drže 3 šarafa i klizać koji je na 2 šarafa. Bijelu foliju možeš fino isjeći skalpelom pa poslije zalijepiti ili uložiti malo više truda pa lijepo odlijepiti po sastavima. Kvar ti je uzrokovala plastika koja je ujedno i boljka ovih mehanizama. Kod nas u Bosni u ovlastenom servisu košta 5eura, šifra dijela ti je: 71730301 sad zavisi jeli lijeva ili desna mada se obe mogu napasati. Ta plastika nakon godina se okruti usljed djelovanja temperatura(zima-ljeto) pa zimi najčešće dolazi do pucanja zbog niskih temperatura i zaljeđavanja prozora. Ja sam ih promjenio već nekih 5 komada, što kod sebe što kod dvojice kolega. Vjeruj mi nije neka mudrost, zato u garažu, malo alata i to je to. Puno pozdrava Evo kako ti ta plastika izgleda
  12. Pozdrav za sve sadasnje i buduce vlasnike Lybre. Vozim ovo auto vec godinu dana, prije par dana sam obavio 2. registraciju. Sta reci o LYBRI, strah me je da je previse hvalim da je ne bi urekao. Inace sam veliki ljubitelj talijanske autoindustrije, vozio sam alfe, fiate i ovo mi je prva Lancia. Moram da istaknem da me je ovo vozilo odusevilo, svaki put kada je ugledam izmami mi osmjeh na licu. Lybra je auto koje ima ONO nesto sto je izdvaja od ostalih cetverotockasa, nije ona nesto atraktivna ali je posebna. Moj primjerak ima motor 1,9 sa LX opremom (alkantara, alu felge, bose muzika,alarm itd). Nisam mnogo presao, oko 20 hiljada i do sada nisam imao problema. Ne zelim da kazem da je moja savrsena, imao sam i ja sitnih problema tipa izgaranja sijalica, crkavanja podizaca prozora, paljenje lampice airbaga. Mislim da je od svih sijalica u ovom autu najskuplja ona nazad od treceg stop svjetla (H21) koja kosta 10eur, dva puta mi je stradao podizac stakla kod kojeg najcesce ode plasticni klizač na koji se kače sajle i koji hoda po nazovimo je "šini"- tu je trosak za tu plastiku 5 eura i malo zivaca prilikom montaze( moj vam je savjet ako vam prozor zakaze "vise nipošto" ne dirajte prekidac prozora jer moze doci do uvijanja sajle a onda je popravak stvarno tezak). Sto se tice lampica na instrument tabli one se rjesavaju dijagnostikom, lampica airbaga se najćešće pali zbog slabljenja kontakata u konektorima a lampica od ABS zbog zaprljanosti senzora na točkovima. Kada sam kupovao svoj auto nisam nikoga vodio sa sobom(sem žene,haha) od majstora niti sam je vozio na dijagnostiku ali to ipak preporucujem. Išao sam sam iz razloga što mislim da mogu prepoznati da li je auto havarisano, jer sam dosta vremena provodio sa prijateljima koji su vrsni autolimari. Provozao sam auto po magistralnom putu, zadovoljila me je u voznji svojom utegnutošću i voznim karakteristikama, nakon toga sam je samo podigao na dizalicu i detaljno je pregledao odozdo. Naravno preduslov za sve te radnje je bio da mi se auto svidio iznutra, stvarno je bila ocuvana. Primjeticete da sva ova auta koja se prodaju na nasim krajevima imaju izmedju 130-160 hiljada km, sto je tesko za povjerovati jer pogledajte ova vozila u Italiji i Njemačkoj, malo ih je 8-9 godina starih sa ovom kilometrazom. Mislim da svaki ovlasteni servis koji ima EXAMINER moze ocitati stvarnu kilometrazu koja ostaje memorisana u ECU motora tako da ona na satu nije bas relevantna i nemojte da vas ona vodi. Ali na kraju krajeva kilometraza nije toliko bitna ako je auto paženo. Nećete vjerovati ali jedne prilike sam u servisu vidio vidio Alfu156 JTD sa pređenih skoro 800 hiljada km bez i jedne intervencije na motoru. Mislim da su ovi motori nepoderivi uz naravno adekvatno održavanje. Prilikom kupovine molim vas samo da dobro otvorite oci. Ako je auto pretrpilo sudar, pogotovo frontalni to je tesko sakriti. Obratite paznju na airbage, tesko je staviti drugi a da se ne vidi. Zatim zamjenjena šajba, pogledajte napred vezne limove, cijevi od klime jesu li savijane, pogledajte svaki vijak i na kraju krakove. Pregledajte sve prozore, na svakom ima godina proizvodnje, trebalo bi da se sve podudaraju. Obratite pažnju na unutrašnjost: izlizan volan, poderana sjedista,oguljene papućice od noznih komandi (slučaj sa autom broj 2 kod momka koji je postavio post), oguljeni gumbići na komandama od klime itd. Nemojte da vas jedna od ovih stvari odgovori od auta ali ako ih sve zapazite onda je to znak ne brige prijasnjih vlasnika i pokazatelj velike eksploatacije auta, ako se nije brinuo o prostoru u kojem boravi kako se tek onda brinuo o ostatku automobila. Nakon toga probajte auto. LYbra sa ovim motorom treba da vuče bez zastoja do nekih 4000 obrtaja nakon ćega malo snaga opada. Problem oko vuče može da pravi zaprljan protokomer zraka(samo ako je totalno otišao upaliće se lampica CHECK) koji kosta oko 100eura, zatim elektro ventil koji regulira rad turbine(pali se lampica) koji kosta oko 50eura, zatim turbina o čijoj cijeni neću govoriti jer je nova preskupa, zatim brizgaljke koje su takodje skupe (posljednje dvije stavke dosta rijetko stradaju). Sto se tice odrzavanja trapova smatram da nije skupo, bar ne skuplje od drugih automobila tog godišta.Zato kada nešto zamjenite na ovom autu zaboravićete kada ste to uradili jer su dijelovi dosta kvaliteteni i izdržljivi. Prilikom izbora savjetujem kupovinu auta sa 1.9 motorom, jer su 2.4 dosta se losije pokazali a i skuplje je održavanje i registracija. Redovan servis košta negdje oko 60eura. Ja mijenjam ulje na 10hiljada (mada kazu da može do 20,) jer je kod mene uglavnom gradska vožnja.Sipam naravno seleniu i to WR uz izmjenu filtera svaki put. Ovi motori 1.9 su ugrađivani sa tri nivoa snage u ovo vozilo, po izlasku sa trake ovog auta prvo su ubacivani sa 77kw (1999-2000), zatim 81kw(negdje do 3/2001) i sve poslije je bio motor sa 85kw, možda sam malo pogriješio u datumima ali mislim da je to to. Raspisa se ja pravo, izvinite na greškama u pisanju. Puno pozdrava za sve vas i ako kome mogu šta pomoći biće mi drago.
  13. ^^^ Gosp. Damjanoviću donekle se slažem sa vama, ne gledam skoro nikako filmove i spotove uglavnom se vrte mp3-ice a light je dosta smanjen, kada vozim žena uglavnom bira muziku nesmijem se buniti još pogotovo sada kada je u drugom stanju. Pozdrav svima, gotov radni dan odo se malo oznojiti na fudbalu!
  14. Ne spaja se tamo gdje se spaja CD changer, jer u ovom slučaju imaš i sliku. Znači mora se rastaviti kasetofon i postoji šema gdje se spaja video signal, to je sad mala nauka za mene. Naime kada se spoji video signal iz playera mora se napraviti switcher ili ti prekidač koji će lajički rečeno zaustaviti signal koji dolazi iz ECU-a automobila(bord computer) i ubaciti video signal iz playera. Mnogi su postavljali prekidače oko mjenjača dok smo samo kod jednog "lybriste" vidjeli da je za switcher koristio dugme TRIP na kasetofonu i taj smo primjenili, tj. držanje tipke TRIP par sekundi signal se prebaci na player. To je što se tiče videa, audio dolazi mislim na mjesto gdje se spaja changer, tj. AUX. Sve je to divno kada se uradi mada postoji i ono ALI. Mi smo uzeli uređaje koji imaju slagaću mislim komponentni izlaz a da bi sve bilo extra potreban je uređaj koji ima RGB izlaz tako da kod mene, ne znam koliko se primjeti na slikama preovladava zelena boja na LCD-u. Mada u principu mi to ne smeta, bitno mi je da mogu birati šta da mi svira i da je kvalitet zvuka vrhunski. To kolegu pojede jer hoće da sve funkcioniše vrhunski pa je nabavio djelove i hoće da pravi konvertor tog video signala (samo mu mrsko). Uređaje smo kupili internetom na stranici dealextreme.com i za sada ih nisam vidio nigdje kod nas. Ma kinezi sve prave.
  15. Kad se već počelo pričati o muzici da ne otvaram novu temu. ni u jednoj od ove dvije lybre koje vozim nije došao cd-changer a i nisam imao želju da ga tražim. Jedno vrijeme sam koristio FM transmiter koji mi je vadio živce, kvalitet zvuka je katastrofa, kod vožnji na dalje destinacije miješaju se stanice moraš malo malo mijenjati frekvenciju, nemaš uvida u izbor pjesama itd. Surfajući po drugim forumina po najprije talijanskim kolega i ja smo se zainteresirali kako su drugi riješili pitanje multimedije u autu. (mislim da je kasetofon koji dolazi serijski u najmanju ruku sramota za ovakvo auto) . Kolega čija je druga lybra je inače vrstan elektroničar, snimio je sve šeme ugradnje multimedie (neki su postavljali velike DVD playere, neki kupovali skupe uređaje-dosta snimaka ima i na you tube-, neki ugrađivali prekidače itd.) Uglavnom smo našli Media playere u Hong Kongu koji su dosta pristupačni cjenama 30-70$ sa poštarinom, stiglo je za 15-tak dana i da lismo se na posao. Bilo je dosta muke ali je vrijedilo. Inače playeri podržavaju sve bitnije formate tipa dvd, divx, jpg, mp3 itd, na njih se kopčaju USB stickovi i SD kartice, inače dolaze sa IR daljinskim koji smo jednom žicom uvezali na kasetofon (kraj ulaza za kasetu u kasetofon se nalazi mali krug koji je IR prijemnik). Ja sam svoj player ubacio u kasetu a kolega ispod središnje konzole tj. njegov je nedostupan za rukovanje pa je samo uzeo i provukao produžni USB kabal za stick. Probaću da uplodujem par slikica ako uspijem da vidite kako to izgleda. Pozdrav

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...